אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יחסים אסורים

Here And There​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 12 בדצמ׳ 2007

Re: לבודי

Here And There​(נשלטת) • 12 בדצמ׳ 2007
מסכימה עם בודי בעניין, גם אם האישה היא לא שבר כלי, בד"כ ביחסי מטפל/מטופל נוצר תלות כלשהיא של המטופל במטפל, וכשאני אומרת תלות, אני לאו דווקא מדברת על תלות חולנית שמבוססת על אובססיה, אלא תלות של יחסים לא שיוויונים שבו אחד נתפס כ"מושיע" (נתפס ברמות שונות אצל כל אחד, ככל שהאדם פחות מאוזן כך תגדל יתר התלות שלו כלפי המטפל) ואחד כ"נושע".
בגלל שהמטפל נתפס ככה בעיניי המטופל חשוב לו מאוד לרצות את המטפל, את זה שכ"כ מבין ועוזר לו, גם אם זה בא על חשבון הבריאות הנפשית שלו.
אם המטפל מסכים לזה, הוא מנצל את היכולות הזו שלו להשפיע על האדם, ומנצל את הצורך של המטופל למה שהוא בעצם מהווה עבורו, אוזן קשבת, מייעץ, מקום שהוא יכול לפרוק את המטענים שלו, ולקבל חמלה וסמפטיה, או במילים אחרות, מקום נעים ומוגן.
בעיניי זה ניצול גרידא.
לא קשורה
לפני 16 שנים • 12 בדצמ׳ 2007

Re: לללא קשורה

לא קשורה • 12 בדצמ׳ 2007
IvoryDom כתב/ה:
.האם כל קיום יחסי מין בין אנשים בוגרים בהנחה שהוא בהסכמה ועדיין מתקיימים בינהם יחסי מרות כלשהם, קרי פסיכולוג מטופלת, בוס עובדת מורה תלמיד, האם בעיניך כולם פסולים או שהרי יש מקום לקיום שלהם בהנחה שלא יחסי המרות "הכריחו" את הצד "החלש" לקיום היחסים.

האם בכלל אפשר לעשות אנאלוגיה בין יחסי בדס"מ ליחסי מרות

ואיך מתייחסים לאדון מבוגר ובוגר בשנים רבות משפחתו, האם גם שם יש סכנה ליחסי מרות ?



תעצור את הסוסים שלך, לפחות לרגע.
כל יחסי מרות פסולים בעיני? לא ראיתי מקום שכתבתי את זה. וגם לא כזה שמשתמע ממנו רעיון כזה.

אם מדובר בקטין, אם מדובר בניצול גרידא (אונס בהסכמה למשל או אדם שבאמת לא יכול להביע את דעתו או "מטפל" שמתמש במין כאמצעי "ריפוי") זה פסול בעיני. בשאר המקרים?
שום סוג של סקס או יחסים לא פסול בעיני מראש. זה לא אומר שאין לי דעה בנושא, אבל, במרבית המקרים, אני מסוגלת שלא להביע אותה באופן אוטומטי (תחת הסתייגות בסעיף תכולת האלכוהול ומידת הקירבה של חברים).
רוצה לומר, אני אוהבת חלק יותר, נגעלת מחלק יותר, אבל, מסוגלת להבין שזה לא ענייני.

אנלוגיה בין יחסי מרות ליחסי שליטה?

מבחינת החוק, מקום בו הקשר הוא במסגרת מערכת יחסים בה אי השוויון טבוע ו/או דורש פיתוח יחסי אמון מיוחדים יש להניח כי ההסכמה לקשר המיני הושגה תוך ניצול חוסר השוויון ובכך הופך הקשר לניצול מיני.
מדובר על מצב בו אדם מנצל מצב נתון כלשהו, על מנת "לזכות" בהסכמה לפעילות מינית.
(כולל הסכמה למעשה או הסכמה חופשית לכאורה, עקב השגתה באמצעים פסולים)


גם סוג של אי שוויון וגם יחסי אמון, נתפסים כאן בעיני רבים כחלק מיחסי בדסמ.
כך שהדבר היחיד ששונה, הוא ההסכמה ואופן השגתה.
ובעיני, אם הושגה ההסכמה מראש, ללא מניפולציות, אמצעים פסולים או במעשה בלבד (כלומר, האדם מגלה את הניצול בדיעבד)
ואם מדובר בשני בגירים המסוגלים לעמוד על דעתם, זה לא ענייני. גם אם מדובר במורה ותלמיד או נשיא ופקידה.

אני לא ממש מייחסת לאדון מבוגר הרבה יותר, שום תכונות, למעט קושי בהשגת זקפה.
בגרות? ככל שמתבגרים יש בנו תכונות שמקצינות, מי שטרם התבגר או נגמל מתכונות מחורבנות, צריך בעיקר, לחכות לגלגול הבא.

אני גם לא מייחסת לשום אדם את היכולות "לרפא" אחר, לגאול אחר, לשנות אחר.
אם שינוי נגרם כתוצאה מבואו של מישהו אחר, כשהאחר ילך, השינוי ילך איתו.

בעיני, ראוי שבשלב בו עוברים מיחסים ונילים בלבד ליחסים בדסמים, שיהיו שם תקשורת פתוחה, הבהרת רצונות ברורה והכרות. גם חיבה ומשיכה יכולים לעזור. (ושוב, זו הגישה שלי, ממש לא חייבת להרחיב את גבולות הגישה מעבר לעצמי ולפרטנר שאני בוחרת).

אם לנסות לקצר (וזה קשה, אפרופו תכונות מחורבנות) האנלוגיה בין יחסי מרות ליחסי בדסמ, יכול להיות שקיימת בעיני חלק מאנשים.
מהבחינה האישית שלי, אם מישהו רואה בי לא שווה, נתונה למרותו או כזו שלא ניתן לתת בה ולקבל ממנה אמון מלא, הוא לא מישהו שאני רואה כרלוונטי עבורי.
IvoryDom
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007

Re: לבודי

IvoryDom • 13 בדצמ׳ 2007
fairy כתב/ה:
מסכימה עם בודי בעניין, גם אם האישה היא לא שבר כלי, בד"כ ביחסי מטפל/מטופל נוצר תלות כלשהיא של המטופל במטפל, וכשאני אומרת תלות, אני לאו דווקא מדברת על תלות חולנית שמבוססת על אובססיה, אלא תלות של יחסים לא שיוויונים שבו אחד נתפס כ"מושיע" (נתפס ברמות שונות אצל כל אחד, ככל שהאדם פחות מאוזן כך תגדל יתר התלות שלו כלפי המטפל) ואחד כ"נושע".
בגלל שהמטפל נתפס ככה בעיניי המטופל חשוב לו מאוד לרצות את המטפל, את זה שכ"כ מבין ועוזר לו, גם אם זה בא על חשבון הבריאות הנפשית שלו.
אם המטפל מסכים לזה, הוא מנצל את היכולות הזו שלו להשפיע על האדם, ומנצל את הצורך של המטופל למה שהוא בעצם מהווה עבורו, אוזן קשבת, מייעץ, מקום שהוא יכול לפרוק את המטענים שלו, ולקבל חמלה וסמפטיה, או במילים אחרות, מקום נעים ומוגן.
בעיניי זה ניצול גרידא.


ונניח אחרי פגישה של שעה טיפול החליטו הזוג להזדיין במרץ
הרי קצת קשה לומר שהוא מנצל את מעמדו או תלות ריגשית בינהם
החיים קצת מעבר לשחור לבן
IvoryDom
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007

Re: לללא קשורה

IvoryDom • 13 בדצמ׳ 2007
לא קשורה כתב/ה:
IvoryDom כתב/ה:
.האם כל קיום יחסי מין בין אנשים בוגרים בהנחה שהוא בהסכמה ועדיין מתקיימים בינהם יחסי מרות כלשהם, קרי פסיכולוג מטופלת, בוס עובדת מורה תלמיד, האם בעיניך כולם פסולים או שהרי יש מקום לקיום שלהם בהנחה שלא יחסי המרות "הכריחו" את הצד "החלש" לקיום היחסים.

האם בכלל אפשר לעשות אנאלוגיה בין יחסי בדס"מ ליחסי מרות

ואיך מתייחסים לאדון מבוגר ובוגר בשנים רבות משפחתו, האם גם שם יש סכנה ליחסי מרות ?



תעצור את הסוסים שלך, לפחות לרגע.
כל יחסי מרות פסולים בעיני? לא ראיתי מקום שכתבתי את זה. וגם לא כזה שמשתמע ממנו רעיון כזה.

אם מדובר בקטין, אם מדובר בניצול גרידא (אונס בהסכמה למשל או אדם שבאמת לא יכול להביע את דעתו או "מטפל" שמתמש במין כאמצעי "ריפוי") זה פסול בעיני. בשאר המקרים?
שום סוג של סקס או יחסים לא פסול בעיני מראש. זה לא אומר שאין לי דעה בנושא, אבל, במרבית המקרים, אני מסוגלת שלא להביע אותה באופן אוטומטי (תחת הסתייגות בסעיף תכולת האלכוהול ומידת הקירבה של חברים).
רוצה לומר, אני אוהבת חלק יותר, נגעלת מחלק יותר, אבל, מסוגלת להבין שזה לא ענייני.

אנלוגיה בין יחסי מרות ליחסי שליטה?

מבחינת החוק, מקום בו הקשר הוא במסגרת מערכת יחסים בה אי השוויון טבוע ו/או דורש פיתוח יחסי אמון מיוחדים יש להניח כי ההסכמה לקשר המיני הושגה תוך ניצול חוסר השוויון ובכך הופך הקשר לניצול מיני.
מדובר על מצב בו אדם מנצל מצב נתון כלשהו, על מנת "לזכות" בהסכמה לפעילות מינית.
(כולל הסכמה למעשה או הסכמה חופשית לכאורה, עקב השגתה באמצעים פסולים)


גם סוג של אי שוויון וגם יחסי אמון, נתפסים כאן בעיני רבים כחלק מיחסי בדסמ.
כך שהדבר היחיד ששונה, הוא ההסכמה ואופן השגתה.
ובעיני, אם הושגה ההסכמה מראש, ללא מניפולציות, אמצעים פסולים או במעשה בלבד (כלומר, האדם מגלה את הניצול בדיעבד)
ואם מדובר בשני בגירים המסוגלים לעמוד על דעתם, זה לא ענייני. גם אם מדובר במורה ותלמיד או נשיא ופקידה.

אני לא ממש מייחסת לאדון מבוגר הרבה יותר, שום תכונות, למעט קושי בהשגת זקפה.
בגרות? ככל שמתבגרים יש בנו תכונות שמקצינות, מי שטרם התבגר או נגמל מתכונות מחורבנות, צריך בעיקר, לחכות לגלגול הבא.

אני גם לא מייחסת לשום אדם את היכולות "לרפא" אחר, לגאול אחר, לשנות אחר.
אם שינוי נגרם כתוצאה מבואו של מישהו אחר, כשהאחר ילך, השינוי ילך איתו.

בעיני, ראוי שבשלב בו עוברים מיחסים ונילים בלבד ליחסים בדסמים, שיהיו שם תקשורת פתוחה, הבהרת רצונות ברורה והכרות. גם חיבה ומשיכה יכולים לעזור. (ושוב, זו הגישה שלי, ממש לא חייבת להרחיב את גבולות הגישה מעבר לעצמי ולפרטנר שאני בוחרת).

אם לנסות לקצר (וזה קשה, אפרופו תכונות מחורבנות) האנלוגיה בין יחסי מרות ליחסי בדסמ, יכול להיות שקיימת בעיני חלק מאנשים.
מהבחינה האישית שלי, אם מישהו רואה בי לא שווה, נתונה למרותו או כזו שלא ניתן לתת בה ולקבל ממנה אמון מלא, הוא לא מישהו שאני רואה כרלוונטי עבורי.


למה לעצור אותם, את דוהרת מעולה <זה כמעט היה נשמע גס>
שאלתי את דעתך ואני אף חייב לומר שמסכים עם רובה.
במיוחד לגבי החלק שאת מתקשה לקצר.

אבל חולק על דעתך כי הגיל לא מביא בגרות
עדיין יש מתאם חיובי בין בגרות לגיל לצערם של כל הבני עשרים שיטענו בעוז
כי הגיל לא קובע.
aka BODYGUARD
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007
aka BODYGUARD • 13 בדצמ׳ 2007
לעניות דעתי מתחולל כאן בלגן של אי הבנה עניינית ונקודתית.

לא כל מי שפנה לטיפול מיקצועי הינו בבחינת שבר כלי אולם כל מי שפנה לטיפול שכזה

הינו בבחינת מי שזקוק לו, מבלי להכנס לרמת הצורך.

אייב, אמור לי עם יד על לב-

נכנסת למוסך לתקן רכב, האם תיתן למוסכניק לעשות לך סתימה בשן?

אני מניח שלא ולא כי אינך סומך עליו, הרי הפקדת את חייך מלכתחילה בידיו האמונות,

אלא כי זה לא היעוד המקורי של אותו מוסכניק. הגעת בבסיס ממטרה מסויימת ולמטרה

מסויימת.

לא סתם נאסרו כל יחסי קירבה שחוצים גבול מטפל/מטופל אלא בדיוק מתוך התלות

שהמטופל עלול ליצור במה שהוא/היא מקבלים שם בחדרי חדרים.

לתחושתי הבלוג אינו פנטזיה אלא מציאות זועקת וכל כמה שאותה אחת מרגישה לה

בתוך אותה מערכת עקומה, עדיין, זו עבירה על החוק, ניצול מחפיר של סמכות ומרות

ואני מניח הנחה עובדתית, אייב יקירי, שלא היית שולח בת משפחה לטיפול אצל אותו

אדם הנושא תואר מטפל/רופא ובסך הכל הינו פסולת אדם.
IvoryDom
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007
IvoryDom • 13 בדצמ׳ 2007
BODYGUARD כתב/ה:
לעניות דעתי מתחולל כאן בלגן של אי הבנה עניינית ונקודתית.

לא כל מי שפנה לטיפול מיקצועי הינו בבחינת שבר כלי אולם כל מי שפנה לטיפול שכזה

הינו בבחינת מי שזקוק לו, מבלי להכנס לרמת הצורך.

אייב, אמור לי עם יד על לב-

נכנסת למוסך לתקן רכב, האם תיתן למוסכניק לעשות לך סתימה בשן?

אני מניח שלא ולא כי אינך סומך עליו, הרי הפקדת את חייך מלכתחילה בידיו האמונות,

אלא כי זה לא היעוד המקורי של אותו מוסכניק. הגעת בבסיס ממטרה מסויימת ולמטרה

מסויימת.

לא סתם נאסרו כל יחסי קירבה שחוצים גבול מטפל/מטופל אלא בדיוק מתוך התלות

שהמטופל עלול ליצור במה שהוא/היא מקבלים שם בחדרי חדרים.

לתחושתי הבלוג אינו פנטזיה אלא מציאות זועקת וכל כמה שאותה אחת מרגישה לה

בתוך אותה מערכת עקומה, עדיין, זו עבירה על החוק, ניצול מחפיר של סמכות ומרות

ואני מניח הנחה עובדתית, אייב יקירי, שלא היית שולח בת משפחה לטיפול אצל אותו

אדם הנושא תואר מטפל/רופא ובסך הכל הינו פסולת אדם.



אני חייב לומר שאתמול קראתי טור נחמד של פסיכולוג בשם ונטורה
שסיפר על שלשה טרנדים פסיכולוגים מהעבר שהיו שטות גמורה.
ואמר שבסופו של יום הפסיכולוגים למרות התאוריות הגדולות רחוקים מלהיות מושלמים.

הפוסט הספציפי לא ממש מעניין, הוא רק היה טריגר לדיון הזה
בעיני ולמרות שאומרים אחרת הוא פנטזיה ותו לא.
מעבר לזה אני אומר, נכנסת לגארז ובמקרה פגשת את בודי מומחה לפחחות
שהוא גם אדון לתפארת.
אז אפשר להעלות את הסאבית על הליפט לבדוק לה שמן מיים רגולז ברקס
ככה גם האוטו תקין וגם הסאבית מרוצה.

אני מסכים שמטפל שמנצל את מצב שנוצרו יחסי תלות לצרכיו המיניים הוא עבריין
ואדם לא מוסרי.
נוריתE
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007
נוריתE • 13 בדצמ׳ 2007
ND ,
"נחמד מאוד שפתאם שינית את דעתך במשפט האחרון בלעיל
אבל
כל "נסיונות השכנוע" שלך, עדכה
, לטובת קיום יחסים בין מטפל למטופלת,
במיוחד.
(לא צינת מטפלות ומטופלים פסיכולוגיים/פסיכאטרים)
מתחילים, לפחות בעיני?
להראות טיפי חשודים.

ע''ע אלו,

http://www.hebpsy.net/articles.asp?id=114
פרוטוקול ישיבת הכנסת בנושא חוק איסור יחסי מין בין מטפל למטופל:

"מדובר, כאמור, באיסור על קיום יחסי מין בין מטפל למטופל במהלך הטיפול. אם הדברים גולשים כדי כך, צריך להפסיק לאלתר את הטיפול – את יחסי הטיפול. מובן שיוצאים מנקודת ההנחה שבמערכת היחסים הזאת קיימת תלות ממשית. לאחר גמר הטיפול עדיין יש תקופה של שלוש שנים שבה, אם הדברים נמשכים, צריך להוכיח תלות ממשית ביחסים. זאת לא באופן אוטומטי הרשעה. צריך להוכיח תלות ביחסים. מובן שזה דבר שיבוא בפני שיקול דעת משפטי"

----------------------------------------

http://www.pigur.co.il/law/onesh3.htm

347א. יחסי מין בין מטפל נפשי למטופל (תיקון: תשס"ד)
"א. בסימן זה -
"טיפול נפשי" - אבחון, הערכה, ייעוץ, טיפול, שיקום, או ניהול שיחות, שנעשו באופן מתמשך, בדרך של מפגש פנים אל פנים, כדי לסייע לאדם הסובל ממצוקה, הפרעה, מחלה או בעיה אחרת, שמקורן רגשי או נפשי;
"מטפל נפשי" - מי שעוסק, באופן מקצועי, במתן טיפול נפשי, כמשלח יד או מכוח תפקיד, והוא פסיכולוג, פסיכיאטר או עובד סוציאלי, או מי שמתחזה לאחד מאלה.
ב. מטפל נפשי הבועל אישה או העושה מעשה סדום באדם, שמלאו להם שמונה עשרה שנים, במהלך התקופה שבה ניתן להם טיפול נפשי על ידו ועד תום שלוש שנים מסיום הטיפול כאמור, בהסכמה שהושגה תוך ניצול תלות נפשית ממשית בו, שמקורה בטיפול הנפשי שניתן להם על ידו, דינו - מאסר ארבע שנים; לענין סעיף קטן זה יראו מעשים כאמור שנעשו במהלך התקופה שבה ניתן הטיפול הנפשי כאילו נעשו תוך ניצול תלות נפשית ממשית כאמור; חזקה זו לא תחול אם המעשים החלו לפני תחילתו של הטיפול הנפשי. "
מUחדת
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007
מUחדת • 13 בדצמ׳ 2007
אתחיל ואומר כי מקץ קריאת כל הקטעים כולם בבלוג המדובר, והעובדה שהסיפור כתוב טוב-
לא קבלתי את הרושם שהסיפור אכן אמיתי, אולי מכיוון שכותבת הטקסט לא ממש משתדלת להעניק לעניין עומק של טיפול- והדבר היחיד שהבנתי מהעניין זה השרינק המדובר, אל תאונני והקליניקה בלה בלה.

בתור פיקציה- יכולת לעשות עבודה הרבה יותר טובה. ומחרמנת.
ככל שמתקדמת העלילה נוצר הרושם שמדובר בדום בתשלום ותו לא.

לו הייתי מבקרת ספרות הייתי אומרת שהעלילה פרומה ומאבדת מכוחה בכל פוסט חדש שלא באמת נותן תחושה של טיפול או הרגשה שמדובר ב"פסיכולוג".

עד כאן דעתי בעניין הפיקציה.
*

לעניין ניצול הסמכות:
לא הייתי רוצה לחשוב שבתור מטופלת פוטנציאלית (כמו כולנו) אני עלולה ליפול לידיו של מטפל זה או אחר (מפסיכולוג דרך רופא ואף מטפל אלטרנטיבי) שינסה לנצל את מעמדו באמתלה של טיפול.

לפני שנים ספורות נחשף בתקשורת מקרה (אחד מרבבות סיפורים דומים) בו מטפל ידוע ניצל במשך שנים את מעמדו ושמו הטוב והפך חלק ממטופליו לעבדי מין צעירים, בטענה שחלק מן הטיפול בבעיותיהם הקשות הינו טיפול במגע. הנערים האלו לא רק שלא זכו לטיפול אלא ישארו מצולקים לנצח, למרות שאת חלקם הצליח המטפל המהולל לשכנע כי הם מעוניינים בכך.

מתוך מאמרו של פרופ' אלי זומר, אוניברסיטת חיפה:

יחסי-כוח ומגע.

רוב ההתנגדויות המקצועיות ביחס למגע גופני בייעוץ וטיפול נפשי, מתמקד בקשר המתקיים בין נגיעות לבין יחסי הכוח בתוך חדר הטיפולים. החשש הוא שהכוח הנתון ביד המטפל יהיה מנוצל לרעה. יש לזכור שעבור קבוצות גדולות של מטופלות, נגיעה עלולה לעורר אסוציאציות של סבל, כאב, ניצול או השפלה. אנשים שעברו הזנחה וחסך גופני, אלה שנפלו קורבן להתעללות גופנית או מינית, מטופלות המתמודדות עם הפרעות בדימוי גוף, הם רק חלק מהמטופלות הנתונים בקונפליקט ביחס לחוויית המגע ומשמעותה.
הדבר הראשון שמטופלות אלה זקוקות לו הוא סביבה בטוחה שבה יוכלו לפתח תחושות אמון ונינוחות. המטפל אחראי במידה רבה ליצירת הסביבה ולתכונותיה. הכוח המצוי בידי המטפל אינו משתנה ערכי – הוא אינו טוב ואינו רע כשלעצמו. האיכויות הסובייקטיביות של כוחו של המטפל נוצרות בתוך ההקשר שבו מיושם הכוח ובאופן שבו הוא מיושם. כוח יכול להיות מיושם כדי להכפיף את האחר למרותו של בעל השררה, אך אותו כוח יכול להיות מופעל לטובת תהליכי העצמה של האחר. כוח יכול להיות מופעל באופן רודני ובכוונה לסיפוק צרכי בעל הכוח, אך כוח יכול גם להיות חומל ומעניק מעוצמתו המיטיבה למי שזקוק לו. הפרש הכוחות בין המטפל למטופלת הוא נתון קבוע שאין להתעלם ממנו.
מן הצד האחד של המתרס נמצא אדם הנמצא במצוקה, שהגיע למסקנה שאין הוא מסוגל להקטין את מצוקתו בעצמו. מן הצד השני של המתרס נמצא אדם שהוא, בדרך כלל, משכיל יותר בתחום הטיפולי ושאוחז במיומנויות מיוחדות שהמטופלת מעוניינת שיופעלו עליה. כלומר, הפרש כוחות זה אינו רק בלתי נמנע, אלא ניתן לטעון שהוא אף רצוי, משום שהוא משקף את מקצועיותו האמיתית והנתפשת של המטפל, ואת בעלותו על משאבים שהמטופלת חסרה אותם, ומעוניינת להשלימם בעזרת המטפל.
יוזמה למגע במסגרת מערכות יחסים שאינן סימטריות (מבחינת יחסי הכוח) לא יכולה להיות הדדית. סביר שהנחת יד על כתף או על גב אדם תעשה מצד המורה כלפי התלמיד, מצד הרופא כלפי החולה, מצד המנהל כלפי הכפוף לו, ולא להפך. כלומר, ביחסי גומלין מקובלים בתרבות המערבית, ניתנת רשות לאדם בעל המעמד החברתי הגבוה יותר לגעת באדם בעל המעמד החברתי הנמוך יותר. יוזמה של מגע בכיוון הפוך עלולה להיתפש כהתרסה, כחוצפה או כפגיעה במעמד האדם הבכיר יותר. שיקול הדעת אם להשתמש במגע בתוך תהליך הטיפול הנפשי נתון, אם כן, בידי המטפל, והוא זה שאחראי, בלעדית, לתוצאותיו.

http://www.tdil.org/article_2.html

נ.ב:
צמד המילים "אונס בהסכמה" צף ועלה בשרשור הזה יותר מפעם אחת לעניות דעתי.
חיבור המילים האלו יחד הוא לא פחות ממזעזע.
אין
אונס
בהסכמה.
אם הייתה הסכמה- לא היה אונס, רבותיי.
ואם זה אונס- אין ולא יכולה להיות הסכמה.
משחקי מיטה וחילופי תפקידים זה יופי- אל תמכרו לעצמכם שאכן עברתם/ן חוויית אונס מטלטלת או שעכשיו אתם מבינים במה הדברים אמורים.
במבילה​(אחרת)
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007

יחסים אסורים

במבילה​(אחרת) • 13 בדצמ׳ 2007
לפעמים קשה להפסיק לאונן על מה שאסור....
IvoryDom
לפני 16 שנים • 13 בדצמ׳ 2007
IvoryDom • 13 בדצמ׳ 2007
מיוחדת. כתב/ה:
לעניין ניצול הסמכות:
לא הייתי רוצה לחשוב שבתור מטופלת פוטנציאלית (כמו כולנו) אני עלולה ליפול לידיו של מטפל זה או אחר (מפסיכולוג דרך רופא ואף מטפל אלטרנטיבי) שינסה לנצל את מעמדו באמתלה של טיפול.

לפני שנים ספורות נחשף בתקשורת מקרה (אחד מרבבות סיפורים דומים) בו מטפל ידוע ניצל במשך שנים את מעמדו ושמו הטוב והפך חלק ממטופליו לעבדי מין צעירים, בטענה שחלק מן הטיפול בבעיותיהם הקשות הינו טיפול במגע. הנערים האלו לא רק שלא זכו לטיפול אלא ישארו מצולקים לנצח, למרות שאת חלקם הצליח המטפל המהולל לשכנע כי הם מעוניינים בכך.

נ.ב:
צמד המילים "אונס בהסכמה" צף ועלה בשרשור הזה יותר מפעם אחת לעניות דעתי.
חיבור המילים האלו יחד הוא לא פחות ממזעזע.
אין
אונס
בהסכמה.
אם הייתה הסכמה- לא היה אונס, רבותיי.
ואם זה אונס- אין ולא יכולה להיות הסכמה.
משחקי מיטה וחילופי תפקידים זה יופי- אל תמכרו לעצמכם שאכן עברתם/ן חוויית אונס מטלטלת או שעכשיו אתם מבינים במה הדברים אמורים.



אכן מצטרף לנ.ב, אכן צמד המילים לא יכול לדור בכפיפה אחת.

בנוגע ליחסים אסורים או על גבול האסורים, נוטים משום מה כולם לברוח לקצוות או לברור מאליו

אני דווקא הולך למקומות בהם האפור שולט ומנסה לראות אם שם ניתן לחלק בצורה נחרצת לאסור ומותר או לא עניינך.