סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לגבי קרוסיות ובדס"מ, והקהילה

KatieDaleMTF
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007

שאלה לגבי קרוסיות ובדס"מ, והקהילה

KatieDaleMTF • 7 באוק׳ 2007
אז, רציתי לשאול. הפורום הזה נמצא באתר "הכלוב", שזה אתר בשביל פטישים כמו בדס"מ. ולכן, אתן, כקרוסדרסריות כמוני, מה הקשר בין הקרוסדרסריות שלכן, וגישתכן לבדס"מ? הם קשורים? או לא?

כמו-כן, רציתי לשאול איך קהילת הבדס"מ מקבלת קרוסיות בכלל. האם אתן הולכות למסיבות בדס"מ בדנג'ן ובלימיט, שאינן מיועדות לקרוסיות, ומשתלבות שם? מקבלים אתכן יפה? יש פטיש של פמיניזציה שנראה-לי הולך יד-ביד עם דומינטריקסיות ועבדים מושפלים, אך זה לא בדיוק מה שאנחנו עושות. אז מה קורה שם? איך מגיבים?

ואספר לכם משהו מצחיק, מחמיא, אבל גם מעצבן. עדכנתי את הפרופיל שלי פה עם כמה תמונות חדשות. והתחלתי להכנס גם לצ'אט. התחילו להתחיל אתי כל מיני גברים, אך לא תפשו את זה שיש לי מבנה גברי בין הרגליים. וזה תמיד גרם לאי-נעימות אח"כ, כשגילו, ולא רצו להמשיך לדבר אתי. אז כדי לנסות להקל על זה, שיניתי את הפרופיל והדגשתי בצבע את העובדה שהנני באמת זכר. וגם שיניתי את הניק שלי -- הוספתי MTF בסוף, כדי שיבינו. אך זה לא עוזר!!! אתמול, חמש פעמים זה קרה. מישהו מתחיל לשוחח אתי בצ'אט. אני מיד שואלת אותו, "קראת את הפרופיל שלי?" והוא עונה, כן. "וזה לא מפריע לך?" לא. "הכרת בעבר נשים כמוני?" כן, כמה. ממשיכים לפטפט, הם ממשיכים לספר לי כל העינויים שהיו רוצים לבצע עלי, וכו' וכו', ואחרי כרבע שעה כשתוך-כדי-שיחה מתגלה שאכן יש לי פין וביצים, הם בשוק ובורחים, וכועסים עלי!

איזה גברים טפשים. לא יכולים לקרוא? אח"כ הם אומרים לי, טוב, ראיתי את התמונות, לא קראתי כל מילה... ולא יכולים להאמין שאלו התמונות האמיתיות שלי -- של גבר!

נכון, זה מעצבן. אך בשבילי זה גם מחמאה נורא גדולה! אנשים -- גברים -- מסתכלים בתמונות שלי ומיד מניחים שאני אשה ביולוגית לכל דבר. זה ממש החלום שלי! הלוואי והראש שלי היה שונה. אך לפחות זה יש לי.

אז, זה מעצבן ומצער כל פעם שיש לי תקוות ולבסוף בחוסר נימוס הם פשוט בורחים ממני. אך אני אראה את זה כברכה. כך אני רוצה להיראות. ואני, מצידי, לא עשיתי שום דבר רע -- יש לי פרופיל, כתוב שם הכל, ואני שואל אם הם קראו... זה הבעיה שלהם אח"כ.

לכן יש חוויות דומות?

רון רון​(נשלט)
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
רון רון​(נשלט) • 7 באוק׳ 2007
אתה מטעה !!!!!!!!!
אל תרשום נשלטת !!!
רק נשלט, כי אתה זכר ולא נקבה
Venus in Furs{תהום}
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
Venus in Furs{תהום} • 7 באוק׳ 2007
רון_בחוטיני כתב/ה:
אתה מטעה !!!!!!!!!
אל תרשום נשלטת !!!
רק נשלט, כי אתה זכר ולא נקבה


רון?

אני לא מסכים איתך בכלל... ודאי שהיא צריכה להגדיר את עצמה כ{נשלטת}, היא רואה את עצמה ומדברת על עצמה כאישה !

וחבל שאנשים לא קוראים פרופים לפני שפונים בצ'ט או בהודעות.

גם אלי בצ'ט פונים לא פעם בחורים בגלל הניק ה"נשי" ומתחילים שיחה. לפעמים אני משתעשע איתם קצת, ואז אני אומר להם : "מומלץ להציץ בפרופ לפני שמתחילים עם בחורה" . כשהם חוזרים מהפרופ שלי הם בדרך כלל צנועים מעט יותר וממהרים לסיים את השיחה.... כנראה שאני לא הטעם שלהם icon_rolleyes.gif
KatieDaleMTF
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
KatieDaleMTF • 7 באוק׳ 2007
קודם כל, אני מסכימה עם וונוס. אני באמת רואה את עצמי כך, אז למה לא לדבר כך? כל הזמן אני מתלבטת עד היכן אני אקח את זה, ואם אני באמת טרנסג'נדר או רק קרוסדרסר או משהו באמצע או מה.

בכל מקרה, אתה טועה, אני לא מטעה. כתבתי MTF בניק. טוב, אולי אנשים וונילים לא מבינים מה זה. אך יותר מזה, בפרטים האישיים, לא רשמתי נשלטת. אני בכלל לא עניתי לשאלת המין, ובצדק, וסימנתי נשלט/ת. האתר הוא זה שהחליט שעדיף לרשום עלי נשלטת, ומי אני לסרב?

אם אני אתחיל עם איזו מלכה או אדון, זה יהיה בתפקיד נשלטת ולא נשלט. אני לא נשלט. זה לא מי שאני. יכול להיות שבקריירה בינתיים אני עובד ולא עובדת, אך בבילוי, בבדס"מ, אני נשלטת ולא נשלט. זה מי שאני.

הם פונים אלי אחרי שרואים את הפרופיל. ובפרופיל, כתוב מה שכתוב. אז זו הבעיה שלהם, לא שלי.
Queencie​(שולטת)
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
Queencie​(שולטת) • 7 באוק׳ 2007
קייטי - כמובן שאם בהקשר של השליטה את רואה את עצמך כסאבית נשית - אין לך שום סיבה לסמן "נשלט" אלא "נשלטת" היא ההגדרה הנכונה עבורך.
המהות הסבמיסיבית שלך היא נשית - בין אם את מרגישה נשית גם מחוץ לקונטקסט הבדס"מי / הסבמיסיבי או שלא.

רון - אתה כנראה מגיע לבדס"מ גם במהות הגברית שלך ואין לך צורך בקונטקסט הנשי כדי להרגיש נשלט - אך אין זה אומר שכל הקרוסים/טרנסג'נדרים מרגישים אותו דבר. קייטי אינה מטעה.... כך היא מרגישה

בהקשר של הפמיניזציה - זוהי סיטואציה שבה נעשה שימוש בשליטה הנשית (הפמדומית) להחצנה של נשיות בגבר נשלט - נייוש שלו תוך כדי ההכנעה שלו.
הנשלט עשוי להיות קרוסדרסר (כלומר אוהב את הסיטואציה של הלבוש הנשי, בלי קשר לשליטה) ועדיין לקבל את המרות של השולטת בכל מה שקשור למראה שלו ולמיניות שלו. באותה מידה הפמיניזציה יכולה להתבצע על נשלט שאינו קרוסדרסר - באילוץ שלו להתלבש ולהתנהג באופן נשי להנאת השולטת.
KatieDaleMTF
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
KatieDaleMTF • 7 באוק׳ 2007
תודה על התמיכה, קווינסי. אני מאד מודה לך.
JennyMTF
לפני 16 שנים • 7 באוק׳ 2007
JennyMTF • 7 באוק׳ 2007
קייטי, אני מסכימה איתך לחלוטין.

גם לי קורה הרבה שמתחילים איתי גברים בצ'ט מבלי לקרוא את הפרופיל.
בד"כ אני פשוט מפנה אותם ישר על ההתחלה לפרופיל.

מבחינה "ציבורית" אני עדין בארון, רק אישתי יודעת, אבל בגדול אני לחלוטין נשלטת אבל רק ע"י נשים.

בסה"כ נראה לי שחוץ מהפורום שלנו האתר הזה לא ממש מכיר או יודע איך להתייחס לקרוס-דרסרים. רוב האנשים שדיברתי איתם בצ'ט פה לא ממש ידעו מה זה או "שמעו על זה פעם" וחבל.

דווקא אני בתור חובבת פטיש מאד סקרנית לשמוע על סוגים אחרים של פטיש גם אם זה לא ממש הקטע שלי, סתם בשביל הסקרנות והרחבת האופקים ולפעמים אני גם מגלה על עצמי דברים חדשים...

אופס... נראה לי שקצת סטיתי מהנושא אבל בקיצור מה שרציתי להגיד זה שאני מזדהה איתך ובלי קשר, התמונות שלך ממש יפות, את אכן נראית מאד נשית!

ג'ני