סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפרק האחרון של אבודים וBDSM- ספויילר בפנים...

mardan​(שולט)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

הפרק האחרון של אבודים וBDSM- ספויילר בפנים...

mardan​(שולט) • 8 במרץ 2008
אני יושב וצופה באבודים, עונה רביעית פרק שש ופתאום באחד הרגעים הטלווזיונים החזקים של הפרק מתנהלת השיחה הבאה:
(בערך..)
היא:
אבל למה עשית לו את זה.
הוא:
את לא מבינה
____
היא:
לא

הוא:
את לא קולטת שאת כאן בגללי
את לא מבינה שאני הבאתי אותך.
את שלי.

היא:
מבט מזועזעף אבל מוכנע
_____
ראית את הפרק עם חברים שלי, פתאום חשתי התעוררות בגינס באמצע הפרק.

האם גם אתם שמים לב שעולם השליטה מתפשט לו אל כל הספיחים השונים בעולם? פתאום אתה קורא שירים ורואה סרטים ובטלוויזיה יש כל מיני רמיזות. האם העולם הזה בחדרי חדרים, כולו מתחלק לשולטים ונשלטים??

האם זה מה שכמה שנים של אינטרנט עושים?
Paragon
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008
Paragon • 8 במרץ 2008
איזה מצחיקול אתה, אני די בטוחה שהוא לא התכוון ל"שלי" במובן של רכוש ובדסמ, אלא "שלי" במובן הכי טהור ומקובל של המילה, במובן של אהבה והרכושנות הטבעית שמתעוררת כשמאוהבים icon_lol.gif

מצד שני, זה לא שיש יותר רמיזות בדסמיות שאנחנו מוצאים בתקשורת ובסביבה, זה שאנחנו שמוצאים ומקשרים כל דבר בערך לבדסמ icon_smile.gif
mardan​(שולט)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

נו, אני לא דפוק...

mardan​(שולט) • 8 במרץ 2008
ראית את הפרק? ראית את הטון שבו הוא מדבר? זה היה נשמע לגמריי בי. די. אס . אמי. למרות שאני נוטה להסכים איתך בחלק השני של התגובה.

מה שבטוח-
בסצינה ההיא זה היה לגמריי רכושני - שליטתי. אולי הוא לא הולך לקשור אותה וכולי, אבל הוא כן חושב שהיא שייכת לו...
Bullitt​(נשלט)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

Re: נו, אני לא דפוק...

Bullitt​(נשלט) • 8 במרץ 2008
mardan כתב/ה:
ראית את הפרק? ראית את הטון שבו הוא מדבר? זה היה נשמע לגמריי בי. די. אס . אמי. למרות שאני נוטה להסכים איתך בחלק השני של התגובה.

מה שבטוח-
בסצינה ההיא זה היה לגמריי רכושני - שליטתי. אולי הוא לא הולך לקשור אותה וכולי, אבל הוא כן חושב שהיא שייכת לו...


בן רכושני מאוד, אבל הוא לא היתכוון שהיא שלו, שג'ולייט היא השפחה שלו.
התכוון לכך שהיא שלו ושאף אחד לא ינסה אחרת הוא יגמור גודווין.
פחדנית האושר​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

אם כבר אבודים אז התאוריה:

1900 המוקדמות: "The Black Rock" הייתה ספינת הובלה שחצתה את האוקיינוס השקט. האנשים שבספינה העבירו מטען רחב של מינרלים מתכתיים. באופן בלתי צפוי, הספינה מגיעה לאי של "אבודים". בעוד שלאי יש כוחות מגנטיים, המטען המתכתי שבספינה "מגיב" לכוחות האי המגנטיים והספינה פשוט "נמשכת" לאי. תושבי הספינה של "The Black Rock" נהפכים למה שמוכר לנו כ "אחרים", ריצ'ארד היה אחר מהצאצאים שלהם.

תחילת שנות 1970: יוזמת דארמה הוקמה לצורך שיבוח המין האנושי. מה שהתחיל בתור מחקר האנושיות, הפך במהרה לפרוייקט שנועד לבדוק את הגורל. מתישהו, מישהו בדארמה הצליח לבנות מכונת זמן. בוא נגיד שדארמה בנתה מכונת זמן בשנת 1960 ועברה שנה מאז, ברגע שהם יכנסו למכונה, הם יוכלו לחזור אך ורק אחורה בזמן לתקופה בה התשתית למכונה הייתה קיימת, וברגע שאתה חוזר אחורנית בזמן אתה "תקוע" בעבר ולא ניתן לחזור בחזרה לעתיד שוב. בנוסף, גם הגוף שלך חווה את המעבר הזמני, כלומר, אם יצרת נגיף קטלני ב 1970 וחזרת אחרונית ל 1960, המחלה מעולם לא נוצרה ואתה בריא לגמרי.
אז עכשיו שדארמה מבינים את הכוח של מכונת הזמן הם מחליטים לעבור לאי מבודד שם יוכלו לערוך ניסויים חשאיים. את תחילת דרך הניסוי התחילו דארמה עם חיות, כמו דובי קוטב. הם שלחו דובי קוטב בחזרה לעבר על מנת לבחון אם הדוב יוכל לשרוד. דארמה הבינו שהדובים שורדים בתנאי האי והמדבר.
זמן קצר לאחר הניסויים בדובי הקוטב, מחליטה דארמה לשלוח אנשים אל העבר ולראות אם ניתן לשנות את ההיסטוריה ושולחת אנשים לבדוק אם יוכלו לשנות את העבר, אך מסתבר שאנשים אלה לא הצליחו. בצעד נואש על מנת להוכיח שיש תועלת במכונת הזמן, החליטה דארמה לאסוף קובץ אנשים מהאי ("האחרים" או "העוינים" למטרות ניסוי ולהדביק אותם במחלה. לאחר מכן מכניסים אותם לתוך מתקן בטענה שהוא ירפא אותם ומשגרים אותם לעבר. מה שקורה שה"אחרים" באמת נרפאים, אך נתקלים ב"מפלצת" שהיא בעצם צורה פיזית של קו הזמן שבא לתקן את עצמו. דארמה מבינה שאין תועלת במכונת הזמן, וכל מה שהצליחה לעשות זה לעצבן את תושבי האי.

1970-1985: אימו של בן מגוייסת על ידי דארמה על מנת לבוא לאי ולעבוד על מכונת הזמן. לאחר כמה שנים של מחקר, היא מגלה את תכונותיה של המכונה. היא פוגשת בריצ'ארד, המנהיג של ה"אחרים" והוא מספר לה על הניסויים הנוראים שדארמה ביצעה שהביאו למותם של חלק מהם. אימו של בן מתחילה לפתח שינאה לדארמה ומחליטה לשגר עצמה 15 שנה אחורה לפני שהגיעה לאי ולחיות את חייה מחדש (כאילו מעולם לא הייתה באי).

1970: אימו של בן חזרה 15 שנה אחורה ומוצאת עצמה באורגון. היא פוגשת בגבר, מתחתנת ונכנסת להריון. אך לצערה, הילד שלה לא קיים בעתיד ממנו ברחה. דארמה לא הצליחו להבין עוד את הקשר בין הילדיםאימהות שמתים ומעבר בזמן (זוכרים שג'ולייט ראתה מישהי בת 26 עם רחם בן 70? כנראה הרחם הוא בין האיברים שלא מתחסנים נגד השינוי בגוף שבמעבר בזמנים).
כשאימו של בן צריכה ללדת אותו, היא מתה אך עדיין מולידה ילד. הסיבה היא שהזמן מתקן את עצמו ובעצם בן הוא התגלמות של אימו ונולד על מנת להמשיך את המורשת שלה להפלת יוזמת דארמה. זהו תפקידו של בן להבין איך המכונה עובדת.

1980: זמן קצר לאחר מותה של האם, בן ואביו נשלחים לאי ע"י דארמה שכנראה הבינו את מה שקרה בזמן. כמובן שבן לא מודע לגורל שלו ולמורשת של אימו והוא באי על מנת להנות.

1981: לאחר זמן מה על האי, בן רואה את אימו המתה מחוץ לחדרו באי. הסיבה שהוא מצליח לראותה היא בגלל ה "עתיד האלטרנטיבי" שלה, שהיא בעצם הייתה חיה על האי בתקופה בה הוא נמצא. היא נראית לו חצי מתה בגלל שהרוח שלה היא התגלמות של הזמן שבא לתקן את העתיד ולגרום לבן להבין את הגורל שלו.
לאחר מכן, בן רואה את ריצ'ארד בג'ונגל שאומר לו "אתה לא מוכן עדיין". ריצ'ארד עובר בזמן והוא מתנגד לדארמה. כשבן פוגש בו בג'ונגל לראשונה, ריצ'ארד בעצם עבר בחזרה בזמן משנת 2000 ל 1981 (לכן הוא נראה צעיר בצורה מחשידה כשהוא עובד עם בן בעתיד שלנו). למה ריצ'ראד חוזר בזמן לדבר עם בן? על מנת לגייס אותו, ריצ'ארד ידע שאימו של בן היא חלק מהזמן שמתקן עצמו והוא התגלמות של אימו ובעצם סוג של עילוי על האי. עם הזמן מנסים השניים להפיל את דארמה ולנצל את מכונת הזמן לצרכים טובים.

1988: הספינה של רוסו מתרסקת באי והיא מולידה את אלכס, אשר נחטפת ע"י בן וריצ'ארד על מנת שדארמה לא יתפסו אותה. לא ידוע לנו בדיוק למה רוסו הגיע לאי, אבל צוות ספינתה מת מהנגיף שהיה באי.

1981: בן גדל ומתכנן עם ריצ'ארד את המתקפה הגדולה שלהם על דארמה ובאותו הזמן דארמה מגלה סטיה מגנטית גדולה באי בתחנת ה"ברבור". הסטיה המגנטית הזו מכסה את כל האי אך דארמה לא הצליחה להבין בדיוק מה היא ואיך לנצלה לטובת מכונת הזמן.
דארמה וה"אחרים" בסוף מגלים את הדברים הבאים על המעבר בזמן:
1. כשמישהו נכנס למכונת הזמן, הוא יכול לחזור רק אחורה ורק מהשנה שבה התשתית למכונה הוקמה.
2. כשחוזרים אחורנית, לא מזדקנים. לדוגמא, אם אתה בן 50 וחזרת 10 שנים אחורנית, לא תהיה בגופף בן ה 40 וגופף בן ה 50 לא יזדקן ל10 השנים שבהן הוא שוהה.
3. בעוד שההזדקנות אינה מושפעת, העבר יתקן כל מחלה או נזק בריאותי שנוצר את העתיד בו עזבת. לדוגמא: אם בשנת 2010 נהיית נכה ובשנת 2015 החלטת לחזור אחורנית 10 שנית לפני שנהיית נכה, כשתחזור לשנת 2005 תהיה בריא. אך, חמש שנים לאחר מכן בשנת 2010 הגורל ימצא את דרכו לשתק אותך שוב. אולי הפעם הראשונה שבה נהיית נכה הייתה כי אביך דחף אותך מחלון בניין, נחתת על גבך ונהיית נכה? הגורל ידאג לשתק אותך שוב.
4. כשאתה חוזר אחורנית בזמן, אתה יכול לשנות דברים שלא משפיעים על גורלך. כלומר, אם הלכת לראות סרט בעבר, חזרת אליו מהעתיד, אתה לא חייב לצפות בו שוב, אך אם ביצעת החלטה שתשפיע על חייך באותו הסרט, הגורל ימצא דרכו להביא אותך לאותה החלטה גורלית, ככה שמהדברים הללו לא תוכל "להתחמק".
5. אם מעולם לא היה לך ילד, לא תוכל לחזור אחורה ולהוליד אחד, הגורל לא נותן את הרשות ליצור חיים חדשים בעבר שמעולם לא היו קיימים, לכן או האימא או הילד ימותו.
6. אם חזרת בזמן ומתת, אתה לא בדיוק מת, כי היית חי בעתיד ממנו אתה בא. לכן, אתה נהיה "חצי מת". במילים אחרות, הנוכחות שלך תיראה לאנשים מסוימים אך לא לאחרים. הנוכחות שלך תיראה רק מתי שתצטרך להשפיע על הזמן או הגורל.

2005: בן, ריצ'ארד וג'ייקוב חוזרים בזמן לשנת 2000 ומוחקים את יוזמת דארמה. כשמבינים הם שלדארמה יש עוד יוזמים חוץ מהאי (כמו אביה של פני למשל), הם מחליטים למנוע מכל אחד להגיע לאי ומכניסים את האי ללולאת זמן אל מנת להישאר מוחבאים. ככה שהאי תמיד נשאר בשנת 2000 ומונע מכל אחד מדארמה להגיע לאי ואוספים את תושבי האי איתם.
על מנת ליצור את לולאת הזמן, בן וריצ'ארד לוקחים את המכונה מתחנת ה"חץ" ומעבירים אותה לתחנת ה"ברבור". החיבור בין הכוחות המגנטיים למכונת הזמן מצליחים לגרום לכל האי להישאר בשנת 2000 לתמיד. לאחר מכן מחברים להכל את המחשב שמתאפס על 108 דקות ובעצם הלחיצה על כפתור זה גורמת לזמן באי להתאפס בכל פעם מחדש ורק הזמן מחוץ לאי ממשיך עד ל 2004.
זוכרים שבן אמר לריצ'ארד מתישהו "זוכר שפעם היינו חוגגים ימי הולדת?" ובכן, אין צורך יותר לחגוג ימי הולדת אם הם לא מזדקנים לעולם והזמן מתאפס כל 108 דקות!

2000-2000 (זמן האי): בעוד שהזמן אינו זז על האי, ה"אחרים" בלתי נראים לעולם ויכולים להמשיך בניסויים שלהם על מכונת הזמן. ה"אחרים" רוצים להקים חיים חדשים באי אך הבעיה היא השילוב בין הגוף שאינו מזדקן לרחם של האישה שכן. האחרים מנסים למצוא דרך ליצור חיים על האי. לכן הם מגייסים את ג'ולייט שתבחן את הנושא. הם גם מוצאים יוצא צבא (קלווין) שילחץ עך הכפתור כל 108 דקות במחשבה שהוא מציל את העולם. האי הנוסף שראינו בסמוך לאי שלנו, הוא בעצם מחוץ לתחום המגנטי ושם ניתן להמשיך להזדקן.
בשלב כלשהו ג'ייקוב מת אך הרוח שלו ממשיכה לתקשר עם בן וריצ'ארד.

2000 (בערך שנת 2001 מחוץ לאי): לאביה של פני, מנהיגה של יוזמת דארמה, נמאס מדזמונד שיוצא עם ביתו ומחליט ליצור תוכנית שתביא אותו לאי ונעזר בליבי שעובדת עבור דארמה שתגרום לכך.

2004 (זמן מחוץ לאי): המטוס מתרסק ע להאי כי דזמונד לא לחץ על הכפתור בזמן לחדש את 108הדקות והשדה המגנטי שהשתחרר לכמה רגעים תפס את הטיסה של נוסעי אושיאניק 815. השאלה הגדולה הנשאלת בתיאוריה שלנו היא האם דארמה היא זו שהביאה להתרסקות המטוס בדיוק באותו הזמן לאי ככה (בשילוב של דמויות שיובילו את כולם לטיסה הזו) על מנת לשחרר את האי מלולאת הזמן שלו? או שבעצם הגורל עשה זאת? או אולי שילוב של השניים..
ברגע שהניצולים מתרסקים על האי, הגוף שלהם חוזר אוטומטית לשנת 2000 בה היו בריאים (ג'ון לוק ורוז).
אך בשנת 2004, מחוץ לאי, המטוס בעצם נוחת באמצע האוקיינוס כי האי לא קיים בשנת 2004. זו הסיבה שנעמי אמרה שנוסעי הטיסה 815 מתים ונמצאו בקרקעית האוקיינוס. ישנן שתי גירסאות של המטוס כרגע, אחת ב 2004 ואחת ב 2000. כך שהגורל קובע שלא משנה מה קורה לגיבורינו, ברגע שיגיעו לשנת 2004 הם ימותו. זו הסיבה שאסור להם לעזוב את האי.

2000 (זמן האי): בסופו של דבר ג'ון לוק מחליט לא ללחוץ על הכפתור ודזמונד מפעיל את מפתח הביטחון שלו. מה שהורס את מכונת הזמן ועכשיו זמן האי ממשיך לזוז. אך האי מתחיל שוב משנת 2000 ומתקדם. כשדזמונד סובב את המפתח הוא ראה את כל חייו רצים מול עיניו, אבל בעצם הוא זכה לחיות את 5 השנים שהוא איבד כשהוא הגיע לאי, ראה את עצמו נחלץ מהאי, את צ'ארלי מת ועצמו מתחיל את חייו שוב מחוץ לאי, פוגש בפני וחוזר לאי שוב. דזמונד לא יכל לברוח מגורלו, הכל חלק מהנטל של להיות בעל המפתח. כנראה מכיוון שהוא היה בליבה של מכונת הזמן, הוא הושפע בחוזקה ממנה ומודע יותר לעתידו ועתיד הסובבים אותו.

2007-2010 (הזמן הישן): השאריות של המטוס נמצאות בתחית האוקיינוס. כרגע יש לנו 2 רצועות זמן. באחת מהן גיבורינו שנמצא באוקיינוס והם כולם מתים, בעוד שהרצועה השניה בשנת 2001 בעוד שכגיבורינו חיים, על האי. בתחילת העונה הרביעית אנחנו רואים שמגלים את המטוס בים וברגע שנעמי ודארמה מבינים שכולם מתים שם הם יכולים לבצע את התוכנית שלהם ולמצוא את האי.

2010 (זמן האי) 2001 (הזמן החדש): נעמי נשלחת לאי על מנת להשתלט עליו שוב יחד עם צוות של אנשים שנבחרו במיוחד כי לכל אחד מהם תפקיד חשוב בלהוציא את בן מהאי, בנוסף הצוות מבהיר לנו שלכל אחד מהם יש ידע כלשהו בנוגע לדארמה, מה שמביא לכך שדארמה תרצה במותם לאחר ביצוע משימתם.

2001 (זמן האי החדש): לאחר שצ'ארלי מבצע את תפקידו, ג'ק יוצר קשר עם הטלפון של נעמי. המכשיר הזה נבנה ע"י דארמה ויש לו היכולת לתקשר בין העבר (האי) לעתיד (מחוץ לאי). מה שג'ק לא יודע שדארמה שלחו את נעמי לחזור לאי ולהבין מה קרה לדארמה ולמה ה"אחרים" השתלטו על האי. כשקייט נותנת לנעמי את המכשיר, היא מזינה את התאריך של שבו נמאים הצוות של דארמה מחוץ לאי כדי שיוכלו לאתר אותו ולהסתער על האי. מיותר לציין שהחבר'ה בדארמה מאוד כועסים על בן.

2001 (זמן חדש): 6 ניצולים יוצאים מהאי: ג'ק, קייט, הארלי, סוייר ועוד.. דארמה מוציאה את השישה והשאר נותרים באי אך לא אומרים להם שהם יוצאים משנת 2001 (ולא 2005 כפי שחשבו). דארמה איכשהו מדמה את זה ששאר המתרסקים מתו ואלה השישה ששרדו.
כל מה שקרה בעצם לניצולים ב 4 השנים האחרונות לא קרו, אך הגיבורים שלנו יודעים את האמת.

2002 (זמן חדש): הארלי רואה את רוחו החצי מתה של צ'ארלי שבאה לתקן את מה שקרה. שוטר שחוקר את הארלי טוען שהוא מכיר את אנה לוסיה, מנקודת המבט שלו אנה לוסיה מתה.

2004 (זמן חדש): ג'ק חי 3-4 שנים מחוץ לאי ויודע שזמנו יגיע ב 22 לספט' 2004, הוא מנסה לבחון את גורלו. הוא רוצה לקפוץ מגשר אל מותו ולראות אם משהו יעצור אותו. הוא קורא בעיתן שסוייר מת, עוד הוכחה לגורל שמתקן עצמו והורד את ששת הניצולים
mardan​(שולט)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

קראתי את התיאוריה- נראית הגיונית בהרבה מהמקומות

mardan​(שולט) • 8 במרץ 2008
אם כי יש עוד המון המון חורים..


ובקשר לרכושנות של בן, האם העובדה שהוא מתייחס לג'ולייט כחפץ שהוא שלו, לא גורמת לזה להיראות כמו אספקט מסויים של שליטה?

האם שליטה היא רק כשמרביצים לבחורות? או שהופכים אותן לשפחות עם קולר?
mardan​(שולט)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

נו לא תיכננתי שזה

mardan​(שולט) • 8 במרץ 2008
יהפוך להיות פוסט על השקפותינו על עולם השליטה. אני פשוט הייתי נפעם מחדירתה חחב הפריים טיים שלי בשישי צהריים, אחרי שהורדתי עוד פרק.
מלחכת פינך​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008

הארי פוטר האחרון ו-BDSM

כן. כן. גם ג'יי. קיי. רולינג בעסק.
לא יודעת אם זה מוחי הקודח, או שמישהו שם לב לפני [שהרי אי אפשר לקרוא את כל הפוסטים] אבל
כל נושא "גמדי הבית" בסדרת ספריה זועק BDSM. מעבר לזה שגמד בית משרת את בית אדוניו,
הציות טבוע בו כל כך חזק, עד כדי הקניית כוחות שמעבר ליכולותיו של קוסם ותיק ומנוסה.
למשל קריצ'ר שנשאר בחיים מול קללה שמעטים שרדו אותה, רק כי אדונו הורה לו להשאר בחיים.

חזק.
דובדבן
לפני 16 שנים • 9 במרץ 2008

גילוי

דובדבן • 9 במרץ 2008
mardan כתב/ה:
אני יושב וצופה באבודים, עונה רביעית פרק שש ופתאום באחד הרגעים הטלווזיונים החזקים של הפרק מתנהלת השיחה הבאה:
(בערך..)
היא:
אבל למה עשית לו את זה.
הוא:
את לא מבינה
____
היא:
לא

הוא:
את לא קולטת שאת כאן בגללי
את לא מבינה שאני הבאתי אותך.
את שלי.

היא:
מבט מזועזעף אבל מוכנע
_____
ראית את הפרק עם חברים שלי, פתאום חשתי התעוררות בגינס באמצע הפרק.

האם גם אתם שמים לב שעולם השליטה מתפשט לו אל כל הספיחים השונים בעולם? פתאום אתה קורא שירים ורואה סרטים ובטלוויזיה יש כל מיני רמיזות. האם העולם הזה בחדרי חדרים, כולו מתחלק לשולטים ונשלטים??

האם זה מה שכמה שנים של אינטרנט עושים?



זה תמיד היה שם. אתה ער לזה עכשיו.
כמו שאישה הרה פתאום רואה שכולן בהריון סביבה.