שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך לשלוט מלמטה

אליאס​(אחרת)
לפני 20 שנים • 14 בינו׳ 2004

דניאל, צא לי מהוריד.

אליאס​(אחרת) • 14 בינו׳ 2004
אל תגיב לדבריי ואל תבלבל לי את המוח. זה שאתה *רק* מלקק רגליים ומוכן לפייסיטינג לא הופך אותך לסאב, ברור?

ואת הנקמנות והפנקסנות הדוחים שלך תשאיר למי שאכפת לו לקרוא אותך.
כעת, קישתא מהוריד שלי.
דני בוי
לפני 20 שנים • 14 בינו׳ 2004

Re: דניאל, צא לי מהוריד.

דני בוי • 14 בינו׳ 2004
אליאס כתב/ה:
אל תגיב לדבריי ואל תבלבל לי את המוח. זה שאתה *רק* מלקק רגליים ומוכן לפייסיטינג לא הופך אותך לסאב, ברור?

ואת הנקמנות והפנקסנות הדוחים שלך תשאיר למי שאכפת לו לקרוא אותך.
כעת, קישתא מהוריד שלי.


ידעתי שלא תקבלי נכון את דבריי.

קודם כל אני התייחסתי בצורה עניינית לדברייך והיו הרבה דברים שנאמרו שם מתוך בורות וחבל שאינך יכולה להודות בזה ולומר אוקיי טעיתי בגישתי, או תודה על ההסבר המקיף שטרחתי לכתוב למענך, אך כנראה האגו מדבר כאן.

מאחר והעלת את הדברים בפורום פומבי אז זכותי להגיב ולומר את דעתי על מנת להציג טיעונים מנקודת ראייה אחרת לדברים, זהו מהות הדיון ועלייך להשלים עם העובדה שלא כולם מסכימים לדעותייך.
יש בפורומים הרבה חילוקי דעות ודאי הבנת זאת כבר.

את ממהרת להסיק מסקנות ולקבוע שמדובר כאן בנקמנות אישית מה שממש מגוחך ובחרת לקבל את הדברים בצורת עלבון אישי ומנסה להחזיר באותה מטבע.
הירידה שלך לרמה האישית ממש לא מוסיפה לכך וזה עוד משהו שכדאי שתלמדי עם כל הכבוד.

אגב לא ידעתי שאני אוהב פייס סיטיניג , אני מגלה כאן דברים חדשים icon_rolleyes.gif icon_smile.gif
ליקוק רגליים בלבד ממש לא , אבל כזכור לי שעד לא מזמן בחורה ונילית העונה לשם אליאס אהבה את זה, לא ?
אפילו לבוא ולכתוב בפרופיל שאת "לקק את רגליי" לשעבר בדיוק כמו שעשתה גברת זחל אליי לשעבר (המלכה גלית נכון להיום ) אין לך אומץ או שמא ההבנה המספקת.

אני אוהב מכלולים שלמים בבדס"מ ויש לי הרבה סוגי פטיש שונים שאותם גם חוויתי וודאי עוד אגלה על עצמי אהבות חדשות וגבולות כמובן, אבל מאחר ולא היית מלכתי וגם לא תהיי אז אינך יודעת מה אני כן אוהב ומה לא.

ושוב סאב זו מילה יחסית ואינדיבידואלית וכבר ציינתי זאת בפוסט אחר.
ואת יודעת מה ? לא אכפת לי שעשרים מלכות יחשבו שאני לא סאב (זה לא ממש מזיז לי) העיקר שאחת שבאמת אני מתחבר אליה מכל הבחינות תחשוב שאני כן ובשבילה ורק בשבילה אתנהג כפי שהיא רוצה שאתנהג ואולי גם אעלה דרגה (או בעצם ארד) ואהפוך לעבדה הצייתן המסור והבלעדי.

מצד שני תבדקי טוב טוב מה היית רק עד לפני חודש ומה הייתה השקפת עולמך ומה את עכשיו ותגלי הבדל עצום אבל שיהיה, מצאת את דרכך החדשה וכל הכבוד והרבה הצלחה , רק אל תבואי להטיף מוסר ולנסות להבין דברים ולהראות שאת כבר יודעת הכל או מקבלת אינפורמציה שגויה מאחרים שחושבים שיודעים הכל ובונים את הקשפת עולמם על סמך השערות ולא ניסיון בשטח עצמו.


טוב בכל מקרה לא מעוניין לגלוש לפסים אישיים איתך כפי שאת מנסה לעשות והיה רצוי להשאר ברמת הדיון העניינית וחבל שבחרת להעלב.
סה"כ הצגתי דוגמאות לגבייך על סמך המידע בפרופיל שלך הנוכחי והקודם כדי לחזק את טיעוניי ולהוכיח את טעותך ולא שום דבר אישי מחייך האישיים כך שאין כאן שום אאוטינג מעבר למה שגילית על עצמך בפומבי אם זה בכתיבה בפורומים ואם זה על סמך הפרופילים שלך כאמור כאן .

טוב אני מודה שלפעמים אני קצת נודניק לפעמים , אני משוכנע שאני לא היחידי אבל לא הייתה וגם לא תהיה כוונה להכנס לך לוריד או להכנס איתך לעימותים אישיים אבל האדם זה שבוחר האם להעלב או האם לא מדברי ביקורת בונה ובהעמדתו על טעותו בצורה עניינית ומאחר והחלטת לפתח את הדיון ולומר את דברייך כאן בגלוי אז מן הראוי שאומר גם את דבריי בגלוי , אם היית בוחרת לדבר איתי בפרטי בצורה שלווה ורגועה כאדם בוגר אז הייתי עונה לך שם ולא מעביר את הדיון לכאן.

בכל מקרה לא חושב שיש לי מה עוד לומר ואני בוחר בזכות השתיקה גם אם תחליטי להגיב אחריי וגם אם כן תחליטי להגיב אז מקווה שתקדישי מחשבה עמוקה לפני שאת מגיבה.

ובלי קשר אני ממש מאחל לך הצלחה מכל הלב והמשך גלישה נעימה ככל האפשר icon_smile.gif
אליאס​(אחרת)
לפני 20 שנים • 14 בינו׳ 2004

ותגובתי הבוגרת: ברוך שפטרנו מעונשו של זה.

אליאס​(אחרת) • 14 בינו׳ 2004
ואני מאד מקווה שתצליח לעמוד בהבטחתך, לא תציק לי עוד בפרטי ולא תבלבל לי את המוח פה.

ומכיוון שהבטחת לא להגיב עוד, זה שאתה מנהל פורום "מלכות בתשלום" לא הופך אותך לנציגם הבלעדי. מלכה בתשלום כשמה כן היא. אף אחד לא טען שהיא אינה מקצועית ו/או שאינה עושה זאת באהבה. יש מכל וכל בכל תחום עיסוק שבו בוחרים: יש שעושים זאת באהבה ויש שעושים זאת מצרכי פרנסה גרידא ואף אחד מהם לא נשפט. אבל המלכה הכי מקצועית שבאה מאהבה, בשורה התחתונה תעשה רק מה שעליו שולם ומה שנתבקשה טרם הסשן בתשלום, שכן עליו היא מתוגמלת, נשלט שלא יקבל תמורה לכספו לא יחזור לבקר אצלה פעם נוספת.

גם בתגובתך הראשונית עלתה נימה אישית (תשכח מזה, מעולם לא רציתי בך, לעולם לא ארצה בך) ומכיוון שאין לי רצון להגיד לך כל מה שאני חושבת עליך (מה לעשות, אין ולו דבר חיובי אחד לאמר) אפסיק את הת'רד הזה עודו באיבו. מה שעבר עלי בארבעה וחצי החודשים שאני פה, הסיבה שהחלטתי לשמור את כינויי הקודם (שיפה מצדך שטרחת לשתף את כולם בו, חן חן), השיפוט, המיאוס, הקבס שעולים בי, את כולם כולם אשאיר לעצמי.

היה שלום ואל תשכח לקחת אתך את השטיח המטונף לדרך, מי יודע באיזה פתח תצטרך להציבו להבא.
דני בוי
לפני 20 שנים • 14 בינו׳ 2004

כמה מילים וסיימנו

דני בוי • 14 בינו׳ 2004
אני לא מתיימר להמצא חן בעיני כל אחד ואחת ומעולם לא הבעתי בך עניין פרט לשיחות חולין למיניהם שפרשת אותם כביכול שכן הבעתי עניין.

מי שעושה כאן אאוטינג זו את מאחר ואת מוציאה דברים שנאמרו בפרטי ואני מדבר עם לא מעט אנשים בפרטי גם הרבה שיחות חולין למיניהם.

לא מייצג את המלכות בתשלום רק הצגתי את עמדתי העניין ולא מנפנף בשום דבר.
אני עדיין עומד בדעתי שיש לך מה ללמוד מהן והרבה (לפחות לחלק מהן).


ההתנסחויות המתנשאות שלך רק דוחות יותר ויותר.

היי שלום גם את שוב ובהצלחה.
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 20 שנים • 15 בינו׳ 2004
אלון-סאב​(נשלט) • 15 בינו׳ 2004
גבירותיי ורבותיי: העבד המאצ'ו/הישראלי המצוי.
ויש עוד ששואלים למה בכלל צריך "טיפים יעילים לעבדים שמחפשים".
חה. icon_evil.gif icon_eek.gif
זכר בחוטיני ורוד
לפני 20 שנים • 19 בינו׳ 2004
זכר בחוטיני ורוד • 19 בינו׳ 2004
המלכות שמתעצבנות מהר ולוקחות את זה קשה הן הן המלכות שניתן לשלוט בהן בקלות אז קחו דף ועת מתחלפים ותסמנו אותן