צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תופעה

עקשנית​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 10 באוק׳ 2007
עקשנית​(נשלטת) • 10 באוק׳ 2007
Aimee כתב/ה:
עקשנית כתב/ה:
ציטוט:

ולעקשנית- מה לא "יורד לך טוב בגרון"? האם כל אדם צריך לעסוק בתחביב שלו גם לצרכי פרנסה? האם תקראי לפקיד צבוע וחמדן כי בזמנו החופשי הוא לא אוהב לתייק ניירות כתחביב?

יש פה איזה משהו שוביניסטי ישן נושן (שלא את המצאת, עקשנית, את רק משקפת בתגובתך זו). כאילו, מי ש "מעניקה" שירותי אירוטיקה (אעלק מעניקה, מוכרת), צריכה להנות מזה באיזשהו אופן... אבל אולי עדיף שלא אכנס למניפסט שלי על זנות ושוביניזם, הדוקטורט עדיין לא הושלם


איימי בואי אחדד את עצמי כי אני ואת אין לנו אותן הגדרות בסיסיות:

אני לא קוראת לבדס"מ תחביב ובטח לא מגדירה אותו כך כך שכאן יש בעיה בסיסית בתפיסה. אני לא אעלה על דעתי להשוות את המצב לפקיד בנק מתייק.

אני משווה את זה לאחת שאורח חייה דתי וכתעסוקה היא מוכרת בחנות אביזרי מין. ( אפילו רציתי להגזים ולומר שהיא נזירה ביום ופורעת כל עול בלילה וזה ממש מוגזם icon_smile.gif) בטח לא לתיוקים.

אני האחרונה שחושבת שמי שמעניקה שירותי אירוטיקה צריכה להנות מכך. ברור לי שעושים הרבה דברים בחיים בשביל כסף.

אין שום קשר לשוביניזם. וואלה ברור לי שלא חייבים להנות ממה שעוסקים בו. אבל פה מה שקשה לעיכול זו שלוקחים אורח חיים איימי, לא תחביב ולא חוג, ואותו אדם שאינו מגדיר עצמו כמתחלף אלא כנשלטת הולכת, הופכת עורה ונהפכת לשולטת בתשלום. אלה 2 קצוות המתרס לא התחלפות ולא נעליים.

זה לא כזה נורא בעיני, אבל רציתי להסביר שזה כן גורם להרים גבה.


מה??? להיות נשלטת זה לנהל אורח חיים דתי, ולהיות מלכה בתשלום זה למכור בחנות לאביזרי מין?icon_eek.gif

את זה תצטרכי להסביר לי, כי בעיני לא היה בזה כל היגיון. נחמד שנראה שאת תופסת נשלטת כסוג של משהו קדוש, או דת, אבל זה רחוקקקקקקקק מהמציאות!
חוץ מזה אין פה שום "הפיכת עור" אם מדובר בעיסוק לצרכי פרנסה בלבד. אם הייתה מלכה רגילה בלילה, א ז היתה כאן "הפיכת עור". לא יותר הגיוני?


להיות נשלטת זה לא לנהל אורח חיים דתי הדוגמא באה לחזק את דעתי על המצב ובטח לא להשוותו לפקיד בנק. העניין הזה לא באותה רמה מבחינתי.

רחוק מהמציאות זו תפיסה אישית לגמרי ובעיני יש בזה משו שאני לא מסוגלת להסביר בפרטי פרטים אבל אני רואה בזה משו לא טבעי ולא פשוט לתפיסתי.

לא יודעת איימי, זו מן הרגשה שמשו לא מסתדר יחד. אולי אני טועה, אבל זו ההרגשה שיש כאן הפיכת עור וזה גם תלוי אדם. חשוב לציין שבעיני זה לא נורא כ"כ הלוואי אלו היו צרות של כולם.

לגבי ה"חיה ותן לחיות" שמאחוריו מתחבאים המון אנשים. אני בהחלט פועלת לפי הפתגם אבל זה לא מונע ממני להביע את דעתי על אנשים ומעשיהם. בעיני זה שאנשים עובדים בזנות זה חיה ותן לחיות אבל זה עדיין לא משו.

וגם זה שהנושא מקובל זה לא משנה בכלל לדיון. מקובל לא הופך את זה לטוב ונורמלי. יש מיליון דברים איומים שמקובל לעשות בחברה שלא יודעת מי המציא אבל הם "מקובלים"- עוד סיסמא.
אם הנושא מקובל משמעותו שזה בסדר לעשות אותו בלי ירידה לעומק ולאו דווקא בהקשר הזה.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 10 באוק׳ 2007
Brave Dwarf • 10 באוק׳ 2007
הבנתי מאוד את כוונתה של עקשנית לגבי לא יורד בגרון ולגבי לחיות ולתת לחיות ובכל זאת להרהר בתופעות מסויימות שנראות לנו לא נהירות וזאת מבלי לשפוט אותן.

שוחט צמחוני
איש קבע בצה"ל פציפיסט
מתנדב בצער בעלי חיים עם חולשה לכבד אווז
כושי מזכיר ראשי במפלגה גזענית

ויש עוד.

וכבודם של כל אלו מונח במקומו. זה אני השוביניסט שמנסה להבין לא מצליח.
בכוח המוח-אשה
לפני 16 שנים • 10 באוק׳ 2007
בכוח המוח-אשה • 10 באוק׳ 2007
Brave Dwarf כתב/ה:
הבנתי מאוד את כוונתה של עקשנית לגבי לא יורד בגרון ולגבי לחיות ולתת לחיות ובכל זאת להרהר בתופעות מסויימות שנראות לנו לא נהירות וזאת מבלי לשפוט אותן.

שוחט צמחוני
איש קבע בצה"ל פציפיסט
מתנדב בצער בעלי חיים עם חולשה לכבד אווז
כושי מזכיר ראשי במפלגה גזענית

ויש עוד.

וכבודם של כל אלו מונח במקומו. זה אני השוביניסט שמנסה להבין לא מצליח.


מובלעת שם הנחה שנשלטת זה הצד ההפוך של שולטת.
השאלה היא אם זה אכן כך.
לדעתי לא.
e-דית​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 10 באוק׳ 2007
e-דית​(נשלטת) • 10 באוק׳ 2007
Brave Dwarf כתב/ה:
הבנתי מאוד את כוונתה של עקשנית לגבי לא יורד בגרון ולגבי לחיות ולתת לחיות ובכל זאת להרהר בתופעות מסויימות שנראות לנו לא נהירות וזאת מבלי לשפוט אותן.


איימי, זו היתה כוונת השירשור. צר לי לאכזבך אך איני מכירה אותך.
האסטרונום
לפני 16 שנים • 10 באוק׳ 2007

דברים שיורדים טוב בגרון

האסטרונום • 10 באוק׳ 2007
כשיש מלכה, שמחזיקה עבד שמוסר לה את כל המשכורת שלו ועוד עבד שמנקה לה את הבית וביחד עם הכל גרה עם גבר שלישי בבית, שנשכר מכספו של העבד הראשון, הכל יורד טוב בגרון לכווו-ל-ם כי למלכה מותר לענג את עצמה בדרך שהיא רוצה.

כולם יתפעלו אם היא תספר שהעבד הראשון, שנותן את כל המשכורת שלו, ישן על מזרון על הרצפה כשהוא חוזר מהעבודה, ואוכל שאריות מצלחת של כלב.
אחרי שהעבד נותן את הכסף היא מצליפה בו ומכה בו בקיין כי היא דורשת יותר כסף. העבד מדמם אחרי המכות בקיין אבל היחס הזה יורד לכווו-ל-ם טוב בגרון בשם העקרון של "חייה ותן לחיות" ובשם הסגידה למלכות. הם אומרים שהעבדים בחרו במלכה והיא מקבלת אורגזמה מהכסף שהיא מקבלת או מהניקיון שהעבד השני עושה בבית, שנשכר בכסף של העבד הראשון.

כשיש נשלטת, שמגיעים אליה גברים ובוחרים לשלם, הם מחליטים אם התמורה שווה את הכסף.
העבד החליט שהתמורה לקבל פצעים מדממים מהקיין ולאכול מצלחת הכלב בדירה, ששכורה מכספו, הולמת את תשלום כל המשכורת.

דברים שלא יורדים טוב בגרון הם בעיה של זהות כמו שפורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה.
קצב שלא אוהב לאכול בשר לא מבקש מאחרים להיות צמחוניים. פציפסט לא יכול להרוג ולא יכול להיות חייל. נשלטת מקבלת אורגזמה משולט אבל אנשים מבחוץ לא אחראים על האורגזמה שלה ולא צריכים דיווח שהיא מקבלת הנאה מקבלת הכסף.

אני רואה צביעות במחיאות הכפיים למלכותיות הגדולה שבסיפור הראשון ובדברים שלא יורדים בגרון בסיפור השני.