בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנייה לסאביות מקולרות, והעידן הפוסט מודרני

צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
מעגליות במקרה הזה, ניתנת לפיתרון קל ביותר, מחליטים על שני קוטבי המעגל ביחד. בחוזה יחסים.
מכאן אין שום מעגל. זה בכלל קו ישר. אגב, יש הוכחה מתמטית בהתמרות אינטגרליות, שמוכיחה חד וחלק, שקו ישר זה בעצם מקרה פרטי של מעגל עם רדיוס אינסופי.

אני מחליט עבור הסאבית שלי, מה שאני מחליט שאני רוצה להחליט. אין לי עניין לנהל ברחל בתך הקטנה כל דבר שקורה לה. גם לא חושב שזה בריא בכלל. הסאבית שלי עצמאית מאד, וחושבת באופן עצמאי ומקסים. אני אוהב את זה ככה. אני אוהב את העוצמה שבה.

היא כמובן יכולה לנסות ולצפצף על ההחלטות שלי, ואפילו זה גם קורה לפעמים. יש בכך הפרה לא משמעותית של חוזה, שאני כמובן ממהר להשתמש ביכולות שנתן לי החוזה בשביל להחזיר את הסוררת למסלול.

לגבי השאלה מה זה ממש ולגמרי. ניתן בקלות למצוא בחילופי הדברים שלנו אפילו בשירשור הזה, כמה גדול ההבדל בתפישתנו את מונח הבעלות. אפילו על הכלב שאין לך.

אני מניח שתסכים איתי, שלהכנס עכשיו להגדרות עומק, של מה זה בדיוק "ממש" ולגמרי" או אפילו מה זה "ממש לגמרי בכלל", זה נתפס בעיני קצת כלא קשור לנושא השירשור הזה, או אפילו מטרה תכליתית כלשהי שכדאי להשחית עליה את הזמן.
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
אתם צריכים לחדד את מהות הפנייה


אם זוהי פנייה בנושא של הצעה מינית.

אז כן יקירתי....את רכוש מבחינתי....הרכוש שלו.....ואין לזה שום קשר לאם את ידידה מכרה או חברה שלי או לסוג הקשר ביננו.

אם מישהו מציע הצעה מינית.....הוא נכנס לתוך הפרטיות הזאת שתיארת ....ושם שוב את הופכת לרכוש...מכיוון שכך את והדום שלך הגדרתם את זה.

זהו לא מעמד חברתי.
בכל דבר אחר את ככל האדם ושווה לכל.

אך בפניות הספצפיות הללו,
את רכושו של אדונך.
אם כך הסכמת להיות בפניו.
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
tebayes כתב/ה:
newoldone כתב/ה:
צ'יטה כתב/ה:
מסכים לגמרי
סאבית של אחד, מלכה של כל שאר העולם.
אבל, ויש אבל....
הסאבית שלי היא הרכוש שלי, ואני מחליט מה מותר לה ומה אסור לה, לא היא.


יופי. אבל אם תפנה לאדון שלי ביחס אלי, אתה מתייחס אלי כרכוש. ואסור לך. לכן אתה חייב לפנות אלי ולא אליו.





אני מתייחס אליך כאל הרכוש שלו.

והרי אמרת בעצמך את הרכוש שלו ורק שלו.

לכן מדוע שאני אזלזל בו וברכוש שלו?


אותה תשובה שנתתי לצ'יטה: כי לא קיבלת את הסכמתי שתתייחס אלי כאל רכוש (שלך, שלו, שלה, שלהם).
היותי רכוש הוא עניין פרטי בין שנינו. אין לו משמעות חברתית.

אגב, אם אתה פונה אלי ולא אליו, אתה דוקא מכבד את הרכוש שלו - אותי...
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 17 באוג׳ 2007
חדשה ישנה,
הכבוד שלי הוא לא רק לאדונך, הוא לשניכם, לקשר שביניכם.

עושה רושם שיש לך פה איזה עניין עקרוני, שגורם לך לחוש מורת רוח מהעובדה שאת לא בן אדם חופשי.
מאד ייתכן שאת כן, במידה מסויימת. ייתכן מאד גם שזה מקובל על האדון שלך. זה בסדר גמור בעיני.

עלי זה לא מקובל. זה גם בסדר גמור.

תשמעי מה אני מציע, כדי לפתור את המשבר החמור שנתגלע בינינו.

אדונים שמסכימים שלסאבית המקולרת להם, תישאר הזכות שיפנו אליה ולא אליו, אנא ציינו זאת בפרופיל שלכם, ותוכלו לקבל הצעות ישירות, מזמינות ומפתות מהסיגנון של איזו שיפחה מתוקה אחת ובן זוגה המדהים, העושה שימוש בניק שלה, בכדי להעמיד פני בחורה ולפנות לכל מיני סאביות מקולרות, ולנסות לפתות אותן, לחוות שליטה אמיתית על המזו.
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
אבל אני לא צריך את הסכמתך לעניין.

באותו רגע

אני מדבר איתו

וזה ביני לבינו.

לא ביני לבינך


כאשר אדבר איתך
תקבלי ממני את כל הכבוד המגיע לך כאדם.
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
tebayes כתב/ה:
אבל אני לא צריך את הסכמתך לעניין.

באותו רגע

אני מדבר איתו

וזה ביני לבינו.

לא ביני לבינך


כאשר אדבר איתך
תקבלי ממני את כל הכבוד המגיע לך כאדם.


ברגע שאתה מדבר איתו עלי - אתה מתייחס אלי כשפחה. לא שפחה שלך, אבל שפחה. כדי להתייחס אלי כשפחה אתה צריך את הסכמתי.
רפאל
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
רפאל • 17 באוג׳ 2007
tebayes כתב/ה:

אבל עדיין...אינני מבין...מה כל כך קשה בנימוס בסיסי....
במיוחד אצלנו שהנימוס מחייב כיוון שישנם כל כך הרבה כללים לא כתובים.

אני חושב שמתוך השרשור הנוכחי, וזה שקדם לו, היית צריך להבין כבר מזמן שהדבר שלו אתה קורא בשם נימוס אינו נתפס ע"י כולם כנימוס. למעשה, מה שנתפס אצלך כנימוס (פניה לאדון קודם הפניה לשפחה) נתפס אצל אחרים כסוג של גסות וזלזול.

לפיכך אתה צריך להבין שאינך מדבר על כללים בלתי כתובים שהם בבחינת פשיטא לכל, ונחלת הקהילה. אלא שאתה מדבר על משהו שקשור בפנטזיה שלך, ובבדס"מ שלך. והדרישה שלך שהכל יאמצו את "כללי הנימוס" שלך היא בבחינת התעלמות מאחרים.

קהילה יכולה לאמץ לעצמה כללים שונים, בהנחה שכלל הקהילה מעוניינת באימצם של אותם כללים. ברור שאין זה המצב בנוגע ל"כללי הנימוס" שלך. לא כולם חושבים שהדבר שאתה קורא לו בשם נימוס הוא בכלל נימוס. לפיכך, הצפיה שלך שהקהילה תכפיף את עצמה לנורמות שאין להם תוקף אלא במסגרת היחסים שבינך לבין בנות הזוג שלך היא ביזרית לחלוטין.

אנחנו חיים בחברה שאין בה עבדות. בכל הקשור ליחסים שבין אדם לחברו, בריירת המחדל בחברתנו היא להתייחס אל אדם כאל סובייקט אוטונומי שנמצא ברשות עצמו ואחראי לעצמו. כאמור, אתה יכול לשנות את בריירת המחדל הזו בביתך, או במסגרת של קובוצת חברים שחולקים רצונות דומים. אבל יש משהו מעוות לחלוטין בתביעה שאנשים שההשקפותיך זרות להם יאמצו אותם וינהגו בהתאם להם.

מחר יקום אדם, ויאמר שהוא אדון כל העולמות. ומבחינתו זה לא משחק. אלא משהו עמוק מאוד, שקשור בנשמה. וזה כל כך ולגמרי ממשי בשבילו. אז הנימוס הבסיסי יחייב את כל מי שכותב לו לפנות אליו בתואר "אדון כל העולמות"?

אנשים מפריזים כל כך בניסוח הכללים שעושים להם טוב, עד שהם שוכחים שלא מדובר כלל בכללים של מוסר. ובמקום שיהיה להם טוב - הם מתחילים להעלב מבך שהעולם מפר את הכללים שלהם.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שישי אוג' 17, 2007 5:52 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
newoldone
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
newoldone • 17 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
חדשה ישנה,
הכבוד שלי הוא לא רק לאדונך, הוא לשניכם, לקשר שביניכם.

עושה רושם שיש לך פה איזה עניין עקרוני, שגורם לך לחוש מורת רוח מהעובדה שאת לא בן אדם חופשי.
מאד ייתכן שאת כן, במידה מסויימת. ייתכן מאד גם שזה מקובל על האדון שלך. זה בסדר גמור בעיני.

עלי זה לא מקובל. זה גם בסדר גמור.

תשמעי מה אני מציע, כדי לפתור את המשבר החמור שנתגלע בינינו.

אדונים שמסכימים שלסאבית המקולרת להם, תישאר הזכות שיפנו אליה ולא אליו, אנא ציינו זאת בפרופיל שלכם, ותוכלו לקבל הצעות ישירות, מזמינות ומפתות מהסיגנון של איזו שיפחה מתוקה אחת ובן זוגה המדהים, העושה שימוש בניק שלה, בכדי להעמיד פני בחורה ולפנות לכל מיני סאביות מקולרות, ולנסות לפתות אותן, לחוות שליטה אמיתית על המזו.


אם יש לי או אין לי מורת רוח מהמקום שבחרתי להיות בו (אין לי), זה לא רלבנטי.

אתה צודק שיש פה הבדלי תפיסה עקרוניים. ואם תחזור לתגובה הראשונה שלי בשרשור הזה תראה שזה כל מה שביקשתי: להכיר בכך שיש הבדלי תפיסה עקרוניים, ושלא כל תפיסה שונה משלך היא ביזוי הבדסמ, זילות הקשר אדון-שפחה, וחילול הקודש.

הפסקה האחרונה שלך היא סתם סילוף ועיוות דמגוגי של העמדה שלי.
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
ברגע שאני מדבר איתו

אני לא מתייחס אליך כשפחה...

או בכלל למען האמת


יותר כנספח באותו רגע.

ואני מקווה שזה לא נשמע מזלזל....זו לא הכוונה.
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 17 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 17 באוג׳ 2007
חואן אתה תמיד צריך להשליך על אחרים מעשים או פעולות שהם מעולם לא טענו להם ואף הדגישו בבירור שזו לא כוונתם?


למה אתה חושב שאני מנסה להכפיף את הקהילה?
או בכלל כל אדם אחר.

אני פרסמתי את דעתי בנושא.

אני גם אמרתי בבירור שזו דעתי ואני לא מנסה לכפות אותה על אף אחד.


ואולי תוריד מעט את התוקפנות מהכתיבה שלך.

אתה נוטה לתקוף יותר אנשים ופחות דעות.