צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנייה לסאביות מקולרות, והעידן הפוסט מודרני

huan
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
huan • 19 באוג׳ 2007
טאבי מה שמעליב הוא זה שכמו שאמרת הסאבית מהווה נספח. אני רואה בזה פגיעה בה כאדם...זה לא משנה עם היא מקולרת, נשואה או עושה ספונג'ה היא עדיין נשארת בת אדם בעיני - איך אתה חושב אליה ומה אתה עושה איתה אינו רלוונטי שכן העניין כלל לא נוגע לך אלה רק לה. כאשר ישנו דבר מה, ואיך זה משנה כרגע מה - הצעה מינית, הצעת חברות או חשבון טלפון אשר היא מהווה הנשוא שלה אתה הוא הנספח ולא היא.
זה לא משנה למה שמישהו יפנה למקולרת מה שמשנה זה שלכל הפחות הוא לא יפנה אליך. לא מדובר פה בכללי נימוס, רגשות או וואט אבר - מדובר פה באידאלים מופשטים שלא ראוי לעשות בהם שימוש סלקטיבי.
אני מבין את טענתך וכבר הסברתי למה אתה טועה מהיסוד, אתה הוא זה שלא הבין דבר מימה שנכתב פה וממשיך לחזור על אותן המנטרות וסיסמאות ריקות כמו "היא סאבית","היא נתנה בידי את השליטה" וכו בלי לבחון לעומק סיסמאות אלה על כל משמעויותיהם. יכול להיות שאתה "רגשני" כמו ציטה והיגיון אינו מדבר אליך - תכריז על כך, תפרוש בשיא ותודה שאין שום סיבה או היגיון בטיעונך - טאבי יכול להאמין בטיעונים אילה מפני שכך הוא מרגיש, ללכת ולצעוק "אל תעשו את זה כי זה זה מכעיס אותי וזהו" זה די טפשי שכן אילו שאינם שותפים לרגשותיך פשוט לא ימצאו את דבריך רלוונטים כי אין בהם כל טיעון שיכול לדבר אליהם שכן הרגש הסובייקטיבי שלך הוא רק שלך ואינו אמור לעניין אחרים ולהוות שיקול מבחינתם בעודם עושים את בחירותיהם.
רפאל
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
רפאל • 19 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
עושה לי את הרושם, כאן, ולא רק מעכשיו, שגם אם הייתי אומר, {לאו דווקא אני בכלל}, שלבן זה לבן, היית מתווכח איתי על זה.

ואני מקבל את הרושם שלא משנה כמה פעמים אתה מדקלם שאנשים מחזיקים כאן בדעות שונות, ושזה בסדר, בסופו של דבר אתה לא מסוגל להפנים באמת את המשמעות של האמירה הזו. ובסופו של יום - מי שחושב אחרת ממך הוא לא באמת בעל דעה כמוך, אלא סוג של ווכחן שעושה דווקא.
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 19 באוג׳ 2007
רפאל,
אנסה הפעם להיות לוגי.

לדעתי לפחות, מה שמבדיל וויכוח מווכחנות, הוא שבוויכוח כל צד משמיע טיעונים "שונים" כדי להוכיח את צידקת טענתו. לעומת זאת בווכחנות, כל צד, {או לפחות צד אחד}, משמיע כל הזמן את אותן טענות בניסוחים שונים בכל פעם.

זה בסדר גמור שאתה אוהב להיות ווכחן (לדעתי), ולומר תמיד את המילה האחרונה, (שוב לדעתי), אתה מבין, אני טולרנטי לגישתך, ואפילו מקבל אותה וייאפשר לך, כמו תמיד בעצם, להגיד גם הפעם את המילה האחרונה.

ההבדל הוא שאתה לא מוכן לקבל את זה שאני מפסיק להתווכח איתך. בזאת אתה לא טולרנטי לרצון שלי להפסיק. אבל היות ואני בכלל דומתחלף, אני לא מסכים להמשיך להתווכח איתך.

עכשיו, רפאל, לך תגיד את המילה האחרונה, או אפילו כמה פסקאות, ואני אשתוק, ובכך נפסיק להתווכח. לזה אתה מסכים ?
אני עוד עלול לגלות, למגינת ליבי, שגם עם זה לא תסכים. אבל זה לא באמת משנה, לי לפחות.
פייה{O}
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
פייה{O} • 19 באוג׳ 2007
צ'יטה כתב/ה:
לדעתי לפחות, מה שמבדיל וויכוח מווכחנות, הוא שבוויכוח כל צד משמיע טיעונים "שונים" כדי להוכיח את צידקת טענתו. לעומת זאת בווכחנות, כל צד, {או לפחות צד אחד}, משמיע כל הזמן את אותן טענות בניסוחים שונים בכל פעם.


אתה רציני?

ולמה לדעתך זה הופך אותך?

scratchead.gif
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
צ'יטה​(שולט) • 19 באוג׳ 2007
מודה ומתוודה, שגם אני הייתי פה ווכחן, באמת
מצליב אצבעות בחוזקה, ומבטיח להשתדל יותר, להתנהג יותר יפה, באמת
אני רציני
סליחה פייה גבירתי, ותודה שהעמדת אותי במקומי

אגב, הייתי רציני, זו היתה אולי רוב הבעייה
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
Tobias​(אחר) • 19 באוג׳ 2007
חואן....

ההודעה האחרונה שלך הייתה ממש מעליבה.

אז אומר לך משהו.

כבוד
אני נותן לא רק לסאבית שלי

אני נותן לכל הסובבים אותי.
כולל אותך.

תקרא שוב את ההודעה האחרונה שלך ותראה כמה יש שם התנשאות, תוקפנות, וחוסר אכפתיות כלפי דעה שונה משלך.

יום טוב.
shushu
לפני 17 שנים • 19 באוג׳ 2007
shushu • 19 באוג׳ 2007
כשאתה אומר כבוד, למה אתה מתכוון:

http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=20400
זיקית
לפני 17 שנים • 20 באוג׳ 2007

יחס"צ

זיקית • 20 באוג׳ 2007
shushu כתב/ה:
כשאתה אומר כבוד, למה אתה מתכוון:

http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=20400


יא אללה, השושו הזאת...

את צריכה לעבוד ביחסי ציבור icon_smile.gif

---

לגופו של עניין, או שרשור.. אני סבורה שיש כאן התפלפלות מעגלית, ותחרות הזין-של-מי-יותר-גדול-מילולית, קרי - מי דמגוג ו/או רטוריקן מוצלח יותר. אני חושבת שיש כאן אנשים שמגיבים בשביל להגיב ולא כי זה באמת כל כך עקרוני להם (כן, קוויקסוטה, זה אתה, בין השאר).
היה נעים - יחסית - לקרוא שרשור ענייני - יחסית - שכמעט ולא היו בו התנצחויות מלוכלכות..אבל אולי לא קראתי מספיק טוב, והלילה עוד צעיר (ע"ע שושו).

דומני שבגלל העובדה שה"קהילה" כאן בארץ קטנה כל כך יש כאן ערבוב של פטישיסטים, אנשים עם משיכה לקינק פשוט יחסית, וכן ערבובייה של תפיסות שונות מהותית בבדס"מ.
אני לא מומחית גדולה באיך זה נעשה בארה"ב, למשל, אבל אני בטוחה שאיפה שיש מקום לתפיסות מרובות של כיצד דברים צריכים להיעשות, ויש מספיק אנשים שחושבים את אותו הדבר, נוח להם לקיים מערכת קהילתית - אסכולה אסכולה ודרכה וקהילתה שלה. אצלנו, מאחר וכולם מתכנסים ביחד, אי ההסכמה והחיכוכים הנובעים מכך רבים יותר. חוצמזה אנחנו ישראלים חמומי מוח ומהירי לשון.

ועוד נקודה, בעיני - מי שפונה לצורך העניין לסאבית מקולרת כאשר ההנחה היא שהוא/היא יודע/ת מה מסמל הקולר ברמה הבסיסית ביותר (החל מ "אנחנו בקשר ויש לשנינו קולרים שמסמלים את זה" וכלה ב"אני הרכוש שלו") - אינם מכבדים לא את הסאבית אליה פנו ולא את מושא הקולר שלה.
כאשר כמובן, מדובר בפניה שמטרתה אינה שתיית כוס קפה ידידותית ביחד..
newoldone
לפני 17 שנים • 20 באוג׳ 2007

Re: יחס"צ

newoldone • 20 באוג׳ 2007
זיקית כתב/ה:
ועוד נקודה, בעיני - מי שפונה לצורך העניין לסאבית מקולרת כאשר ההנחה היא שהוא/היא יודע/ת מה מסמל הקולר ברמה הבסיסית ביותר (החל מ "אנחנו בקשר ויש לשנינו קולרים שמסמלים את זה" וכלה ב"אני הרכוש שלו") - אינם מכבדים לא את הסאבית אליה פנו ולא את מושא הקולר שלה.

מי שפונה לסאבית מקולרת כאשר הוא יודע מה מסמל הקולר, אם הוא אינו אידיוט גמור, יודע גם שהסאבית המקולרת תעביר את הפניה שלו לאדם שלו היא נתנה את הסמכות להחליט מה ייעשה בה - לאדונה. כי זו משמעות הקולר.
ויותר מכך. לא רק שהוא יודע את זה, הוא גם יכול להסתמך, דוקא מתוך הכבוד שהוא נותן לקולר ולמשמעותו, על כך שהפניה שלו תגיע לאדון, לשיקולו ולהחלטתו.

לכן ברמה העקרונית פניה לסאבית מקולרת איננה חוסר הגינות, איננה התעלמות מקיומו של האדון, איננה ניסיון לגנוב את הסאבית, איננה ניסיון לתקוע טריז בין הסאבית לאדונה, איננה פיתוי לבגידה ואיננה זלזול בסאבית, בקולר, ובמושא הקולר.

יש כמובן מי שרואים בעצם הההצעה לאישה (ותהא היא סאבית מקולרת, סאבית לא מקולרת, מלכה, או ונילית) להיות מעורבת בפעילות בעלת אופי מיני עם יותר מגבר אחד זלזול באישה. זו דעה שנובעת מהשקפה חברתית כללית מסוימת על ההתנהגות הראויה לאישה, ונושא לדיון אחר.
newoldone
לפני 17 שנים • 20 באוג׳ 2007
newoldone • 20 באוג׳ 2007
עוד הערת הבהרה:

כל מה שכתבתי על הרמה העקרונית הוא כניגוד לרמה המעשית, בפועל, שבה בוודאי שיש פניות לסאביות מקולרות שהן בדיוק כל הדברים שמניתי, ומקומן בפח האשפה הוירטואלי.