אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שלום שלום וכל זה..

שוטרת*
לפני 16 שנים • 3 בינו׳ 2008

שלום שלום וכל זה..

שוטרת* • 3 בינו׳ 2008
ועכשיו לעניין חשוב.

פעם ראיתי סרט דוקומנטרי שמוכיח חד משמעית שנטיה מינית זה דבר מולד. בכל פעם שראיתי ויכוח שקשור לנושא , נורא רציתי להביא את הלינק לסרט הזה.
אני חושבת שהוא נורא חשוב וצריך לפרסם אותו בכל מקום אפשרי.
הנה התיאור שלו:

22:50 הילד שהיה לילדה, ערוץ 8.
ברנדה נולדה כתינוק זכר וגודלה כילדה קטנה. סיפורה מהווה ציר מרכזי בשאלה: האם הג'נדר מכתיב זהות? תכנית זו מעניקה לצופים את התיאור המלא ואת התיאוריות הסותרות שנכרכו סביב אחד המחקרים השנויים במחלוקת בהסטוריה של המדע.

המחקר אגב , היה קילוף מוחות , שכבה אחר שכבה , על מנת לראות מה השוני בין מוח של גבר סטרייט לבין מוח של גבר עם נטיה הומוסקסואלית. המחקר הראה חד משמעית , לאחר שנותחו 11 מוחות , כי ישנו הבדל .

אני אשמח אם מישהו יצליח להביא לפחות חלק מהסרט החשוב הזה , אם לא את כולו.
KatieDaleMTF
לפני 16 שנים • 5 בינו׳ 2008
KatieDaleMTF • 5 בינו׳ 2008
ראיתי את הדוקומנטרי הזה ביום שישי בלילה בערוץ 8. היה מעניין, אך לא חד-משמעותי כמו שאת אומרת. בעבר היו שחשבו שמגדר הוא דבר נלמד, ואם יגדלו ילד כילדה מלידה, יגדל להיות אשה רגילה לכל דבר. המקרה היחיד שבו ניסו לעשות זה נכשל, והילדה חזרה להיות גבר כשגדל, וזה הטיל בספק את ההנחות של פרופ' מאני שחידש הדעה הקודמת... בכל מקרה, הכל עדיין בספק. זה שגילו הבדל במוח של עכברושים עדיין אינו מספיק לדעת איך מוחי בני אדם פועלים, ועוד לא הצליחו לנתח מספיק מוחות...

ובכל מקרה, כל זה לא נוגע בכלל לעניין טראנסג'נדרים טראנססקסואלים וקרוסדרסרים. להיפך, הם ניסו לטעון שבן-אדם שנולד זכר תמיד יישאר גבר... ואנחנו יודעים שזה לא נכון... ולא חשוב לנו מה קורה במבנה של המוח שלנו, זה המחשבות שלנו וההרגשות שלנו שחשובות.