לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחלת ההשמנה - אנחנו תמיד הארוחה של מישהו חזק מאתנו

godisafemale​(שולטת)
לפני 17 שנים • 31 באוג׳ 2007

מחלת ההשמנה - אנחנו תמיד הארוחה של מישהו חזק מאתנו

godisafemale​(שולטת) • 31 באוג׳ 2007
וככל שאנחנו שמנים יותר כך אנו מזינים את החזק מאתנו יותר. חוקי הג'ונגל!


coaching לירידה במשקל - אז זהו שיש כזה דבר ואין מדובר באימון לכושר גופני. אלא להתייחסות ולמערכת האמונות והידיעות המרכיבות את התייחסותך לאוכל, החל מן ההיבט הצרכני שאני כמאמנת אישית מייחסת לו חשיבות עליונה וראשית תוכנית אימון אני מקדישה לו זמן יקר. וכן זה יקר!

כמספר השערות על הראש שלנו, כך מספר הדיאטות המוצעות בשוק. אחרי הכל "מחלת ההשמנה" מגלגלת תעשייה של מליארדים (כבר אמרתי הכל מתחיל בארנק). בעולם קפיטליסטי-קטלני הקטל נעשה ומוגש לנו האנשים בעורמה, משל ושנינה ובלבד ש"נרוץ" לצרוך סוכר למשל... בדמותה של גלידה טעימה וקטלנית. אביא כאן מאמר לדוגמא המסביר את הענין הזה ולאחריו על תפקיד המאמן ותרומתו האישית לך ועל סוד הצלחת האימון האישי.

כמו בארץ (ביחס ובהבדל הדמוגרפי כמובן) כך בארצות-הברית פועלות כ 300,000 מסעדות מזון מהיר. המזון המהיר הפך לחלק מסגנון החיים האמריקאי, אך תזונאים מזהירים מהנזקים שבצריכה מוגברת של מזון מהיר, משום שהוא עשיר בנתרן, בשומן ובכולסטרול, ומשם שערכו הקלורי גבוה מאוד. "ביג מק" של מקדונלד'ס עם צ'יפס ובקבוק קולה קטן, למשל, מכילים 1,280 קלוריות. מדי שנה, מתים כ 300,000 אמריקאים ממחלות הקשורות בהשמנה, ותוך מספר שנים, צופים המומחים, יותר אמריקאים ימותו מנזקי השמנה מדי שנה מאשר מנזקי עישון. 60% מהמבוגרים ו-13% מהילדים ובני-הנוער בארצות-הברית סובלים מעודף משקל קיצוני. ההון הציבורי שהושקע בשנת 2000 כדי לטפל בתוצאות ההשמנה עומד על 117 מיליארד דולר, פי עשרה מהסיוע ששולחת ארצות-הברית למדינות רעבות.

********************************************

אז אחרי שהבנו כי מאחורי כל מותג מזון משמין ורוצח(!) ישנו חשבון בנק של אדם פרטי, אתן כמה טיפים שליקטתי עבורכם.

לשכוח מדיאטה ולזכור "לרדת במשקל"

להלן כמה טיפים:

1. אנשים עושים שינוים שרע להם ולא שטוב להם ! -שינוי באורחות חיים עושים בדרך כלל שרע לך ואתה לא מרגיש טוב, שנמאס לך מהכול. אנשים שטוב להם לא עושים שינוים והם נוטים להישאר במצב הנוכחי שלהם, זהו יצר הישרדות קדום.

2. לכל שינוי גדול או קטן , צריך את ה-מדוע - למה אתה רוצה לשנות, ישנם דברים קשים בכל שינוי , ואם הלמה שלך הוא מספיק חזק האיך ייהפך לקל. זוהי עובדת חיים.

3. למילים יש כוח עצום - אם אתה רוצה "לנסות" או "לבדוק" או מילים כאלה שהם לא חד משמעיות זהו כישלון בטוח. אי אפשר להצליח במקרה או בטעות , אלה דברים שלא עובדים , בקושי הראשון אתה תחזור להרגלים הישנים ולא טובים.

4. דימוי עצמי - גם לדמיון יש חלק חשוב בהצלחה בכל נושא - אם אתה לא רואה את עצמך רזה וחטוב ובעל בריאות טובה, הסיכויים להצלחה קלושים , כל דבר גדול מתחיל בחלום קטן או גדול, חלום שידרבן אותך ברגעים הקשים , להמשיך ולעבוד קשה בעיקר על עצמך. תעבוד כל בוקר וערב על הדמיון שלך ובכמה דקות , דמיין את עצמך רזה ומאושר.

5. זהירות מ"נשמות טובות" - כל מי שמתחיל תכנית לשינוי יתקל כבר בהתחלה ב"נשמות טובות" שינסו להפריע לו בתכנית במודע או לא במודע, תאכל זה רק ... ישנם מספר פתרונות פרקטים לדברים האלה, ראשית לא צריך לשתף אנשים שאתם יודעים שיפריעו לכם, נסו להתרחק מהם, ולהתחמק מהם בתירוצים שונים.

6. חפשו חבר לחיים - אדם שיעזור לכם ברגעים הקשים והטובים, זה יכול להיות חבר אח בעל אשה או כל אדם אחר שרוצה באמת בטובתכם ואתם מוכנים לסמוך עליו, לפעמים מילה טובה במקום הנכון עוזרת יותר מ 100 מתכונים.

7. התפקסות במטרה - לאנשים יש נטייה לסטות מהמטרה הראשית לשבילים צדדים , תזכרו תמיד מה המטרה הראשית , ושאף אחד לא יסיט אתכם לא ימינה ולא שמאלה.

*************************************

תפקידו של המאמן האישי:

אדבר אך ורק בשם עצמי ואציין את האני מאמין שלי בנקודות:

1. מי שאינו מוכן להתגייס או מי שאינה חשה צורך להתגייס למען עצמה לצורך שינוי סגנון חיים והמשקל העודף אינו בראש מעיינה אין לכם מה לחפש ב coaching .

2. המשקל העודף ברמותיו השונות ואני מתייחסת לאנשים שה BMI שלהם גבוה ונחשבים לשמנים ודוחפים את הראש בחול ונשענים על "שמן זה יפה" שמנה זה סקסי" - אינם נמנים על מתאמניי או לקוחותיי. אני בוחרת לאמן אנשים חכמים, שהגיעו לשלב בו הם מודעים לבעיה ומבקשים עזרה בכל מאודם.

3. המאמנת האישית כשמה כן היא לוקחת אותך אישית (ולא לפה לכל המרעין חרמנין!) האימון נעשה בפגישות אישיות כפולות, תמיכה באימייל בטלפון וביחד בונים את ספר התפריטים השלם. המתאים אך ורק להם!

4. גוף שמן הוא רק סימפטום של הבעיה, אנשים אוכלים באופן לא מאוזן מסיבות מגוונות, בעיקר נטועות "שם" סיבות מנטליות אשר צרה היריעה מלהרחיב. הכשרון של המאמנת האישית בשילוב המוטיבציה והפתיחות של המאמן בכוחם לפרום בהצלחה אמונות וותיקות ולהציב במקומן דרכים מעשיות להגיע אל המטרה.

5. דימוי עצמי "מורכב" מוסתר בכשרון רב אצל אנשי מוצלחים בכל שיטחי החיים, הרבה פעמים ברור לי כי "בעיית המשקל" היא הופעה של משהו פנימי יותר ומורכב, של קונפליקט מתמשך בתחום האישי, הבינאישי או החברתי.

6. כמאמנת אישית אין בי יומרה של מטפלת פסיכותרפויטית ולא של דיאטנית. אני משתמשת בניסיון שלי בחיים, בידע הכללי הנרחב שלי בתחומים שונים ובעיקר בלב שלי. כשאני מקבלת גבר או אישה או זוג לאימון אני מפנימה אותם לחיי בדיסקרטיות גמורה ובהתמסרות טוטאלית. המטרה שלכם הופכת למטרה שלי!

7. באימון, עולות דמעות מצד המתאמן או המתאמנת, שכן שיחות העומק אשר לעיתים בוששות לבוא מביאות איתן את ה"כסא" עליו יושבות תפיסות "עקומות" של האדם את עצמו". חוסר האמונה בעצמי צף ועולה, כמו גם חוויות חזקות ושליליות עליהן יושבת האמונה המוטעית "אני לעולם לא אהיה אטרקטיבי" או "אני לא ראויה למצוא בן זוג שיאהב אותי".

8. מניסיוני, אנשים שגרים בבית בחיק המשפחה הגרעינית והואוהבת נוטים להיות מושפעים מהסביבה הקרובה באופן בלתי מבוקר ובלתי מבקר. קשה להם שבעתיים להיפטר מדימוי עצמי ישן הבא לידי ביטוי במשקל עודף והקרובים, בצר לנו לא תמיד מפרגנים ולא בדר שאנו זקוקים לה.


אני יכולה להמשיך ולכתוב כאן על דוגמאות ועל דפוסים שראיתי שחוזרים ונשנים מאדם לאדם על אף שכל אדם שונה מרעהו, על אף שלכל אחד ואחת יש את "הפינות" המתקילות שהן מאוד ספציפיות..אך אעצור כאן, שכן ארוחת ערב עם חומוס ביתי וסלט ירקות מחכים לי בשולחן וכמובן גם יין מעולה.

אני מאחלת לך, שהבלוג /פוסט הזה תרם לך ולו במעט לרצות לעשות את הצעד הראשון בדרך אל האושר ושביעות רצון מעצמך. להיות נחשק ולמקסם את המראה החיצוני זה לא בשמיים, זה בארנק במקרר ואיך לא.. בראש!

שלכן ושלכם,

גודי.

* אפשר לפנות אלי לפרטי לכל שאלה וענין ולהרגיש בנוח. דיסקרטיות זהו השם השני שלי.

שבת נעימה.
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 17 שנים • 31 באוג׳ 2007

אחת משלנו

אלון-סאב​(נשלט) • 31 באוג׳ 2007
לפני כחודש וחצי הייתי 14 קילו יותר. תמיד רציתי לרדת אך לא ידעתי איך. ניסיתי כמה פעמים בתקופות שונות במהלך חיי לרדת בעצמי, אך ללא הצלחה. אם היא לא הייתה, פשוט הייתי נשאר "מסטיק עגול", שמן ולא אסטטי, וקודם כל בעיניי עצמי. מי שמכיר אותי וראה אותי מבחין בשינוי מייד.

וזה לא נגמר רק במילים. היא גם הבשלנית הטעימה ביותר שיצא לי לאכול בחיי, והיא מכינה לי בעצמה עד שאלמד להכין בעצמי. לאכול בידיעה ברורה לחלוטין שמה שאני אוכל בריא ולא משמין עושה את האוכל טעים כפליים, ואני דווקא מחשיב עצמי אנין טעם לא קטן.

אין מה להוסיף על מי שכבר מכיר את גודי, ולמי שלא, ולמי שחושב שהיא יכולה לעזור, שינסה. דרך אגב, בעיניי? עוזר אין סוף העובדה שהיא "משלנו". בקטע.

תודה גודי.
רבה
daniel222
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2007
daniel222 • 1 בספט׳ 2007
לאכול בריא ולעשות פעילות גופנית.
זה כל מה שצריך.
את כל השאר הגוף כבר יעשה, הוא יאזן את עצמו מכל הבחינות, פשוט לסמוך עליו.
Queeny​(מתחלפת){being}
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2007

כן, זה נשמ די נורא

Queeny​(מתחלפת){being} • 1 בספט׳ 2007
בטי בום כתב/ה:
14 קילו בחודש וחצי ?????????





נשמע די נורא. לא בריא ובעיקר לא ריאלי. אלי התכוונת ל-4 ק"ג? אם אכן ירדת 14 קילו בתקופה כל כך קצרה, הרי שזה אחד הדברים היותר מסוכנים ולא-אחראיים ששמעתי עליהם. לגמרי לא .SSC
המלט
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2007
המלט • 1 בספט׳ 2007
מעביר שיעורים פרטיים באנגלית. מיוחד לסובלים מעודף משקל. זה נורא להיות טרף
למישהו חזק ממך, במיוחד אם הוא שודד אותך באמצע הלילה, מדבר אליך אנגלית ואתה לא מבין כלום.

אפשר גם שיעורים בתיכנות, מתמטיקה, סונטינות של היידן לפסנתר, הילינג, פילינג, וסנפלינג
ליודעי חבל. מקרמה -- בתיאום מראש.

מחירים נוחים למי שמשלנו.
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2007

כל מה שעשיתי בריא לחלוטין ב- 100%.

אלון-סאב​(נשלט) • 1 בספט׳ 2007
כל מה שעשיתי בריא לחלוטין ב- 100%. איך אני יודע? כי חודש וקצת אחרי שהתחלתי הגעתי לדיאטנית קלינית והסברתי לה בדיוק מה התפריט שלי ומה כמות הפעילות הגופנית, ובנוסף לפני הירידה עשיתי בדיקת דם ולחץ דם והכול נמצא תקין למעט המשקל העודף. איך שאכלתי קודם היה לא בריא ולא פחות מדבילי.

ארוחות בוקר וערב היו מורכבות תמיד מלפחות 2 קערות חלב %3 יחד עם קורנפלקס/גרנולה/דגנים ממותקים, מילקי, ולפעמים עם טוסט גבינה צהובה בפיתה, לפעמים חביתה עם גבינה צהובה בפיתה, ולפעמים עם פיתה חומוס וזיתים. לפעמים שפכתי שכבה עבה של שוקולית (אבקת שוקו) לתוך קערה, על זה שפכתי חלב ואכלתי את השוקולד הסופר מתוק עם כף. ארוחות צהרים אהבתי לאכול בחוץ - שווארמה בלאפה / פיתה או שתיים פלאפל / המבורגר, או להכין בבית צ'יפס עם המון שמן קנולה + 2 המבורגר עם או בלי + פיתה והכל עם המון קטשופ. שבתות אוכל של אמא ועוגה פה ושם.

לא רציתי לעשות התעמלות או לעשות "דיאטה" כלשהי כי אני לא סובל לעבוד קשה בלי לראות תוצאות. אז פשוט הזנחתי את עצמי.

ככה היה פעם.
עכשיו זה רק אוכל בריא. אני אוכל מסודר 3 ארוחות טעימות ביום + 2-3 ארוחות ביניים, כך שאני אוכל כל 3 שעות ומקפיד על התעמלות יום יומית אינטנסיבית. לעבור במכה אחת מחוסר הקפדה, להקפדה מוחלטת זה מה שהוריד כל כך הרבה כל כך מהר. ואני מאוד בריא. אנשים שואלים אותי אם אני רוכב אופניים בגלל שרירי הרגליים שפתחתי מסוג ההתעמלות שאני אוהב לעשות.

לא לכל אחד זה מתאים, ברור! אבל זה מאוד התאים לי. ואני מאוד מרוצה מכל ההישגים שהשגתי בזכות המאמנת האישית שלי ובזכות ההשקעה, המחשבה, והמאמץ לשנות את הרגלי חיי לטובה.


@ אוזיריס - אתה יכול לכתוב מאה פעם "לאכול בריא זה מה שצריך" ולא יעזור. אתה יודע למה? כי רוב האנשים לא יודעים מה זה בריא. רוב האנשים רק יודעים ש"לאכול בריא" = להיות תמיד רעב", ש"לאכול בריא" = לאכול רק אוכל מגעיל, כי הרי כל האוכל הטעים משמין. ש"לאכול בריא" = לאכול מאוד יקר. מה, לא? אז זהו, שלא.

@ Queeny - לא רק שזה לא "נורא" זה נהדר. זה לא פחות ממדהים. וכן, זה היה 14 קילו בחודש וחצי ולא "4". אני לעולם לא כותב כאן "סתם" או ממציא המצאות, ואם טועה אני מתנצל ומתקן. כפי שכבר כתבתי, הכול ללא יוצא מהכלל מעשה במלוא האחריות, קודם כל האישית שלי, ואז של המאמנת שלי ואז של רופא המשפחה שלי ואז של הדיאטנית שלי. ומה בכלל הקשר ל SSC !? שילמתי וקיבלתי הרבה יותר בתמורה ללא שום צל של ספק בעיניי ואין כאן שום עניין מיני או דומה שקשור ל בי.די.אס.אם מלבד זה ששנינו מעורים בקטע.

@ המלט - השטויות שכתבת כל כך לא מצחיקים שבא לבכות. אם אין לך משהו טוב לכתוב, תעשה טובה לאנושות ואל תכתוב דבר.
חיילת של תות ושוקולד
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2007
בואנ'ה, לפני הדיאטה אכלת כמו מתעמלי הסומו. 2 קערות שלמות של קורנפלקס ממותק וגם מילקי וגם טוסט באותה ארוחת בוקר?

עכשיו אתה אוכל 3 ארוחות וגם 2 ארוחות ביניים ביום? אתה עדיין אוכל המון!

14 ק"ג בחודש וחצי הם המון.
הגוף בד"כ לא נותן לעצמו לרדת בהרבה ק"ג כי ירידה מהירה היא "שוק" לגוף ולא בריאה.
הירידה היא תמיד באחוזים ממשקל הגוף ואדם פחות שמן ירד פחות.

לפי התאור שלך שקלת כמו המתמודדים של "לרדת בגדול" מעל ל 150 ק"ג.
בתוכנית הגמר שלהם הראו שאפילו המתמודד עם ה185 ק"ג ירד 7 ק"ג בחודש עם התוכנית הכי קיצונית שקיימת.
הכל תלוי במשקל ההתחלתי.
אתה במשקלים בסדרי הגודל האלה? משמינים מאוד אם אוכלים את התפריט שאכלת.

אם גודיס מבשלת לך סחטיין ובהצלחה בהמשך הירידה.
Toxic Princess
לפני 17 שנים • 2 בספט׳ 2007
Toxic Princess • 2 בספט׳ 2007
אחלה.. העיקר שהדגשת שזה באמת יקר.
ומי שאין לו? אז? שימות בשקט
icon_smile.gif
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 17 שנים • 2 בספט׳ 2007
אלון-סאב​(נשלט) • 2 בספט׳ 2007
@ חיילת - האוכל לא היה כל יום, יום יום. אבל זה היה כמה פעמים בשבוע. ולא מקפיד מספיק על ה2 ארוחות ביניים. וארוחת ביניים נשמע הרבה , אבל פרי אחד או פרוסת לחם עם משהו מרוח זה לא בדיוק "ארוחה". ולא, לא הייתי 150 . ירדתי מ105 ל91 , ועכשיו יורד הרבה יותר מתון. ונכון, כשאוכלים כמו שאכלת ירק משמינים.
ותודה.

@ חתולה - זה יקר לפעמים, אבל לא הכל יקר , וגודיס מלמדת גם קנייה משתלמת (לא רק בישול) של אוכל , משתלמת בריאותית וכספית.