שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכל הסאביות הרווקות המחפשות אדון

Timeless​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
Timeless​(נשלטת) • 9 בינו׳ 2004
המציאות נבנת יום יום , שעה שעה מכל אשר בעולמנו ולכן אנחנו אחראים לעצמנו ובכך לעולמנו.
master_eith​(שולט)
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004

והנה אני הולך להרגיז כאן את רוב הנוכחים

master_eith​(שולט) • 9 בינו׳ 2004
אומרים ששקר הוא שקר הטוא שקר הוא שקר. ואני לא הולך להמעיט בערכו של השקר שסיפר אותו האדם. אבל אם שקר הוא שקר הוא שקר הוא שקר מה נאמר לכל אותם נוכחים ונוכחות אשר בעצם היותם כאן הם משקרים לבן זוגם האמיתי, ה"ונילי".
אולי יקפצו עכשיו כל מלאכי התום ויאמרו8 "אבל אנחנו לא שופטים אותם, יש להם צורך וזה צורך שצריכים לממש". אבל אם אנחנו לא שופטים צורך אחד כי אנחנו "מבינים אותו". מה נותן לנו את הליגיטימציה לשפוט מישהו אחר על שקר אחר?
האם זה בגלל שנוח לנו לשפוט שקרים שאנחנו לא מבינים ונוח לנו לקבל שקרים שאנחנו מבינים?
האם אין כאן כפל סטנדרטים ?
כמה מכם שיקרו בעברם בגלל אהבתם לסוג הזה של המיניות ?
המלך אריה הראשון
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
המלך אריה הראשון • 9 בינו׳ 2004
8 שואל אם אין כאן כפל סטנדרטים........לא רק שאין זה פשוט השוואה שלא במקומה. זה בדיוק כמו שהייתי אומר שמאחר ולצערי השתתפתי בכמה מלחמות ופעולות....אז מותר לי לרצוח את מי שאני כועס עליו כי לדעת 8 אם מותר להרוג במלחמה מותר גם לרצוח, אחרת זה כפל סטנדרטיים.

לעצם הענין..לא אתערב ביחסיים בין זוג בין אם הוא נשוי או לא. אם אדון מסוים ישכב עם שפחה אחרת בלי ידיעת השפחה שאיתו, אם היא לא ידידה קרובה שלי זה בהחלט לא עניני. אבל אם אדם מנסה להשיג זיון בהבטחות שווא ( גם אם לא הבטיח מפורשות שיתחתן איתה, עצם זה שהוא יודע שהיא מחפשת פנוי והוא מציג את עצמו ככזה מהווה הבטחה מרומזת) אז להשיג זיון במצג שווא זה או שלא חוקי או שעל גבול החוקיות והסיבות מובנות מאליהם.
master_eith​(שולט)
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
master_eith​(שולט) • 9 בינו׳ 2004
המלך אריה הראשון. למעשה אתה אומר שיש שקר שהוא בסדר ויש שקר שהוא לא.
או אולי יש שקר שלא מפריע לי ויש שקר שכן.
אבל אם אתה נמצא במקום שבו שקר הוא חלק מההוויה אז אל תתפלא אם לכל אחת תהיה הפרשנות שלו.
ושוב. אני לא מקל ראש במה שאותו בחור עשה. זה לא משהו שייעשה. אבל לפני שיורדים עליו בחמת זעם אולי הבעייה צריכה טיפול שורש במקום טיפול של שיננית.
רחפנית-הדומית המרחפת​(שולטת)
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
ואני חושבת שגלשתם רחוק רחוק מהנושא המקורי.

שבת חמימה לכולם מתחת לשמיכות.


רחפנית-הדומית המרחפת.
ThePassionMaster
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
ThePassionMaster • 9 בינו׳ 2004
"אתה אמרת, עודדת את האדומה לכתוב את זה????
עדיף שאני אשתוק ולא אגיב............"
עודדתי ? המרצתי, תקרא לזה איך שאתה חושב לנכון.
המינוח של אדומה לגבי התפזרות דוקא מצא חן בעיני - שים לב שנריסה לא טרחה לסתור דברים שאמרתי, אבל אני דוקא חושב שהיא לא מסוגלת לכך. אבל לא משנה.


"אתם קובעים איך היא צריכה להתנהג. מה לעשות, זה לא עובד ככה, וגם לא בטוח שצריך לעבוד ככה"
לא קובע כלום. מצידי ? שבחורה תקבע עם בחור, תפגש איתו ותזדיין איתו בקניון ליד המפל שם למטה איפה שכל דוכני הפסט פוד. מבלי שהיא יודעת אפילו איך הוא נראה, (נניח למשל היא מגיעה לשם, ישר שמה מטפחת על העיניים ומתישבת ליד המפל בציפיה לבוא האדון הגואל)
אבל מי שעושה זאת - רק שתקח בחשבון לפני כן את ההשלכות למעשיה, זה הכל.

"(לדוגמה, אף אחת מהבחורות ששכבו אתי אי פעם לא הכירה את המשפחה שלי לפני כן (חלקן גם לא לאחר מכן), ואת הטלפון בבית הן קיבלו רק כי אני מתעב פלאפונים. אלה, ואחרים, הם בהחלט לא תנאים מוקדמים להתמסרות מינית, בדסמית או אחרת"
הבאתי רק דוגמאות. לא הוראות שחייבים לעבור עליהן אחת לאחת.
אבל שוב. שהאשה תקח את האחריות למעשיה.

"על כן, ובהתחשב בכך שרוב הסאביות אינן נוקטות אלף ואחד אמצעי זהירות, בין אם נחוצים ובין אם מיותרים, טוב עושה נריסה כשהיא מנסה למזער את נזקי המציאות הקיימת ולא לנזוף בה על כי אינה מציאות אידיאלית."
זאלופון, אני מאוד מכבד אותך ומוצא את רוב תגובותיך כבעלות הגיון רב.
אבל שים לב למה שאתה אומר כאן, אתה בעצם פוטר את הנשים מאחריות כלשהי על מעשיהן.
אתה כאילו אומר שזה לא נורא אם אשה לא נוקטת כל אמצעי זהירות שרק אפשר.
גם לי קרו מספר מקרים שנשים הזמינו אותי לפגישה ראשונה לבית שלהן. זה מעשה שלא מומלץ כמעט בשום אופן. אם אשה היתה שואלת אותי לגבי דבר כזה, הייתי אומר לה חד משמעית - בשום פנים ואופן לא לעשות זאת. אבל אני אישית סומך על עצמי ולכן כשמישהי הזמינה אותי לא חששתי לחייה.
אך אם אשה מזמינה לביתה לפגישה ראשונה גבר זר - שתקח על עצמה את האחריות. (וזה לא שאני פוטר כאן מעונש, אם מישהו פוגע באותה אשה בביתה)
לכל דבר יש גבול.
לנזוף ? לא יודע, תלוי מה חומרת מעשיה של האשה ועד כמה היא הקלה ראש בשמירה על ביטחונה האישי. אבל להקל ראש על כך שהיא מקלה ראש ? זה קצת מוגזם.
ומה שאתה אומר כאן זה שזה בסדר אם מישהי מחפפת קצת בבדיקה לעומק במי מדובר.

"האם אין כאן כפל סטנדרטים ?"
יש
וזה לא חדש.
אני גם לא מבין איך אשה שבוגדת בבעלה מצפה ליושר ממישהו איתו היא מזדיינת.
לא שאני שופט נשים נשואות שהולכות עם גברים אחרים, אני לא תמים, אני מודע לכך שהעולם לא שחור ולבן. רק שאותן נשים גם יהיו מודעות לכך שהגברים איתם הן הולכות לא חיים בעולם "שחור ולבן" אותם גברים חיים באותו עולם בו הן חיות. יתכן ולגברים אלה יש את הסיבות "הטובות" שלהם לשקר להן.
מי יכול למדוד "הסיבה" של מי לשקר יותר טובה ?

"אז להשיג זיון במצג שווא זה או שלא חוקי או שעל גבול החוקיות והסיבות מובנות מאליהם"
נקודה מעניינת באמת
האמת החוק באמת אוסר על שקר שמטרתו זיון ?
(האם החוק אוסר על בגידה בבני זוג ?)


רחפנית, שלג, חורף, גולשים, מקומות רחוקים יותר
012 ?
loren
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
loren • 9 בינו׳ 2004
אדומה כתב/ה:
נריסה
תאמרי לבעלך שישים לך רצועה לקולר
את מתפזרת פה ועושה הרבה רעש
תפסיקי להשתולל
לא מבינה איזה בעל חסר אחריות
שישגיח עליך!

שב"ש


פשיין- אני מלאת פליאה. דווקא אתה חידדת לי באחד השרשורים את ההבדל בין להביע דיעה עניינית לסתם לרדת לפסים אישיים. ומה שאותה גברת שאתה כל כך מתפעל ממנה עושה- זה בדיוק לרדת לפסים אישיים. מה העניין של בעלה של נריסה לכאן? אם אותה גברת רוצה להציע הצעות יעול לנריסה ובעלה בענייני הסשן שלהם, חינוך ואטבי אוזניים אז אולי שהיא תשלח לנריסה הודעה פרטית או לחילופין תפתח פוסט .
נריסה לא ענתה לך? ואדומה כן ענתה לה?

מה שנריסה עשתה זה דבר פשוט- היא ניסתה להזהיר את הסאביות שכאן. ואנחנו זקוקות לזה.
כן אחריות, לא אחריות, פגישה שניה או עשירית. אנחנו צריכות את זרימת המידע הזה.
מה כל ההתפלספות הזו? מה כל ההתרעמות הזו? או שאולי הדומים כאן התבלבלו וחשבו שנריסה מזהירה אותם?. icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
ThePassionMaster
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
ThePassionMaster • 9 בינו׳ 2004
"צדקה ממני תמר" אמר יהודה
אני מתנצל נריסה שהקנטתי את אדומה לכתוב מה שכתבה, יש דברים שמצחיקים רק כשהם נאמרים בפורום מצומצם יותר ולא אמורים לצאת החוצה.
המלך אריה הראשון
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
המלך אריה הראשון • 9 בינו׳ 2004
תמיד הכי קל להאשים את הצד החלש שהוא אשם שנפגע. אם הסשן מוצלח זה כמובן בזכות האדון ואם הוא התפקשש "מובן מאליו" שזה באשמת השפחה. אם אשה נאנסת היא "כמובן" אשמה באונס ואם היא חיפשה חתונה או קשר לטווח ארוך וקיבלה במקום זה מישהו שמחפש זיון חד-פעמי "ברור" שזה בגלל שהיא "טיפשה".

אבל בואו נחשוב ביחד. נניח שיצאתי מהבית והשארתי אותו פתוח לרווחה, האם מי שיכנס ויגנוב יקלו בעונשו בגלל המעשה הטיפשי שלי?

או האם מותר לאנוס זונה? לפי החוק בישראל ובכל ארץ תרבותית מי שיאנוס זונה דינו ככל אנס אחר. נכון שאותו אחד יכול לטעון, בצדק, שאם הוא היה משלם לה היא היתה שוכבת איתו מרצון, אבל עצם העובדה שהוא בחר לאנוס במקום לשלם מספיקה על מנת להרשיעו באונס.

ולמה אני מביא את הדוגמאות האלו? כי יש הבדל בין שקרים שאנחנו אומרים כל הזמן ובין שקר שמטרתו להשיג מגע מיני. נכון שכאשר שואלים אותי "מה שלומך?" אני אענה בסדר, גם אם בעיות מטרידות אותי, אני מניח שעוד רבים לא ימהרו לשטח את כל הבעיות שיש להם לשאלה סתמית כמו מה שלומך?. אז יש הרבה שקרים בחיים, אין ספק בכך, אבל יש הבדל מהותי בין שקר לשקר ומי שלא מבין את ההבדל כנראה שפשוט נוח לו להאשים את הקורבן במיוחד כאשר הקורבן הוא אשה.

בכל ארץ בעלת תרבות מתיחסים להשגת מין שלא בהסכמה מפורשת ומודעת של האשה כאל אונס, גם אם מדובר בזונה גם אם מדובר במפגרת שלא מסוגלת לתת הסכמה מודעת לאקט המיני. כאשר אשה מקיימת מגע מיני עם מישהו שהיא חושבת שהוא פנוי בעוד שהוא לא, אין ספק שאין כאן הסכמה מודעת.