Tobias(אחר) |
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
Tobias(אחר) • 9 בפבר׳ 2008
"תודה. אני לוקחת את העצה.
היא נכונה. אמנויות לחימה מציעות להלחם כאשר יש הכרח ולהתרחק כאשר אין טעם. אתה צודק. אני מתרחקת מפה." שחורה ונאווה אני חושב שלא הבנת אותי כל כך הפואנטה שלי הייתה הפוכה לא לעזוב את המקום כי מישהו שלח בך איזה עלבון אלא להיות כמו טפלון לדעת ששום עלבון לא יכול לגעת בך...להיות מספיק בטוח בעצמך ומי שאתה בשביל שלא תצתרך בכלל להרגיש צורך "להחזיר" בדיוק לאחרונה היה דיון בנושא בבלוג של לוטוסית. ואני אומר פה את אחד הדברים שאמרתי שם אני פה גם מהתקופה שהאתר רק נפתח ולא עזבתי ואני עדיין מגיב ותכלס....אם אני רואה פתאום איזה מריבה טיפשית וגם אם היא נמשכת עמוד או שתיים...אני פשוט מדלג עליה ...קורא את התגובות בעלות התוכן...ומגיב על הנושא עצמו ולא דווקא על כל הרסיסים שמסביב. יש פה מספיק מקום לכולנו. אני אתן כאן ציטוט שאני מאוד אוהב מאת "John Donne" All mankind is of one author, and is one volume; when one man dies, one chapter is not torn out of the book, but translated into a better language; and every chapter must be so translated...As therefore the bell that rings to a sermon, calls not upon the preacher only, but upon the congregation to come: so this bell calls us all: but how much more me, who am brought so near the door by this sickness....No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." הפונאטה היא שכל אדם שיכול לתרום לתרבות הדיון, ועוזב את הדיון, גורע מאיתנו את עצמו ומוריד את התרבות שחשובה לו כאן עוד מדרגה מטה. כולנו חשובים כולנו תורמים. במקום לעזוב, תכתבו עוד ותכתבו, לא תגובות נגד לעלבונות קטנוניים ונסיונות לעורר ריב, תכתבו על הנושא המדובר. לפחות פעם אחת למען השם אחר כך תנו דעתכם על כל נושאי המשנה שעולים במהלך הדיון. |
|
להבה חשופה |
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
משטרת המחשבות!@!
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
להבה חשופה • 9 בפבר׳ 2008
החלטתי למרות הכל להגיב. אף שנמנעתי לאחרונה להגיב, בגלל תרבות "חוסר הדיון" שנפוצה פה בזמן האחרון, כמעט בכל שרשור שנפתח.
אומנם אנו נקראים "הגננון של כלוב" אבל זה עדיין לא אומר, שאנו צריכים להוכיח זאת הלכה למעשה, ולהתנהל בשרשורים כמו ילדים שרבים בארגז החול. שלגי, כתבה שרשור שבוא היא כתבה את אשר רבים חושבים כמותה. במקום לענות לעצם הנושא, של השרשור, "הוכחתם" הלכה למעשה , את ההפך ממנה ששלגי, התכוונה בעצם פתיחת השרשור . טאבי כתב : "....שכל אדם שיכול לתרום לתרבות הדיון, ועוזב את הדיון, גורע מאיתנו את עצמו ומוריד את התרבות שחשובה לו כאן עוד מדרגה מטה. כולנו חשובים כולנו תורמים. במקום לעזוב, תכתבו עוד ותכתבו, לא תגובות נגד לעלבונות קטנוניים ונסיונות לעורר ריב, תכתבו על הנושא המדובר. לפחות פעם אחת למען השם אחר כך תנו דעתכם על כל נושאי המשנה שעולים במהלך הדיון...." כל מילה מעבר לכך מיותרת .!! להבה חשופה.!@! |
|
שחורה ונאווה |
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
9 בפבר׳ 2008
שחורה ונאווה • 9 בפבר׳ 2008
tebayes כתב/ה: הפואנטה שלי הייתה הפוכה לא לעזוב את המקום כי מישהו שלח בך איזה עלבון אלא להיות כמו טפלון לדעת ששום עלבון לא יכול לגעת בך...להיות מספיק בטוח בעצמך ומי שאתה בשביל שלא תצתרך בכלל להרגיש צורך "להחזיר" בדיוק לאחרונה היה דיון בנושא בבלוג של לוטוסית. ואני אומר פה את אחד הדברים שאמרתי שם אני פה גם מהתקופה שהאתר רק נפתח ולא עזבתי ואני עדיין מגיב ותכלס....אם אני רואה פתאום איזה מריבה טיפשית וגם אם היא נמשכת עמוד או שתיים...אני פשוט מדלג עליה ...קורא את התגובות בעלות התוכן...ומגיב על הנושא עצמו ולא דווקא על כל הרסיסים שמסביב. יש פה מספיק מקום לכולנו. אני אתן כאן ציטוט שאני מאוד אוהב מאת "John Donne" All mankind is of one author, and is one volume; when one man dies, one chapter is not torn out of the book, but translated into a better language; and every chapter must be so translated...As therefore the bell that rings to a sermon, calls not upon the preacher only, but upon the congregation to come: so this bell calls us all: but how much more me, who am brought so near the door by this sickness....No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." הפונאטה היא שכל אדם שיכול לתרום לתרבות הדיון, ועוזב את הדיון, גורע מאיתנו את עצמו ומוריד את התרבות שחשובה לו כאן עוד מדרגה מטה. כולנו חשובים כולנו תורמים. במקום לעזוב, תכתבו עוד ותכתבו, לא תגובות נגד לעלבונות קטנוניים ונסיונות לעורר ריב, תכתבו על הנושא המדובר. לפחות פעם אחת למען השם אחר כך תנו דעתכם על כל נושאי המשנה שעולים במהלך הדיון. תודה. קשה לי להרגיש כמו הטפלון שהעלבונות מחליקים ממנו. העצה הכללית של אמנויות הלחימה היא לא לדבר ולבצע והדרך מגיעה יחד עם העשיה הנכונה. ביהדות המשפט אומר: "נאה דורש ונאה מקיים". אני מקווה שהדרך שלך תהיה הדרך בכלוב. אני לוקחת בינתיים פסק זמן. |
|
אדון שי(שולט) |
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
אדון שי(שולט) • 10 בפבר׳ 2008
שמידט כתב/ה: חשבתי שהשרשור נגע במשטרת המחשבות. זה שהוא הדרדר לאיזו דחקה
על המוצא עדתי היה מישני, אבל אם כבר צוחקים, למה שלא נצחק עד הסוף? שמידט מה שמוזר הוא שכאשר מדברים על " משטרת המחשבות " מדברים על אנשים מהסוג שלך בידיוק . אבל אני תוהה האם זה רלוונטי בכלל עבורך מה נושא הדיון . ואגב בתגובה אחרת צירפתי קישור לשיר . ואני אצרף גם הפעם . http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=4549&singer_id=1500&song_title=2932e7 שיר שמפורסם בשירונט שמדבר על רצח ! רחמנא לצילן ועוד ללא הסכמה ויש גם חשד סביר שהכותב לא כיבד את גבולות הנרצחת . ואגב לא רשום בשום מקום שהרוצח מצטער על מעשיו . וגם לא כתוב בשום מקום שלא מדובר במקרה אמיתי . עכשיו כנסי בו ( בכותב ) כי אם את מסכימה שבאתר כמו שירונט שיש אליו גישה לבני נוער ולוניליים . אז מה לנו פשוטי העם כי נלין על כתביו של גלישר ? או של כל אחד אחר שכותב על עברות פחות חמורות מרצח בדם קר ועוד תחת העילה שהבחורה לא הפסיקה לזוז ( בגלל הפרקינסון ) וזה עיצבן אותו . אז כדברייך אצטט " אתה לא מבין שאם היום תקבל את הדבר הזה, מחר אתה גם תקבל מישהו שהוא קצת יותר מגילשר, ומחרתיים תקבל עוד מישהו שהוא עוד קצת יותר, ובסוף תקבל קהילה שמסתובבים בה אנשים שאומרים שהסכמה היא על הזין שלהם, ולא רק שאומרים, אלא עושים. " אז אנא ממך לפני שכל דיכפין יתחיל לרצוח בהשראת השיר הזה לכי תעשי קצת רעש שם ותעזבי אותנו ממשטרת המחשבות שלך . ואחריי שתסיימי עם השיר הזה יש לי עבורך רשימה ארוכה ונכבדה של כתבים שעוסקים ברצח או באונס . ואם כבר לדקדק אז גם את כתביו של המרקיז דה סאד עצמו . ( במידה ואת לא יודעת המרקיז דה סאד עצמו דגל באונס וכתביו מתפרסמים עד היום ) . כפי שרשמתי בשירשור בפורום מקביל . את כאן על מנת למשוך תשומת לב ולכן כל תגובה משחקת לידייך . מעבר לתגובה הזו ולתגובה בפורום המקביל אין בכוונתי להתייחס לדברייך בצורה נוספת . את יכולה להתקיף ולהכפיש מכל הבא ליד . ואני ממליץ גם לכל השאר להתעלם . |
|
אדון שי(שולט) |
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
אדון שי(שולט) • 10 בפבר׳ 2008
נ.ב
שימו לב שהכינוי שמידט קיים רק מה 6 לפבואר . היום ה 10 לפבואר . ויחד עם זאת מפגין ידע רב בכל הנוגע למה שגלישר כתב . עושה לי רושם של מישהו שפתח כינוי רק על מנת לבצע " סיכול ממוקד " . לא מכובד בעיניי . כמובן שלכולם יש זכות לומר את שלהם . גם ל"שמידט " . אבל אם זה חבר בכלוב שבחר לפתוח כינוי חדש רק על מנת להשתלח בחבר אחר . זה נראה לי מאוד נמוך כהתנהגות . ויש לקרוא את הדברים שכינוי הרפאים הזה כותב בהסתייגות . ולהתייחס אליהם בהתאם . ובעיקר לא להיגרר למחוזות שכינוי הרפאים הזה רוצה לגרור את הדיון . |
|
Lanya Colson |
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
Lanya Colson • 10 בפבר׳ 2008
אדון שי כתב/ה: ואגב בתגובה אחרת צירפתי קישור לשיר . ואני אצרף גם הפעם . http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=4549&singer_id=1500&song_title=2932e7 שיר שמפורסם בשירונט שמדבר על רצח ! רחמנא לצילן ועוד ללא הסכמה ויש גם חשד סביר שהכותב לא כיבד את גבולות הנרצחת . ואגב לא רשום בשום מקום שהרוצח מצטער על מעשיו . וגם לא כתוב בשום מקום שלא מדובר במקרה אמיתי . . דווקא בגלל שאני מסכימה איתך, אדון שי, אני חייבת להעיר לך על דרך הטיעון. כל מה שמתפרסם בכלוב, מתפרסם תחת קטגוריה של אירוטיקה. ז''א זה כאן מכיוון שמישהו מתגרה מזה מינית. אי אפשר להשוות את זה לפרסום בקונטקסט אמנותי. זוועות רבות תוארו בסרטים, ספרים, ושירים. הזוועות הן חלק מהאנושות. ההבדל בין מה שקורה כאן לשירונט הוא, שכאן מישהו מאונן עליהן. מה שיש כאן (ומה שצריך להגן עליו) הוא לא החופש לכתוב זוועות, אלא החופש לאונן עליהן. |
|
שמידט |
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
שמידט • 10 בפבר׳ 2008
אדון שי כתב/ה: נ.ב
שימו לב שהכינוי שמידט קיים רק מה 6 לפבואר . היום ה 10 לפבואר . ויחד עם זאת מפגין ידע רב בכל הנוגע למה שגלישר כתב . עושה לי רושם של מישהו שפתח כינוי רק על מנת לבצע " סיכול ממוקד " . לא מכובד בעיניי . כמובן שלכולם יש זכות לומר את שלהם . גם ל"שמידט " . אבל אם זה חבר בכלוב שבחר לפתוח כינוי חדש רק על מנת להשתלח בחבר אחר . זה נראה לי מאוד נמוך כהתנהגות . ויש לקרוא את הדברים שכינוי הרפאים הזה כותב בהסתייגות . ולהתייחס אליהם בהתאם . ובעיקר לא להיגרר למחוזות שכינוי הרפאים הזה רוצה לגרור את הדיון . שימו לב שכל מי שתוהה, מוזמן לגשת לכלובי ולברר אם יש לי עוד ניק בכלוב. פאק, אתה סנילי לאן בדיוק אני רוצה לגרור את הדיון שייקה? למחוזות שבהן מישהו מערער על היכולות העאלק האינטלגנטיות שלך? כמה השקעת בליצור את הנישה הזאת שלך? בטח לא ניתן לאיזה שמידט לערער על מקומך הכה נישא ורם שהזעת עליו ימים ולילות. תגיד, יש מצב שאתה כל כך מגן על גיל רק בגלל שאתה מתחבר לניכור הרגשי שלו? |
|
שרפית(שולטת) |
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
לפני 16 שנים •
10 בפבר׳ 2008
שרפית(שולטת) • 10 בפבר׳ 2008
אני רוצה להחזיר את הדיון לבקשה הראשונית של שילגי לצנזור עצמי ולצנזור קהילתי של הקולות שצועקים כאשר מתפרסם חומר אמיתי, שיש עליו מחלוקת בקשר להסכמה, ולצנזור העצמי והקהילתי כאשר מתפרסמות פנטזיות קשות.
לניה קולסון כתבה לאדון שי. Lanya Colson כתב/ה: אדון שי כתב/ה: ואגב בתגובה אחרת צירפתי קישור לשיר . ואני אצרף גם הפעם . http://www.shiron.net/songView.aspx?song_id=4549&singer_id=1500&song_title=2932e7 שיר שמפורסם בשירונט שמדבר על רצח ! רחמנא לצילן ועוד ללא הסכמה ויש גם חשד סביר שהכותב לא כיבד את גבולות הנרצחת . ואגב לא רשום בשום מקום שהרוצח מצטער על מעשיו . וגם לא כתוב בשום מקום שלא מדובר במקרה אמיתי . . דווקא בגלל שאני מסכימה איתך, אדון שי, אני חייבת להעיר לך על דרך הטיעון. כל מה שמתפרסם בכלוב, מתפרסם תחת קטגוריה של אירוטיקה. ז''א זה כאן מכיוון שמישהו מתגרה מזה מינית. אי אפשר להשוות את זה לפרסום בקונטקסט אמנותי. זוועות רבות תוארו בסרטים, ספרים, ושירים. הזוועות הן חלק מהאנושות. ההבדל בין מה שקורה כאן לשירונט הוא, שכאן מישהו מאונן עליהן. מה שיש כאן (ומה שצריך להגן עליו) הוא לא החופש לכתוב זוועות, אלא החופש לאונן עליהן. האתר הוא גם אתר שמיצג את הקהילה. "הבית של קהילת הבדסמ בישראל". סופר כותב לקהל אנונימי. התגובה של הקהל מעניינת אותו, אבל הוא יודע שהתגובות נעות מקצה לקצה. פה החומר שמתפרסם גם מיצג את הקהילה. טיש העלתה שאלה של גבולות החומרים שמתפרסמים בגלל היצוג של הקהילה. פה עולה השאלה של "משטרת המחשבות" ואם צריך לצנזר, צנזור עצמי או צנזור משותף קהילתי, תגובות שמביעות תגובה שלילית לחומרים אכסטרימיים, בין חומרים שהם אכסטרימיים בגלל שתארו מעשים שיש עליהם מחלוקת בגלל שהם מעשים שהיו במציאות, ובין שהן פנטזיות שעוברות את גבולות המיין סטרים הרחב, שזאלופון תאר. כתבתי שלדעתי לא טוב לבקש צנזורה של הקולות המתנגדים לחומרים אכסטרימיים, אבל אני חושבת שיש צנזור עצמי בכל הקשור לפנטזיות אכסטרימיות. מי שלא אוהב את הפנטזיה האכסטרימית לא מגיב לה. גבולות הפרסום בכלוב נשארו של כלובי שמחליט אם יש נושאים שלמים שהוא לא רוצה לראות באתר, למשל פנטזיות על פאדופיליה. (אני לא יודעת מה מדיניות האתר בקשר לפנטזיות פאדופיליות. קראתי קצת בפורומים וכמה בלוגים ואני לא יודעת מה מתפרסם.) במקרה התפרסמה אתמול כותרת יפה של "האישה המושלמת". http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=22085 קראתי את הסיפור לא בעיון וראיתי שזאת פנטזיה נאקרופילית. חיפשתי אם מסופר על רצח של האישה לפני קיום היחסים הנקרופיליים ואם הוא כתב סיפור מתח על רוצח נקרופיל או על נקרופיל שלא ביצע רצח. אחרי שקראתי צנזרתי את עצמי כי מי שכתב ביכולת ספרותית טובה לא יאהב שהתאור עורר בי צמרמורת, קור ורצון שבמציאות ידאגו שלא יהיו מעשים כאלה. הפנטזיה לא היתה במציאות ולא עוררה תגובות נזעמות. קראתי את השרשורים של הבלוג שהורד ושם היה ברור שסאביות צעקו רק בגלל שהתאורים היו על מעשים שארעו במציאות, אבל הפרשנות אם היתה הסכמה ומה קרה בכל הסיפורים האלה היא הדיון שחייב להתעורר כאשר הגבולות לא ברורים. זאלופון כתב באריכות על הנושא. אי אפשר להשתיק את הקולות הצועקים, אבל אפשר שרוב התגובות והדיונים יציגו נורמות של תרבות דיון בכלוב. הקביעה הזאת היא בראש ובראשונה אישית, כאשר כל אחד יבצע אותה בעצמו ורק אז יוכל להטיף עליה לאחרים. |
|