לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקר:כמה יוותרו על הכלוב אם יצא החוק החדש לחסימת אתרים?

נולי
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008
נולי • 8 במרץ 2008
מה פתאום להסיר חסימה?
אני הולכת לקנות רעלה!


(כשאני חושבת על זה, זה רעיון לא כל כך רע....ר-עלה...רע-לה....רעל-ה...)

N
James Bondage​(מתחלף)
לפני 16 שנים • 8 במרץ 2008
James Bondage​(מתחלף) • 8 במרץ 2008
מה שדום קרוז וקשת בענן אמרו, ועוד נקודה חשובה:

מדינת ישראל לא המציאה את רעיון חסימת האתרים, זה כבר מיושם בכמה מקומות בעולם

בסין חוסמים אתרים שמביעים איזשהי ביקורת על המשטר. הרשימה היא בניהול אחת המשטרות (יש להם כמה) אבל אף אחד לא יודע מה היא כוללת ומה לא. זה כמובן לטובת הציבור.

בסעודיה ואירן חוסמים אתרים שמכילים תמונות פורנו, ביקורת על הדת וביקורת על המשטר. אם אני לא טועה, בסעודיה הרשימה היא בניהול משטרת הצניעות, ואינה ציבורית. לרווחת הציבור, כמובן.

בארה"ב בספריות חוסמים אתרים שלא ראויים לילדים. הרשימה בניהול חברה פרטית, והיא סודית. למרבה ההפתעה, היא מכילה גם אתרים שמכילים ביקורת על החברה שמייצרת את תוכנת החסימה, אתרים עם מידע רפואי, וכן אתרים שמסבירים כיצד לעקוף חסימות המנדט היחיד הוא אתרים שלא מתאימים לילדים)

באוסטרליה יושם מסנן שעלה למשלמי המיסים $84,000,000. זה עלה _לכל_ התןשבים, אפילו אלו שאין להם מחשב, ונעקף תוך חצי שעה ע"י נער בן 16 - http://www.abc.net.au/news/stories/2007/08/27/2015813.htm?section=australia

אם מישהו היה דואג לילדים, קביעת התוכן המסונן הייתה מתבצעת ע"י יצחק קדמן וחבר מרעיו במועצה הלאומית לשלום הילד. לא שאני מסכים איתם בהכל, אבל לפחות זהו גוף מוכר, לא מפלגתי (למיטב ידיעתי), ושמעסיק אנשי מקצוע.

אבל העובדה ששר התקשורת שומר לעצמו את הזכות הזאת מעידה שטובת הילדים לא מעניינת אותו. מחר נגלה שגם אתרים שמדברים על מין בטוח ושימוש בקונדומים יחסמו ("כי זה מעודד ילדים לפעילות מינית!") וגם אתרים רפואיים שמכילים תיאור של אברי המין ("פורנוגרפיה!") וכאלה שמתארים את הזוועות של ש"ס (סתם, כי לאף אחד אין ביקורת על הרשימה). לא מאמינים? בארה"ב, הממשלה הפדרלית נותנת בונוס כספי למדינות שתוכנית הלימודים שלהן _לא_ מזכירה מין בטוח ואמצעי מניעה, ("כי עצם הידיעה על אמצעי מניעה מעודדת קיום יחסי מין!") ומלמדת הימנעות ממין כשיטה הטובה ביותר להמנע מהריון לא רצוי ומחלות מין. יש מתאם חזק בין מדינות שלא מלמדות על מין בטוח לכמות ההריונות אצל בני נוער (המובילה היא אלבאמה, שהלכה הכי רחוק עם התוכנית הזאת). זה קורה היום, לא בעולם דמיוני.

לגברת Buttercup שחושבת שאנחנו פרנואידים -- אין לי מה להגיד. את יודעת יותר טוב. לא משנה שהניסיון בעולם הפוך לחלוטין ממה שאת מאמינה שיקרה. לא משנה שבכל מקום בעולם המסננים האלה משמשים ככלי פוליטי בידי בעל הכוח באותו רגע. את יודעת יותר טוב. מה אני אגיד לך, Ignorance is bliss. אני מקנא במי שיכול להאמין למרות דוגמאות נגדיות.
אני מרשה לעצמי לצטט אותך משרשור אחר http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=22236&highlight= שבו אמרת "כל ילד וילדה שינצלו עקב החוק החדש שווים את ההקרבה הקטנה הזאת." באותה מידה, אם כך, יש לדרוש רישוי מיוחדת לקניית סכין מטבח חדה, כיוון שילדים עלולים להגיע אליה ולפצוע את עצמם (עשרות ילדים בשנה! שווה את ההקרבה הקטנה! אז יקח לך חמש דקות יותר לחתוך סלט!) וכן לאסור כליל על הכנסת מרתיחי מים גדולים לבתים פרטיים (אלו נפוצים בעיקר אצל חרדים שיש להם הרבה ילדים וצריכים כמויות גדולות של מים חמים בשבת שאז אסור להרתיח מחדש) -- תסתובבי בשניידר ותראי שעשרות ילדים בשנה נכווים כוויות דרגה ראשונה בכל הגוף מזה שנופל עליהם כזה מיחם תוך כדי משחק; אז שלא ישתו תה חם בשבת, שווה את ההקרבה. כמו כן יש לחייב כל רכב חונה להשאר עם חלונות פתוחים תמיד - כל שנה מתים כמה ילדים מחום (בד"כ חרדים, אבל לא רק) מזה שההורים שלהם משאירים אותם באוטו סגור. אז ירטב הריפוד, ויגנבו דברים מהאוטו -- שווה את ההקרבה הקטנה.

הדוגמאות שנתתי אינן וירטואליות כמו זאת שהחוק בא לפתור (הילדים יחשפו לתכנים לא ראויים! אללי!). כפי שכבר הזכירו פה, הסכנות לילדים באינטרנט הן דווקא באתרים שמיועדים לילדים -- כמו שמי שרוצה כסף, שודד בנק ולא חנות ספרים, מי שמחפש ילדים תמימים, יחפש אותם באתרים של ילדים ולא באתרי פורנוגרפיה. אני עדיין לא מבין מה הבעיה שהחוק הזה בא לפתור ואיך הוא בא לפתור אותה.

מי שבניגוד _כן_ מעניין אותו מה קורה בפועל, ולא מה יכול אולי לקרות באולם דמיוני שבו הפוליטקאים מדברים אמת ודואגים לציבור, מוזמן לקרוא את http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=101627&blog_id=10979 , ש"הורשע" בהיותו הורה לא ראוי על סמך בלוג בדסמי שיש לו -- ופה לא מדובר על רשות דתית. כפי שציין דוםקרוז, בעת גירושים ומאבק על מישמורת, ההחלטה היא של בית דין דתי, שנוהג לדרוס את החוק ביד גסה, לקבל עדויות שאינן קבילות חוקית לניאוף ועוד כיוצא באלה.

בניגוד למה ש- Buttercup טוענת, החסימה תשפיע עלי (ואני מניח שגם על ריינבואו ודום קרוז) מעט מאוד. אנחנו יודעים איך לעקוף אותה מבלי להכנס לרשימה שחורה. אם היה אכפת לנו רק מעצמנו, הדיון הזה לא היה מתפתח. אם למישהו פה אכפת רק מעצמו, זו את. את מוכנה למכור חופש של ציבור שלם בשביל הרגשת בטחון שאינה מבוססת על המציאות, שתתן לך לישון קצת יותר טוב בלילה.
נוריתE
לפני 16 שנים • 9 במרץ 2008
נוריתE • 9 במרץ 2008
אתם ממשיכים למחות ולהסביר ולהביא דוגמאות
ולתקוף אותי כאילו ההצעת חוק הזאת היא שלי ואני ורק אני אביא להסרתה משולחן הכנסת.
אבל בתכלס מה תעשו בנושא?
לא תסירו את החסימה?
אז כל אתרי הקהילה יסגרו ולא בגלל החוק אלא בגלל שאנשים לא יסירו את החסימה
זה הכל.

ולא משנה אם הבנתי או שלא הבנתי את הפרנציפ שמאחורי
את העיקר היבנתי
שצריך להסיר את החסימה וזהו.

ומה הקטע שלכם הפרנואי הזה
עם רשימה שחורה.?
SPENKY{שייכת}
לפני 16 שנים • 9 במרץ 2008
SPENKY{שייכת} • 9 במרץ 2008
בובונת כתב/ה:
SPENKY כתב/ה:
גם אני מזמינה זהות קמבודית יתומה
ולמה לשבת באוהל מחאה בקור בחיפה נילי
כשאת יכולה להתארח אצלי


ספנקי ..... אולי תארחי את כולנו ?.... ככה גם נוכל לקרוא את הבלוג שלך בלי צורך באינטרנט ,
והרייטינג שלך לא יפגע !

קצת עמוס אבל נראה לי שווה ! (בכל זאת רייטינג זה רייטינג icon_smile.gif )

כל כך הרבה סאביות במקום אחד .... מזל שיש את עלם שיעשה כלים icon_smile.gif (מקווה שלא הסתבכתי ... ואם כן אז אני מזמינה אצלו טיפול בקיין )

בובונת אני צוחקת פה כבר שעה...
אני מאמינה שלעלם לא תהיה בעיה לעשות כלים, גם לא תהיה בעיה עם טיפול בקיין (כל עוד לא אכפת לך להסתובב בלי העיניים שלך שאני אוציא חח) אבל אני מעדיפה שהוא יבשל.
ועכשיו הסבירי לי- איך בדיוק לקרוא את הבלוג שלי מאצלי לא יפגע ברייטינג? תאורטית לא אבל מספרית אצל כלובי?
את מוזמנת תמיד בובונת וגם נילי כמובן
אם לא אכפת לכם למצוא איזה עבד נקיון על הדרך icon_smile.gif