שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סשן ברכבת

Queen Yasmin​(שולטת)
לפני 17 שנים • 30 באוג׳ 2007

סשן ברכבת

Queen Yasmin​(שולטת) • 30 באוג׳ 2007
סשן עליו אספר / אתאר כאן קרה לפני כארבע וחצי שנים כשעדיין גרתי בחיפה ,כרמל והייתי נוסעת פעמיים בשבוע ברכבת לת"א לצורך לימודיי במכללה לקוסמטיקה רפואית ובמקביל הייתי לומדת ,סמסטר האחרון בבית הספר למקצועות האיפור " ירין שחף. "

לאחר יום לימודים מעייף, שארך משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה 21.30 בערב, מיהרתי לתחנת הרכבת ארלוזורוב ת"א בכדי לחזור לביתי בחיפה. לאחר בדיקת לוח הזמנים נותרה לי חצי שעה המתנה עד לרכבת הבאה.ירדתי לרציף, התיישבתי על אחד הספסלים הפנויים כשהמזוודה הכסופה והגדולה עם כלים לשיעורים מעשיים במכללה ואיפור לשעורי קוסמטיקה מונחת לרגליי. הצתתי סיגריה ועצמתי את עיניי בקלילות על מנת להירגע מכל המאמץ של יום לימודים קשה. כשפתחתי את עיניי לאחר כמה דקות ראיתי חייל גבוה וחתיך עומד לידי ומבטיו נעוצים בכפות רגליי שהיו נעולות בסנדלים עקב מזג האויר החמים ששרר בחודש מאי. ציפורניי היו צבועות בלאק אדום כהה. כשראה את עיניי פתוחות ושקלטתי במה הוא מביט שאל במבוכה קלה: " באיזו שעה הרכבת אמורה להגיע?"
הסתכלתי בשעוני "בעוד כ-12 דקות" עניתי עם חיוך ציני שרצה להגיד "אה..הא....על מי אתה עובד? ראיתי במה אתה מביט"
"סליחה, אבל אולי יש לך סיגריה?" שאל
"כן, בהחלט בוא קח" עניתי כשאני מוציאה מהתיק נרתיק סיגריות.
"סליחה על השאלה" אמר תוך כדי שהוא מדליק את הסיגריה ולוקח נשיפה עמוקה. "מה המזוודה הגדולה הזו שאת סוחבת?" המשיך לשאול כדי להמשיך את השיחה.
"כל מיני הפתעות" עניתי תוך כדי גיחוך קל...."קרא מה שכתוב עליה ותדע" המשכתי
"אה, את מאפרת ..." אמר תוך כדי מבט במזוודה.
רכבת התקרבה לרציף והחייל אמר בהתלהבות "הנה הרכבת הגיעה. תני לי לעזור לך לקחת את המזוודה לרכבת" הוסיף....
"בכייף...תודה" עניתי ועלינו לרכבת שהיתה מלאה באנשים מלבד מקום אחד שהיה על ספסל בין הקרונות . "שבי את כאן כי את נראיית עייפה" אמר תוך כדי שהוא מניח את המזוודה על הריצפה ונעמד לידי. לאח רשני תחנות הגבר שישב לידי קם וירד מהרכבת והחייל תפס את המקום שהתפנה לידי. "יופי, עכשיו גם אני יכול לשבת קצת ולשוחח איתך. את נשמעת כאחת ליברלית ונעים לדבר איתך". אני חייכתי מבלי לענות.
"תסלחי לי שוב אבל אני קצת מרושע וציני...אפשר לשאול אותך משהו?"
"כן, שאל" עניתי. ....... "אנחנו מכירים בדיוק כמה דקות ספורות מה כבר הוא יכול לשאול?" הרהרתי לעצמי...
"שמעי, מאז שאני ילד יש לי משיכה לרגלי נשים, זה נורמלי ? ועוד דבר, כשהיתה לי חברה, בזמן המיזמוזים ביקשתי ממנה לבעוט ולדרוך לי בביצים והזין,
איך את מסבירה את זה ? אגב, שמי מני....ומה שמך ?"
"אמממ....שמי XXXX, נעים מאוד" עניתי תוך שאני מנסה להתגבר על הגירוי הפתאומי שנגרם לי לאחר ששמעתי את שתי השאלות הראשונות שלו. שוחחתי איתו על נושא הבעיטות , פוט פטיש דריכות ועוד כמה נקודות בנושא הבדסם. לאחר כ-10 דקות שיחה ומבלי שהוא ציפה לכך שאלתי אותו לפתע: "האם תרצה להתנסות?"
הוא היסס לרגע , כי לא לא היה מוכן לשאלה כזו, ואז שאל: "למה את שואלת... האם את בקטע?... האם את מבינה בזה?"
"תשמע ידידי, אני מלכה דומיננטית ולא רק מבינה אלא גם מבצעת" עניתי עם טון סמכותי ...
"וואו...באמת? והרבה בחורים בגילי באים אלייך? ו...." לפני שהספיק לשאול עוד שאלה קטעתי אותו בתשובה חד משמעית: "ברור שבאים...תשמע אין הרבה זמן...אנחנו ברכבת ועל זמן קצוב. אני הולכת לשרותים. כשתראה אותי סוגרת את הדלת תבוא אחרי ותיכנס" ובזה לקחתי את המזוודה והלכתי לשירותים. לא עברה דקה והוא נכנס אחרי ומיד נעלתי את הדלת שוב.
הוצאתי את החגורה מהג'ינס שלבשתי, כובע לבן רפואי, כפפות גומי, שמן שקדים (שהיה איתי לצורך שיעורים המעשיים). "תוציא שרוך מאחד הנעליים שלך ותן לי אותו" אמרתי לו בטון מצווה.
לפני שהבין מה עומד לקרות הורדתי את מכנסיו, וקשרתי את האיבר והביצים עם שרוך הנעל שנתן לי. סובבתי אותו עם הפנים לקיר ועם החגורה שהורדתי ממכנסיי התחלתי להצליף בישבנו.
לפתע נשמעו דפיקות בדלת השירותים. החייל נבהל ומבטי פחד ממבוכה גדולה עטפו את פניו. "מה יהיה? מה נעשה?" שאל בקול רועד ומפוחד....
"לא אכפת לי" עניתי בפזיזות. "יש לאדם שילשול, האישה בהריון ועוד אלף ואחת סיבות. לא פותחת וזהו "
תוריד את החולצה ועמוד על 4 כלב שלי" ציוויתי בתקיפות"
ללא מילה נוספת הוריד את חולצתו, ירד על 4 והתיישבתי על גבו. התחלתי לצבוט בפטמותיו ולשרוט את גבו. גופו התחיל להתפתל וקולות גירוי נשמעו מפיו. מכוון והוא מתנסה בזאת בפעם הראשונה, וגם לאור ההיכרות הקצרה ביננו, הייתי די עדינה איתו. לאחר כמה דקות ירדתי מעליו ובבעיטה קלה הפלתי אותו על גבו. שמתי רגל אחת על בטנו כדי להחזיק אותו וביד פתחתי את רוכסן הסנדל של הרגל השניה. בתנועה מהירה דחפתי את את כף רגלי לפיו הפעור מתדהמה כללית.... "מצוץ" פקדתי עליו בקול נמוך אבל נוקשה.
התישבתי על האסלה והוא המשיך ללקק את כף רגלי. עם רגלי השניה התחלתי ללטף את הזין שלו והביצים והגירוי העצום לא איחר לבוא. לאחר כמה דקות של גירוי משגע קמתי ובעטתי באשכיו מבלי שציפה לכך.
קול כאב נפלט מפיו. "שקט כלבלב , שתוק !" פקדתי עליו.
הדפיקות בדלת השרותים התגברו יחד עם צעקות האנשים מעבר השני של הדלת.... ואני ? התעלמתי כי לא היה אכפת לי דבר, הזמן מצומצם וקצר ורציתי להספיק עד כמה שאפשר יותר. מרוב גירוי הוא קרא בשמי ... "עומד לי , וואי אני חרמן עכשיו."
" חרמן? זה טוב. בוא נשק לי את התחת עכשיו, תתחרמן יותר". עניתי בקול זדוני ומגרה.
"סבבה... אני בא" ענה בהתלהבות רבה. הורדתי את הג'ינס והתכופפתי. הוא הזיז את התחתון וליקק את ישבני בתאווה והתלהבות כזו כאילו לא ראה ישבן מימיו.
"אני מת לגמור" מילמל בין ליקוק לליקוק
"חכה עוד מעט, אני אומר לך מתי" עניתי
לאחרי כמה דקות של ליקוק אינטנסיבי, הסתובבתי ותפסתי את אשכיו בלחיצה תוך כדי שאני מושכת אותם כלפי מטה
"עכשיו תאונן!" ציוויתי עליו
" יוווווווווווווו , איזה כיף אני מתתתתתתתתתתתתתת......כבר גומר." נשמעה הגניחה ממנו
"קדימה , רוצה לראות את החומר הלבן שלך יוצא מהזין." אמרתי בקול פוקד תוך שאני מכופפת את ראשו בידי השניה לכוון שדיי , לבשתי חולצה חשופה בחזה.
" תריח ריח ניחוח של אישה," אמרתי בקול לגלגני..."אישה שמשפילה אותך, מכאיבה ומתעללת. נשק את שדיי הגדולים ותשפריץ" הוספתי עם צחוק משפיל
" אוחחחחחחחחחחחחחחח , אני גומררר"... צעק הבחור ולא איחר להשפריץ....

בתיק היד היו לי מגבונים להסרת האיפור. הוצאתי ונתתי לו לנגב את איברו. מיד התלבשנו והתארגנו במהירות לצאת מהשירותים.

"איך נצא עכשיו?" שאל בקול דואג
"אל תדאג...לכל מה שאומר אתה תגבה אותי" עניתי לו
"פדיחות ברכבת..." מילמל מתחת לשפתיו
"פדיחות" לא חשבת על כך לפני שנכנסנו....די התהלבת מהרעיון, הא שובב....יוצאים" הוספתי כשידי על ידית הדלת מוכנה לפתיחה.

בכניסה עמדו 2 חיילות בנוסף לשלושה מבוגרים. אחת החיילות העירה: "ממש לא מתביישים...ברכבת? איכסס ... אין לכם בית?" שאלה בקול כעוס
הסתובבתי לאחור ונעצתי בה מבט זועם מבלי לומר מילה.....המשכנו לכיוון קרון הנוסעים והתיישבנו בשני מקומות פנויים קרוב לדלת היציאה.
"תגידי , איזו תחנה עכשיו? שאל
"אמממ... רגע אבדוק.... עתלית... לאן אתה צריך?" הוספתי
"אני צריך לרדת בעכו" אמר
" יש לך עוד זמן כי אני יורדת בתחנה הבאה שהיא חוף הכרמל"
"איזה מזל....בדיוק בזמן. טוב, מותק אני זזה. בוא תעזור לי עם המזוודה עד היציאה." ביקשתי ממנו .
" בשמחה" אמר תוך שהוא מרים את המזוודה ומלווה אותי לדלת היציאה ,
לקחתי את המזוודה מידו, נתתי לו נשיקה חפוזה בלחי וירדתי מהרכבת. "וואו...איזה יום" הרהרתי לעצמי תוך כדי היציאה מהרכבת לכיוון המוניות הביתה.

זו היתה חוויה בלתי נשכחת, סשן ברכבת, פשוט נהדר !
לאסי​(מתחלף){עע}
לפני 17 שנים • 31 באוג׳ 2007
לאסי​(מתחלף){עע} • 31 באוג׳ 2007
בפעם הבאה סשן באופניים


נהדר
יפה שאת נותנת שירות לחיילים
בימים כאלה הם זקוקים שהקהילה תעמוד לצידם

אולי יקימו חיל-עבדים שכל תפקידו זה אימון מפקדות?





למה אני לא רואה תמונה בחתימה???
Eli85
לפני 17 שנים • 15 בספט׳ 2007

מדהים!

Eli85 • 15 בספט׳ 2007
ואוו.. איזה מזל יש לחייל זה!! icon_biggrin.gif
אני גם מהצפון בן 22 ועדיין נלי נסייון אבל מת לנסות! את יכולה לעזור לי? icon_sad.gif