בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכדור האדום בחינם הכחול כבר יעלה לך ביוקר

הנסיכה אנה​(מתחלפת){heidad}
לפני 20 שנים • 30 בדצמ׳ 2003

הכדור האדום בחינם הכחול כבר יעלה לך ביוקר

ישבנו בקפה הפינתי הקבוע שלנו, חשבתי כבר להציע לבעל המקום לשנות את השם לדום קפה, או לפחות להוסיף סאדו מוקצף לרשימת המשקאות החמים.
ישבתי על אחד הכסאות המרובחים ליד הבאר, אוחזת ביד אחת את המאג עם המלא בקפה הפוך שמתחיל להתקרר, וביד השניה משחקת עם טבעת הדומית שלי.
לידי ישב מאסטר בלט, ומולי ישבו בעל הפאב ומישהו שמעולם לא ראיתי לפני. כבר בשניה שהוא נכנס, סקרתי אותו מכף רגל ועד ראש, כפי שאני עושה לכל אדם חדש הנקרא אל תוך סביבתי הקבועה, וקפה פניתי זה בהחלט ענה על ההגדרה. ואחר כך המשכתי לבחוו את התנהגותו, תנועות גופו ודיבורו לפני שהמשכתי לי בעיסוקי סביב מאג הקפה והשיחה עם בלט ובעל המקום.
כמו תמיד בקפה הפינתי, שיחה שמתנהלת סביב הבאר, הופכת להיות השיחה של כל יושבי הבאר, וכך מצאתי את עצמי באמצע שיחה קולחת עם האיש החדש.
הוא היה סאב, האינטואיצה שלי ידעה לאבחן זאת, עוד לפני שהמוח שלו ידע להכיר בזאת. הוא היה סאב מהסוג האהוב עליי, בעל בטחון ודיעה, חכם ופיקח, אשר ייתן לי את השליטה מתוך בטחון בכך שהוא יוכל לעמדו בזה, וכי יבטח בי שאני אדע לעשות את הדבר הנכון בשבילו.
התחלתי לבדוק את מצב העניינים, מפעילה עליו טריקים עתיקים של פסיכולוגיה הפוכה ומשחקי מחשבה כאלה ואחרים על מנת להפיל אותו בדיוק לתוך הרשת שהחלתי לטוות מסביבו. במודע או שלא במודע בלט שיתף פעולה ואיתו גם בעל המקום.
הם הזהירו אותו שוב ושוב, כי אני אישה מסוכנת שאל לו להסתבך איתה, וכי מסוכן להיות בקרבי, והוא קרא תיגר על הסכנה בקולו ובעיניו התחנן לבדוק מה הסכנה שבי.
הערב התחיל לדעוך והלילה התחיל להשתלט על העיר, העייפות ומשחקי המוחות התחילו להתיש גם אותי, הודעתי לכולם על פרישתי לארמוני, והבטחתי כי לא ירחק היום וישוב.
ועוד לפני שהלילה הספיק להציף את כל חדרי, ועוד הרבה לפני שהשינה הספיקה זלרום בעורקיי, כבר התקשר וביקש לפול לרגליי...queen.gif
המשך יבוא.
T O M​(שולט)
לפני 20 שנים • 30 בדצמ׳ 2003
T O M​(שולט) • 30 בדצמ׳ 2003
התחלה טובה
אני סקרן לדעת איך זה המשיך

אהבתי icon_smile.gif