ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה היא אמרה בעצם ?

infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 17 בינו׳ 2004

מה היא אמרה בעצם ?

infinite​(נשלטת) • 17 בינו׳ 2004
לפני כשנתיים וחצי היתה לי חברה שהיתה מבוגרת ממני יחסית בהרבה אך קרה כך שנקשרנו .היינו נפגשות ומדברות המון .היא היתה דיי פמיניסטית בהתבטאויות שלה ,מאד דומיננטית בחיי היום יום והיחס שלה לגברים היה מתנדנד בין "קצת מזלזל" לבין חיבה והבנה מרחמת . אני לא הייתי אז בתחום באופן מודע ובפורומים לא הייתי גולשת כלל כי לא הכרתי.
הרבה פעמים לא הסכמתי איתה ביחס שלה לגברים וחשבתי שזה לא מוצדק כי היא הרי גם אוהבת גברים . כל פעם ששאלתי אותה היא אמרה לי שזה לא סותר בכלל . היא עדיין אוהבת גברים אבל
תמיד נותנת יותר קרדיט לנשים ולא בגלל שהיא מאותו מין.
פעם היא אמרה לי משהו שגרם לי לתהות לגבי נטיותיה המודחקות icon_smile.gif ,משהו בסגנון "נשים תמיד יהיו "מעל" ,אני נותנת להן הרבה יותר קרדיט . יש להן אינטואיציה שהיא כמו חוש שישי ,ויש בהן המון הבנה ,מעין אחווה כזו ,כמו הבנה רק ממבט בעיניים .הן יכולות להיות ביצ'יות ומגעילות ,להתחרות על אותו גבר או לקנא בבגדים אחת של השניה או בגוף ,אך זה על בסיס שטחי בלבד .בפנים - הן תמיד יהיו שם ויבינו כשצריך באמת ,יידעו להתעלות מעל כל הג'יפה ופשוט להבין ולתת כתף.. הייתי רוצה שיהיה מקום כזה ,רק לנשים , מעין עולם קטן רק של נשים כשהן המחליטות מה יהיה והן שולטות בו ,מעין מועדון . זה יכול היה להיות מאד מיוחד אם נשים יכלו לבטא עצמן בכל תחום" אז אני חייכת אליה ואמרתי לה שהייתי עם אישה .בכוונה אמרתי ככה כי רציתי להבין אם היא מתכוונת למין בין נשים או רק ליחסים בין-אישיים והיא לא אמרה כלום לגבי מין . היא התפלאה שבגילי הצעיר כבר הספקתי וכאלה . אמרתי לה שאני לא חושבת שמה שהיא אומרת זה בדיוק נכון , אולי זה נכון בקשר לרגש ולאינטואיציה וכל זה ,אך גברים נראים אגרסיביים רק ברמה השטחית אבל הם הרבה יותר פשוטים ואולי בגלל זה יותר כנים וגם הם מרגישים הרבה. מבחינת הרגש אולי הם יותר סגורים קצת ולוקח קצת יותר להגיע אליהם ,אבל בחיי היום יום הם יותר "טובי לב" כי הם יותר כנים ופחות תכמנים וזה עושה אותם יותר "טובי לב ". אז היא אמרה - בדיוק, בשבילך הם נראים יותר פשוטים כי את רואה אותם שקוף ,את אישה (: . אבל להם את לא נראית כך וברוב המקרים הם קצת מפחדים מאישה - גם כי הם יודעים שאת רואה מה הולך להם בפנים וגם כי הם לא רואים מה הולך אצלך בפנים. אישה זה מסתורין.

היום אני יכולה להבין ולהביט על מה שהיא אמרה לי בעין קצת יותר "מלוטשת" (: , להבין מאיפה זה בא . היום אני יודעת שישב לה משהו בפנים (: . כמובן שאצל כל אדם זה מאד אינדיווידואלי ואין להכליל אבל מעניין אותי לדעת מה אנשים פה חושבים .

עבר הרבה זמן ואיבדנו קשר , המון דברים השתנו מאז . פעם הקפדנו להתקשר אחת לשניה בימי הולדת שלנו ,כי ...זה בערך אותו התאריך icon_biggrin.gif אז היינו צוחקות "מזל טוב!" "המ..מזל טוב גם לך!" icon_biggrin.gif
אבל עם הזמן גם זה נעלם.
לפני כמה שבועות לקחתי את הטלפון וחייגתי את המספר שלה בבית. היתה שיחה ממתינה .. השתפנתי ולא חייגתי יותר icon_smile.gif
שוקולית​(שולטת)
לפני 20 שנים • 17 בינו׳ 2004
שוקולית​(שולטת) • 17 בינו׳ 2004
תיראי.
אני מסכימה שאישה היא,מסתורין ויש בה המון מהחוש השישי אבל,
לא הייתי רוצה כלל,מקום שיש בו רק נשים בכלל לא.

אני מאוד אוהבת אנשים,אני לא יודעת מה חשבה היא או מה חושבת את אבל,
המשפט הזה:
"בפנים - הן תמיד יהיו שם ויבינו כשצריך באמת ,יידעו להתעלות מעל כל הג'יפה ופשוט להבין ולתת כתף.. "
קשור לאדם ולא למין.
מוטי הוא החבר הכי טוב שלי,מבין,מתעלה על כל הג'יפה,נותן כתף ואני יכולה לומר
עוד ועוד בשבחיו .

אז......?
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 17 בינו׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 17 בינו׳ 2004
גבירתי אמרתי שזה מאד אינדיווידואלי וזה מקרה ספציפי וזה ככה אבל באופן כללי ,כשאת מדברת עם גבר שאינך מכירה זה כמו לדבר עם אישה שאינך מכירה ? או שיש יותר הבנה מייד בינך לבין האישה יותר מאשר עם הגבר ?
היא פשוט התכוונה למשהו אחר לדעתי , משהו יותר כוללני שפשוט מתיחס להבדל בין השניים בלי קשר ללשפוט (כי למרות שהיא אמרה שהיא נותנת קרדיט לנשים ,עדיין היא אהבה גברים) .
בקיצור - מבחינתי אני מרגישה את זה לפעמים גם ,או דיי דומה ,אך עדיין - עוד דוגמא ספציפית - אם את היית גבר הייתי אוהבת אותך בדיוק כך . אז אני לא יודעת...
icon_smile.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 17 בינו׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 17 בינו׳ 2004
ואצלי זה לא עקבי... מאד תלוי בבן אדם..
טוב, לגביי לא הבנתי מזה שום דבר חדש , אבלללל - הבנתי משהו לגביה icon_biggrin.gif
בiני
לפני 20 שנים • 18 בינו׳ 2004
בiני • 18 בינו׳ 2004
מה שמזכיר לי שפעם פיתחתי תיאוריה על בסיס מדעי שגרסה שגברים הם תאונה של הטבע.

להווי ידוע לכם שבכרומוזומים במצבם הנורמלי מופיעים בזוגות וכל סטייה מהדפוס הזה הינה אנומליה ופגם. לדוגמא ראו תסמונת דאון ו/או כל בעיה גנטית אחרת.
גם אצל גברים יש אנומליה. X אחד ו- Y אחד.
מ.ש.ל.

בהקשר של "למה היא התכוונה" אין לי שמץ icon_smile.gif אני לא קוראת מחשבות.
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 בינו׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 18 בינו׳ 2004
בוניייייייי את פה ?? icon_biggrin.gif שמחה לראותך !
חחחח כרגיל הצחקת אותי עם התגובה שלך icon_biggrin.gif
}{
וזו באמת תאוריית בוני חדשה icon_smile.gif
לקחתי לתשומת ליבי
T O M​(שולט)
לפני 20 שנים • 21 בינו׳ 2004
T O M​(שולט) • 21 בינו׳ 2004
בוני כתב/ה:
גם אצל גברים יש אנומליה. X אחד ו- Y אחד.



אנחנו מגוונים icon_cool.gif
פייה{O}
לפני 20 שנים • 21 בינו׳ 2004
פייה{O} • 21 בינו׳ 2004
וסתם לידע כללי וחיזוק התיאוריה של בוני - בהתפתחות העוברית כולנו מתחילים בתור נשים..... אצל חלק (האלו עם ה - Y...) יהיה שינוי תוכנית בשלב מסויים והם יהפכו לגברים, אבל ברירת המחדל היא אישה!!
icon_twisted.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 21 בינו׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 21 בינו׳ 2004
תום ,אל תנסה לתרץ icon_biggrin.gif

פייה..את זה לא ידעתי...עוד פלוס בשבילנו icon_razz.gif