ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור ונילי - המלצרית מיכל

QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 30 בדצמ׳ 2003

סיפור ונילי - המלצרית מיכל

QriS​(מתחלף) • 30 בדצמ׳ 2003
המלצרית מיכל.

זה היה פאב חביב בעיר הולדתי. מרכזי, אבל סולידי, עובד, אבל לא הומה.
הייתי עובד שם בתור ברמן ומיכל, מיכל היתה המלצרית הכי לוהטת שעבדה בבאר הזה אי פעם.

עבדנו שם כמה חודשים, אני התחלתי לעבוד שם קצת לפניה ואת הלקוחות שמשאירים טיפים יפים ואלה שיודעים להעריך מחוות אני גיליתי לה אז היא היתה תמיד עושה את הטיפים הכי מדהימים. היו משאירים לה 50 ו 100 שקל, כי היא ידעה לנצל את האיכויות שלה בצורה יוצאת דופן.

היא לא היתה ילדה, מיכל. בזמנו, זה היה אני שהייתי ילד בשבילה ולא ההיפך. בת 28, בלונדינית, חטובה וכוסית כמו בת 19. היא היתה יפהפייה אמיתית, עם עיניים ירוקות מלוכסנות ושפתיים חושניות ועצמות לחיים גבוהות, היה לה חזה זקור ומושלם לא גדול ורגליים ארוכות ויפות והיא תמיד היתה נכנסת לג'ינסים הצמודים צמודים האלה שאפשר ממש לראות אותה ערומה והיה לה קעקוע גדול וסקסי מעל התחת שבצבץ מתחת לחולצותיה הקצרות.

היא היתה מסתובבת בבאר ואנשים היו עושים 180 מעלות רק כדי לראות אותה צועדת. היתה לה נוכחות מרשימה ביותר, והיה לה ברק חינני וקורץ בעיניים, עיניים בורקות ומחייכות שהאירו את כל מה שהיה לפניה. היה לי הביטחון שבידיעה שהיא מהממת את כל מי שלפניה והיא הפיקה מכך את מירב התועלת.

כשהיא התחילה לעבוד כולם התחילו איתה לפי התור בתוך שבוע ומהר מאוד זה הפך לטאבו שאין מצב לקבל ממנה משהו, כי כולם אחד אחד חזרו עם הזין ביד.
אני לא הייתי נזיר או משהו, אבל ידעתי מה זה בחורות יפות, וידעתי שבשביל לעשות איזשהו רושם אסור להזיל ריר ולא להתרגש יותר מדי. שתקתי, וגם הייתי הברמן, הייתי שם כל הזמן וראיתי מה הולך אבל לא היה לי זמן לעשות כלום, והעדפתי להתבונן מהצד ולראות מה מתפתח ואיך בדיוק זה הולך אצלה.

אז נעשינו חברים טובים. היינו צוחקים בעבודה ועושים קטעים על לקוחות ועל העובדים ועל כולם.
אני הייתי חרמן עליה בטירוף כי באמת, אין אחד ממאה שלא היה אומר עליה תודה רבה ומתפשט, אבל לא עשיתי כלום, לא רמזתי לה, לא ננעלתי לה על החזה ולא הערתי לה הערות סקסיסטיות, לא הצעתי לה לקחת אותה הביתה ולא לנקות במקומה את השולחנות. הייתי מה שנקרא סטריקטלי ביזנס...

אחרי כמה זמן היא שאלה אותי לילה אחד תוך כדי שאנחנו סוגרים את המשמרת אם יש לי חברה ואמרתי לה "לא משהו קבוע" והיא הנהנה בראשה קלות וחזרה לענייני הניקיון והקיפול של המקום ואני שכחתי מזה לגמרי, או יותר נכון, תהיתי מה מטרת השאלה האמיתית אבל עניתי בתמימות כאילו שלקחתי את השאלה כפשוטה, ובזה נגמר העניין לאותו הערב.

אבל העניין בינינו לא נגמר בכלל, כנראה שבאותו הערב העייף והמיוזע כשאני חשבתי רק על איך אני סוגר את המקום נועל ונוסע הביתה בלי להתחנן לפניה שתיקח אותי איתה, מיכל התחילה לסגור עליי, התחילה לאגף ולכתר אותי לקראת לכידה.

המשמרות המשותפות שלנו שבאו אחר כך התחילו ללבוש צבע שונה, מיכל לא התנהגה איתי כתמול שלשום, היא היתה נוגעת בי כאילו במקרה, מתחככת בי כשעברה על פניי, היתה נועצת בי מבטים שפשרם הוא רק אחד, והיתה עושה לי סצנות חופשי על הבאר עם ההזמנות וכבר לא היתה צוחקת איתי כמו בהתחלה, רק כשאני הייתי מצחיק אותה והיא לא היתה מצליחה להתאפק. היא היתה נשארת איתי עד שהייתי סוגר ואחר כך היינו עולים למחסן של הבאר ועושים שם שאכטת לילה טוב לפני שהיינו נועלים והולכים.

היינו מדברים, בעיקר היא היתה מדברת ואני הייתי מכין את הג'וינט ומהנהן בהסכמה לדבריה "אהה... כן.. אהמממ...".. בעיקר על אנשים וקטעים מהמשמרת אבל יצא לנו לדבר לפעמים גם על דברים קצת יותר רציניים. היא סיפרה לי שהיא למדה משפטים וכמעט התחתנה ואז התחפפה לארוס שלה לתאילנד ואחר כך לאוסטרליה ונשארה שם שלוש שנים... היא חסכה יופי של ג'ובות והיתה בדרך לקנות כרטיס לארה"ב כי חברה שלה גרה שם בלוס אנג'לס והיא מסודרת שם פיקס.

פעם אחת כשהיא הגיעה למשמרת היא משכה אותי פנימה לתוך המטבח ולתדהמתי בטבעיות מפליאה התירה את כפתורי הג'ינס הצמודים שלה מולי כדי להראות לי את בגד הים שהיא זה עתה קנתה... "נו מה דעתך ? יפה ?" שאלה בחיוך מתוק, ואני עומד שם כמו פוץ עם כוס של ברנדי ביד אחת ומגבת ביד השניה ומסתכל עליה עומדת מולי בתחתון של ביקיני סקסי, מסתכל על ירכיה החטובים, על עורה החלק, על הגבעה המתוקה שמסתירה את ערוותה, עומד שם ואומר לה "ואללה.. אחלה.." וחיוך דבילי נסוך על פניי המאדימים מתשוקה. "זה גם בד מה זה נעים.." היא אומרת ומלטפת את הבד "תרגיש.." ואני מרים את פני אל פניה ועיניי פוגשות את עיניה והן צבועות בגוון של זימה בוערת. הושטתי את היד אל התחתון שלה וליטפתי אותו ... "הממ... מאוד נעים.." אמרתי והסתכלתי לתוך עיניה, היא הביטה בי חזרה ולא זזה ואני העמקתי את החיבוק של ידי עד שחפנתי את כל הכוס שלה בידי והרגשתי את החום הקורן ממנה מחמם את כף היד שלי.

רעש נשמע מאיזור הבאר והיא נסוגה אחורנית וכפתרה את מכנסיה, ואני יצאתי החוצה לבדוק מי זה בא ומה קורה...

זאת היתה אחת המשמרות הכי סיוטיות שאני זוכר. בכל פעם שהיא התקרבה אליי הזקפה איימה לקרוע את מכנסיי, כאילו היא ידעה זאת, היא נעמדה לידי, התחככה בי בכל הזדמנות, הצליפה את שערותיה על פניי כשמזגה בירה ועמדתי לידה, התכופפה מולי על הבאר כך ששדיה מתגלים לעיני עם כל הזמנה, בקיצור היא ייחמה אותי כל אותו הערב, ואני הרגשתי כמו כלב אומלל, שאין לו מה לעשות, חוץ מלהזיל ריר, והזלתי ריר, ואיבדתי את הביטחון, ועזבתי את הפוזה כי לא יכולתי עליה, היא פירקה אותי לחתיכות.

תעלולים של בחורה בת 28 על נער חביב בן 23.. תגידו זה הוגן ? לא כוחות ! והיא ניצחה בגדול, היא עשתה לי בית ספר, ובאותו הערב הייתי מוכן לעשות בשבילה הכל, לאכול את החרא שלה עם כפית הייתי מוכן. לאותו הערב התאהבתי בה מעל לראש. התאהבתי בנועזות שלה, בחוצפה שלה, התאהבתי בכח שלה והשתכרתי ממנו לחלוטין. רציתי אותה כמו שתמיד רציתי אותה אבל פתאום הרגשתי ממנה שזה קורה וזה עשה לי פרפרים בבטן. הפה שלי היה יבש והרגשתי מסומם למרות שלא הייתי. זה היה אוברדואוז של אדרנלין וטסטסטורון וכל המשמרת הכנתי משקאות אבל הראש שלי היה במקום אחר לגמרי, הייתי במקום שקט איתה, וחשבתי על מה שאני רוצה לעשות לה, וכמה שאני רוצה לעשות לה. אני כמעט לא זוכר כלום מהמשמרת חוץ מהמפגשים הקטועים וההזויים שהיו לי איתה. במילים אחרות, היא זה כל מה שאני זוכר מאותה משמרת.

היא נגמרה. המשמרת, הבאר הלך והתרוקן, אמרתי למיכל להתחיל להרים את הכיסאות, אני ניקיתי את הבאר, מילאתי מקררים, הטבח סגר המטבח והלך, השוטף כלים בסאם שטף את הרצפה, והוריד ירקות מהמחסן למעלה והיה כבר 2 בלילה.
בזמן כשכולם הלכו סגרתי את הקופה ונעלתי המזומנים בכספת. מיכל ישבה על הבאר ועישנה סיגריה, מזגתי לי בירה ולה שנדי ושתינו. היא נעדרה את הפוזה כמו שהיא היתה תמיד שהיא היתה עייפה, אבל עדיין היה בה משהו כל כך חזק ובטוח, היא היתה כל כך יפה. הלכתי לנעול את הדלת של הבאר מבפנים וכיביתי את האור, "את באה למעלה לקטנה?" שאלתי אותה וליוויתי הפעם קריצה קטנה, לא עם חיוך, קריצה רצינית, היא חייכה.. "לא יזיק" אמרה וקמה ונכנסנו למטבח והלכנו לגרם המדרגות המוביל למחסן.
היא התחילה לעלות ואני התחלתי לעלות אחריה וקצת לפני כשהגענו למעלה היא לפתע נעצרה ואני לא שמתי לב והמשכתי לעלות עוד מדרגה או שתיים עד שנעצרתי ונתקלתי בה קלות. לא נרתעתי ולא זזתי אחורנית. נשארתי לעמוד די צמוד אליה והיא לא זזה, עמדנו ככה אולי שתי שניות והושטתי את ידי הימנית והצמדתי אותה אליי כשגבה צמוד לפניי, לרגע חששתי שאני הולך לקבל מרפק לפרצוף, אבל מיד הרגשתי את ידה אוחזת את ידי בחוזקה והיא הושיטה את ראשה אחורנית בהתמסרות ונצמדה אליי עוד יותר, עליתי את המדרגה הנותרת שהבדילה בינינו וחיבקתי אותה בידי הימנית כשבידי השמאלית הכוסות שלנו עם המשקאות, הסתכלנו זה על זו והצמדתי לה נשיקה בלי שום היסוס, היא היתה כל כך מזמינה שגם אם הייתי רוצה לעצור היא לא היתה נותנת לי ללכת לשום מקום. התנשקנו והתגפפנו שם על המדרגות, אני עדיין מחזיק את הכוסות ואינני יכול לנגוע בה ולהפשיל את חולצתה ולחוש את עורה המגרה, משכתי אותה איתי למעלה את שלוש המדרגות הנותרות, פתחתי את דלת המחסן ונכנסנו פנימה.

המחסן מלא בארגזים של תפוחי אדמה ועגבניות ומלפפונים, קופסאות שימורים גדולות של חמוצים ועוד מיני מזונות מונחים בערמות. התקרה נמוכה ובפינה מונח שטיח בלוי ועליו מזרון ערום, ולידו מאפרה ופמוט עם שלושה נרות עבים. התיישבתי על המזרון הנחתי את הכוסות והדלקתי נר אחד. מיכל נותרה עומדת מולי נשענתי אחורנית על המזרון ובידי טפחתי על המזרן שלצידי "בואי" הזמנתי אותה. "מה בואי נו יאללה יאללה תכין" התריסה לעברי, מניפה את שערה באוויר ומאווררת אותו מהקוקו המתוח איתו עבדה כל הערב. שוב הרגשתי איך היא קורעת אותי למיליון חתיכות בכל פעם שהיא עושה לי תעלול קטן, איך היא משתעשעת בי להנאתה, מנפנפת ביופיה ובגופה הקורן.

בלי אף מילה ניגשתי למלאכה ופיררתי את כל הבוף שהיה לי לתוך ג'וינט אחד מלא מלא והדלקתי אותו והגשתי לה אותו בדממה. היא לקחה אותו ממני, עדיין עומדת, וסחבה ממנו בלי שום פחד ונשפה ענן כבד וסמיך לחלל החדר. אחר כך היא צעדה לכיווני, נעמדה מעליי, פיסקה את רגליה מעליי והתיישבה מעליי, מחבקת אותי ביד אחת ומסתכלת עליי, פניה היפים ועיניה הבורקות והיא מחייכת אלייל לאור הנר העמום, מסיתה את פניה ממני ולוקחת סחיבה נוספת עמוקה עמוקה ואז מתקרבת אלי ומנשקת אותי שוב בשפתיה הרכות ונושפת לתוכי את עשן החשיש מריאותיה, לשונה מלקקת את לשוני והיא מפסקת את רגליה עליי ומתחככת במפשעתי. שוב היא מתרחקת לרגע, מתבוננת בי ומעשנת שאיפה נוספת ושוב היא מנשימה אותי ואני מצמיד אותה אליי, שדיה נמחצים על החזה שלי ואני מתקשה ומתקשה ומתקשה.
לבסוף הוצאתי את הג'וינט מידה והנחתי אותו במאפרה. משכתי אותה לעברי ונשכבתי על המזרן כשהיא מעליי, רגליה מפוסקות ואני אוחז את עכוזיה בשתי ידיי ומצמיד את אגנה לזין המזדקר שלי. היא נעה מטה ומעלה מעליו ואני מפשיל את גופייתה הדקיקה והיא מתירה את חזייתה והנה אני מלקק את השדיים המתוקים שלה ואת הפיטמות הזקורות שלה והיא נאנחת בהנאה ודוחפת את שדיה לפרצופי ואני בולע אותם כמו חיה מורעבת. אנחנו מתנשקים בלהט, שיני מתחככות בשיניה בלהט הנשיקה ואנחנו מוצצים אחד את השני כמו ערפדים. אני ממשש אותה למטה מבעד למכנסיה הצמודים, מחכך את ידי בג'ינס שעוטף את הכוס הלוהט שלה ואני מרגיש שהיא רטובה לחלוטין.

הריח המתוק בחדר המרופט, האור העמום של הנר, הזרמים מהג'וינט ועוד יותר מכך נוכחותה הסקסית של הבחורה המדהימה שרכנה מעליי חצי עירומה ומיוחמת באותו הרגע גרמו לי להרגיש שמתתי ועליתי לגן עדן. הרמתי אותה מעליי והשכבתי אותה על המזרן. הפשלתי את חולצתי מעליי ופתחתי את כפתורי מכנסיה תוך כדי שאני מנשק ומלקק את בטנה יותר ויותר למטה. בגד הים שהיה עליה מתחילת המשמרת נגלה לעיני, אותו הבגד שליטפתי מוקדם בערב וכל כך רציתי ללטף שוב כל המשמרת, הוא היה גלוי ומונח מולי במלוא הדרו. ליטפתי אותו שוב והפשלתי אותו מעליה "הממ.. בגד ים יפה יש לך"...אמרתי והיא צחקה, פיסקתי את רגליה החטובות ושלחתי את ידי אל עבר דגדגנה והורדתי את ראשי למטה לתוך ערוותה וליקקתי אותה בתשוקה. היא נאנחה וגנחה ואני הכנסתי צמד אצבעות לתוכה בזמן שאני מלקק אותה והיא רעדה והתכווצה ואני אכלתי לה את הכוס ואוננתי לה ולא מהר מדי, הרבה לפני שהתחלתי להתעייף היא גמרה באנקה ממושכת וקולנית וכיווצה את רגליה.

"בוא הנה בחור... בוא תראה לי מה יש לך שם.." אמרה ומשכה אותי אליה, התפשטתי ונשכבתי על הצד לידה, מלטף את שדיה ומנשק את צווארה, היא שלחה את ידה לעבר הזין שלי ותפסה אותו בחוזקה... "הממ.. אוי הוא קשה... הוא כל כך קשה.." אמרה בחיוך זדוני ומלא סיפוק והתחילה ללטף לי את כל אורכו, "כן? מוצא חן בעינייך?" .. "המ.. כן.. מאוד.. אני אוהבת אותם קשים.. " התגרתה, "אז בואי תראי לו איך את אוהבת אותו מיכל.. בואי .." נעמדתי אל ברכיי כשהזין שלי מופנה אל פניה והיא לא היססה לרגע ולקחה אותו ישר אל תוך פיה החם והרטוב ונתנה לי את המציצה הכי לוהטת שקיבלתי עד אז, וגם הרבה זמן אחר כך, ואני גמרתי כמו כלום תוך שלוש דקות והזין שלי נשאר עומד כמו תיל רוטט כאילו בכלל לא גמרתי.

מיכל לא התאכזבה.. "זה מה שטוב בך, אתה צעיר" אמרה וחייכה חיוך אימהי שהגעיל אותי לרגע, "נכון וגם הלילה עוד צעיר אמא'לה ויש לך עוד עבודה כאן" עניתי ושלפתי קונדום מתוך הארנק שבמכנסיי, "אתה תגיע רחוק אתה יודע?"...אמרה והדליקה את הג'וינט הכבוי "השאלה כמה רחוק" אמרתי ופיסקתי שוב את רגליה וליקקתי אותה עד שהיא היתה שוב רטובה ונסערת. הלבשתי את הקונדום וחדרתי לתוכה. הקונדום הכהה את הגירוי וזה היה מזל גדול בשבילי, זיינתי אותה כמעט בכל דרך אפשרית ובעוצמה אדירה. בהתחלה הייתי מעליה ואז הפכתי אותה מעלי לשיעור רכיבה ואחר כך הפכתי אותה לדוגי ואחר כך על הצד, דפקתי אותה כמו שור מיוחם שאיבד שליטה. שנינו היינו רטובים לחלוטין מזיעה ומנוזלי גוף מכל הסוגים שהתערבבו להם זה בזה, כמו לוחם פצוע וסוס מותש שרוכבים תשושים ליעדם, מתנשפים ונאנחים, מאיצים את הקצב ומגבירים אותו, ואני חודר אליה יותר ויותר עמוק, מנענע אותה הלוך וחזור על הזין שלי והיא נושכת את שפתיה וצובטת את פטמותיי, נתלית עליי ובולעת אותי עם לשונה, והמחסום נפרץ כשאני מסתכל עליה עוצמת את עיניה והבעת הנאה מהולה בכאב נסוכה על פניה והיא מתנשפת ונאנחת כמו חיה נאבקת, והיופי שלה חודר לתוך מוחי ומעביר צמרמורות בכל גופי ואני מרגיש איך אני מתקרב ומתקרב ומתגרה יותר ויותר. אני אומר לה "מיכל אני גומר" והיא פולטת "טוב" ואני מרגיש שאין דרך חזרה אני דופק בכל הכח יותר ויותר מהר בום! אני מתפוצץ לתוכה וגומר בעוצמה כולי רועד מאורגזמה.

אני יוצא ממנה מהר שנינו מזיעים נורא, "אני חייבת מקלחת" היא אומרת לי "אתה בא?"..
אנחנו מתלבשים, סוגרים את המקום, עולים על הטוסטוס שלי ונוסעים אליה לדירה. זה כבר סיפור אחר.

זה החזיק איזה שלושה שבועות, בסוף היא די שברה את ליבי, איך לא? אם כמה שהיה לנו סקס טוב, הייתי קטן עליה בעשר מידות. היום אני מבין.
היא נסעה ללוס אנג'לס כעבור איזה חודש. לא בכיתי עליה יותר מדי, אבל לעולם לא אשכח אותה. המלצרית הכי לוהטת שהכרתי. בכלל אני, יש לי חולשה למלצריות.




אני מקווה שזה לא פספוס וחוסר טאקט לשים כאן סיפור ונילי... אבל סקס טוב היה שם, וניל או לא... מקווה שנהניתם, אני נהניתי... icon_cool.gif
creamy
לפני 20 שנים • 2 בינו׳ 2004
creamy • 2 בינו׳ 2004
אני מלצרית מצוינת.....
סחתין על הסיפור.
וניל או לא - יש כאן התרגשות גדולה.
חוץ מזה שנהיית סאב תוך שניות...
תודה.

creamy
Dialectic​(נשלט)
לפני 20 שנים • 6 בינו׳ 2004

יופי!

Dialectic​(נשלט) • 6 בינו׳ 2004
סיפור נהדר, ישר חשבתי על עומר המלצרית הג'ינג'ית שהיתה משגעת אותי...
אליאס​(אחרת)
לפני 20 שנים • 6 בינו׳ 2004

בת עשרים ושמונה ועדיין ממלצרת?

אליאס​(אחרת) • 6 בינו׳ 2004
אין ספק, המשק מאד קשה ותחרותי.

לסיפור עצמו שהוא נהדר, כתוב יפה במינונים הנכונים של תיאורים, אווירה וסקס. אגב, יש פה עוד כמה (למשל, אני) שלא מוותרים על הסקס הונילי בחייהם (למרות שבחיים הוא לא יהיה למעלה, בעע). לסיפורים סקס וניליים יש כתובת ואפילו משובחת, תנסה פה: www.heberotic.co.il

ולולי, אל תצחקי עלי שעדיין לא השתלטתי על כל ההדגשות, אפשרויות הציטוט וכו', נו. אני והתקדמות טכנית זה בצעדי טיפ טופ.[/img][/list]
QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 15 בינו׳ 2004

סיפור ונילי נוסף והזוי: מסיבת פורים

QriS​(מתחלף) • 15 בינו׳ 2004
מסיבת פורים (או סקס סמים ורוקנרול)


טלי הביאה לי הזמנות למסיבה הזאת כבר מזמן. הבטחתי לה שאני הולך איתה ואנחנו נדלקים ביחד. אני חולה על הבחורה הזאת. אנחנו ידידים טובים מגיל 16. היא הייתה מאוהבת בי נואשות, ואני הייתי סתם דביל. היינו חברים תקופה קצרה, נפרדנו אבל עשינו מאז סקס עוד כמה פעמים..
אנחנו מטורפים אחד על השני אבל הסקס זה לא זה. לפחות לא בשבילי.

היא בחורה מהסרטים. חמודה, סקסית ותוססת. צוחקת, אוהבת סוטול, אוהבת זין, אוהבת לבלות. יודעת לתת. נשמה טובה. אני ממש חולה עליה, ולהידלק בפורים זו כבר מסורת ארוכת שנים אצלנו.

היא הגיעה אליי לדירה בערך באחת עשרה. שמלת מיני קצרצרה ואדומה, ריסים מאורכים, ציפורניים מודבקות צבועות לק אדום עז, סנדלי פלטפורמה, צעיף נוצות ושתי צמות זקורות לצדדים סטייל בילבי. היא אמרה שהתחפשה לילדה אדומה עם שתי צמות. ופרצה בצחוק האופייני לה כל כך. צחוק שמח, מרוצה מעצמו.


עישנו אצלי בדירה איזה שעה והתארגנו, הכנו ג'וינטים במכונה, עשינו סיבוב קנינו מסטיקים וסיגריות ונסענו למסיבה. המסיבה היתה בבית ענק ומסתבר יותר מאוחר גם נטוש. מסיבה פרטית, מוזיקה סבירה. קצת רגועה אבל חביבה לאללה, לא משהו מבעס.

מלא אנשים. מחופשים, רובם נראים דלוקים. כולם מעופפים להם על הקרקע זכוכי דעת. אנחנו ניגשים לבר המאולתר, לוקחים דרינק, אני שם לה את הכדור בפה ואנחנו הולכים לעשות סיבוב...

הבית הזה מסתבר, הוא ממש ממש ענק. איזה 12 חדרים ענקיים, תיקרות גבוהות, מרצפות יפות כאלה, ישנות עם קישוטים. אנחנו הולכים ביחד במסדרון החשוך, מתוך חלק מהחדרים בוקעים קולות, צחקוקים... חלקם חשוכים ובחלקם אור נר עמום... צללים ומוסיקה.. הלכנו לכיוון מה שנראה כמו מרפסת כדי להצית איזה ג'וינט להאצת ההדלקה.

אוקצור, עישנו, עברו עוד איזה 20 דקות, רקדנו קצת, שתינו קצת, צחקנו..
הסלולרי שלי מצלצל באחת וחצי בלילה. אני שומע אותו כי הוא רוטט בכיס של המכנסיים שלי. על הקו אלדד, ידידי ושותפי לשעבר שגר בחיפה מאז ננטש על ידי חברתו השרמוטה. הוא עם נורית, עוד ידידה משכבר הימים. הם דלוקים, והם מחפשים מסיבה. "בואו.."

כשהם הגיעו היינו מופצצים. שנינו. גם טלי וגם אני. היינו מחובקים כל הזמן ולא יכלנו לעזוב אחד את השני. הכדור עלה לנו בוולה אינסופי...
שמחנו והכרנו אותם, צחקנו וחייכנו חיוכים קצת נבוכים. כולנו היינו דלוקים אש. הנורית הזאת נראתה ממש לא רע... די יפה, ורזה או לא שמנה. שמלה צמודה, נעלי עקב עדינות, שיער מתולתל שטני. נראית קצת כמו ילדת קיבוץ כזאת, יחפה כזאת, היפית...

הלכנו לאחד החדרים שהיה פנוי, נכנסנו. היו בו שני מזרונים ונר. הגפנו קצת את החלון ואת הדלת. ישבנו ארבעתנו סביב הנר, הוצאתי עוד שני ג'וינטים והדלקנו אותם..

היה ממש נחמד. ראיתי שנורית מאוד מתעניינת בי. היא ישבה קרוב אלי. חייכה אלי. צחקה ממה שאמרתי. כל פעם שהסתכלתי עליה ראיתי שהיא מסתכלת עליי. אלדד היה בחור חביב ביותר. הוא לא היה יפה אבל הוא היה מיוחד. רזה וממוצע במראה. לא יפה אבל לא מכוער. באמצע כזה. יותר חמוד. מעניין. מיוחד. דיברנו על המון דברים והאקסטה עשה את שלו. כולנו אמרנו דברים כל כך יפים, וכולנו כל כך אהבנו אחד את השני.

היה די קר, פורים בכל זאת, ישבנו ארבעתנו קרוב אחד לשני והחזקנו ידיים בחדר מואר בנר, על שני מזרונים, כשמוסיקה מעומעמת נשמעת ברקע ומדד הסוטול בחדר הגיע לרמה של דיאלוג באנחות... מי שלקח אקסטה מכיר ויודע... רמות ההזדהות ותחושות האחווה המציפות גרמו לכולנו לשבת בעיגול מחזיקים ידיים בהתחלה ואחר כך מחובקים. מלטפים זה את זה. צוחקים בחרישיות.

אני מודה שהייתי כל כך מפוצץ שלא כל כך שלטתי במצב. לא היה אכפת לי משום דבר, והרגשתי שאני מתמכר למגע של טלי ונורית שישבו משני צדדי. לא שמתי לב מתי ואיך בדיוק זה קרה אבל תנועה עצבנית מעט מצד שמאל הסיחה את תשומת ליבי. הרמתי את הראש, פתחתי את העיניים וניסיתי למקד את המבט באפלולית החדר. הסתכלתי לעבר טלי שישבה משמאלי, עדיין מחבקת אותי בזרועה האחת, כשהיא מתנשקת עם אלדד שישב מולי ומחבקת אותו בידה השנייה. זה היה מאוד ברור לי באותה נקודה. לא מאיים ולא מטריד. אני זוכר שהשארתי את היד שלי עליה גם אחרי שראיתי שהם מתחילים להתחרמן.

סובבתי את המבט לנורית שהיתה מחובקת תחת זרועי ונשענת אליי קלות. היא הרימה את מבטה אליי כך שפניה רחוקים מפני סנטימטרים בודדים. הסתכלה עלי שוב בעיניה החומות וחייכה. התרוממה אליי קצת כדי ששפתינו יתנגשו. הן נפגשו. פגישה קלה, נגיעה עדינה ואיטית. רכה. אני נפרד משפתיה ומביט בעיניה. כולה רוך, כאילו היא כולה שלי, מסורה לי. אני מחבק אותה בשתי ידיים, מצמיד אותה אליי עם הבגדים, מרגיש את חום גופה, את שדיה נמחצים אליי. אני מנשק אותה שוב בלהט והדם שלי מתחיל לזרום. מתוך כל השקט והאחווה אני פתאום מרגיש דווקא את כל הספידים של הכדור הזה. אני שומע את הדם שלי זורם בתוך האוזניים. אנחנו מתגפפים ומתחבקים. מלטפים זה את זה, אני מכניס את ידי אל מתחת לחולצה שלה, מלטף את מותניה, את גבה, את שדייה, מחכך את אצבעותיי בפטמותיה. היא מותחת את חזה קדימה ופולטת אנחת סיפוק.

אלדד קם ולוקח את טלי החוצה. אותי זה בשלב הזה לא כל כך מעניין. אני זוכר שאני חושב שאולי הם רוצים משהו מהאוטו, או שאנחנו מפריעים להם, או שהם לא רוצים להפריע לנו, למרות שהם בכלל לא הפריעו. בגללם כל הקטע הזה התחיל. אבל הם יוצאים ואני ונורית נשארים שם, לבד.

אני משכיב אותה על המזרן, בחדר הקר, הריק, הנטוש. מפשיל כתפיות שמלתה ההדוקה ומגלה את שדיה לאוויר. אני מלקק אותה ומוצץ את שדיה ואת צווארה. היא מחזיקה את הזין שלי שכבר מוכן מזמן מבעד למכנסיים. אני מפשיל את שמלתה הפעם מלמטה, מגלה את תחתוניה, מלטף אותם, אני מחכך את אצבעותיי בקוס שלה ומרגיש כיצד היא מרטיבה את התחתונים שלה. היא מפסקת את רגליה בהנאה, ומחככת את ידה בזין שלי. אנחנו מתנשקים. אני מוריד את התחתונים שלה ומגלה קוס יפה וחטוב. גזור ומוקפד. היא שולחת את ידה ומשפשפת לעצמה את הדגדגן. מסתכלת עליי ומשפשפת את המפשעה שלי. מלקקת את שפתיה, נושכת אותן. אני מעסה לה את הדגדגן והיא מניעה את התחת למטה ולמעלה, צובטת את פטמותיה ונאנחת אנחות עמוקות. אני מחדיר שתי אצבעות לתוכה ומצמיד את כף היד לדגדגן שלה ומנענע את כולה. פותח אותה ומגרה אותה עוד ועוד.

היא קוראת לי לבוא אליה ואני מוריד את מכנסיי ומתקרב אליה כך שתוכל למצוץ את הזין שלי. היא מתחילה ללקק אותו לכל האורך. מגלגלת את הלשון שלה עליו כמו על גלידה טובה. היד שלי עדיין בתוכה ואני משפשף אותה כל הזמן. היא פותחת את הפה ומכניסה אותי פנימה. מוצצת אותי, בולעת אותי לכל האורך. אני נאנח וצמרמורת קטלנית אוחזת את כל גופי. פיה החם והרטוב ושפתיה האדומות מרגישים כמו מנוע ששואב את הזין שלי, ואת כולי. אני נותן לה למצוץ אותו ואוסף את שיערה בידי כדי שאוכל לראות את פניה כשהיא יורדת לי.

היא מסתכלת עליי חזרה ומבצעת עוד תעלול בלשונה. עוד גל של צמרמורת מרעיד את כל גופי ואני יודע שאין לי כח להתאפק. אני אומר לה שאני הולך לגמור. אני מצפה שהיא תוציא אותו אבל היא מתחילה למצוץ אותו במרץ, ודוחפת רבע אצבע רטובה לתוך התחת שלי, נחושה לגמר אותי ויהי מה. אני עוצם את העיניים, מרגיש איך הכל עולה בי, מזיין אותה בפה באקסטזה וגומר. היא מסתכלת עליי כל הזמן, תולה בי את עיניה ועוקבת אחר תגובותיי.

אני נרגע קצת אבל היא עוד בוערת ורטובה כמו חתולה מיוחמת. אני מלקק את שדיה ויורד לאורך בטנה לעבר הקוס שלה ומתחיל ללקק את הדגדגן שלה, משחק איתו בלשוני, מצמיד את שפתיי אליו ומשפשף אותו, מחכך בו את שיניי ודוחף לשון לתוכה. עוברים בה גלים של רעד והיא מייללת בכל פעם שלשוני נחה על דגדגנה החשוף. אני מכניס אצבע לתוך הנרתיק שלה ומזיין אותה עם האצבע תוך כדי שאני יורד לה. היא נהנית בטירוף, תופסת את ראשי בכח, לוחצת את קרסוליה אל גבי וגונחת, צובטת את פטמותיה וגומרת.

אני מוציא עוד כדור, חוצה אותו לשתיים, ואנחנו בולעים אותו עם בירה. שנינו ערומים, מחובקים, מכוסים במעיל שלי, מעשנים עוד ג'וינט מוכן מהקופסא המוכנה מראש.

אני שוב עומד כמו טיל. אני מרגיש שהזין שלי כואב מרוב שהוא עומד. אני מתרומם אליה, נשכב עליה ונצמד אליה. אני מצמיד את הזין שלי לחריץ הרטוב שלה ומשפשף אותו מטה ומעלה ולצדדים, אני מכניס אותו קצת ונעצר. אני מרגיש את החום שלה ואני מרגיש איך היא מתחרמנת להרגיש סוף סוף את הזין שלי. אני חודר אליה. כולי בתוכה. אנחנו מחובקים וצמודים ואני נכנס אליה באיטיות. חוקר ומגלה לאט לאט את הקוס שלה. זיון חלומי בהשפעת אקסטזי. אני מרגיש דברים שאני לא מבין. אני גם לא כל כך מבין מה אני עושה. אני רק יודע שזה כל כך נעים לנו. אנחנו מסתכלים אחד על השני וצוחקים.

אחר כך אנחנו מסתובבים. היא רוכבת עליי, אני משחק בשדיה, מלטף את מותניה, לופת בכח את התחת העסיסי שלה ופותח אותו. היא עולה ויורדת, ואחר כך היא נעה קדימה ואחורה, מחככת את דגדגנה בי וגומרת שוב, אני לא עוצר אותה, אבל אני גם לא גומר...

אני הופך אותה לשכב על הבטן ונכנס אליה מאחורנית, עוגב מעליה ומזיין אותה. מסתכל עליה ומעביר את ידיי על גופה, על הדגדגן שלה, מלקק את ידי ומשפשף אותו. אני מעביר את היד על התחת שלה ולוחץ את האצבע שלי לתוכה, ממתין שניה לתגובתה והיא נאנחת ואומרת לי 'אתה יכול לעשות לי מה שאתה רוצה..'
אין, אבל אין דבר שיותר מדליק ומחרמן אותי מזה. רק עצם ההתמסרות הטוטאלית מדליקה אותי בטירוף. הבנתי מה היא מציעה לי ולמדתי שאם נותנים לך תיקח. אני מלקק את האצבע ומחדיר אותה יותר ויותר עמוק לתחת שלה בתנועות מעגליות תוך כדי הזיון. ממשיך להרחיב אותה עד שהיא שוב מתחילה לרעוד בגלים. אני מרים אותה ונכנס ממש לאט. היא הדוקה מאוד, אבל מאיך שהיא מגיבה אני יודע שזה לא חדש לה.

אני עוד לא יודע בשלב הזה מה שידעתי קצת אחר כך. שנורית גומרת ממין אנאלי בכיף גדול. תוך דקה שתיים הייתי בפנים, ועם עיסוי בדגדגן ואצבעות בנרתיק, יכלתי ממש לפמפם בלי שיכאב לה. להיפך, היא די נהנתה וכשרציתי לתפוס לה את התחת עם שתי הידיים היא החליפה אותי ואוננה לעצמה בלהט. התחת הצמוד שלה והחרמנות והסוטול מעל להכל קירבו אותי לאפיסת כוחותיי בתוך כמה דקות. גמרתי לה בתוך התחת והיא גמרה איתי.

יצאנו משם יותר דלוקים ממה שנכנסנו, אחרי איזה שעה וחצי. היה שלוש וחצי בלילה והמסיבה עוד היתה בעיצומה. טלי ואלדד באו לקראתנו מחובקים ומחייכים. הם גם נראו כאילו הם עברו התעללות קשה. טלי חייכה אליי וידעתי שהיא יודעת שאני יודע שהיא יודעת. גם אני ידעתי עליה והיא ידעה. חייכתי אליה חזרה.

אלדד ונורית היו אמורים לנסוע לחיפה בבוקר. אז הם רצו להתחפף. די שמחתי ונפרדנו בנשיקות.
טלי ואני המשכנו לאיזה מועדון וסיפרתי לה איך ומה היה עם נורית. גם לה היה שמח איתו, עם אלדד, מסתבר... במועדון היה אדיר, ידידה לסבית של טלי הזמינה אותנו לסיגריה של קוק והלכנו לראות את הזריחה בים בבוקר.


בערב אלדד מצלצל אליי. הוא בא אליי. אנחנו יושבים והוא מספר לי שהיא אמרה לו שהיא חייבת למצוא לה זיון! הלילה! דחוף! הוא מספר לי שקודם הוא ניסה לצלצל לחבר אחר שלו, רועי, כן אני מכיר אותו, אבל הוא לא היה באזור אז אחר כך הוא צלצל אליי...

לקח לי כמה דקות להתאושש. בעצם, עד היום אני מתאושש.

את נורית לא ראיתי ולא שמעתי מאז. אלדד מוסר לי ממנה ד"ש, אני מוסר לה חזרה, פשוט עוד לא יצא, אני עם מישהי, ואין כל כך טעם, למרות שהייתי מזיין אותה שוב בכל רגע מחדש.. לא נורא, אני מאמין שעוד יצא לנו, נשמור אותה כמו יין טוב... מוסר השכל? דברים טובים, כמעט תמיד, לא קורים סתם !
big master
לפני 20 שנים • 15 בינו׳ 2004

מרגש וראליסטי

big master • 15 בינו׳ 2004
סיפור נדיר ורגיש