צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלות

פעם פרח​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 8 באוג׳ 2007
פעם פרח​(נשלטת) • 8 באוג׳ 2007
the_drow כתב/ה:
אינני מנסה לכפות עליה דבר וחצי דבר.
אולי הניסוח שלי לא היה נכון. התכוונתי שאם בהתחלה לא רגילים לזה ואחרי זה אפשר ללמוד לאהוב את זה או שלא.
אם היא לא תרצה, לא נעשה. זה ברור לי.
אם כן, אז נעשה.

עומר


זה בהחלט קורה שבהתחלה לא אוהבים, גם נרתעים מדברים מסויימים, ולאחר תקופה מסויימת הם נראים אחרת.
בכל מקרה, הנקודה היא שמה שאתם עושים ביחד צריך להיות טוב לשניכם.
הגעת למסקנה הנכונה.
זה לא אומר שלא תוכלו לחזור לזה בשלב מאוחר יותר. כמובן, בהסכמה הדדית.
נוריתE
לפני 16 שנים • 8 באוג׳ 2007
נוריתE • 8 באוג׳ 2007
הבוס שלך כתב/ה:
אילו כל נשלטת בראשית דרכה הייתה כבר מקבלת את כל מה שעושים לה/אומרים לה/מצווים עליה, לא היה שום הבדל בין הפעם הראשונה והפעם החמישים. המוכנות לקבלה היא דבר שמשתנה ומתפתח.
גם שפחה "מנוסה" חייבת להסתגל אם היא נכנסת למערכת יחסים חדשה.
ודרך אגב, אני גם לא אוהב קללות, ואינני נוהג לכנות את שפחתי בכינויי גנאי. אין לי שום רצון לבלות עם "זונה" או "שרמוטה", גם אם היא נהנית מכך שמכנים אותה בכינויים הללו.


החלק הראשון
נכון מאוד אפילו
באשר ל"לבלות עם"
אני לא חושבת שאם אדון זה או אחר שאהיה שלו
יכנה אותי זונה או כלבה
אז הכוונה שלו תהייה להוריד אותי לתל ברוך
או לשים אותי במלונה בחצר הקדמית
או שזה החלום שלו לזיין זונה או כלבה.

ה"ההשפלות" האלו, כל הכינויים,
הם חלק מהמשחק
ובידסמ זה משחק תפקידים אמיתי במידהמסויימת
אבל אף אחד מאיתנו הוא לא באמת "מאסה" או "סלייב" בשדות הכותנה
של דרום קרוליינה.

זה כמו ההצלפות וההכאבות והחינוך האנגלי לסוגיו וכל המכלול

אבל על טעם ועל ריח...
ישנם כאלו ש"יסתפקו" בלקלף את עור הישבן של משיהי עם פרגול
ואחרים יקבלו את אותה אורגזמה מלכנות אותה "כלבה מושתנת"
רק שזה האחרון? ממש לא מזיק ,אם שני הצדדים נהנים ממנו בידיעה המלאה
שזה רק חלק מהמשחק ולא החיים האמיתיים.

אני לא רואה שום רע בקטע הזה. וגם עוד כמה אדונים שהכרתי בעברי .
והכרתי גם אחרים שלא נהגו ככה.

אבל טוב נעזוב זה כבר מאוד אישי אולי בבלוג מתי שהוא.
the_drow​(שולט)
לפני 16 שנים • 9 באוג׳ 2007
the_drow​(שולט) • 9 באוג׳ 2007
פרח גדולה כתב/ה:
the_drow כתב/ה:
אינני מנסה לכפות עליה דבר וחצי דבר.
אולי הניסוח שלי לא היה נכון. התכוונתי שאם בהתחלה לא רגילים לזה ואחרי זה אפשר ללמוד לאהוב את זה או שלא.
אם היא לא תרצה, לא נעשה. זה ברור לי.
אם כן, אז נעשה.

עומר


זה בהחלט קורה שבהתחלה לא אוהבים, גם נרתעים מדברים מסויימים, ולאחר תקופה מסויימת הם נראים אחרת.
בכל מקרה, הנקודה היא שמה שאתם עושים ביחד צריך להיות טוב לשניכם.
הגעת למסקנה הנכונה.
זה לא אומר שלא תוכלו לחזור לזה בשלב מאוחר יותר. כמובן, בהסכמה הדדית.

אני מודע לעובדה... זה פשוט אחד הדברים האהובים עלי אבל אני מוכן לוותר על זה בתמורה למערכת יחסים, מה לעשות? בכל מערכת יחסים ישנן פשרות.
השאלה אף פעם לא הייתה אם אני צריך לכפות עליה כזה דבר והיא גם אף פעם לא תהייה.

תודה לכולם על ההבהרה,
אני אדבר איתה ואולי נתראה בנו לימיט ביום שישי icon_smile.gif
עומר
M_Zensunni​(שולט)
לפני 16 שנים • 9 באוג׳ 2007

השפלות ונשים כנועות

M_Zensunni​(שולט) • 9 באוג׳ 2007
נכתב במקור ע"י: Mistress Steel
תורגם ע"י: M_Zensunni
עריכה: noya{M_Zensunni}

אחד מהמנהגים הרגישים ביותר בקהילת ה BDSM הוא האמנות של השפלה מוכוונת, נשלטת ומוסכמת. בושה היא רגש מלא כאב ונגרמת על ידי הכרה באשמה או התבטאות לא נכונה.

כל אחד מאיתו הוא תוצר של מגדר, חנוך, תרבות ומעמד חומרי. מיצוב בתוך המבנה החברתי הוא בדרך כלל באמצעות הדרכה וציפיות להתנהגות 'יאה'. זה נכון במיוחד לנשים. יש נטייה לראות בנשים כנושאות באחריות בצורה שונה מגברים כאשר כל חריגה גלויה מהמוסכמה הנורמלית נענשת בחומרה. נושאים הקשורים למיניות נקבית, חשיפה והפקרות קשורים לתרבות שפה שאינה קבילה. על מנת שאישה תחשב כ 'הגונה' היא חייבת להתכסות, לשתוק, לשמור על רגליה מצולבות, עיניה מושפלות ולשמור את דעותיה 'הלא צנועות' לעצמה. זוהי כמובן שליטה חברתית בפעולה. חציית גבול חברתי כלשהו עשויה לגרום לאישה להיות מנודה מהקבוצה שוות המעמד שלה, ולהיות חשופה באופן פיזי, נפשי ורגשי ללעג ורוע על ידי כמעט כל אחד, ולהישאר נטולת אמצעי הגנה ושמירה הניתנים לאישה 'הגונה'. הפרת גבולות אלו יכולה ומשנה את 'מעמד' האישה בתוך משפחתה, בין חברים ובקהילה. לצעוד 'החוצה' מתפרש כ-היא 'מבקשת את זה' או 'מגיע לה' התעללות פיסית, רגשית ונפשית. היא הופכת לישות פחותה, בעלת ערך ניכיון נמוך כשל חפץ מושלך.

למרות האמור, החברה שלנו משתנה לאיטה וזוויות הראיה שלה משתנות, אנחנו כבני אנוש מסתגלים לשינויים או לנקודות מבט משתנות וגלויות באיטיות רבה. לעיתים קרובות אנו נושאים אתנו את אותן דעות ומסורות של סבינו, רק שעכשיו דעות אלו אינן נכונות מבחינה חברתית ברטוריקה היומיומית, אז אנחנו מחביאים אותן ומעמידים פנים שאנחנו ליברלים מספיק על מנת לקבל בפתיחות את הסטיות וההבדלים בינינו. אנחנו חלשים. אנחנו שופטים אחד את השני. במובן מסוים כולנו מנסים להגיע לעמדה גלויה, דרגה או מעמד.

כשזה נוגע לשימוש בהפעלת טכניקות השפלה על כנועה, הדינמיקות הבסיסיות האלו חייבות להיות מובנות ולהילקח בחשבון. הכנועה אינה חפצה לאבד את מעמדה במיוחד מול האנשים שהיא מכבדת ואוהבת כמו משפחה, חברים וחברים לעבודה. מעמד הוא דבר שבדרך כלל נרכש בעבודה קשה ויש לו ערך משמעותי בדרך שבה הכנועה רואה את עצמה בתוך עולמה. בכל אופן הרבה כנועות משתוקקות, רוצות וזקוקות להילקח לאורכם של גבולות בלתי נראים אלו אל תוך הדמות האורבת בתוכן ואשר נהנית מהתענוגות הבשר הגסים, אותה דמות פנימית אשר נאסר על הנשים היאות ו 'הגונות' להודות בקיומה.

השולט הולך לאורכו של קו דק של חיזוק בריאות נפשית חיובית ויצירת דימויים שהכנועה זקוקה להם על מנת להיות מאושרת כשבאותו זמן ובגלוי הוא מאלץ את אותה כנועה להתנסות בשפה, לבוש, התנהגות ותגובות שהם טאבו. למידת ההבדלים הדקים של הכנועה שלך הוא חיוני כאן. אם היא הייתה בעבר קרבן לתקיפה מילולית שבאה בצמוד להתעללות נפשית, פיסית ורגשית, קרוב לוודאי שהתנסחות בדרך מסוימת או אמירת מילים מסוימות יפעילו הדק נפשי אשר ידחוף אותה בכוח לזיכרונות ותגובות חריפות. זה לא מה שהשולט רוצה לעשות. השפלה, כשהיא נעשית כהלכה, היא חלק מתהליך שחרור. דרך חושנית וארוטית עבור האישה/ילדה הפזיזה שבפנים לברוח מהרתק של התנהגות חברתית ולהביע עצמה לחלוטין בדרך שראויה לנזיפה icon_smile.gif . הדרך הטובה ביותר לגלות מה הכנועה רוצה היא לשאול אותה. היה מדויק, שאל או תן לה רשימה של מילים ואמור לה לדבר אתך ולהצהיר בבירור באיזה מילים היא רוצה לשמוע אותך משתמש כשאתה מתייחס אליה ואיזה מילים מעלות זיכרונות שנואים ומזעזעים. דרך זו לוקחת יותר זמן אבל חיונית לעשייה לפני שסתם קופצים לשם עם מילים שעלולות לגרום לנזק ממשי שלא התכוונת אליו.

הרבה היבטים גלויים של כניעה מעוררים בושה או עומדים בניגוד למה שרוב הנשים חונכו לקבל כהתנהגות הולמת עבור אישה. עבור הרבה כנועות הפעולה הפשוטה של כריעה לרגליו של השולט בפעם הראשונה מלאה בעודף רגשות. היא אינה רוצה שאף אחד יראה אותה עושה זאת, זוהי אחריותו של השולט לוודא שהמעמד שלה לא יופר. בדרך כלל מקובל להשפיל את הכנועה שלך רק בפרטיות או בתוך סביבה מוסכמת כמו במקום שבו יש חברי קהילת שולטים/כנועים אחרים, במקום בו זה מקובל ואין בהתנהגות זו הפחתה של מעמדה!

רוב הנשים הכנועות מסגלות עצמן די במהירות לכרוע לפני המאסטר/מיסטרס, לפנות אליהם תוך שימוש בכינויי ותארי כבוד מוסכמים ותופסות את נוהלי ההתנהגות 'כשאת במחיצתו' בין כנועה לשולט שלה. עבור השולט, כנועה חדשה היא שיח קוצני, אתגר, מסתורין ודאגה. היא חייבת להאמין שהשולט שלה לא יניח לה להיפגע בדיוק באותו רגע שהיא משתוקקת לציית להוראות המנוגדות לחלוטין לכל מה שלימדו אותה. זוהי התחייבות עצומה. זה דורש אומץ, אמון ובטחון.

אם מעדת לתוך משהו שדורש תגובה שלילית מהירה מאוד, אל תרוץ לחנך או להעניש, במקום זה, צעד פנימה ונחם את הכנועה שלך ועמוד על כך שהיא תצטרף לשיחה כדי לגלות את שורש הסיבה לתגובתה. אינך יודע באיזו דרך היא צעדה עד לרגע שפגשת אותה, אתה יכול לנחש קצת, לשמוע קצת ממנה ואם אתה אמפאתי ורגיש במיוחד לצרף פיסות מידע שישלימו לך את התמונה, אבל ביסודו של דבר פרטי החיים שלה יישארו לנצח מסתוריים במידת מה.

תבניות ההשפלה המשותפות ומבוקשות על ידי רוב הנשים הווניליות לשעבר הן תחביר ושפה אשר אינן מקובלות חברתית, לדוגמה: פרוצה, זונה, כלבה, כוס. לרבות יש פנטסיות של 'להיות' שובבות כאלו תחת הסכמתו של השולט שלהן. הן רוצות את החלק הזה בתוכן שיעוף, שיצרח, ללבוש בגדים צמודים מדי, חושפניים מדי, מיניים מדי והן רוצות שהשולט שלהן ימצא שהן מפתות, זנותיות ומופקרות מינית. כל מה שמעולם לא ניתן להן להיות. באותו זמן הן רוצות וזקוקות שהשולט שלהן יעריץ אותן. כבוד הדדי. אם השולט מפגין כלפיה חוסר כבוד אמיתי, היכולת שלה לבטוח בו מספיק כדי שתוכל להיות פרוצה עלול להיעלם והיא עלולה לברוח מהפעילות הזו לתמיד.

לדבר בגסות לכנועה כמו גם לטפל בה ביציבות יכול לגרום לה להתעוררות עצומה. רוב הנשים הכנועות אינן חפצות להתנסות בהשפלה בציבור, לדוגמא, להיות מובלות עם קולר ורצועה לאורך רחוב ציבורי בעיר מגוריהן, היכן שאנשים עשויים לזהות אותן. רבות כן אוהבות ורוצות להיות מאותגרות להשלים משימות אשר גורמות להן להסתכן או בעמדה של מבוכה. זו יכולה להיות משימה ללכת לחנות של חיות מחמד (לא בעיר מגוריהן) ולמדוד כל מיני קולרים ורצועות בנוכחות ובשדה הראייה של בעל החנות ולקוחות אחרים. או משימה של לעלות על טיסה עונדת קולר ולבושה בצמצום (שוב מצב בו היא אנונימית באופן יחסי ובאותו זמן חשופה). הרפתקאות אלו, כאשר הן מסתיימות בהצלחה, חייבות להיות מתוגמלות. דרוש אומץ להתעלם מהעיניים השופטות של אנשים אחרים. זה גם גורם לכנועה להיות חזקה יותר כשהיא לומדת שהיא יכולה לעשות דברים כאלו ולצאת בשלום מהשובבות הקטנה הזו.

להשפיל מישהי בדרך חיובית ובריאה זו משימה קשה. חיוני לזכור שכל אחד מאיתו קצת שונה כל יום. יש ימים בהם אנו חשים חזקים וימים בהם אנו חשים חלשים. חציה לתוך חולשה ושלילה היא דבר שקל מאוד לעשות במיוחד בשלבים מוקדמים של הקשר. המטרה היא ליצור התרגשות, הנאה ותענוג עבור עצמך והכנועה שלך. לא להרוס, לפצוע או לקלקל. נשים שומעות מילים בצורה שונה. זכור שהן לעולם אינן שוכחות מסרים שליליים. מילות כוח אלו, ברגע שיצאו מפיך לעולם לא תוכל לקחת אותן חזרה. אתה יכול להתנצל והיא עשויה לסלוח אבל המילים עדיין יהיו שם. כשאתה משתמש בטכניקות השפלה, זכור שבנקודה מסוימת היא עלולה לפרש את האמירות מחוץ להקשרן. זה נכון במיוחד אם אתה מעיר לה על הופעתה (אם היא שמנה לדוגמה וכו') המנע ככל האפשר מטכניקות ההפחתה המקובלות בחברה. השפלה שנעשית כהלכה מפחיתה את הכנועה בדיוק לנקודה שבה היא יכולה להיות אישה חופשית ארוטית וחושנית. אל תשתמש בהשפלה להעניש אותה – אם תעשה זאת תהפוך את המילים להתעללות מילולית.
the_drow​(שולט)
לפני 16 שנים • 9 באוג׳ 2007
the_drow​(שולט) • 9 באוג׳ 2007
אם רק הייתי קורא את זה קודם...
היא עכשיו רוצה מרחב, היא לא רוצה להיפגש עד שהיא תחליט מה היא רוצה מעצמה. icon_sad.gif
אמרתי לה שאין לי בעיה שהקשר יהיה ואנילי, זה לא משנה כל עוד יש אהבה.
כי אהבה זה מה שחשוב, לא בדס"מ.
היא צריכה לחשוב על זה אז אני נותן לה מרחב.
אני לא יכול להגיד שאני לא מבואס כי זה באשמתי.

עומר icon_cry.gif
ערגה
לפני 16 שנים • 9 באוג׳ 2007

Re: השפלות ונשים כנועות

ערגה • 9 באוג׳ 2007
זנסוני אתה כאן???
וואו עכשיו חיוך ענק על שפתיי ושמחה גדולה! מקווה מאוד שכן.

לגבי הפוסט והשאלה עצמה -
דיברו רבות על להרגיל לעומת ללמד ועל התפתחות. אוסיף רק דבר אחד - זה שמישהי לא מעוניינת בהשפלות אינו אומר שהיא לא מתחום הבדס"מ. מגוון הפעילויות והקשרים ענק בתחום ויש עוד הרבה חוץ מהשפלות.

icon_smile.gif
פעם פרח​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 10 באוג׳ 2007
פעם פרח​(נשלטת) • 10 באוג׳ 2007
the_drow כתב/ה:
אם רק הייתי קורא את זה קודם...
היא עכשיו רוצה מרחב, היא לא רוצה להיפגש עד שהיא תחליט מה היא רוצה מעצמה. icon_sad.gif
אמרתי לה שאין לי בעיה שהקשר יהיה ואנילי, זה לא משנה כל עוד יש אהבה.
כי אהבה זה מה שחשוב, לא בדס"מ.
היא צריכה לחשוב על זה אז אני נותן לה מרחב.
אני לא יכול להגיד שאני לא מבואס כי זה באשמתי.

עומר icon_cry.gif


עומר, אנחנו לומדים מהדרך ומהנסיון.
אם הבנת מה לא היה בסדר תוכל ללמוד מזה.
אתה גם יכול לחלוק את זה איתה.
מאסטר מיינד​(שולט)
לפני 16 שנים • 10 באוג׳ 2007

השפלות זה לא עניין אחד

מאסטר מיינד​(שולט) • 10 באוג׳ 2007
לשלל הדברים שנאמרו לעיל אני מוצא לנכון להוסיף:

גם אם מישהו אוהב השפלות, אין הכוונה לכל סוגי ההשפלות. ייתכן שמישהו יגיב בהנאה למילה שמתייחסת להתנהגות (כמו "זונה") ולעומת זאת יגיב בעלבון למילה שמתייחסת למבנה גוף (למשל "מכוער").

בדיוק כפי שכאב אינו עניין אחד ויש מי שאוהב הצלפות אך יירתע מדקירות, כך ההשפלות אינן עניין אחד.

אנשים אינם באים עם ספר הדרכה צמוד ולפעמים גם אינם יודעים בעצמם להגדיר את רגשותיהם. את ההצלחה או הכשלון ייקבעו הרגישות של השולט/ת לקלוט את התגובות הראשונות של אי נחת "אמיתי", הרבה לפני מילת הביטחון.
dahanc​(שולט)
לפני 16 שנים • 10 באוג׳ 2007

לאט...

dahanc​(שולט) • 10 באוג׳ 2007
בכול מיקרה התחל לאט ובטוח....אם היא מתאימה או לא ,תיווכח בהמשך

הדרך ,וגם לה בטוח יהיה מה להגיד... לאט ולמשש את ה"דופק" בהתאם ,בהצלחה !
the_drow​(שולט)
לפני 16 שנים • 10 באוג׳ 2007
the_drow​(שולט) • 10 באוג׳ 2007
פרח גדולה כתב/ה:
the_drow כתב/ה:
אם רק הייתי קורא את זה קודם...
היא עכשיו רוצה מרחב, היא לא רוצה להיפגש עד שהיא תחליט מה היא רוצה מעצמה. icon_sad.gif
אמרתי לה שאין לי בעיה שהקשר יהיה ואנילי, זה לא משנה כל עוד יש אהבה.
כי אהבה זה מה שחשוב, לא בדס"מ.
היא צריכה לחשוב על זה אז אני נותן לה מרחב.
אני לא יכול להגיד שאני לא מבואס כי זה באשמתי.

עומר icon_cry.gif


עומר, אנחנו לומדים מהדרך ומהנסיון.
אם הבנת מה לא היה בסדר תוכל ללמוד מזה.
אתה גם יכול לחלוק את זה איתה.

אנחנו סיכמנו שלא מדברים על זה יותר עד שאני אחזור מארה"ב שזה עוד שלושה שבועות בערך (אני טס ב17 לחודש) icon_smile.gif
חלקתי איתה את מה שחשבתי, היא רוצה מרחב ושקט. ואני לא ממש רוצה להמשיך הלאה.
אחרי האפטר קייר הרגשתי כאילו משהו נקרע ממני. אני עדיין מרגיש ככה.

עומר