צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

א כ ז ב ה

ms-a​(שולט)
לפני 20 שנים • 1 בינו׳ 2004

אילנות גבוהים .

ms-a​(שולט) • 1 בינו׳ 2004
" אחדות הדעים אינה רצויה
ופילוג הדעות אינו מקור הרעה אלא מקור הברכה
כל זמן שבני אדם אינם מוכשרים להכיר בכל צדדי האמת
הרבה יותר משהם מוכשרים לכך עכשיו
כל עוד לא הגיע המין האנושי לידי שלמות
יש ברכה לא רק בריבוי הדעות אלא גם בריבוי הנסיונות בבקשת דרך החיים הנכונה "

* j . s . mill
on liberty
Artemis^
לפני 20 שנים • 2 בינו׳ 2004
Artemis^ • 2 בינו׳ 2004
שיקי, מה קרה לחוש ההומור?
בעיניי כמו שיש מקום לכל דעה יש גם מקום לסאטירה, להסתכלות על הדברים בחיוך.
אני דווקא אומרת שעדיף שהביקורת תבוא מבפנים מתוך הקהילה ושיהיה גם לה מקום מאשר תגיע מבחוץ.

ואיך אומר הפתגם - אם אין אני לי מילי
שיקי​(נשלט)
לפני 20 שנים • 2 בינו׳ 2004
שיקי​(נשלט) • 2 בינו׳ 2004
קראתי בעיון את התגובות של כולם, ושמחתי לקבל דעות רציניות, גם אם לא לכולן הסכמתי.

אך יש מספר נקודות, מהן לא אוכל להתעלם ולכן אגיב.

אתחיל דווקא מהסוף – ארטמיס: "שיקי, מה קרה לחוש ההומור?"

חוש הומור שלי נותר כשהיה, לא קרה לו כלום, אני בהודעתי יצאתי כנגד שימוש בחוש הומור במסווה לעוקצנות ומרירות...

אם היה מדובר בחוש הומור בלבד – כמובן שלא היה לי שום דבר נגד זה.

את התייחסת למעטפת ואני פניתי לתוכן המסתתר – ומסתתרת שם מהות שונה – לא כל אחד הבחין בה, לא כל אחד יכול היה להבחין בה, אך מאחר וחלקה הייתה מופנית אליי – ברי כי יכולתי להבין זאת.

תמיד נחמד לצחוק, מלכתי הנפלאה ואני צוחקים המון – כשזה על עצמנו זה נחמד, אבל מעולם ולעולם לא אכתוב "פארודיה" על מישהו אחר כאילו כדי להעביר מסר רציני...אני לא חושב שהיית כותבת את אותם הדברים אילו חלק מהפארודיה הייתה נכתבת עלייך...ואני יודע שגם לך יש חוש הומור בריא.

Ms-a : מסכים לדעתך ולציטוט המלומד שהבאת, ואף כתבתי זאת בתחילת השרשור –אני תמיד שמח לשמוע דעות אחרות, שונות, אני לא דיקטטור...אני סאב, ומהמאושרים ביותר בהם.

פוג: ראשית - אודה לך על המחמאה ברישא של דבריך (הנה סחטתי ממך גם מחמאה וגם תגובה ובלי שאיימתי אפילו).

שנית – אינני מסכים לקטע על הזלזול בגבולות – אינני חושב (ואסביר דעתי בהמשך בהרחבה בנוגע ל SSC) שאנשים כאן איבדו את הגבולות – להיפך – הם מודעים להם היטב ויש מי שדואג להזכיר להם השכם וערב...לפעמים אתה נתקל בהודעה "מזעזעת"... – חשבת שאולי היא מזעזעת אותך? אבל אחר לא? (ואין אני מדבר על פרובוקטורים שנועדו להשיג רייטינג לעצמם) – אתה יודע מה? אם כבר הזכרת את מסמור הסאבית – מי קבע שזה לא SSC. ? (ראיתי במועדון פעם סשן בו דומית אחראית ורצינית ביותר מסמרה עם סיכות את אשכיו של העבד שלה לקרש מעץ...לעבד שלום).

Tame : כמו שהשבתי לעיל, ביקורת היא דבר חשוב, אוי לנו אם נתחיל לסתום פיות, בטח בתחום שלנו בו יש מליון דעות סוגי פטישים וסוגי אנשים – יש אנשים עם ניסיון ויש כאלו ללא ניסיון – וחשוב לשמוע את כולם כדי ללמוד ולהשתפר – וזה אגב, לא סותר את מה שכתבתי לעיל.

נסיך החלום ורד סל חביב (אני מאחד את התגובה לכם...כי הנסיך אמר שהוא מצטרף לדעתו של רד סל...וגם כדי לחסוך מילים): רגע רגע...קודם כל רד סל תוכל לפרט בנוגע ליוגורט? אילו סוגים? אילו טעמים?וכמה זמן לאחר החוקן?

האמת היא שאני מסכים לרוב מה שכתבת (מפליא אה?) רק שאני חושב שיצאת מנקודת מוצא אחת שגויה, אני לא ממש מאמין שמה שנכתב ע"י תאיר בתחילה (הפארודיה) באמת נכתב רק בשביל להגן על ציבור הקוראים ולהמחיש לו SSC מהו... הייתה שם עוד מטרה...כזו שהתחבאה לה בין השורות ונגדה יצאתי חוצץ.

על הברכיים: אהבתי את תגובתך (מלבד העובדה שכינית אותי "אדון"... (אני יודע שזה רק דימוי...אבל בכל זאת) זה גרם לי צמרמורת בכל הגוף ועד עכשיו יש לי פריחה – ויסלחו לי האדונים הנכבדים אין במילותיי אלו כדי לפגוע בכם...זו רק תחושה סובייקטיבית של קיפוד כנוע עם פריחה) – ואינני כועס, כאשר משמיעים דעות נוגדות לשלי לעולם – אבל כן מכעיס אותי כשעושים משפט שדה...

וונוס: תמיד נחמד לשמוע פרגון מאדם נחמד, תודה לך.

לורן: יו כמה שאני מסכים עם כל מילה שכתבת – אילו רק היית יודעת שבדיוק יום לפני כן אמרתי את אותם הדברים לאדם יקר, אני בטוח שהיית צוחקת.

תאיר - לך רציתי לומר שני דברים: א. תקראי את התגובה של לוריין – היא כל כך נכונה, בתגובותייך עוברות כחוט השני האותיות SSC - SSC: safe, sane and consensual (ובעברית עילגת: בטוח, שפוי, ובהסכמה.)

הבעיה היא ה"תורה שבע"פ" שנרקמה סביב המושג הזה.... לפתע קמו "אנשים נכבדים" והחליטו לפרשן – ואת מה? דווקא את המילה שהכי פחות ניתן לפרש – את ה"שפוי" – לפתע יש כללי זהב, לפתע יש חוקים מיוחדים, לפתע ה"הוא" לא שפוי וה"שני" כן... לפתע "זה" מותר ו"זה" אסור...

מי יקבע מה שפוי ומה לא? אני? אתם? אולי איזה בר סמכא בתחום הבדס"ם? מי???

אני יודע שזה מכעיס, אתם מרגישים שאין לכם שליטה – לפתע שום דבר לא ברור כמו שהיה מקודם – הרי מקודם היו כללים ברורים – מה מותר? מה אסור? – מה שפוי...

אני יכול לומר בסבירות גבוהה שה"לא שפוי" יכול להשתלב יפה עם ה"בטוח" שכן ניתן יהיה לומר שמה שאינו בטוח גם אינו שפוי, אני גם חושב שהוא משתלב יפה עם ההסכמה – מה שאינו מוסכם אינו שפוי.

אבל אם משהו הוא בטוח וגם מוסכם...? מי יקבע אם הוא שפוי או לא? ודעתי היא - רק שני הצדדים המעורבים.

הרי החברה מסביבנו מזמן חושבת שכולנו לא שפויים – אם היה ניתן היו מאשפזים את כולנו...זו גם הסיבה שכמעט כולנו בתוך הארון (אגב בדיוק אותו דבר עבר על קהילת ההומואים והלסביות לפני כ 100 שנים – אז היו נוהגים לאשפז אותם בבתי חולים לחולי נפש – כי ה"חברה" סברה שנטייתם המינים היא מחלת נפש – עצוב, נכון?).

מה אתם עושים כעת? מעתיקים את דפוס התגובות של החברה הוונילית לכאן...במילים אחרות – בונים לנו ארון בתוך ארון...

אקח את הדוגמא של המסמרים המפורסמת... נגיד שיש דום וסאבית (דמיוניים בסדר?) שזה באמת בדיוק מה שהם רוצים לעשות – צאו מהנחה שהם בחנו את כל האספקטים הרפואיים – וגילו שזה בר ביצוע וגם ששניהם מסכימים לעניין ויותר מכך – רוצים בו.... עכשיו למה שהם ישתפו אתכם? הרי הם זוג מטורפים בעיניכם, הם לא שפויים מבחינתכם... אז הם יסתגרו להם בתוך הארון הפרטי שלהם.

וזוג אחר שירצה לבצע אקט אחר "לא מקובל בחברה" לא יספר...ויישאר בארון שלו...ואז יהיו כאן המון ארונות קטנים בתוך ארון אחד גדול... לא עצוב?

כולנו כאן אנשים מבוגרים – לא כותבים כאן ילדים בכיתה ו' – אז תפסיקו לספר לנו שאתם מגנים על נפשו הרכה של הקורא – כי זה ממש לא לעניין, אם משהו מפריע לכם... תגידו את דעתכם בצורה הכי רצינית – אני מבטיח לכם שאף אחד לא ייפגע – אבל אל תקטלו, אל תחליטו זה שפוי ו..זה לא.

אני מבטיח לכם שאותם "ילדים" (אם כבר ילדים מגודלים) בהם אתם נתקלים מדי פעם, הם אנשים שבאו לעורר פרובוקציה, להנות מ60 השניות שלהם, לזעזע...הם האחרונים שיממשו דבר וחצי דבר ממה שכתבו עליו...

ב. הדבר השני שרציתי לומר לך תאיר – כשקראתי בעיון את תגובתך, את יודעת מה חשתי? חשתי שלא ממש התייחסת למה שכתבתי – אלא מייד לקחת את העניין למקום אחר... ל SSC המפורסם עליו כתבתי לעיל.

גם הקטע על הסאביות, ככל שהוא נוגע ללב ואכן קרו מקרים נוראים בקהילה, לא ממש קשור לעניין, או לשרשור שהחל את הכל – אונסים מתרחשים לצערנו גם בעולם הונילי – ותתפלאי אפילו בתדירות יותר גבוהה מעולמנו המצומצם, בו מכירים כמעט את כל המשתתפים – וניתן להגיע גם אל אלו המתחבאים מאחורי ניקים בפעולה טכנית פשוטה יחסית, אם רק רוצים.

אני לא מצדיק אונס – להיפך זה נורא, זה הכי נורא מבחינתי – וזה נושא רציני וכאוב, רק שלא ממש קשור לענייננו...

האם באמת ובתמים את חושבת שמישהי שרוצה לעזוב את אדונה תישאר עמו רק, כי מישהו כתב בפורום שכך צריך להיות? (אגב קראת באיזה מקום שמישהו כתב דבר כזה? אני שואל כי אני מעולם לא נתקלתי בזה..אשמח אם תאירי את עיניי).

קשר שליטה הוא הרבה יותר מורכב, מעורבים בו 2 אנשים – זה תהליך, זה מסע הכולל בתוכו התבוננות עצמית עמוקה, ורק אם יש חיבור בין אותם שני אנשים ניתן להמריא לגבהים נפלאים – אני מקווה שאת לא ממש מאמינה שקשר כזה יכול להמשך או להפסק על סמך דעה שנכתבה בפורום..

אני גם מבטיח לך (הנה בלי לראות את מה שכתבת עליו) – שאם ייכתב דבר כזה... יהיו עוד 10 אנשים שיכתבו את ההפך...

ושוב אדגיש, אין לי דבר וחצי דבר נגדך תאיר, לא ברמה האישית, מעולם לא היה, את אדם חביב, רציני ואני חושב שצברת ניסיון די רב בקטע, זו הסיבה שממך ציפיתי ליותר, וזו הסיבה בעטיה גם השקעתי בתגובות בעניין זה.

זהו, סיימתי את תגובתי, אבהיר רק שוב, כי זו רק דעתי האישית.

שיקי{L}
red-cell​(מזוכיסט)
לפני 20 שנים • 3 בינו׳ 2004
red-cell​(מזוכיסט) • 3 בינו׳ 2004
מזתומרת דעתך האישית??
הרי אני הכתבתי לך את כל מה שכתבת לא?? icon_eek.gif

כנראה שהאיום בשרפת המטבח עזר icon_eek.gif

יאללה, לך לשטוף כלים icon_mad.gif

מיסטרס רד סל
red-cell​(מזוכיסט)
לפני 20 שנים • 3 בינו׳ 2004
red-cell​(מזוכיסט) • 3 בינו׳ 2004
הא כן, יוגורטים,
רצוי בטעם פסיפלורה אחרי האוכל icon_eek.gif

כמובן שהדבר תלוי בסוג האקונומיקה, כלומר בתוספים שהחברות השונות מכניסות לאקונומיקה. לכל סוג מתאים יוגורט שונה.

לשאלות אפשר לשלוח לי מייל
Homelander​(שולט)
לפני 20 שנים • 4 בינו׳ 2004

רגע, רגע, רגע...

Homelander​(שולט) • 4 בינו׳ 2004
נעזוב לרגע את הפסיפלורה- כבודה במקומו מונח; מזל שאינו מונח הוא במקומה...

ונחזור לתגובתך על כביכול... תגובתי?
אכן שילבתי את דברי עם דבריו של רד-סל והיות והבנת טוב אני חושב שזה היה שילוב הגיוני, בהיר ויעיל..
אבל לאחר-מכן, אתה בחרת לשלב את תגובתך מה שכמובן לא אומר לך שאסור לעשות, כי אמנם אני איני ליברל גדול, אבל מדינתנו היא דמוקרטית וכך גם מדיניות הפורומים באינטרנט (אלא אם יש כאלו סודיים שעוד לא נחשפתי לדרכם), אבל בכל זאת יש לי בעיה עם שילובך וזו בעיה בשבילנו.
הבעיה היא שלא הבנתי כיצד בעצם באה לביטוי התגובה שלך למה שכתבתי, האם אתה פשוט מסכים עמה או שיש לך מה לומר עליה מלבד שיחת-חולין (חיובית ללא ספק) על יוגורט פסיפלורה?