בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גבולות

אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 4 בפבר׳ 2008
אדון שי​(שולט) • 4 בפבר׳ 2008
huan כתב/ה:
אתה מוזמן לעסוק בדמוגוגיה ולהשוות אדם שבשם הזין ו"טובתה של הנשלטת" לפגוע בה לבין אנשים המנסים לנסות ולהגן עליהם בשם ובשביל השפיות. (גילוי נאות, לכותב עוד לא יצא לזיין אף אחת בעבקבות כתביו ודעותיו).
אתה מוזמן ללכת ולומר דברים בזכות "אנשים החושבים שהם יכולים לעוף ולכן קופצים מהחלון" - אני מעדיף להוריד אותם מהסמים ואז לאחר שהם אשכרה יהיו מסוגלים לעשות את ההחלטה לזוז הצידה ולתת להם לקפוץ מהחלון אן לחליפין להשתמש בדלת.

אנשים החושבים שדומים הם סופרמנים העומדים מעל כל טעות,הקדושים שבקדושים שלא יפגעו בזבוב עף פעם כפועל יוצא מתוארם, שהם יודעים לקרוא מחשבות ושמכל הסיבות האלה אין דבר יותר שפוי מלחכות לזר בעירום על 4 עם עיניים מחוסות בסימטה חשוכה - צריך לאשפז אותם ולהתחיל לחבר אותם למציאות.

במידה ואדם החושב שדומים הם אנשים רגילים לחלוטין, שעושים טעויות והיכולים להיות בני זונות שיפגעו, יאנסו ותעללו ועדיין תעשה צעד זה - אהלן וסהלן

אם אתה לא מבין את ההבדל בין שני המקרים,שמע...חבל.

העניין הוא לא בגבולות אינדווידואליים או מוחלטים אלה כיצד אנשים הגיעו אליהם ולמה וכיצד הם מחליטים להפר אותם.

תנו לאנשים המסוגלים להחליט החלטות להחליט אותם, ולא לאנשים המנותקים מהמציאות, כאלה שאינם מכירים אותה או מפגרים - אחרת אתה מוזמן ללכת ולתת לילדים קלצניקוב, לזרוק לפח את החובה ללמוד לנהוג ולהכויח זאת לפני שיושבים מאחורי ההגה, לתת לאנורקסיות החושבות ש"גם 30 קילו זה שמן" למות ברעב או לא לשפוט, לבקר או להוקיע דומים-פסיכולוגים-קוראי מחשבות-מנטורים או סאביות-בלתי פגיעות-מאמינות שכל דום הוא פסיכולוג-קורא מחשבות-פסיכאטר-מנטור-אל-עומד מעל כל טעות מעצם "תוארו".


בוא נתחיל מהבהרה פשוטה .
דומים הם בשום צורה לא סופרמנים . ונשלטות הן בשום צורה לא יצורים ללא יכולת החלטה משל עצמן . מדבריך נשמע כאילו אתה השפוי וההגיוני ותפקידך להגן על כל הנשלטות שחיות בוודאי בעולם של פיות . אז קודם כל אף אחד לא מינה אותך. ואתה לא נציג השפיות עליי אדמות . אז אנא ממך צמצם את הזילזול שלך כלפיי שאר האנשים . מן הסתם חלק גדול מהנשלטות כאן ( כן גם אלה שחיות בעולם של פיות ) יכולות ללמד אותך דבר או שניים בהלכות החיים .
בסופו של דבר הן כולן נשים שחיות את חייהן ומסתדרות עם החיים עד לרמה שיש להן מחשב בבית והן יכולות לראות את דבריי ההבל ואת ההשתלחויות שרצות כאן השכם וערב .
אז בוא ... תן לאנשים שמסביבך גם מעט קרדיט . ולפחות אל תתיימר לנסות להגן עליהן מפני עצמן .
על ידי שאתה עושה כך אתה לא עוזר להן אלא מעליב אותן .
אני טוען שלכל נשלטת יש את היכולת ההחלטה שלה . אני יכול להמליץ לה לא ללכת עם אדון שאומר מראש שאינו מתכוון לכבד גבולות . כמו גם שאני יכול להמליץ לה לא להפגש פגישה ראשונה בסמטה חשוכה על 4 . או להבדיל בביתה ערומה על 4 . אבל כאן זה נעצר . היכולת שלי היא רק להמליץ . מכאן כל אחת תעשה כפי שהיא מבינה ורוצה . והיה פה פעם שירשור של אחת שרצתה לממש פנטזית אונס עם אדם שהיא לא מכירה וחיפשה פה אנשים שיממשו את זה איתה .
לפי דעתך אנשים כאלה יש לאשפז בוודאי ולהוציא להם מהראש את הרעיון המסוכן הזה . אני טוען שכל מה שבאפשרותינו לעשות זה להצביע על הסכנות הכרוחות במימוש פנטזיה כזו . בסופו של דבר אותה האישה תחליט עבור עצמה .
השיטה שאתה נוקט בה היא דמגוגיה ולא סתם דמגוגיה אלא דמגוגיה זולה !
רשמת : " תנו לאנשים המסוגלים להחליט החלטות להחליט אותם, ולא לאנשים המנותקים מהמציאות, כאלה שאינם מכירים אותה או מפגרים ..."
על סמך קבעת כי אותם אנשים מנותקים מהמצאות ? על סמך כמה שורות בפורום ? או כתיבה מסויימת בבלוג ? לאנשים האלה יש שמות פרטיים ? או שמדובר בהכללה גורפת עבור מי שלא רוצה ללכת בדרך אותה אתה מוצא לנכון כהדרך השפויה ?

" אחרת אתה מוזמן ללכת ולתת לילדים קלצניקוב, " נותנים גם נותנים ... ילדים בני 18 מקבלים רובים אתה יודע ...

בכל מקרה המקסימום שאתה יכול לעשות זה להבהיר שאין דומים שהם פסיכולוגים וקוראי מחשבות . ולשם כך לא צריך להתלהם . ולא צריך לנהוג כתגרן בשוק . לא צריך להכפיש או להטיל רפש . רק צריך לדאוג לומר את מה שצריך בצורה ברורה .
אדונים הם לא קוראי מחשבות אפילו אם קוראים לאדון "אורן הקטן " .
ובכל זאת עדין יהיו נשלטות שיחפשו קשרים אחרים ממה שאתה מציע כהדרך הנכונה .
וזה לא עושה אותן באופן מוחלט לנשים שיש להגן עליהן מפניי עצמן . אולי הן נשים לא אחראיות כלפי עצמן . אולי הן לא מודעות לסכונים ( וכאן התפקיד החשוב של הפורום ) . ואולי מסיבה כזו או אחרת שנסתרת מבינתינו הן מעוניינות לחוות את חייהן בדרך הזו . בניגוד לדעת הרוב .
אני לא חושב שזה חכם עבורן .. אבל זאת זכותן המלאה . ולי אין זכות לטעון כי הן משוגעות .
אני יכול לומר רק דבר אחד ...
אדונים הם לא קוראי מחשבות אפילו אם קוראים לאדון "אורן הקטן " .

התובנה הזו שמה שנכון עבור אחד בהכרח נכון עבור האחר היא מוטעית . ואפילו ברורה מאוד באתר כמו זה . ואם אתה לא מודע לכך אז אתה טועה טעות מרה שמושכת את השטיח מתחת לרגליך שלך . ועל כן כל מה שבאמת רצוי , צריך , וחובה לעשות . זה להזכיר את הסכנות ולהסביר שוב שוב על חשיבות הבטיחות . כמו גם לומר :
אדונים הם לא קוראי מחשבות אפילו אם קוראים לאדון "אורן הקטן " .
בתקוה שאיך שהו זה יתפוס ...
אתה יכול בהחלט לנסות להוקיע טיפוסים כאלה או אחרים . מתוך הטענה שהם מסוכנים בעניך.
אבל הדרך שבה אתה עושה זאת משחקת לידהם . אתה מתלהם והם עונים לך ברפליקות משוננות שעובדות על מי שהם צריכים שהן יעבדו עליהן . ובכך יצא שכרך בהפסדך .
מי שתרצה ללכת עם ה" יודע איך " ועם " גלישר " מסכנת את עצמה ביודעין . וכל התוצאות של המהלך הזה יפלו על אחריותה . הם לא מרמים אף אחת . הם אומרים את מה שהם ישר בפנים .
מי שתבחר בהם בתור האדונים שלה . תהיה מודעת היטב למה שהיא נכנסת .
בעיניי יותר מסוכנים הם אלה המסתתרים מאחוריי החוקים והגבולות של עולם השליטה ומשתמשים בעולם זה על מנת לשנות את הגבולות תוך הפעלת מוניפולציות בזמן שהקשר כבר קיים . מתוך קידוש המילה " הסכמה " ולא קידוש הדרך שבה ה"הסכמה " הזו אמורה להתקבל .
אלה הם האנשים המסוכנים באמת !

ולגבי תגובתה של פרפרית 73 ...
אין דבר כזה אין דבר כזה .... ואת יכולה לדבר רק על עצמך . שמבחינתך לא יתכן קשר שלא יהיו בו גבולות ומילת ביטחון .
בואו נסתכל שניה בהגיון על הדברים .
אתן סומכות בצורה עיוורת על ההסכמה שאם תגידו מילה מסויימת הסשן יפסק .
אבל אתן שוכחות שזו בעצם רק מילה ... ואם האדון התעלם מכל שאר המילים שאמרתן לפניי אז גם למילה הזו לא תהיה משמעות בעיניו .

בעיניי הגבולות והיחס אליהן הוא הרבה יותר חשוב ממילת ביטחון כזו או אחרת .
גבולות צריכים להתקבל בהסכמה ומתוך הבנה שניתן לדון בהן , ובעתיד לפתוח אותן לדיון שוב .
אבל הגבולות לא נועדו על מנת שתרגישי בטוחה בסיטואציה . זאת לא ורסיה אחרת של שליטה מלמטה . גבולות נועדו למנוע נזקים פיסיים או נפשיים . ותו לא !
את רוצה לחוש נוח בסיטואציה ? תפתחי קשר עם האדון ואל תרוצי לסשן !
רוצה לחוש נוח בסיטואציה ? תפתחי אמון איטי באדון שלך ... תבקשי שהסשן הראשון יהיה קל .
אל תשימי גבולות במקום שבו תיקשורת צריכה לפתור את הבעיה !
אם את לא רוצה שיקרו לך דברים מסויימים ... תדברי עליהם ... תבהירי למה ומה מפחיד אותך בדברים הללו . להציב גבולות על מנת להמנע מסיטואציות ספציפיות זה בעיניי מיותר .
כי האמיני לי שלכל תחושה ניתן להגיע מכמה צורות של שליטה . ואם את תגדירי דבר מסויים כגבול רק על מנת להמנע מסיטואציה ספציפית שעולה על דעתך . אז את תגלי שיש עוד 5 סיטואציות שיגרמו לך לאותן התחושות ושלא נכללות בגבולות שלך .
ואם את כתוצאה מכל זה תכלילי חלקים גדולים מהקשר כגבולות ( לא כאב לא השפלות ) הריי שאת מצמצמת בצורה קיצונית את היכולת שלך לחוות דברים שיתכן שאת רוצה בהם אבל חוששת . ואת גם מצמצמת בצורה משמעותית את היכולת של הקשר להתפתח . משום שגבולות כאלה מאסיביים מורידים חלק גדול מיכולת החשיבה החופשית של השולט . מכמות הסיטואציות האפשריות בקשר וכתוצאה ישירה מכך מחלישים את הקשר ולא מחזקים אותו . ולמרבה הפליאה אולי צריך לומר כאן בצורה ברורה . גבולות ברמה סבירה מחזקים את הקשר .
בקיצור ... גבולות זה לא שם נרדף לשליטה מלמטה . ואם את רוצה שיתייחסו אליהם ברצינות עליהם להיות מאוד ברורים ומובנים . והם אף פעם ! אבל אף !!! פעם !!!! לא תחליף לתקשורת !!!
וגבולות לא נועדו שתרגישי בטוחה בסיטואציה . אלא נועדו להגן עלייך . וזה בכלל לא אותו הדבר .
וזאת גם לא רק סימנטיקה .
מקבי​(מתחלף)
לפני 16 שנים • 4 בפבר׳ 2008
מקבי​(מתחלף) • 4 בפבר׳ 2008
ציטוט: בשבילי דום טוב זה דום שיקבל את הגבולות שהגדרתי. ויראה לי שהוא מכבד אותם ובעיקר אותי.

ואם לא? אז מה הטעם בלדקלם אותם בכלל?

"תשמעי, רציתי לרצוח אותך, לקצוץ את הגופה ולשים במקפיא.. אבל אני רואה שדם זה בגבולות שלך, אז כנראה שאצטרך לשקול שנית."

בחייאת. הגבולות ברורים מאוד - מה שלא נראה לשולט, ומה שמסוכן באופן ברור וחד-משמעי. מעבר לזה, שתאמר לפני או אחרי סשן. שלא יבלבלו לי את המוח עם דרישות, מענות וקובלנות לפני שעוד בכלל נפגשנו.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 4 בפבר׳ 2008
amy​(נשלטת) • 4 בפבר׳ 2008
מקבי כתב/ה:
ציטוט: בשבילי דום טוב זה דום שיקבל את הגבולות שהגדרתי. ויראה לי שהוא מכבד אותם ובעיקר אותי.

ואם לא? אז מה הטעם בלדקלם אותם בכלל?

"תשמעי, רציתי לרצוח אותך, לקצוץ את הגופה ולשים במקפיא.. אבל אני רואה שדם זה בגבולות שלך, אז כנראה שאצטרך לשקול שנית."



חחחחח! icon_biggrin.gif
huan
לפני 16 שנים • 4 בפבר׳ 2008
huan • 4 בפבר׳ 2008
אדון שי, עם עוד לא הבנת אני לא תוקף את ההחלטות עצמם אלהאת דרך הקבלה שלהן - במידה ומישהי רוצה להאנס על ידי 5 גברים אהלן וסהלן - כל עוד היא מודעת לכלל הסכנות שבדבר ולהשלכות האפשריות של מעשה זה.במידה והיא איננה מודעת להם וחושבת שכולם יהיו גנטמלמנים,ישתמשו בקונדום,יגמרו וילכו ואיננה שקלה כלל את האפשרות שאחד מהם או כולם יסתו קצת מהפנטזיה שלה ועל הדרך ישלחו אותה למיון וידביקו אותה באיידס - יש להגן אליה מפני עצמה ואני בתור אדון הייתי נמנע להשתתף בפנטזיה שלה ומנסה למנוע זאת מאחרים.

אנשים שהם מחוברים למציאות ועושים החלטות שקולות (ולא משנה מה הן ההחלטות האלה) הן סבבה מבחנתי - הם יכולים להתאבד,הם יכולים לעשות סקס עם 50 חולי איידס בלי קונדום - מבחנתי זה יהיה סבבה אגוזים.
אבל אדם שאיננו מסוגל או איננו עושה תהליך דומה ותהיה הסיבה אשר תהיה - הייתי מונע ממנו לקנות כרטיס לוטו. לצערי נכון לעכשיו אני יכול רק לדבר.

הטעות הבסיסית שלך היא שכל האנשים פה אכן מקבלים החלטות שקולותכפי שתארתי ויש להן סיבות(גם עם אלומותובלתי ידועות) ומחבורות למציאות לעשות זאת. אך זו לא המציאות - במציאות רבות פה,במיוחד המתחילות, חושבות שבדסמ זו תרופה נפלאה לאונס, דומים הם קוראי מחשבות ופסיכאטרים, מדובר בעולם ורוד שבו אף אחד לא יפגע בהם וכולם רוצים בטובתן - עבור בחורות ובחורים כאלה שום דבר איננו נכון. ויש לעצור אותם - ולא צריך ללקט מידע מבלוגים בשביל זה, מספיק לדבר איתם או לחליפין לראות אותם מתמוטטים עקב ההשלכות ש"באו להם מאמצע שום מקום".
הסיבה שאני מתנגד לגילשר היא לא העובדה שאין לו גבולות,אלה שהוא לא נראה האדם שיבדוק האם הנשלטת שבאה עליו מחוברת למציאות וגם עם הוא יבדוק אז לא יהיה לו אכפת מספיק בכדי לשלוח אותה לעזעזל במקום לזיין אותה/לתפור הל את הכוס - לשכוח מכל העניין ולא לחשוב אפילו מה יקרה אחר כך. וגילשר הוא לא לבד בסיפור הזה - והמציאות מוכיחה שוב ושוב שזה אכן המצב ב99% מהמקרים.
יכול להיות שאני עושה לגילשר עוול - אך אני לא עושה עוול לכל החארות האחרות - שמחליטים שגבולותזו המלצה בלבד והולכים ומזיינים מישהי בלי קונדות בעודה כפותה ולא יכולה להתנגד ואז כשהיא באה בטענות מתחילים להצתדק - או כאלה שכאשר הם יפגשו מישהי שלא מחוברת למציאות אך במקום לשלוח אותה לטיפול ינצלו אותה - בלי גבולות - בשם הזין שלהם.

אני מסכים איתך לחלוטין שהמסוכנים באמת הם אילו שבנגוד לגילשר אינם באים ומצהירים על כוונותיהם באופן הישיר שגילשר עושה. אך עצם קידום הרעיון שאין דבר כזה גבולות ומדובר במושג אמורפי ללא אחיזה במציאותשיש לשאוף ושבור ולהפר - הוא דבר מסוכן לא פחות ואת הסיבות לכך כבר מניתי בעבר כולל העובדה שברגע שלאדם אין גבולות בכלל אז "לא" זה רק עוד סימן לגבול שיש לשבור ולא סימן שיש להפסיק (במקרה זה כפי שציינתי האדם בעמדת החולשה,ולהיות כפותוקשור זה אכן חולשה, מאבד את היכולת להמשיך ולהחליט משהו) - מעבר לזה, כאשר ישנם שני אנשים שפויים היכולים להפסיק בכל רגע - השמיים הםהגבול מבחינת הפרוצדורות - שישרפו אחד את השני, מקובל עלי.

תגובתך לפרפרית דרך אגב רק מדגישה את מקור חוסר ההבנה - גם אני וכל מי שהתבטא קודם חושבים שתקשורת היא הדרך - אך במצב בו אין תקשורת מסיבה זו או אחרת גבולות ומילת ביטחון הן התחליף הכי טוב תוך שהיא יוצאת מנקודת ההנחה שכולם פה שפויים ולא רוצים להזיק אחד לשני.
במקרים שתארתי ואותן יש למנוע - לא מילת ביטחון ולא גבולות לא יעזרו!

אני מקווה שהבנת את הסוגייה, כי אולי ההבנה שלך לוקה בחסר אתה נראה כמו אדם רהוט ולא אידיוט.
sahar
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
sahar • 5 בפבר׳ 2008
מקבי כתב/ה:
ציטוט: בשבילי דום טוב זה דום שיקבל את הגבולות שהגדרתי. ויראה לי שהוא מכבד אותם ובעיקר אותי.

ואם לא? אז מה הטעם בלדקלם אותם בכלל?

"תשמעי, רציתי לרצוח אותך, לקצוץ את הגופה ולשים במקפיא.. אבל אני רואה שדם זה בגבולות שלך, אז כנראה שאצטרך לשקול שנית."

בחייאת. הגבולות ברורים מאוד - מה שלא נראה לשולט, ומה שמסוכן באופן ברור וחד-משמעי. מעבר לזה, שתאמר לפני או אחרי סשן. שלא יבלבלו לי את המוח עם דרישות, מענות וקובלנות לפני שעוד בכלל נפגשנו.




לא הגבולות לא ברורים.
זה מה שאני מנסה להסביר לך.
לכל אחת/ד יש גבולות שונים.

ותכלס, אם למישהי היה כתוב בפרופיל שמה שהיא מחפשת זה ביזאר קשה לדוגמא,
היו כאן מספר אנשים שמבינים שהיא לא "כוס התה שלהם".
ואותו הדבר אפשר גם להגיד בקשר לכל מני גבולות למינהם. סתם לקחתי ביזאר קשה כי זה קל..

אם אני כותבת שאני מחפשת מערכת יחסים/סשן בלי 1,2, ו3, אז אני מצפה מכל מי שחושב שאולי הוא מתעניין שיהיה לו את היכולת הבסיסית לקרוא ולבדוק אם יש התאמה מינימלית...
בגבולות כמו בשאר הנתונים.

ואם כל זה לא מתאים לך..
obviously
אז אתה מוזמן לא לפנות (לכל אחת שלא מתאימה לך).

זה עדיין לא אומר שהדרך שלך היא הטובה ביותר, אז get off your high horse.
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
אדון שי​(שולט) • 5 בפבר׳ 2008
חואן אין בנינו ויכוח כי יש אקטים אסורים .
אני בכלל טוען שגם לא כל הסכמה היא הסכמה קבילה .
ולא על זה ניהלתי איתך את הדיון .
אלא על הדרך שבה אתה מציג את הדברים .
אנסה להסביר שוב ולאט .
כל מה שאתה יכול לעשות זה להסביר ולהבהיר את הסכנות הכרוכות בנתיב הזה .
אתה לא צריך לנהל קמפיין אישי נגד אף אחד .
אתה לא צריך לתקוף או להאשים .
אתה גם לא צריך לבוא מתוך נקודת מוצא כי אתה הוא זה השפוי וכל השאר צריכים להוכיח את עצמם כשפויים .
תמיד טענתי ותמיד אטען כי לעולם השליטה צריך לבוא ממקום שלם . וגם רשמתי כאן בעבר שלפי דעתי מי שהיא נפגעת התעללות מינית או כל התעללות אחרת צריכה קודם כל לטפל בעצמה לפני שהיא נכנסת בשערי עולם השליטה .
לעולם השליטה צריכים לבוא מתוך מודעות , הכרה , ובחירה . ולא מתוך פיצוי או להבדיל נסיון לחוות את החוויות הטראומטיות מהעבר שוב .

אתה מצייר סיטואציה כאילו בא גבר לוקח נשלטת כופת אותה ומזיין אותה ללא קונדום .
כאילו שאין קשר לפני המפגש .. אין שיחות והנשלטת לא יכולה לתהות על קנקנו של השולט .
הדבר אותו מתאר הוא עברה פלילית שעונה לשם " בעילה שלא בהסכמה " .
עכשיו דברים כאלה בהחלט קורים בעולם השליטה . וכן תמיד יהיו "חארות " שינצלו את עולם השליטה למטרה הפוכה מהמטרה שעולם השליטה נועד לשמה .
אבל בסך הכל מדובר בחלק מאוד מאוד קטן . ובשם המקרים האלה לא צריך להתחיל לפרסם כל מיני הודעות שתפקידם לזרוע פאניקה בקרב הקוראים .
אפשר שוב פשוט לרשום ממה צריך להזהר . ולא צריך לצאת בהגדרות שוצפות וקוצפות .
הדברים שאותם אתה מתאר הם לא יום יומיים . זה לא הלך המחשבה של הרוב שעוסק בעולם השליטה . וגם הנשלטות שכלשונך חיות בעולם של פיות ... הן לא נפוצות עד כדי כך .
אתה בחור אמוציונאלי . אבל בוא נשים את הדברים בפרספקטיבה .
מצד אחד לא נזרע פאניקה לשווא ומצד שני פשוט נזהיר .
אני מקווה שהפעם אני אהיה יותר מובן לך .
אנחנו לא מתווכחים על הדברים אלא על הדרך לומר אותם .
ואני לא חושב שהדרך המתלהמת והמזלזלת שלך משרתת את המטרה החשובה שאותה אתה מנסה לקדם .
תנסה לחשוב ואולי תבין שאפשר גם אחרת ...
huan
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
huan • 5 בפבר׳ 2008
הו, אני רחוק מלהיות אמוציונלי - אבל זה יכול להיות כלי רטורי מצויין.

בכל מקרה אני שמח שאין בינינו ויכוח על הדברים.
כפי ששמת לב, להזהיר לא מזהירים פה ומלמדים לא מלמדים פה, עם במקרה עם כניסתך לאתר הוצג בפניך מידע מסודר או שנתקלת במידע כזה במינימום מאמץ אתה מוזמן לספר על כך ולהביא לינק (תחושתי האישית היא שזה לא קרה) - למרות ניסיונות שנעשו בעבר בכדי להגשים מטרה זו ונפלו או התפוגגות עקב "חוסר עניין לציבור" והתנגדויות כאלה ואחרות ל"בית ספר לבדסמ" הנשענות לרוב על הרציונלים המעוותים של הפוסט מודרניזם או במקרים מסויימים על ניגוד אינטרסים (מה לעשות שיש כאן לא מעט דומים המעדיפים את הסאביות שלהם בורות וקלות לתמרון - לא סתם ישנם מקרים רבים בהם דומים מסויימים מטילים מגבלות על התקשורת של הנשלטות שלהם עם חברי קהילה אחרים ועל גישתם לפורומים ומידע).

כשזה המצב - כשהכל פרוץ והפרצה קוראת לגנב, בנוסף להסבירים לא יזיק לשמוע גם סיפורים מהחיים - סיפורים שקורים כל יום, סיפורים שחלקם פליליים, סיפורים הרחוקים מלהיות נדירים או להימצע בשוליים, ובניגוד למסעות ההפחדה של אל-סם, המועצה לזהירות בדרכים וזו - אילו גם סיפורים אמיתיים שחלקם ממשיכים להתקיים שנים ולגבות קורבנות לעיתים תוך עידוד או הסכמה בשתיקה של רבים בקהילה, כולל "אושיותיה" הנותנים להם גיבוי בשם השבטיות הידוע לשמצה או בעקבות הכללים המונעים פירסום ניקים,שמות פרטיים ותיאורים - הכל בחסות הדיסקרטיות.
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
אדון שי​(שולט) • 5 בפבר׳ 2008
לגבי מידע במינמום מאמץ ...
כנס לפורום אלפוני .
יש שם המון מידע .
רק צריך את הרצון לקרוא .
huan
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
huan • 5 בפבר׳ 2008
אלפוני? בחייך!
כמו שאמר שימעון פרס"בשביל מה צריך ללמוד היסטוריה כשיש אינטרנט וגוגל" - הבעיה היחידה שזה עובד בתאוריה אבל לא במציאות (למרות שאלפוני כמקור מידע מקיף לא עובד גם בתאוריה)
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 5 בפבר׳ 2008
אדון שי​(שולט) • 5 בפבר׳ 2008
אגב אתה מאוד צעיר ומכאן התזזיתיות שלך והרצון לצאת בהצהרות גורפות שמנסות להגדיר שחור ברור ולבן ברור .
קח את הזמן . ונסה להבין את העולם לפני שאתה בא לתקן אותו . גם אני הייתי פעם כמוך ולכן אני יותר סלחן מאשר אחרים .
אל תמהר לתקוף .
אל תמהר לצאת בהצהרות גורפות .
ואל תחשוב כי כל האחרים פחות טובים ממך ופחות מבינים ממך .
כי זו הדרך הבטוחה להפוך לעוד קוריוז .
ואני במקומך הייתי גם עובד קצת על תיקון שגיאות כתיב .
אלה המלצות או עיצות . ואתה יכול כמובן לקבל אותם או שלא .
דווקא יש לך פוטנציאל . אל תבזבז אותו סתם . תשאף ללמוד ולהתפתח ואל תחשוב שאתה כבר יודע הכל .
בחרתי לרשום לך את כל זה עכשיו ולא בזמן ההתדיינות כדי שלא תחשוב שאני שולף עליך את קלף הנסיון .
אלא באמת בתור ביקורת בונה .