סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הוראות לסשן 'משחק האונס' למתחלפים

Mooooon
לפני 16 שנים • 7 בספט׳ 2007

הוראות לסשן 'משחק האונס' למתחלפים

Mooooon • 7 בספט׳ 2007
אני מתכוון לפרסם הוראות להכנה וביצוע סשנים שהמצאתי.
כל הסשנים עוסקים בקשירות, אבל ברובם קיימים גם מרכיבים נוספים.
את כולם בדקתי, על עצמי או על פרטנרים (או פרטנריות), ואני מפרסם רק את אלו שזרמו טוב. אבל זה לא מבטיח שהם יזרמו טוב אצל האחרים. הסשנים נועדו בעיקר למתחלפים וחובבי Power Exchange. הנה הראשון ...

הוראות לסשן 'משחק האונס'

צד אחד מכריע את השני וכופה עליו מין 'בניגוד לרצונו'. סשון ניתן לישום בכל יחס של גודל, כוח פיסי ומגדר של שני הצדדים. אין צורך לציין שהסשן אמור להיות בהסכמה מלאה שניתנה מראש. אחרת הוא באמת עלול להפוך לאונס פשוטו כמשמעו.

יחסי המידות (גודל, משקל וכוח) בין שני הצדדים קובעים את מהלך הסשן ואת צעדי ההכנה הנדרשים. מובן שאם גורילה של 120 קילו רודף אחרי בחורה בחצי גודל התוצאה ידוע מראש, אלה אם כן יש לה נשק חם (מומלץ). התאור בהמשך עוסק במקרים בהם היחס בין הצדדים הוא לא כזה קיצוני ונדרשים אמצעים נוספים כדי להביא להכרעה.

ל-'אונס/ת' (א') ניתנת מראש עדיפות על ה- 'נאנס/ת' (נ'), על ידי הגבלה פיסית כל שהיא של נ'. א' אמור לפתח את היתרון ההתחלתי על ידי הטלת הגבלות פיסיות נוספות על נ', בניגוד לרצונה, עד להגעה למצב של הכרעה.
לא כדאי לתת יתרון התחלתי גדול מדי, כי אז ההכרע תהיה קלה, מה שירוקן את המשחק מתוכן.

יתרון התחלתי יכול להינתן בכמה דרכים. אחד מהם – קשירת עיניים של נ'. אבל רק באופן שלא תוכל להסיר את הקשירה מיד עם התחלת המשחק. זיכרו – מבחינת נ' כל הדרכים כשרות למנוע את האונס. חסימת ראיה טובה ניתן להשיג האמצעות Hood מתאים, כזה שמתלבש על כל הראש. למי שאין Hood, אפשר להשיג אותה תוצאה גם באמצעים ביתיים. אפרט בהמשך אם צריך.

ועכשיו א' היקר, כש- נ' לא רואה כלום ... מזנקים עליה! לא. חכה רגע.
מה מצב החדר ? יש בו מכשולים ? חפצים חדים ? אירגנת את המיטה ? חבלים, אזיקים, שרשראות ... ???
עכשיו, כאשר נ' לא רואה כלום, זה הזמן המתאים להתארגן. נ' יכולה בינתיים לחכות ולהיות קצת בלחץ, בנסיון לפענך מה קורה. החושים מאוד מתחדדים במצב הזה ...
אחרי שאירגנת את החדר ואת המיטה (אם בכלל יש כוונה לסיים במיטה), לך תתקלח. זה יוסיף עוד זמן המתנה.

מכאן מתחיל האקשן. נ' אמורה להתנגד, בכל דרך אפשרית. אתה אמור להשתלט עליה. יש אינספור דרכים להשתלט באמצעות קשירה בשלבים. הנה אחד מהם:
תכין כמה חבלים עם לולאה בקצה אחד, בצורה כמו של לסאו או חבל תלייה. הכנס במהירות יד אחד של נ' בלולאת החבל, ולפני שהיא מספיקה להבין מה קורה (היא הרי לא רואה כלום) – הדק את הלולאה ומשוך את החבל לנקודת חיזוק שבחרת. נניח למסגרת של המיטה. מתח וקשור את החבל. יש לך כ- 30 שניות עד שנ' תצליח לשחרר את היד, בעזרת היד השניה. לכן, קח במהירות חבל נוסף עם לולאה, תקשור לידה השניה, ותעגן לצד הנגדי של המיטה, כך שנ' נפרסת עליה. היא כבר שלך. רגליים – אפשר להשאיר חופשיות, אך אם היא בועטת – אפשר לקשור, זה כבר החלק הקל.

את הסצנה הזאת ניתן בהחלט לבצע גם בהיפך תפקידים. דומית נחושה במידה מספקת תצליח להשתלט על הסב שלה. אם קיים בכך ספק, אפשר להתחיל כשרגל אחד של הפרטנר קשורה למיטה.

כמה הערות:

לא לשכוח את השימוש בשוט במועדים הרלווניטים. שוט יכול לשמש כאמצעי הטעייה מצויין, כדי לבלבל את הנ' הנלחם / נלחמת בגבורה.
לא להתחיל עם יתרון התחלתי גדול מדי. הסצינה תהיה אז קצרה ובנלית, בנוסח "קשרתי (או נקשרתי) וגמרתי”. במקרה של ספק עדיף להתחיל עם יתרון קטן ולהגדיל אותו בהמשך, אם לא משיגים את המטרה.
זוהי סצנה מאוד אנרגטית, עם המון אנדרנלין, ( בנוסף לאנדרופינים icon_smile.gif ), וקל לאבד את הראש. לכן חשוב להיות קשוב לצד השני ולהיזהר לא לעבור את הגבול.
אין אפשרות מעשית להצמד למהלכים המתוכננים מראש. ההנחיות, על אף שנרשמו באופן ספציפי, הם לדוגמה בלבד. בפועל צריך לאלתר בהתאם להתפתחויות.

בהצלחה !
זאלופון​(שולט)
לפני 16 שנים • 7 בספט׳ 2007

Re: הוראות לסשן 'משחק האונס' למתחלפים

זאלופון​(שולט) • 7 בספט׳ 2007
IO moon כתב/ה:
דומית נחושה במידה מספקת תצליח להשתלט על הסב שלה. !


לא יפה להרביץ לקשישים no2.gif
devotion​(מתחלפת)
לפני 16 שנים • 8 בספט׳ 2007

Re: הוראות לסשן 'משחק האונס' למתחלפים

devotion​(מתחלפת) • 8 בספט׳ 2007
זאלופון כתב/ה:
IO moon כתב/ה:
דומית נחושה במידה מספקת תצליח להשתלט על הסב שלה. !


לא יפה להרביץ לקשישים no2.gif


LOL