בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנייה לסאביות מקולרות, והעידן הפוסט מודרני

newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
צר לי צ'יטה, אין לזה שום קשר לעוצמת ההתמסרות ועוצמת ההשתייכות, והרד קור.

אני אומרת דבר פשוט:

לאדוני מותר לחוות אותי כרכוש, ולהתייחס אלי כרכוש (במקרה הזה - רכוש שלו). רכוש אמיתי. מלא. לגמרי לגמרי. משהו ששייך לו.

לך (ולכל אדם אחר) אסור להתייחס אלי כאל רכוש.

ובמילים אחרות - לרכוש בדסמי, בניגוד לרכוש אחר, אין משמעות חברתית. המשמעות שלו היא לגמרי פרטית בין שניים.
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
טעות, טעינו, טועים...
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
מסכים לגמרי
סאבית של אחד, מלכה של כל שאר העולם.
אבל, ויש אבל....
הסאבית שלי היא הרכוש שלי, ואני מחליט מה מותר לה ומה אסור לה, לא היא.
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
מסכים לגמרי
סאבית של אחד, מלכה של כל שאר העולם.
אבל, ויש אבל....
הסאבית שלי היא הרכוש שלי, ואני מחליט מה מותר לה ומה אסור לה, לא היא.


יופי. אבל אם תפנה לאדון שלי ביחס אלי, אתה מתייחס אלי כרכוש. ואסור לך. לכן אתה חייב לפנות אלי ולא אליו.
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
זאולופון,
זהו שאנחנו חלוקים לגמרי מה פירוש המונח: היא רכוש שלי

אצלי זה אומר שהיא ממש שלי, לגמרי.
אצלך כנראה זה אומר, שלא ממש שלך.

זו מהות ההבדל בינינו, בכל הוויכוחים.

ההסבר שלי על הדמגוגיה, היה במתן האנאלוגיה ליחסים עם הכלב שאין לך. שהוא הקבלה קוטבית להתייחסות לחפץ כמו כסא.

אז זהו, שמסתבר שגם זו לא היתה טענה טובה בוויכוח איתך, כי גם הכלב שאין לך, הוא לא רכוש שלך, לדעתך.

אתה יודע מה אני אגיד לך זאולופון, אני לא קורא ליחסים שלך עם הכלב שאין לך בדסם בכלל.

עושה רושם שנשאר חלוקים פה
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
חדשה ישנה,
בפניה אליו, אני לא מתייחס אלייך בתור רכוש שלי
אני מתייחס אלייך, בתור מישהי, שהאדון שלך מתייחס אליך (בהסכמתך כנראה) בתור רכוש,
ואת זה אני יודע לכבד.
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
newoldone כתב/ה:
צ'יטה כתב/ה:
מסכים לגמרי
סאבית של אחד, מלכה של כל שאר העולם.
אבל, ויש אבל....
הסאבית שלי היא הרכוש שלי, ואני מחליט מה מותר לה ומה אסור לה, לא היא.


יופי. אבל אם תפנה לאדון שלי ביחס אלי, אתה מתייחס אלי כרכוש. ואסור לך. לכן אתה חייב לפנות אלי ולא אליו.





אני מתייחס אליך כאל הרכוש שלו.

והרי אמרת בעצמך את הרכוש שלו ורק שלו.

לכן מדוע שאני אזלזל בו וברכוש שלו?
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
זאלופון​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
מסכים לגמרי
סאבית של אחד, מלכה של כל שאר העולם.
אבל, ויש אבל....
הסאבית שלי היא הרכוש שלי, ואני מחליט מה מותר לה ומה אסור לה, לא היא.


נראה לי שהבעיה בהגדרות שלך היא שהן מעגליות.

סאבית, כך אתה אומר, כמוה כרכוש, ומכאן שאם היא סאבית שלך, הרי שאתה מחליט עבורה, לא היא. עם זאת, ברור לך, כמובן, שהסאבית שלך יכולה בכל רגע ורגע להחליט בעצמה מה מותר ומה אסור לה, ולצפצף על ההחלטות שלך. מה אז? בוודאי תגיד: אז היא כבר לא תהיה סאבית שלי.

עצם היותה רכוש שאתה מחליט בשבילו נובע, לשיטתך, מעצם היותה הסאבית שלך. אך עצם היותה הסאבית שלך, נובע מכך שהיא רכוש שאתה מחליט בשבילו (כי ברגע שהיא אינה כזו, היא כבר אינה הסאבית שלך). זוהי הגדרה מעגלית שצריך לצאת ממנה.

ציטוט: אצלי זה אומר שהיא ממש שלי, לגמרי.
אצלך כנראה זה אומר, שלא ממש שלך

מה זה אומר? במה מתבטאים ה"ממש" וה"לגמרי"?
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
אדם יפנה אלי...

בהצעה מינית לגבי הנשלטת שלי.

אני יכול לומר לו באותו רגע....לא.

אני יכול לומר לו אני אחשוב על זה ואם זה יתאים לי אני אשאל את הנשלטת שלי מה דעתה בנושא ואם היא בכלל מעוניינת.


אני לא אומר לו לעולם במקום כן.


העניין הוא.

שזו ההחלטה שלי קודם....באם בכלל לשלול את העניין או להתדיין איתו ביחד עם השפחה.


היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה, בגבולות של שאנחנו קבענו יחד.

ואם היא תעבור עליהם.

אז סאבית לא סאבית זה ממש לא משנה.

היא בוגדת.
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
חדשה ישנה,
בפניה אליו, אני לא מתייחס אלייך בתור רכוש שלי
אני מתייחס אלייך, בתור מישהי, שהאדון שלך מתייחס אליך (בהסכמתך כנראה) בתור רכוש,
ואת זה אני יודע לכבד.


אתה לא מתייחס אלי כאל רכוש שלך, אבל אתה מתייחס אלי כאל רכוש. ויש רק אדם אחד שנתתי את הסכמתי שיתייחס אלי כאל רכוש.

הכבוד שלך ליחס של האדון שלי אלי יכול להתבטא בכל מיני צורות, לאו דוקא בכך שגם אתה תתיחס אלי כמוהו.

אני חוזרת קצת כמו תקליט על זה שבעיני עבדות בדסמית היא לא מעמד חברתי, ולרכוש בדסמי אין משמעות חברתית. זה עניין פרטי לגמרי בין שני אנשים שבחרו בסוג הזה של קשר ביניהם.