שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סוף הדרך למטה

שוגי​(מתחלף)
לפני 16 שנים • 6 בדצמ׳ 2007

אלפא, עשית לי את הבוקר

שוגי​(מתחלף) • 6 בדצמ׳ 2007
אלפא דום כתב/ה:
חלק 11

תחזור לשפחה הכושית שלך שעושה קולות של שפיץ ועזוב אותי למות בשקט."


"שתוק כבר אתה ! ראינו אותך עם העכברושים שלך ! .


לפני פרק 13....כמה שאלות לקורא המבולבל(יובל)
icon_lol.gif

מה זה לעזאזל קולות של שפיץ?!!!! icon_lol.gif
עכברושים????
icon_wink.gif
FrozenLips
לפני 16 שנים • 6 בדצמ׳ 2007
FrozenLips • 6 בדצמ׳ 2007
LOL
אלפא דום​(שולט)
לפני 16 שנים • 6 בדצמ׳ 2007

Re: אלפא, עשית לי את הבוקר

אלפא דום​(שולט) • 6 בדצמ׳ 2007
שוגי כתב/ה:
אלפא דום כתב/ה:
חלק 11

תחזור לשפחה הכושית שלך שעושה קולות של שפיץ ועזוב אותי למות בשקט."


"שתוק כבר אתה ! ראינו אותך עם העכברושים שלך ! .


לפני פרק 13....כמה שאלות לקורא המבולבל(יובל)
icon_lol.gif

מה זה לעזאזל קולות של שפיץ?!!!! icon_lol.gif
עכברושים????
icon_wink.gif


בשביל זה תצטרך לחזור (ולהחזיר אותי) לתחילת הסיפור. חבל, העכברוש והמשרתת מאוד חביבים אבל הם לא בדיוק דמויות מפתח.

אלפא.
אלפא דום​(שולט)
לפני 16 שנים • 7 בדצמ׳ 2007
אלפא דום​(שולט) • 7 בדצמ׳ 2007
חלק 13 (אחרון)

הקהל כבר גדש את הרחבה שמול הגרדום בציפייה לאורחת המרכזית. בינתיים ההמולה היתה רבה. ילדים התרוצצו ושיחקו בין הרגליים של המבוגרים. נשים במבט מצועף, זוגות מחובקים, מוכרי בובות תלויות על חוט למזכרת, מתופפים של בית הכלא לאפקט הדרמטי הנדוש של רגע ההוצאה להורג שלא עניינו אף אחד שראה כבר תליה בחיים שלו, ותימהון על העיכוב שחל בהוצאה להורג שהיתה אמורה להיות בדיוק בשמונה בבוקר, ועוד אצל בטי שהיתה ידועה בדייקנות שלה.

בטי הופיעה לפתע, מושכת את מרי בכח אל הגרדום, והקהל הריע.

"את לא מתכוונת לקשור את הידיים שלי ?" שאלה מרי.

"את קשרת את שלי ?"

"לא יכולתי."

"אז אני לא רוצה !"

"את לא חייבת למשוך אותי בכח, אני יכולה ללכת לבד." ניסתה מרי. לא היתה תגובה ולא היתה הרפיה. בטי העלתה אותה במדרגות והובילה אותה מייד אל הסד. היא הכניסה את הראש והידיים שלה לחורים המתאימים, נעלה אותם, וסובבה את מרי כך שכולם יראו את הצד שלה. הקהל נדהם כשבטי משכה את המחשוף של השמלה למטה כדי לחשוף את השדיים של מרי. היא הרימה את שולי השמלה כדי לחשוף את התחת שלה, ולקחה את השוט בידיים שלה.

"מרי דרלין רובינסון. הורשעה בכישוף. תזכה לעשר מלקות לפני ההוצאה להורג." אמרה בטי בלאקוניות.

בטי לא חלמה להקל על מרי בעוצמת המלקות. השוט היה הכי קשה שהיה לה והיא הרביצה בכל הכח. אחרי ההלקאה השלישית התחיל לרדת דם מהתחת של מרי, ובטי עברה לרגליים ולגב. היא ויתרה על הלקאת השדיים שלה כי רצתה שכולם יוכלו לראות אותם היטב בזמן התליה. מרי צווחה בקול רם בזמן שניחתו עליה ההצלפות, וגמרה אחרי ההצלפה התשיעית. הגוף שלה נפל על הברכיים אחרי ההצלפה האחרונה.

בטי שיחררה אותה מהסד והרימה אותה בכח. היא הורידה לה סטירה ואמרה : "תתעוררי, יש לך עוד הרבה לסבול היום."

"הנידונה למוות תאמר כעת את המלים האחרונות שלה." הודיעה בטי.

מרי בקושי הצליחה לייצב את עצמה אחרי המכות שקיבלה על התחת שלה, אבל אזרה את כל הכוחות, ואפילו הצליחה לחייך, מה שעיצבן מאוד את בטי. מרי הביטה בקהל הענקי שבא לראות אותה בהופעה האחרונה שלה וזיהתה חלק מהפנים בקהל. היא השפילה את מבטה לשורות הקרובות ומצאה את מבטו של הנרי שהביט מתוסכל במתרחש. היא לא הנידה עפעף.

"תודה לכולכם שבאתם לראות איך תולים אותי." פתחה מרי והקהל הגיב בשאגות. נאום היה משהו חריג, שלא לדבר על כזה. מרי התביישה אבל נהנתה מאוד מתשומת הלב מה שגרם לה להתאמץ ולחשוב על מה עוד תרצה לאמר, מה גם שלא היה ברור לה בכלל מה זה יכול להיות. "ביקשתי מבטי מוות בחנק, וגבוהה במיוחד כדי שתוכלו להנות ממופע מרגש." ההמון הגיב בקריאות שמחה והתפעלות. "לכל מי שזוכר אותי, במיוחד כל מי שמצצתי לו, אני שמחה שאוכל לגרום לכם שוב עונג. זכרו אותי תמיד."

מבין האנשים המריעים מרי יכלה לראות זוגות מתנשקים בקהל, ונשים שהחזיקו את הגרון שלהן והביטו בה. כמה מהגברים ניטפלו לנשים בודדות והתחילו לגעת בהן. ההתבוננות באלפי הפרצופים שמולה גרמו לה לא לשים לב כשבטי משכה אותה לכיוון הלולאה. לפתע היא שמה לב שחבל התליה מתנדנד לו מול הפנים שלה והיא הביטה בו בריכוז ובפליאה. היא הניחה מטבע בידיה של בטי - הטיפ המסורתי לתליין.

בטי הכניסה את הראש של מרי לתוך הלולאה והניחה אותה על הכתפיים שלה. לאחר מכן הידקה את החבל לאט לאט. קל היה להתרשם שהיא נהנית מאוד מהמשימה שהוטלה עליה. כשהחבל התהדק מסביב לצואר של מרי בצורה מלאה, והקשר הונח בצד שמאל על הכתף, בטי לחשה : "מובטח לך מוות ארוך בחנק, יקירתי. את תסבלי הרבה מאוד, ותתפגרי. אני גם מתכוונת לסדר לך קהל אוהד כמו שמגיע לך."

בטי פנתה לקהל ואמרה : "הנידונה איננה רק מכשפה. היא ניסתה לרצוח אותי וכמעט הצליחה. מגיע לה שתשנאו אותה על זה." היא החדירה גוף ארוך וקשה לתחת של מרי ולחשה : "זה בשביל שהרגליים שלך ישארו נפרדות זו מזו כדי שתמותי כמו הזונה שאת באמת."

הקהל התחיל לזעוק צעקות בוז, כולל אנשים שהכירה בעבר. חלק זרקו עליה חפצים שונים שכללו חלק מהבובות התלויות בדמותה שאנשים קנו מהרוכלים מסביב. אם יש משהו שהעציב את מרי בכל העניין זה היה זה. היא הסיטה את מבטה אל הנרי שהביט בה במבט אוהד, ולפתע נעלמה האדמה מתחת לרגליים שלה, והיא נפלה קצת למטה בזמן שהקהל הביע את שמחתו בצהלות. העולם התחיל להסתובב והחבל מחץ את הצואר שלה בכל כובד הגוף שלה שהיה אמנם קטן אבל שקל מספיק. מרי החליטה להישאר רגועה ככל האפשר, ופיסקה את רגליה ככל שיכלה. יד אחת נשלחה לכוס שלה והשניה לפיטמה, והיא התחילה לאונן לעצמה במרץ. הקהל היה בהלם מוחלט אל מול התלויה המאוננת שעלתה מעלה מעלה בזמן שבטי משכה את החבל. עוד לפני שמרי הגיעה לשיא הגובה, היא התחילה לבעוט ולהשתולל כאחוזת טירוף. העיניים שלה נפערו לרווחה והרגליים בעטו לכל הכיוונים. הידיים נגעו בחבל מכל הכיוונים אבל לא מצאו נקודות תורפה, והגוף שלה הסתובב על החבל לימין ולשמאל.

בטי קשרה את החבל והסתכלה בהצגה בעניין. עברה יותר מדקה של בעיטות חזקות ועויתות שגרמו לבטי להעריך מאוד את הכח של מרי, ולפתע הגיח הנרי מהקהל והתחיל לצרוח : "תורידו אותה מייד ! זה יותר מידי אכזרי ! היא בהריון ממני, אסור להרוג אותה !" הוא המשיך לצעוק בזמן שטיפס במהירות במדרגות של הגרדום ולא היה מי שיפריע לו כי בהוצאות להורג של בטי לא היו שומרים. בטי תמיד התגאתה ביכולת שלה לנהל את הכל בעצמה וללא עזרה.

כשהוא הגיע למעלה הוא עמד מול בטי שהביטה בו במבט מזלזל, מפריעה לו להגיע אל אהובתו. "התעוררת חמוד ? אז עכשיו תרגע ותרד למטה בשקט לפני שאני מפרקת לך את העצמות, ובועטת בתחת העלוב שלך. אני לא מתכוונת להזהיר אותך פעמים. ברור ?"

הנרי דחף את בטי שהכניסה לו בוקס בבטן, ששיתק אותו לכמה שניות. "מה יש לך מהזונה הזאת ?" אמרה והסתכלה על הגוף של מרי שרעידה עברה בו מלמטה למעלה, בזמן שהרגליים עפו לצדדים, ולבסוף נרגע במה שנראה כמו אורגזמה. הפנים של מרי האדימו, וקצה הלשון שלה השתרבב החוצה. העיניים שלה בהו קדימה, והצואר שלה התארך קצת וכמעט קרס תחת העומס. רק עויתות קלות הראו שהיא עדיין לא מתה. בטי קפצה, הרימה את היד שלה, ודחפה את הרגליים של מרי הגוססת כדי שתתנדנד בקצה החבל. הגוף של מרי התנדנד בכח לכל הכיוונים, ועכשיו היה בולט במיוחד המצב שלה כי קל היה לראות כמה הגוף שלה רופס. הנרי שהתאושש בינתיים צרח : "תשמרי על הכבוד שלה ! איך את מעזה להתעלל באשה במצבה ?" הוא ניסה להכות את בטי ונחסם על ידה. היא הדפה אותו בכח והפילה אותו על הרצפה.

היא לא שמה לב שגם היא נהדפה קצת אחורה. "אל תדאג אדיוט. הזונה שלך נתלתה הכי גבוהה שאפשר. היא לא תתנדנד בחוזקה יותר מכמה שניות." היא העירה.

הנרי קם על רגליו ואמר : "תורידי אותה, רוצחת ! תורידי אותה עכשיו !"

"אני אוריד אותה כמו שאמא שלך הזונה לא קיבלה היום בתחת." היתה התשובה הדיפלומטית. "ולמי אתה קורא רוצחת יא חתיכת חרא עלוב ?! אתה זה שדואג שכל מי שמגיע למרתף שלך יגיע גם לכאן, לא משנה כמה ברור שאין שום דבר נגדו. אתה גם ידעת היטב שמרי בתולה תמימה כשטיפלת בה, שברת אותה, וטחנת אותה. אתה זה שרצחת אותה ! אתה ! אתה ולא אף אחד אחר, יא זבל ! אז לך תספר את הסיפורים שלך במקום אחר."

הנרי ידע שבטי צודקת והשפיל את מבטו, לא יכול להביט בעיניים שלה, ובאהובתו המפרפרת פירפורים אחרונים על חבל התליה. בטי התנפחה מגאוה על הדרך שבה השפילה את הנרי ואמרה : "גברים ! יודעים תמיד להאשים אחרים ובעיקר אחרות, ובנוסף לזה כל כך חלשים. למרי יש מזל שלא היתה צריכה לסבול את הקיום העלוב שלך לצידה. עוף מהגרדום שלי, טמבל !" כך עמדה בטי במלוא הדרה המנופח, מבליטה את הגובה שלה והחזה המלא שלה, כאשר לפתע נפל עליה זרם חם של נוזל צהוב ישר מהכוס של מרי, והתברר לה לפתע שעמדה בטעות בדיוק מתחתיו.

הנרי היה שרוי בשיא של רגשות מעורבים. מצד אחד הוא ידע שמרי מתה כי דברים כאלה קורים בד"כ בשעת המוות. מצד שני הוא לא יכול היה שלא להתפוצץ מרוב צחוק כאשר בטי קולטת בקושי מה קרה פה, ומרימה את מבטה למעלה בצורה אינסטינקטיוית רק כדי לקבל עוד מאותו דבר ישר לתוך העיניים שלה. כשבטי התעשתה והצליחה ליבש קצת את הפנים שלה היא אמרה בזעם : "כלבה מהגהנום", ומיהרה לרדת מהגרדום בבושת פנים כדי להתרחק מהקהל המשתולל מרוב צחוק על חשבונה. בדרך היא אמרה בקול נרגז להנרי שלא יכול היה להפסיק לצחוק : "אנחנו עוד לא גמרנו."

בטי נעלמה והנרי דאג להנמיך את הגופה של מרי שהיתה צריכה להישאר שעה שלמה אחרי התליה לפי התקנות כדי להבטיח מוות. הוא סידר את השמלה שלה כדי שלא יראו את החזה שלה, ודאג לנקות אותה ממעט השתן שנשאר עליה. הרגליים של מרי נשארו יבשות בגלל שהן היו רחוקות אחת מהשניה, והנרי הוציא את הדילדו מהתחת שלה. לסיום הוא נגע בכתף שלה ואמר : "היי שלום, מרי, אני עצוב מאוד שזה מה שקרה. אם היית נשארת אני מאמין שהיינו יכולים להיות ביחד. מעולם לא הכרתי מישהי כמוך. אני אוהב אותך". הנרי בכה, והנשמה של מרי שעדיין היתה בסביבה, הסתובבה סביב הגוף שלו, נישקה את שפתיו, ונעלמה אל השמיים. מספר אנשים שהכירו אותה וסתם סקרנים עלו גם הם כדי להביט בה, ולגעת בה. חבורה של נשים צעירות הצביעו על הגופה שלה מרחוק וצחקקו. אח"כ הוא ועוד מספר שומרים דאגו להוריד אותה ולשים אותה בארון הקבורה. זה היה אמור להיות התפקיד של בטי, אבל הנרי ידע שבטי לא תרצה לראות יותר את מרי. כרגיל הגיעו גם האנשים שרצו לקנות את חבל התליה שהיה ידוע בסגולתו לעזור לנשים ששמו אותו סביב המתניים להיכנס להריון, והוא נמכר לאשה בגובה בינוני עם שדיים גדולים וחיוך נעים. הנרי הלך לחדרו. "יום חדש, מכשפה חדשה," הוא אמר לעצמו בעצב.
Mooooon
לפני 16 שנים • 7 בדצמ׳ 2007

כבוד

Mooooon • 7 בדצמ׳ 2007
אכן, כבוד. סיפור מצויין.

אגב, אני זוכר סרט "מיזורי" בו הסופר נאלץ לשנות את הסוף תחת איומים של מעריצה כפייתית.
אז, לגבי הסוף ... זכור את הלקח של "מיזורי" icon_wink.gif
אלפא דום​(שולט)
לפני 16 שנים • 8 בדצמ׳ 2007

Re: הידד!

אלפא דום​(שולט) • 8 בדצמ׳ 2007
פרלין כתב/ה:
סיפור גאוני!

קאלט, פשוט קאלט.


תודה על המחמאה, פרלין icon_cool.gif

אלפא.
Red witch​(שולטת)
לפני 16 שנים • 18 בדצמ׳ 2007
Red witch​(שולטת) • 18 בדצמ׳ 2007
מתי אתה יוצא שוב בעוד סיפור ישן חדש שלך?
אלפא דום​(שולט)
לפני 16 שנים • 20 בדצמ׳ 2007
אלפא דום​(שולט) • 20 בדצמ׳ 2007
דינאלה כתב/ה:
מתי אתה יוצא שוב בעוד סיפור ישן חדש שלך?


לא בקרוב לצערי. רוב הסיפורים שכתבתי הם באנגלית, ורובם פחות טובים.

אלפא.