בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכחולות, הכתומות, החומות והלבנות

gilgill​(מזוכיסט)
לפני 16 שנים • 14 באוג׳ 2007

הכחולות, הכתומות, החומות והלבנות

gilgill​(מזוכיסט) • 14 באוג׳ 2007
כחולות,

כתומות,

חומות,

לבנות.
לכל אחת יעוד משלה, כך למד מההכרות ארוכת הזמן איתה.

הכחולות עבות יותר, חזקות יותר לחלקים הגסים לחלקים בהם נדרש כוח לחדור ישבן, ירחיים. הכאב כשהן חודרות חד מפלח את הנשמה, הלחץ בזמן החדירה ברור וחד נכנסות מצד אחד של הבשר מפלחות את המרחק ואז מתוך הבשר מרגיש את הכאב חודר לעור לעצבים החשופים ואז החוד בחוץ ונשאר רק הלחץ והמתיחות הכואבת בעור ובבשר. ואילו רק חיממה את ישבנו לפני. ישבנו הדואב יקבל באהבה ובשקט שקט מוחלט את דין.

הכתומות נועדו למקומות העדינים יותר אבל עדיין עור קשה מתוח ויציב במקומו. אוהבת לצייר באמצעותן על עור הבטן התחתונה החזה הטבור ולפעמים אפילו על פטמותיו הזועקות. והשיא השיא נוגע למקום הכמהה ביותר איברו הניצב מתוח, שק אשכיו המתקבצים ונצמדים לגופו ונבלמים להם על ידי הסד אותו הכין מראש למצוותה.

החומות והלבנות שם הסיפור אחר לחלוטין קצרות עוברות רק מרחק קצר בגוף, דקות ואינן מכאיבות בעוברן את העור הרגיל, כך הן תוכננו מתחילה, אבל היא ביצירתיות ובמיימנות תשנה את המצב לא תסכים שכך יהיו לנצח. ראשו הזקוף בקצה המוט יכאב וידאב כמהה לידיה המיומנות בכאב אין קץ, לשם הן מיועדות. במעורפל הוא זוכר את הכאב, במעורפל זוכר את הזיעה הקרה שפקדה אותו כאשר הרגיש את ידיה אוחזות את ראש המוט הזקוף לראשונה, הנשימה במתגברת כאשר שמע את אריזת החומות והלבנות נפתחת ואז את הכאב. הזעקה העומדת בגרונו ונבלמת בעידודה. הזעקה שנעצרת בגרונו וגורמת לכאב להיספג במוח, ערפול החושים, הכאב שלא נמוג גם לאחר פרוץ המחט לצידו השני. אחת אחת תינעצנה הלבנות והחומות הכאב יגבר ויגבר עד לשיא עד לאורגזמת הכאב המיוחלת. ואז תניח לו לדקות מספר תלטף תעודד לספוג ולהנות מהכאב תלמד אותו להיות נוכח. ואז לאט לאט תשלוף את הלבנות והחומות ותניח לו ולאורגזמה שלו להתפרץ. ואז ברגע הנכון תצווה עמוד על ארבע ותחזור לחמם את ישבנו תזרים אותו לעבר האורגזמה דרך הכאב החד על ישבנו, והאורגזמה תתפרץ תניח אותו שרוע על המיטה רועד מרחף אי שם בערפילי הכאב והתענוג.

ואז נזכר בסיום הערב הקודם "אני אוהבת אותן הן מסקרנות אותי, אוהבת לחוש לראות את הכאב שהן גורמות אולי אנסה אותן עם גם על עצמי" ואז עברה המחשבה בראשו האם היא השתמשה בכל הכחולות, הכתומות, החומות והלבנות או שהיא השאירה קצת גם לעצמה? האם תרשה לו להעניק לה את החוויה שכל כך מסקרנת אותה?
ואז החליט אם ישארו מהכחולות, הכתומות, החומות והלבנות יציע לה לנסות לחוות איתו באמצעותו את החוויה.
סיבב את ראשו לעבר המקום בו זכר כי הניח את הכחולות, הכתומות, הלבנות והחומות והכן נשארו שם אחדות, הסתכל עליה והיא חייכה וניגשה ללטף את ראשו הרטוב מזיעה ורק נשכבה על גבה לצידו מחייכת ...........