לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

להעניש חור, או 'סקס מהחלומות'

lauryn d
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2007

אמת

lauryn d • 22 ביולי 2007
ציטוט: "לדעתי, כל הרעיון של ענישה מופרך מיסודו ובכלל, מאוד קשה להעניש שפחה חכמה - הרי לא משנה מה תעשה לה, היא עדיין תפיק מכך עונג (לאלו מכם הרוצים לזעוק 'פשוט התעלם ממנה', ובכן, ראשית, לא בא לי להתעלם ממנה ושנית, שפחה חכמה גוברת גם על נשק יום הדין של ההתעלמות - היא פשוט תשב ותכתוב לך מכתבים ורשמים וכך תקיים את הדיאלוג איתך גם ללא נוכחותך, למשל)."
למשל...
lauryn d
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2007

עכשיו ברצינות

lauryn d • 22 ביולי 2007
IQ הוא לא ערובה ליכולת לנהל דיאלוג רגשי כנה ועמוק בשביל זה יש EQ (אינטליגנציה רגשית היא ערך עליון)

ראובן יקר, אני אוהבת את כתיבתך ומקווה לה יותר בכלובינו הקטן
נשיקות,
שוביבא
slu
slu
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2007

.

slu • 22 ביולי 2007
קשקשנים.
קליבר​(שולט)
לפני 17 שנים • 23 ביולי 2007

Re: .

קליבר​(שולט) • 23 ביולי 2007
slu כתב/ה:
קשקשנים.



icon_twisted.gif מה הצעירות האלה מבינות ?
שלומציון
לפני 17 שנים • 23 ביולי 2007

ויש משהו קטנטן נוסף

שלומציון • 23 ביולי 2007
הרבה גברים חוששים מנשים חכמות .
izis
לפני 17 שנים • 23 ביולי 2007

פנטזיה נאה- אבל...

izis • 23 ביולי 2007
אני לא מתיימרת לשפוט פנטזיה כפנטזיה, אבל הנושא שהועלה במסגרת הפנטזיה או שזור בה בהכרח- העלה לי ת'פיוז.
נשים, כגברים, הם יצורים מיניים בעלי צרכים גופניים כמעט זהים- להבדיל מהזין שעומד בכל הזדמנות והמחזור שאנחנו מקבלות אחת לחודש...
מה שמעלה אצלי את התהיה, למה שפחה נענשת על כך שהיא בעלת יצר מיני בריא?
אני חייבת להודות שאת השורות האחרונות קראתי בחיוך וגם גיחכתי, כי אתה מהבודדים שיודעים גם להכניס את ההומור כאורח מאחר ומשעשע, בכל מה שאתה כותב.
אבל
כל עוד, מדובר בסקס, איכותי- בעיניך- כל אחד והפרשנות שלו לסקס איכותי, על מה בדיוק ההתרעמות? שהיא שפחה חרמנית נוזלת שמלכלכת לך את השטיחים בבית?
שתלבש תחתונים
פלאג
שקית
לדעתי אתה הגבר הראשון, שאני מכירה, שמתלונן על כך שכל מה שנשים אינטיליגנטיות- לשיטתך, רוצות, הוא שינהגו בנו כבכל אחת אחרת<?
shocking!!

על מה תתלונן להבא?
שהאישה מעדיפה להביא לך את הקפה בזחילה?

לסיכום
נהניתי כרגיל, והייתי שמחה לא לפקפק ביצר המיני של "אחיותי" באשר הן.
כי עם כל התפתחות שהיא, חייב מישהו לזקוף את ראשו ולהחזיר אותה לימי המערות.
AND WHAT IS THE FUN IN THAT?
Jake​(שולט)
לפני 17 שנים • 24 ביולי 2007

ראובן ידידי,

Jake​(שולט) • 24 ביולי 2007
I never promised you a rose garden

(:
עוזרד​(שולט)
לפני 17 שנים • 24 ביולי 2007

Re: להעניש חור, או 'סקס מהחלומות'

עוזרד​(שולט) • 24 ביולי 2007
ראובן כתב/ה:
ובכן,

מי מכם המכיר אותי ולו קצת ודאי יודע/ת כי תמיד אעדיף כלבה סופר-אינטליגנטית על פני 'סתם חור'. אישה נבונה פשוט מסוגלת לשרת טוב יותר, ללמוד מהר יותר, מה גם להיות חברת-אמת ואשת סוד.

למרות כוונותי הטובות, פעם אחר פעם אני נוכח כי דווקא נשים אינטליגנטיות - בעלות החיוך והקריצה, דווקא אלו ממש חייבות שישתמשו בהן כחור. סתם חור. אין לי דרך לומר עד כמה זה בנאלי ומשמים (גם בודד, אגב, כי ללא דיאלוג - הרי רק קולי הוא הנשמע בחלל החדר).

עלי לציין כי אני מבין ללבן - כל האינטלקט הזה מעייף את הנפש ולעתים גם אשה חכמה צריכה לברוח מעצמה - ולרוב היא תעשה זאת באמצעות 'תודעת החור' - קח, השתמש, אל תדבר איתי גבוהה-גבוהה.

בניגוד למעריצי נשות-החור, אני חושב שזה סאדו מאוד מוגבל. להשתמש באישה כחור ותו לא זה שעמום המחץ ואי אפשר להגיע לאופני שליטה מעודנים (שירה, אמנות האירוח, משחקי תפקידים, חינוך אנגלי וכו').

הפעם זה קרה עם אישה שיש לה בסביבות 130 IQ - אישה מקסימה שכבר אולפה לפתור תשבצי הגיון, בין השאר. ראיתי את תודעת החור גואה בה וקצרה ידי מלהושיע. כל הבינה נתמלטה מעיניה ונותרה רק תהום של נשיות גופנית. זה קומם אותי, אז החלטתי להעניש.

לדעתי, כל הרעיון של ענישה מופרך מיסודו ובכלל, מאוד קשה להעניש שפחה חכמה - הרי לא משנה מה תעשה לה, היא עדיין תפיק מכך עונג (לאלו מכם הרוצים לזעוק 'פשוט התעלם ממנה', ובכן, ראשית, לא בא לי להתעלם ממנה ושנית, שפחה חכמה גוברת גם על נשק יום הדין של ההתעלמות - היא פשוט תשב ותכתוב לך מכתבים ורשמים וכך תקיים את הדיאלוג איתך גם ללא נוכחותך, למשל).

מצד שני, גם אותי לא עשו באצבע. ראשית, עשיתי פרופיילינג לתודעת החור. מסקנה: חור רוצה שישתמשו בו תוך התאיינות הרצונות של בעלת החור. התאיינות זו, בצירוף העונג החושי של בעלת החור מעצם השימוש, מביאה לסיפוק תודעת החור. אסטרטגיית ענישה: שלול מהחור את התחושות הקשורות לשימוש בו, כלומר הרחב את ההתאיינות גם לעצם המידע החושי. טקטיקה: כאשר תודעת החור שבה ומופיעה, אני מבקש ממנה לחנוק את עצמה עד אבדן הכרה. כאשר היא מואילה להתעלף, אני מואיל להשתמש בה כחור. צריבת תודעה: כאשר היא מקיצה, גופה מאותת לה כי נעשה בה שימוש, אולם אין היא מסוגלת לשחזר את התחושות הכרוכות בכך, לכל היותר היא מרגישה כמו אחרי חלום רטוב. כך, תודעת החור סופקה (בכל זאת אני מבית הלל) אולם העונג והכאב הפשוטים נמנעו. חולשה: לעתים היא תתעורר עם כאב ראש לא פשוט. חוזקה: בהחלט ניתן לומר שעכשיו יש לה סקס מהחלומות.

הערות:

1. המאמר לעיל הינו פרי דמיונו של המחבר. אין לראות בדברים האמורים המלצה ו/או הדרכה למשחקי חניקה או כל אקט שהוא, בדס''מי, אירוטי או אחר. כל העושה שימוש באמור לעיל עושה זאת על דעתו/ה בלבד והכותב לא ישא בכל חבות כלפיו/ה.

2. ניתן לגמול אישה מתודעת החור וההתבהמות המאפיינת לעתים את בנות המין היפה, אולם מדובר בתהליך מתמשך ועדין. לאלו מכם המתעניינים בכך (גברים נאורים ונשים המעוניינות להגיע למשהו בחיים האלה), ניתן לפנות אלי באופן פרטי.

עשו חיים,
ראובן


אני חייב להודות הדברים שלך עוררו בי תמיהה . נתחיל בהגדרות המינוריות כל כך :
1. האם די לה באישה שתוכל להפעיל מיומניות של "חיוך וקריצה" כדי להפוך "לאינטלגנטית" ? - האם עד כדי כך השפלנו את רף המינימום ? אבוי לנו לאן הגענו...
2. ונניח, ולו רק לשם ההנחה בלבד, את ההנחה מרחיקת הלכת על "החור" כמהותה של האישה. האם לא יהיה זה בבחינת תנאי מקדים והכרחי ש"החור" הזה יתמקם לו מעדנות על רקע מיתאר גוף נשי ראוי שיביטו בו, יתגאו בו, ואשר כמאמרו של המשורר נתן זך " ייחשק את הדם " או שאפילו " חור" שמסתתר לו בין קפלי שומן , רבדים רבדים, עד שלא נמצא כי בה אל קירבה, של כוניפה, שמנה וגרוטאה - גם הוא ל"חור" ייחשב ?
תמהני ??
zina**
לפני 17 שנים • 25 ביולי 2007
zina** • 25 ביולי 2007
התיאוריה שלך מעלה ספקות
אישה אינטיליגנטית שמצליחה ליצור מצב שהיא תהיה בו חור
אינה בסופו של דבר שולטת בך? לא הפכת להיות "פאקינג מאשין" שלה?
היא לא צריכה רגש, מחויבות, בטחון או כל דבר אחר מכל מעלותייך
היא לא צריכה את האינטילגנציה
היא צריכה פאקינג מאשין - ועובדתית תפקדת.
T O M​(שולט)
לפני 17 שנים • 25 ביולי 2007
T O M​(שולט) • 25 ביולי 2007
ושמן בישראל יקרא: בנות-חורין.