בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גבולות

SPENKY{שייכת}
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008
SPENKY{שייכת} • 1 בפבר׳ 2008
וואי יודע איך- עלית עליי
אכן מוכת גורל אני
הקיום התאכזר אליי ועכשיו אני מחפשת איך להחזיר לעולם.
הרי מה לי בעולם הזה ללא גבר חזק שיודע מה טוב בשבילי?
בלי הכוונה תוך התעלמות מגבולותיי, אני אכן כלום.
אלעד(שולט)
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008

Re: גבולות

אלעד(שולט) • 1 בפבר׳ 2008
amy כתב/ה:
גבולות מבאסים אותכם, שולטים? מה אתם חושבים, כשנשלטת מציינת בפניכם גבול? "שיט, זה יוריד לי מההנאה"? מחפשים אולי נשלטת עם פחות גבולות? או אולי זה דווקא מאתגר אותכם? אולי אתם חושבים שגבולות "נועדו לשבירה" (או למתיחה, בהסכמה וכו'...)

...אני מוצאת שכשאני בזוגיות שליטה, אני רוצה לרצות- מתוך אהבה, ומתוך הגדרת התפקידים בינינו. קל מאוד להפעיל עלי לחץ ואני נוחה למניפולציות. ...יש דברים שעשיתי וגבולות ששברתי שאני מתחרטת עליהם. שבירת חלק מגבולותיי גרמה לי נזק בלתי הפיך .


אם נחזור לנושא המקורי.

נשלטת שמגיעה עם רשימת גבולות ארוכה ומורכבת שיכולה למלא חוברת קטנה זה בהחלט משהו
מרגיז, שמוריד המון מהחשק בכלל להתחיל איתה משהו, כי ברור שתצטרך בכל רגע נתון לשקול כל דבר בהתאם לגבולות. הבחורה תצטרך להיות מאוד מיוחדת כדי שאני אחשוב שהיא שווה את המאמץ.
אבל כמה גבולות בסיסים הגיוניים וברורים לא אמורים להוות מכשלה או בעיה.
פרט לכך אם מדובר בסדרה של מפגשים או קשר ארוך טווח הרי שדי ברור שעם הזמן חלק מהגבולות יפרצו באופן טבעי ככל שהבטחון ההדדי יתחזק והמחויבות אחד לשני תתהדק.

לגבי החלק השני של הנזקים שגרמת לעצמך ניתן רק להצטער על כך שבשם הרצון לרצות הבאת את עצמך למצב שכזה. ושמי שעמד מולך לא ידעת לזהות את זה ולעצור.
אני באופן אישי רואה לחומרה מקרים בהם נעשו נזקים בלתי הפיכים, נפשיים או גופניים. ומאמין שהם מעידים בד"כ (למעט מקרים חריגים) על מי שגרם אותם וחוסר האחריות שלו או זלזלו במי שאיתו.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008
amy​(נשלטת) • 1 בפבר׳ 2008
אוקיי, זה הולך להיות ארוך, אבל נראה לי שזה עדיף מאשר להגיב לכל אחד בנפרד...

Mpro כתב/ה:
להבנתי גם פה כמו ברוב הדברים בחיים תקשורת והגיון בריא הם הפיתרון לרוב הדילמות
אני לא רואה שום מניעה להתעסק עם גבולות כל עוד מתעסקים איתם בדרך משותפת
אם מדברים על הדברים ומבינים את הסיבות שאותם דברים הוגדרו כגבולות גם ניתן להבין לרוב
אם אלו גבולות שניתן להתקדם איתם או אלו גבולות שעלולים לפגוע בנשלטת אם יחצו.


אהבתי מאוד את תשובתך icon_smile.gif



mardan כתב/ה:
יש יתרון לגבולות - שכן גם לי בתור דומיננטי, כדאי לדעת איפה אני עוצר .

אבל אני חושב שעדיף שהגבולות יהיו רק בדברים העקרוניים ביותר, כדי לאפשר חופש מחשבתי.



בהחלט מסכימה.



מקבי כתב/ה:
'רשימות מכולת' כעקרון מרגיזות אותי. זה מוריד מהאינטימיות, מהספונטניות.. זה פשוט לא משהו שמסדתר לי עם יחסים רומנטיים.

אני לא בא לספק פה שירות, ואני לא מוכן שיאמרו לי "ככה אני רוצה וככה אני לא רוצה", זה בלתי-סקסי בעיניי. שתלך לחפש מי ינענע אותה נגד כיוון השעון, במקרה כזה. icon_razz.gif


מקבי, נכון שזה מוריד מהספונטניות, אבל זה לא אומר שלא צריך, בעיקר בתחילת הקשר (אבל לא רק). וזה בכלל לא קשור ל "לספק שירות". אנחנו מדברים פה על סאדו- מאזו, זכותו של הצד ה "חוטף" להגדיר איך ועד כמה מתאים לו לחטוף. זכות אלמנטרית של האדם על גופו (ונפשו).


Black Lotus כתב/ה:
מקבי כתב/ה:
'רשימות מכולת' כעקרון מרגיזות אותי. זה מוריד מהאינטימיות, מהספונטניות.. זה פשוט לא משהו שמסדתר לי עם יחסים רומנטיים.

שתסמוך עליי, שתכיר אותי, שתבין מה אני רוצה, מה אעשה ומה לא, ומעבר לזה לא צריך כלום. לא גבולות, לא 'מילת ביטחון' (הנפצה הזויה שעוד לא הבנתי למה היא טובה, למעט יחסי בדסמ ללא אהבה וקשר מעבר), ולא שום דבר שמתווה את הדרך, פרט לדאגה ותקשורת ראויה.

אני לא בא לספק פה שירות, ואני לא מוכן שיאמרו לי "ככה אני רוצה וככה אני לא רוצה", זה בלתי-סקסי בעיניי. שתלך לחפש מי ינענע אותה נגד כיוון השעון, במקרה כזה. icon_razz.gif


אנחנו, ואני מרשה לעצמי במקרה זה לדבר גם בשם זאלו, לא מצפים שנשלטת תסמוך עלינו אינסטנקטיבית, אלא רוצים שהיא תרגיש בטוחה לכל אורך הדרך תוך ידיעה שיש לה גבולות ומילת בטחון (שטובה למקרה ובו הסאבית רוצה להפסיק את הסשן אבל חוששת שהמילים "די, תפסיקו" וכאלה יצרו אוירה לא טובה, או שהיא מהסוג שאומר אותם במהלך הסשן ולא מתכוון ללהפסיק באמת.) אין תחליף לתקשורת וגם מילת בטחון ורשימת גבולות מפורטת לעילא לא יחליפו אותה, אבל הם יוצרים מתווה הסכמה נוח יותר בפגישות הראשונות.

כמובן, שכשהקשר מתפתח, לגבולות שנכתבו בהתחלה יש פחות משמעות משום שלעומק הקשר ולבנייה של אמון ובטחון בשולט יש השפעה על הגבולות והנטייה להגמיש אותם. אנחנו לא תופסים זאת כ"מתן שירות" אלא כאינטרקציה שחשוב לנו שכל הצדדים בה יהנו, ומנסיון - זו אינטרקציה סקסית להפליא.


זהו, מה שלוטוס אמרה icon_exclaim.gif

huan כתב/ה:
לדעתי לשים גבולות שלשירטוטם הוקדשה מחשבה זה מאוד חשוב בקשר המבוסס על שליטה ובו לאנשים מסויימים יש נטייה לאבד שליטה בעצמם, "להתמסר" ולאבד את היכולת להגיד "לא" - ואז להתדרדר במדרון החלקלק של תחושת החרא והדסטרוקטיביות.
עם זאת "רשימת מכולת" במיוחד כאלה הנכנסות לפרטים קטנים וספציפיים של מה לעשות,, אחרי מה ואיך - ואינה טובה בהרבה מנוהל הפעלה לש"ג הסתום - היא פסולה שכן זה כבר לא קשר דינמי בין אנשים אלה יותר בכיוון "איך לשגר טיל כדי שהוא לא ינחת לך על הראש".

גבולות במקרה הזה נועדו להסיר חלק מהאחריות, שאנשים נוטים לאבד בזמן סשן וקשר - עם בעקבות מצבם הפיזי (קשורים, כפותים ומלאי אנדורפינים) או תווי אישיותם והפרופיל הרגשי שלהם (תלותיות, אידאליזציה של השולט , חיים בעולם של פיות,ניתוק מהמציאות ומלאי פנטזיות ומחשבות שוו דימיוניות - דפוסי מחשבה שהם לצערי מאוד נפוצים במחוזותינו) ולהעביר אותה לצד הנתפס כבעל שליטה רבה יותר במצב ושיש לאחריות כלפי הנשלטת/נשלט - דיינו השולט. כאשר גבולות הוגדרו הדבר עוזר לשולט הנבון והמחובר למציאות, שלא חושב את עצמו לאלוהים ודואג לרווחתה של השולטת, לא להזיק לנשלטת שלו לפחות לא בתחילת הדרך כאשר הוא איננו מכיר אותה כלל או מכיר בצורה שטחית יחסית.מאוחר יותר כחלק מהעמקת הקשר ניתן לדבר על הגמשת או ביטול גבולות שהוצבו בהתחל האך כל זאת תוך מיתוך תקשורת, הבנה הדדית,אמפתיה - וכאשר מניעיה של הנשלטת להסכמה על הגמשת הגבולות הובהרו וודא שאין מדובר במשהו בסיגנון "אעשה הכל רק אל תזרוק אותי" או הנובע מאשליות לגבי יכולותיו של השולט או ניתוק מהמציאות.

לגבולות כמובן יש חשיבות גם בשביל הנשלט שכן הם יכולים לתת לו את תחושת הביטחון הדרושה - לפחות בהתחלה. שהיותו נתון במצב פגיעה של חוסר אונים יחסי (עם בזמן סשן או במערכת יחסים) ששום דבר רע לא יקרה לו והוא בטוח. (עד כמה אמונה בכוחם של מילים לגרום לאדם זר לא לאנוס אותך היא רציונלית, זה כבר נושא אחר לדיון).

נוסף על כך הצבת גבולות יכול לשמש אמצעי יעיל למיון שולטים - כך שיצורים כמו "הידוע איך" ינופו ישר ואף אחת לא תצטרך לבזבז אליהם יותר מהדרוש.
האידאולוגיה בה דוגל היודע איך נקראת בשפת העם "אונס" דיינו פעולה שנעשתה על האחר ללא הסכמתו. תמיד נחמד להיות מגלומני ולחשוב שאתה יודע יותר טוב מהאחר מה הוא חושב, צריך ומרגיש (לעיתים זה יכול להתברר כנכון) אבל עדיף לאנשים כאלה ללכת לשאוף אדים צהובים מיתוך סדקים בקרקע, להתמסטל, לפרפר קצת וללכת לישון, במקום להתעסק בנשלטות. כי האורוקל מדלפי הם לא.


כל מילה בסלע! אין על חוכמתך, חואן cheer.gif


זאלופון כתב/ה:

אני מודה שלא השלמתי לימודים גבוהים בדומולוגיה, אבל לי אין מושג איך אפשר לדעת מראש אם סאבית תחשוב שהרוק שלך הוא מתת אל או גוש של גועל נפש, אלא אם כן מדברים איתה על זה ישירות. אולי כשיש היכרות אינטימית אפשר להסיק לגבי העניין במידה גבוהה יחסית של דיוק (שעדיין נופל, מן הסתם, ממידת הדיוק של שאלה ישירה). אבל על פי רוב, קשה מאד לדעת אם היא לא אומרת.

לי נראה אלמנטרי לרצות לדעת את הדברים האלה, ולכן נראה לי אלמנטרי לשאול לגביהם. מכיוון ששיחה של "טוב, אז את אוהבת לעשות X? יופי, ומה עם Y? אה-אה, ו-Z?" היא די משמימה, בייחוד כשהיא חוזרת על עצמה פעמים רבות, הצהרה כללית של גבולות והעדפות מצד הסאבית היא מבורכת בעיניי. ממש כמו שמין ונילי משתפר כאשר המעורבים מרשים לעצמם לדבר על זה ולהגיד מה עושה להם טוב ומה לא, אני חושב שגם אצלנו כדאי לשים את הדברים האלה על השולחן, בעיקר בהתחשב בכך שגיוון הפעילויות אצלנו רב יותר ולעומת זאת מידת הסטנדרטיות שלהן נמוכה יותר.
אם הגיוני שרצוי לדעת שכשאתה נוגע פה זה נעים לה וכשאתה נוגע שם זה מעצבן אותה, על אחת כמה וכמה הגיוני לרצות לדעת שכשאתה יורק עליה זה דוחה אותה אבל אם תקרא לה "אוגר מסופלס" היא תשפריץ.

לא שחייבים לעשות תמיד בדיוק מה שהיא אוהבת, אבל טוב לדעת. למעשה, לפעמים טוב לדעת בדיוק מה היא לא אוהבת icon_twisted.gif


איייייי... חוכמתו של זאלו כל כך פשוט וכל כך הגיונית. אם אכן יוקם בית- ספר לדומולוגיה בשנים הקרובות, אין ספק שהזאלו צריך לנהל אותו icon_cool.gif


ג'וזי כתב/ה:

בזמן סשן, עם האנדורפינים והלהט, לא לכל נשלטת נעים "לשבור את הכלים" ולהשאיר טעם חמוץ לכולם. אם היא מסכימה היא יכולה להרגיש אחר כך את ה"מדרון החלקלק", שחואן הזכיר ואיימי כתבה עליו.

לחלוטין... ואני חושבת שזה מסוג הדברים שרק סאבים וסאביות יבינו...

אם המטרה היא לא רק "להוכיח" שליטה, אלא לענג את הצדדים כדאי לדעת מה גבול קשיח אצל סאבית ולברר אם מתיחת הגבול תענג אותה או תכעיס אותה.

חשוב לכתוב הכל מראש. שולט שירתע מהגבולות של הסאבית לא מתאים לה וטוב שהם מנפים אחד את השני מראש.

צודקת וצודקת!




natti כתב/ה:
יפה כתבה ג'וזי, גבולות מוגדרים על פי נסיון העבר, יש דברים שנוסו ולא עשו טוב, החוויה לא היתה חיובית ולכן הגבול הוא שם, לא כדאי שינסו לפרוץ אותו,

בהחלט.

בזמן הסשן במיוחד אם זהו "תקופת המבחן" ישנן סאביות שלא יעצרו ו/או ישתמשו במילת הביטחון כאשר הגבול נחצה, והנזק שיכול להיגרם גדול מאוד – זה סיכון שאני לא בטוחה שמישהו ירצה לקחת על עצמו

לכי תדעי ממי, יש שפשוט יאשימו את הסאבית... icon_confused.gif




kael כתב/ה:
אני לא אחד שמאמין במילת ביטחון. צר לי זה לא אני. אני מאמין בלהיות קשוב כל כך לנשלט/ת שלך שאתה לא צריך מילת ביטחון. אתה פשוט מפסיק ברגע שאתה רואה שהוא כבר לא מסוגל להתמודד עם זה כרגע.

ועדיין- אתה יכול לפספס. לכן קיימת מילת הביטחון.

תיראי, אני חושב שדום ש"מבטל" נשלט ולו רק בגלל שיש לו הרבה גבולות יחסית עלול להפסיד אבל גם נשלט ששם לעצמו גבולות מפה ועד הודעה חדשה מפסיד. בחיים הכל עיניין של איזון icon_smile.gif

יאפ. צודק. אגב, הבודהה אמר: "הכל במתינות, כולל המתינות" icon_smile.gif


אה וחוץ מזה }{ + {}, אני אוהב אותך!

awwww.... גמני icon_cool.gif




gilsherr כתב/ה:
אישית אני אשמח מאוד לקביעת גבולות ע"י הצייתנית.
זה פשוט יסמן לי טוב יותר היכן עליי להתמקד: בשבירת הגבולות.
משם בדיוק מגיע התענוג שלי, כל מה שמוסכם הוא חארטה אחת גדולה.


הא????? icon_eek.gif


natti כתב/ה:
שלגי כתב/ה:
שיש חיבור אמיתי ואמון הגבולות הופכים להיות די חסרי משמעות עבורי.
כשאני "שם" אני לפחות אנסה וזאת כדי לרצות את הדום שלי, כי ככה זה עובד אצלי.
מילת הבסיס כאן היא אמון, הידיעה שהוא באמת רואה אותי שם ושומר עלי.
מקום מדהים.


נכון אמרת מילת המפתח היא אמון (ולזה לוקח זמן להבנות) וכשיש אותו אז לא צריך לנפנף בגובולות הם שם מתוך מקום של אמון כבוד והערכה


הכל טוב ויפה, אבל לפעמים ה "אמון", הוא פשוט תוצאה של היותנו מסונוורות מאהבה. גבולות שקבענו לפני שהכרנו את אותו מסנוור, עלולים כולם להתמוסס פתאום כלא היו. אנחנו אומרות לעצמנו שהוא "קורא אותנו", קשוב, שיש לנו "אמון" בו. ואיך נדע להבדיל בין משאלות ליבנו לבין המציאות? לא נוכל. זה בעיקר קשה כשהדום עצמו הוא מגלומן הסבור שהוא "יודע- כל".


מקבי כתב/ה:


מצד שני, הגבולות שלי מאוד ברורים - כל מה שאני לא אוהב, וכל מה שמסוכן. מעבר לזה, אפילו אם היא ממש, ממש לא אוהבת משהו, יש סיכוי (לא סביר, אם אכפת לי ממנה, אבל עדיין יש מצבי-רוח אכזריים) שבכל זאת אעשה את זה. אני יודע שזה לא מסוכן, ומצידי שתסבול קצת (או הרבה). זה חלק מהגדרות התפקיד. icon_razz.gif

על הכל אפשר להתגבר עם תקשורת. אנחנו לא בובות חרסינה פה, נשלטת לא תתפרק לי לחתיכות קטנות בגלל שהעליתי לה תחושות בלתי-נעימות מהילדות, ואם היא כן התפרקה, אז מוטב מוקדם ממאוחר, שהרי זה תמרור מעולה ל-"מצא לך מישהי יותר יציבה ותהיה בריא". מספיק שתאמר "עשיתי את זה בשבילך, אבל זה היה לי ממש רע". אני אעריך את המאמץ, ובעתיד רבים הסיכויים שלא אעמיד אותה במבחן בשנית.

מה ה "מבחן" פה בדיוק, מקבי? כן, אני עשיתי המון דברים "בשביל אדונים", והיה לי ממש רע, וחלקם עשו לי נזק בלתי הפיך, וזה מעבר לנזק של סתם לשנוא את עצמי כי פגעתי בעצמי.

וכמובן, תמיד יש לה את האפשרות פשוט ללכת. אני בונה על זה שהן לא הולכות כל-כך מהר, ושיש מספיק בשביל מה להישאר... icon_razz.gif

בדיוק, מקבי. זו בדיוק הסיבה שא ני עשיתי דברים שהיו רעים לי. כי הדום שלי אמר שאם לא טוב לי או לא מתאים לי אני יכולה פשוט ללכת, או שחששתי שהוא יעזוב אותי אם לא אפגין "התמסרות" מספקת בעיניו. זה נראה לך תקין? אתה קולט מה לא בסדר פה? אני פשוט בשוק ממך, ומצטערת לומר את זה... אתה מוגדר כמתחלף, אבל אין לי ספק שמעולם לא חווית נשלטות אמיתית (חוויה של היותך אתה הנשלט). אם היית חווה, לא חושבת שהיית אומר בכלל דברים כאלה. הכל טוב ויפה על הנייר מקבי, אולי זו "תיאוריית השליטה" הנכונה, אבל ככה לא מנהלים יחסים עם אנשים שאוהבים, וככה לא בונים שליטה.

במידה והיא כן מסוגלת לדבר - שלא תעצור את הסשן, אם היא לא רוצה שהוא ייעצר. שלא תצעק "די די, תפסיק" אם איננה רוצה שאפסיק. לא צריך מילים מופלצות ל"די", יש כבר מספיק בשפה העברית וגם באחרות. אם איננה רוצה שייפסק הסשן, שלא תאמר אותן. ואם אני רואה שהיא בכל זאת צועקת "די די, תפסיק" על כל צעד ושעל, אז פשוט אומר לה לסתום את הפה (או שאסתום לה אותו), ואמשיך ע"פ שיקול דעתי, שהוא כאמור המחוון העליון מבחינתי.

הא??? אני מבינה שאתה נביא ויודע- כל, וחש את הסאבית יותר טוב משהיא חשה את עצמה??? icon_eek.gif

יהיה ראוי לציין שאני לא כל-כך אקסטרימי. אני לא מצית, לא שובר, לא מטביע, לא תולש איברים, לא מחורר ובדרך-כלל גם לא מוציא מעיים דרך הפופיק.. אז ככה שלא ממש יצא לי להיתקל במצבים קשים במיוחד. מצד שני, גרימת סבל נפשי קשה אפשרית גם על-ידי סטירה שמזכירה התעללות, או כל אקט אחר שמעורר נשכחות (או סתם גורם להרגשת גועל). במקרה כזה, חשוב לומר בכדי להסיק מסקנות לגבי ההמשך.

ואלו מסקנות בדיוק תסיק? אמרת הרי שגם אם אתה יודע שאקט שלך מעלה בסאבית רגשות שליליים, אתה עשוי לעשות אותו בכל זאת ב "מצבי רוח אכזריים" (יפה לך להשלט ע"י מצבי הרוח שלך...). וואלה, אם אני הייתי סאבית שלך, הייתי שותקת, כדי לא לתת לך בידיים משהו שתוכל להשתמש בו באותם מצבי רוח שלך. וזה לא משנה שאתה לא אקסטרימי בפעולותיך, לדעתך. הדיעות שלך הן אקסטרימיות.


אלעד(שולט) כתב/ה:


לגבי החלק השני של הנזקים שגרמת לעצמך ניתן רק להצטער על כך שבשם הרצון לרצות הבאת את עצמך למצב שכזה. ושמי שעמד מולך לא ידעת לזהות את זה ולעצור.
אני באופן אישי רואה לחומרה מקרים בהם נעשו נזקים בלתי הפיכים, נפשיים או גופניים. ומאמין שהם מעידים בד"כ (למעט מקרים חריגים) על מי שגרם אותם וחוסר האחריות שלו או זלזלו במי שאיתו.

אלעד, נכון שהייתי עם דום או שנים הידועים כ "מסוכנים" ומנייקים לא קטנים, אבל מה שחשוב לי להדגיש הוא שכמעט כל אחד יכול ליפול שם. באיחור מה, אני מתחילה להעריך דווקא נשלטים שעברו להיות שולטים, או מתחלפים שחוו באמת מה זה להיות נשלט. מי שלא היה שם לא יבין.
תחשוב- צד אחד רוצה לרצות ולהתמסר. צד אחר רוצה להשתלט ולהגיע כמה שיותר רחוק. בעצם, שני הצדדים כנראה- כל אחד מהכיוון שלו. זה מתכון לסכנה.
אותי מפחידים בעיקר דומים (וסאביות), עם כל מיני מתכונים של איך שליטה "צריכה להראות". אלו ששוכחים שלפני הכל אנחנו בני אדם. אבל כמו שאמרתי- כולם יכולים ליפול. לכן חשובה כל כך המודעות...

huan
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008
huan • 1 בפבר׳ 2008
היודע איך, אתה ודומך באמת לא ראויים לתגובה. עם אתה רוצה לאנוס לך ואנוס אך אל תקרא לזה בדסמ - ואני אישית מקווה שמבעד לדיסקרטיות, לחשאיות ולדעות הקדומות למישהי יהיו מספיק ביצים בכדי לשים אותך בכלא ולשלול מימך את האפשרות להזיק לאנשים ולחברה בכלל.

התגובות להודעותיך, אינן מכוונות אילך, אלה אל האנשים הקוראים אותך ובהבזק של טימטום או שיגעון לחשוב שאתה או גילשר אשכרה צודקים במשהו מעבר לאיות הנכון של המילים.
אז תעשו טובה קוראים יקרים - תקשיבו לזאלו ולא למוקיונים סוציופטים.

לדבריך מקבי אני דווקא כן אתייחס ברצינות, כאשר יש תקשורת טובה בין הצדדים והצד הנשלט בוטח (ובצדק) בצד השולט ובשיקול דעתו המבוסס על הכירות אמיתית ועמוקה עניין הגבולות המוגדרים הוא הרבה פחות רלוונטית שכן סביר להניח שהשולט גם כך יהיה מודע להם או שהצד הנשלט יוכל במקרה הצורך להגיד "לא" והשולט אכן יקשיב לו. (מעבר לעובדה הפשוטה שאחרי הכירות עמוקה מספיק מצופהמהצד השולט כלל אל יגיע ל"לא" של הנשלט).

אך זה לא תמיד המקרה - במיוחד לא בהתחלה של הקשר ובטח שלא במפגשים מזדמנים בהם אין הכירות עמוקה וקיומה של תקשורת טובה וכנה מוטלת בספק ולפעמים איננה יכולה להתקיים כלל לאור צדדים אילו ואחרים באישיותו של הצד הנשלט העוצרים, מונעים או מעקבים את התפתחותה (תלותיות, חוסר חיבור למציאות וכו). אי לכך ובהתאם לזאת יש חשיבות עצומה לגבולות ברורים ומוגדרים מההתחלה (הם לא חייבים לבוא בצורת רשימת מכולת ארוכה ויכולים לכלול מספר מוגבל של גבולות מופשטים יותר לדוגמא "השפלות" (למרות שעם דומים ונשלטים מסויים כדי מאוד שתהיה רשימת מכולת ארוכה ומפורטת - שכן בהעדר רגישות ואמפתיה המילה "השפלות" פרוצה לחלוטין).

באופן תאורטי מאוד קל לומר שנשלטות אינן בבות חרסינה, שהן תמיד יכולות להגיד "לא" בצורה ברורה מספיק או להגיד "לא" באופן כללי ושהן יכולות פשוט ללכת.
אך הדבר פשוט לא עומד במבחן המציאות ויש מבחר די גדול של שירשורים ומקרים המפריכים את התזה הזאת - מקרים בהם נשלטות כן נשברו, לא עזבו ולא אמרו לא גם כאשר קשרו אותם ערומות בחוף הים לכמה שעות, זיינו אותם בלי קונדום בעודן כפותות, התעללו בהם וניסו לשכנע אותן למסור את בנותיהם לאימוץ כי הן אימהות לא טובות מספיק.
מקבי​(מתחלף)
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008
מקבי​(מתחלף) • 1 בפבר׳ 2008
ציטוט: מקבי, נכון שזה מוריד מהספונטניות, אבל זה לא אומר שלא צריך, בעיקר בתחילת הקשר (אבל לא רק).

זה אומר *בדיוק* שבתחילת הקשר לא צריך להעלות את זה, כי בתחילת הקשר ספונטניות היא דבר חשוב ביותר. בכלל, עדיף לדעתי לא להיכנס לבדסמ (בוודאי לא כזה שמצריך שחה רצינית על גבולות ומילות ביטחון).

ציטוט: אנחנו מדברים פה על סאדו- מאזו, זכותו של הצד ה "חוטף" להגדיר איך ועד כמה מתאים לו לחטוף. זכות אלמנטרית של האדם על גופו (ונפשו).

מסכים לחלוטין, ומעולם לא טענתי אחרת.

ציטוט: אני עשיתי המון דברים "בשביל אדונים", והיה לי ממש רע, וחלקם עשו לי נזק בלתי הפיך, וזה מעבר לנזק של סתם לשנוא את עצמי כי פגעתי בעצמי.

תחשבי רגע מי היו אותם אדונים, ומה הייתה הסיבה שעשית את מה שעשית... ותגלי שאין כל-כך קשר לתרחיש שאני הבאתי (דום וסאבית שקיים בינהם קשר אינטימי ואפילו אוהב).

ציטוט: זו בדיוק הסיבה שא ני עשיתי דברים שהיו רעים לי. כי הדום שלי אמר שאם לא טוב לי או לא מתאים לי אני יכולה פשוט ללכת,

אז אולי חבל שלא הלכת..

ציטוט: אני פשוט בשוק ממך, ומצטערת לומר את זה...

לעולם אל תצטערי - אם את מצטערת, עדיף לא לומר. icon_smile.gif

ציטוט: אתה מוגדר כמתחלף, אבל אין לי ספק שמעולם לא חווית נשלטות אמיתית (חוויה של היותך אתה הנשלט).

ומדוע הירידה לפסים אישיים? מה את יודעת עליי ועל ההיסטוריה שלי? לא הרבה. אני מציע שתימנעי מהערות כאלו בעתיד.

ציטוט: הכל טוב ויפה על הנייר מקבי, אולי זו "תיאוריית השליטה" הנכונה, אבל ככה לא מנהלים יחסים עם אנשים שאוהבים, וככה לא בונים שליטה.

מניסיון, זה דווקא עובד לא רע בכלל, בקונסטלציה המתאימה.

ציטוט: הא??? אני מבינה שאתה נביא ויודע- כל, וחש את הסאבית יותר טוב משהיא חשה את עצמה???

תראי, את הקורס לנביאות וידיעת-כל לא סיימתי, אבל כן, לעיתים אני בהחלט סבור שאני 'חש' את הסאבית ואת עצמי מספיק טוב כדי להבין את המצב, כך שלא אגרום נזק. יש לי שליטה כמעט מוחלטת על עצמי, ואני לא פתאום מתחרפו ועושה שטויות. החרדה שמא גרמתי נזק במקרים המעטים שכן מעדתי מספיקה כדי להיות גורם מרתיע.

ציטוט: אמרת הרי שגם אם אתה יודע שאקט שלך מעלה בסאבית רגשות שליליים, אתה עשוי לעשות אותו בכל זאת ב "מצבי רוח אכזריים" (יפה לך להשלט ע"י מצבי הרוח שלך...)

הכל נתון לשיקול. אם זה משהו רציני, בוודאי שאסלוד מזה. אם זה סתם משהו שגורם לה אי-נעימות, אז אולי לא. ולגבי מצבי-הרוח - בדסמ זה לא משהו לוגי. סקס ואהבה הם לא דברים לוגיים. בוודאי שאני פועל על-פי תחושות, רצונות ומצבי-רוח, אחרת מה ינחה אותי?

ציטוט: וואלה, אם אני הייתי סאבית שלך, הייתי שותקת, כדי לא לתת לך בידיים משהו שתוכל להשתמש בו באותם מצבי רוח שלך.

לא מתאים לך ניסיון הדמוניזציה.. אגב פסים אישיים.

ציטוט: וזה לא משנה שאתה לא אקסטרימי בפעולותיך, לדעתך. הדיעות שלך הן אקסטרימיות.

אני לעולם לא פועל בצורה קיצונית, ולכן חופש המחשבה הוא שלי.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 1 בפבר׳ 2008
amy​(נשלטת) • 1 בפבר׳ 2008
מקבי, אם נפגעת, אני מתנצלת. אין ספק שמדובר בנושא טעון עבורי.
kael
לפני 16 שנים • 2 בפבר׳ 2008

איימי, כפרה

kael • 2 בפבר׳ 2008
אני לא מאמין במילת ביטחון אבל ברגע שאני מרגיש שהצד השולט מפספס אני ישר מסמן. זה לא שאני שותק והופך להיות שק איגרוף {למרות שיש כאלה שטוענים, אהמ אהמ, שזה בהחלט אני icon_smile.gif }. פשוט התחושה שיש מילת ביטחון שמרחפת שם הופכת את הסשן למכני אצלי. לכן אני לא אוהב אותן כל כך.

חשוב מאוד שגם הנשלט, בספייס או לא ידע מתי להפסיק ולא לחשוב שבגלל שהוא נשלט הוא אמור לספק את אדונו ולא להפסיק אותו ברגע שזה לא נכון לו.

כולנו בני אדם, כולנו אנושיים וכולנו טועים ומפספסים. סה לה וי.

}{
היודע איך
לפני 16 שנים • 2 בפבר׳ 2008

בסוף האמת יוצאת

היודע איך • 2 בפבר׳ 2008
בסופו של דבר, מעטים כאן האנשים שמשתמשים במילת בטחון.
הבטחון היחידי הוא בלהכיר מעט את בן הזוג.
כל הפוסטמות שנכנסות לסשנים קשים עם זרים מוחלטים ומנסות להשתיק את מצפונן על ידי קביעת מילת בטחון, סופן בחברות של כבוד בפורום הסגור, במילוי מסכים שלמים בדברי הבל תלושים מהמציאות, בהחלפת ניקים וחתימות תדירה ובהאשמות גורפות כלפי כל מי שיש לו זין.
כל העניין הזה הוא הרבה יותר בון טון מאשר משהו אמיתי וכולם כאן יודעים את זה, אפילו הליצנים הרדודים והמתחסדים.
או במילים אחרות: גבולות MY ASSC
עקיצה טבעית
לפני 16 שנים • 2 בפבר׳ 2008

שאלה מעניינת....

עקיצה טבעית • 2 בפבר׳ 2008
גבולות עבורי זה משהו שיכול להיות מאוד ראשוני, מאוד משתנה.
עם הזמן עם בן הזוג שלי למדתי אותו והוא אותי, התקרבנו ובנינו אמון אחד בשני, שעדיין נבנה ועדיים מתגבש בכל יום מחדש. עם כל הקרבה הזו והאמון גם גבולות משתנים, ויש בדיקה ונסיון למתוח גבולות כל פעם קצת יותר וכמובן בקשב מלא.
אם הגבולות מבאסים או מונעים מאיתנו אני לא חושבת, בסופו של דבר, הרצון שיהיה טוב ביותר לצד השני ולהיפך הוא מה שמוביל את היחסים ביננו באם אני שולטת או נשלטת.. .
כך שגבולות הם מה שמשאיר אותנו על הקרקע אולי בסופו של דבר...
למרות ששוב, לנסות לשנות ולמתוח גבולות, תמיד גורם לתענוג גדול.
וכשמתחלפים, לפעמים זה אפילו מעניין מסובך וכיף עוד יותר.. אבל זה כבר נושא אחר
icon_biggrin.gif
עקיצה טבעית
לפני 16 שנים • 2 בפבר׳ 2008

Re: שאלה מעניינת....

עקיצה טבעית • 2 בפבר׳ 2008
עקיצה טבעית כתב/ה:
גבולות עבורי זה משהו שיכול להיות מאוד ראשוני, מאוד משתנה.
עם הזמן עם בן הזוג שלי למדתי אותו והוא אותי, התקרבנו ובנינו אמון אחד בשני, שעדיין נבנה ועדיים מתגבש בכל יום מחדש. עם כל הקרבה הזו והאמון גם גבולות משתנים, ויש בדיקה ונסיון למתוח גבולות כל פעם קצת יותר וכמובן בקשב מלא.
אם הגבולות מבאסים או מונעים מאיתנו אני לא חושבת, בסופו של דבר, הרצון שיהיה טוב ביותר לצד השני ולהיפך הוא מה שמוביל את היחסים ביננו באם אני שולטת או נשלטת.. .
כך שגבולות הם מה שמשאיר אותנו על הקרקע אולי בסופו של דבר...
למרות ששוב, לנסות לשנות ולמתוח גבולות, תמיד גורם לתענוג גדול.
וכשמתחלפים, לפעמים זה אפילו מעניין מסובך וכיף עוד יותר.. אבל זה כבר נושא אחר
icon_biggrin.gif



ומעבר לזה, גם אם גבול הוא דבר שמבאס קצת או חוסם את החופשיות לפעמים, מתיחסים לזה כאל א-ב בכל דבר וזה משמש לקודש!