לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא חרטה, קשורה לעמוד, עם גאג, וכולם במסיבה עושים בה הכל

Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
Brave Dwarf • 29 במרץ 2008
[quote="אנימה"]
Brave Dwarf כתב/ה:
אנימה כתב/ה:
"אני. לא שם ספציפית. או שכן? כי לא נראה לי שאני מכיר אותך. או שכן?
בכל מקרה אני מקווה שלא כי לא ראיתי שום קולר עף על הרצפה. או שזה לא היה בפורים אלא בחג אחר?
מזעזע.
נורא ואיום.

שני אנשים בוגרים מחליטים על מימוש פנטזיה. שני אנשים בוגרים מגיעים לנקודה לממש אותה. שני אנשים בוגרים לא משחקים בחול אלא נמנים בין חברי קהילת BDsM.
B and D: Bondage and discipline
D and S: Domination and submission
לחילופין DOM/sub
S and M: Sadism and masochism


נו.. ו... חזרנו לבעיות של הבנת הנקרא. ואם נתחשב בעובדה שהבחורה קודם לכן שאלה אם מישהו השתתף בכזה דבר והשבתי "אני. לא שם ספציפית" אז הכל ברור.

אבל אלו קטנות כי אכן התגריתי בך כדי להראות איך אפילו אני, אדם אותו מעולם אף אחד לא ראה מעולם ועשוי להסתבר להיות החתול של השכנה במחי יד, יהפוך אנס. רוצח. או סתם בנזונה.
תעשי חיים משוגעים.


בחייך....לכן אמרת אני. ושאלת אותה אם אתה מכיר אותה...
ואמרת שלא ראית קולר עף על הריצפה...
כי אתה לא בטוח אם הפעילויות שהשתתפת בהן היו עם מילת בטחון?
כי אתה לא בטוח שהסאביות אהבו את מה שקרה?
בשביל זה אתה צריך לבדוק אם אתה מכיר את מי שפתחה את השרשור
כדי לדעת אם המפגשים שהשתתפת היו בסדר או לא?
אה, לא ראית קולר עף על הריצפה, זה בהחלט מספיק כדי
שתדע שהסאבית סיכמה על מילת בטחון.
או אולי זה" סינדרום הכי מקובל של חרטה אח"כ "

.
כן את צודקת בדיוק כך.
בונה את דפוקה. (כלובי, צר לי, ניסיתי למצוא מילים אחרות. אבל לא הלך, ועדיין אלו נימוסיות לחלוטין לעומת מה שהייתי אומר לה באמת. אחרי הכל לא כל יום מאשימים אותי באונס קבוצתי. )
אנימה
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
אנימה • 29 במרץ 2008
תפסיק להתבכיין- אף אחד לא האשים אותך.
אבל מה שכן- אתה צריך לעשות משהו עם רגשי האשמה שלך.

ואתה יודע, במחשבה שלישית, אם אתה משתתף בארועים כאלו,
ואתה לא בודק, אם לסאבית יש חפץ ביד כשהיא עם גאג ואזוקה,
מה הפלא שאתה צריך לבדוק אם אתה מכיר איזו כותבת עלומה,
לגרד את הראש ולהגיד.. אה. אבל לא היה קולר שעף על הריצפה.

אם היה לך אכפת, והיית בודק, שום סאבית לא הייתה יכולה להתקיל אותך
בשום שרשור. אפילו לא היית צריך לבדוק אם אתה מכיר אותה, או לנסות להזכר
אם ראית קולר עף על הריצפה.
היית בטוח בעצמך שכל סאבית שהדום שלה נתן אותה- יכולה לאותת בעזרת
חפץ ביד. למה? כי בדקת. ואפילו לא היית טורח להגיב לשרשורים מהסוג ההוא.

זו הזדמנות פז לגלות טפח מסוג ארועים שבהם לא ממש אכפת אם הסאבית
יכולה לאותת על מצוקה או הפסקה... ממש מפי משתתף איכפתי..

תינוק בכיין- אתה בכוח רוצה שיגידו שאתה אנס?
אתה חושב שזה יותר שרמנטי?
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
אדון שי​(שולט) • 29 במרץ 2008
הציטוט המקורי של דבריי :

היות שמדברים כאן על מקרה תאורטי . ועל פיו מנסים כאן לחרוץ דינים לכאן או לכאן על מילת ביטחון כן/לא .
אז אני אעלה כאן מקרה תאורטי . שגם הוא ספק קרה וספק לא קרה .

בואו נאמר שהיו זוג . הוא שולט והיא נשלטת . ובמשך כל היחסים בינהם הם הגדירו מילת בטחון שהיא " אדום " ( שהיא מעולם לא נאלצה להשתמש בה לאורך כל הקשר ) . בשיחות בינהם הסכימה הנשלטת לנסות בפעם הראשונה סקס אנאלי עם השולט .
כאשר הגיעו לסשן השולט לא מיהר ישר לאקט אלא קיים סשן כהילכתו . התחיל בהצלפות על איזורים שונים בגוף הנשלטת . אחר כך קשר אותה והמשיך להצליף . לא אלאה אתכם בכל הסשן לפרטי פרטים . רק אציין שבסוף כאשר הגיע הרגע לקליימקס של הסשן . הרגישה הנשלטת איך הוא מורח חומר סיכוך על הרקטום שלה והתחילה להלחץ . בבת אחת היא עברה ממצב של ריחוף למצב של לחץ . היא רצתה לעצור . היא אמרה " לא " , היא אמרה "די" . היא עדין הייתה חצי מעורפלת והחצי השני היה בלחץ . היא לא הצליחה להיזכר במילת הבטחון . היא בכלל לא זכרה שהייתה בכלל כזו מילה . מיצד שני הוא זכר את המילה . והוא לא התכוון להפסיק אלא אם ישמע את המילה הספציפית . ולכן הוא המשיך . מבחינתו הכל היה בסדר ... הוא קיבל את הסכמתה , הוא נתן לה מילת בטחון . הוא פעל בדרך של SSC . ובכל זאת היא חוותה חוויה טראומטית שגם אותה ניתן לשייך לאונס .

לפי דעתי זאת תהיה חכמה מאוד מאוד קטנה לבוא אליה בטענות למה היא לא השתמשה במילה ספציפית בתוך כל מה שקרה לה . וזה גם קצת קשה לבוא אל השולט בטענות . משום שהוא עשה הכל כפי שצריך . הוא פירש עבור עצמו את ה " די " וה"לא" כסוג של משחק של בתולה . הוא ידע בתוך תוכו שאם היא רוצה להפסיק היא רק צריכה להגיד " אדום " . והוא מייד יעצור את הכל . בכל שלב שבו היא תגיד את המילה הזו . זה הריי מה שקבעו , מילת הביטחון היא לא מילה נוספת למילים " די " , " לא " , " עצור " , " תפסיק " . אלא מילה שבאה מבחינת המשמעות שלה במקום המילים הללו . אחרת אין טעם להמציא סתם מילה נוספת לאוצר המילים . אשמח לשמוע גם את דעתכם .

רק קחו בחשבון שמה שאני תיארתי כאן עכשיו הרבה הרבה יותר נפוץ ממה שתואר בנושא השירשור .

ואשמח לשמוע את דעתכם על עוד נקודה ...
מה לפי דעתכם היה קורה אם הם היו מחליטים על המילים : " די " , " תפסיק " , " עצור " , " לא " . כעל מילות הבטחון שלהם . אבל במקום לעצור את כל הסשן מיידית כאשר הנשלטת אומרת את מילות הבטחון הללו השולט פשוט צריך לגשת ולברר עם הנשלטת את העניין . ואז להחליט על ההמשך רק תוך אישור חוזר של הסכמתה לאקט .

מה דעתכם ?

אנימה כתב/ה:
בסאב ספייס אין לחץ- יש רק ריחוף.
לפחות לפי מקורות יודעי דבר.
אם היא נכנסה ללחץ- היא לא הייתה קודם בריחוף.
ומילת בטחון מבדילה בין די, נו מספיק להפסקה מיידית של סשן.

המון פעמים סאביות אומרות די, מספיק.( תשאל את הדומים- הם ישמחו לספר לך על זה)
כשהן לא באמת מתכוונות להפסיק. לכן צריך את מילת הבטחון.

לפי מה שרשמת, זה מאוד תמוה שסאבית שוכחת את מילת הבטחון שלה, אלא אם כן
היא בסאב ספייס. אבל אם היא נכנסה ללחץ- היא לא הייתה בסאב ספייס.
דומים מניאקים במיוחד נותנים מילת בטחון- אבל ממלכדים אותה.

- יש לך מילת בטחון, אבל אם תגידי אותה, אנחנו מפסיקים את הסשן והולכים הביתה.

- אני לא אוהב שמשתמשים במילת בטחון.....

- סאביות נוהגות להשתמש לחינם במילת בטחון..

המון פעמים מעבירים לסאבית מסר מילולי או לא מילולי שמילת הבטחון היא ישנה,
אבל זה יהיה מאוד לא נעים אם היא תשתמש בה, או שהאדון יתבאס אם זה יקרה.

לפי הדוגמה שנתת- הדום ההוא מילכד לסאבית את מילת הבטחון.
לכן היא לא השתמשה בה. אם הדום ההוא היה בן אדם- הוא היה צריך לעצור
ולשאול אותה מה קורה- במיוחד שזה סשן של שבירת גבול.
בסשנים של שבירת גבולות, אסור לדום להתעקש כמו ילד קטן, אלא להיות קשוב
הרבה יותר.

לרוב זה מה שקורה- שימוש במילת הבטחון עוצר את הסשן, ומבררים מה קרה,
ואז ממשיכים, אולי פחות חזק, אולי פעילות אחרת.


אם אנחנו יודעים שזה הרבה יותר נפוץ , אני בטוחה שיש כאלו שיודעים...


אנימה ...
נסיון יפה להסטת הנושא מהתגובה שכביכול הגבת לה ...
אבל למעשה כתבת 2 משפטים ( שאתייחס אליהם בהמשך ) ומייד פנית לעסוק בנושא שאני מקבל את הרושם שיותר מעניין אותך ממילת הבטחון והוא : הדומים המניאקים .

שיעשע אותי במיוחד לקרוא את השורות הבאות : " המון פעמים סאביות אומרות די, מספיק.( תשאל את הדומים- הם ישמחו לספר לך על זה)
כשהן לא באמת מתכוונות להפסיק. לכן צריך את מילת הבטחון. "

אני הייתי מצפה ממישהי שכלכך דואגת לנושא הבטיחות לבוא ולכתוב כי עדיף שיעצרו את הסשן בכל פעם שהנשלטת אומרת " די " או " מספיק " ויבררו מאשר שיתעלמו מהפעם הקריטית שבה המילים הללו יאמרו . ( בעיקר בהקשר של הדוגמא שאני נתתי ושאת כביכול הגבת לה . ועוד יותר ביחס לדברים שכתבת באותה התגובה עצמה ויפורטו בהמשך )

אבל כפי שכבר אמרתי אני בספק אם הבטיחות היא הדבר שבאמת בראש מעיינייך .

אנימה , עושה רושם שהכל ברור ומסודר אצלך ...
את יודעת מה זה סאב ספייס ....
את יודעת מה זה לחץ ...
את יודעת איך כולן מגיבות ...
ואיך כולם מגיבים ...
ואת יודעת מתי זה תמוה איך שאנשים מגיבים ....
ועושה רושם שאת מומחית בדרכים שיש לאדונים לצאת מניאקים או ילדים קטנים .

בקיצור עושה רושם שיש לך משנה סדורה כלפיי הכל . עד כדי כך שאני לא יודע איך הסתדרנו עד כה בלי שתהיה לנו מישהיא כמוך שתדע ליישר לנו את כל ההדורים . וממש לא ברור לי איך בכלל התברברנו עם כל מיני פיתרונות לא הגיוניים בעליל עד שאת באת ושמת לזה סוף בדרכך החיננית .

העולם שלך הוא מאוד פשוט ...
כל מה שלא מסתדר לך בתוך התאוריה הוא לא בגדר אפשרי . או שהוא תמוה או שמדובר באדון מניאק שמילכד את מילת מילת הביטחון ( איך את הבנת את זה מהטקסט שאני כתבתי בדיוק ? )
את חושבת שיש פיתרון אחד שיענה על כל המקרים וכל הסינריומים שיכולים להתקיים בסשן .
לפיתרון שלך קוראים מילת ביטחון .וזאת בהחלט זכותך להחליט להשתמש במילת ביטחון עבורך . אבל אל תנסי לתקוף אנשים שחושבים כי מילת הבטחון היא לא מילת קסם שעונה על כל האפשרויות שיכולות ואף קורות בסשן מעשי .ולא פיתרון גורף עבור כלל הנשלטות . וזה רק בגלל שאת לא חשבת שיש אפשרות נוספת . או שלא זיהית את נקודות התורפה בשיטה שאת מטיפה לה ( בצורה קצת מיסיונרית הייתי מוסיף ) .
אל תטעי לשניה לחשוב שקיומה של מילת בטחון מגנה עלייך מכל מה שיכול לקרות בסשן .
כי עד כמה שזה תמוה , יש הרבה דברים שיכולים לקרות שאת לא תגיבי בהם בדיוק לפי הספר .
ויש הרבה תקלות שיכולות לקרות אפילו לך .

ורק על מנת לסבר את האוזן ...את משוכנעת מעל לכל צל של ספק איך את תגיבי אם את תחצי פעם כביש ואת תראי רכב שועט אלייך במהירות ושלא הבחנת בו קודם ?

כי בעיניי זה יהיה תמוה אם את לא תיקפצי באותה השניה לעבר המדרכה . אלא אם כן הנהג מילכד לך את אפשרות הקפיצה .

זה בסדר אין צורך לענות על השאלה הזו ... אני חושב שזה ברור לכולם שאת תעשי בידיוק את מה שאת תירשמי כאשר את כותבת בנוחות בביתך . וחושבת באופן רציונאלי קר ומחושב על הסטואציה ומנתחת אותה .

בכל מקרה אני משוכנע שבפעם הבאה שנשלטת תשכח את מילת הבטחון זה יקל עליה לדעת שזה תמוה בעינייך . כי את כמובן יודעת ויכולה לשפוט .

ונותר לי רק לתהות האם כל הנשלטות מתוכנתות אותו הדבר בעינייך ? ומגיבות לאותם הדברים באותה הצורה , באותו האופן .

ואגב ... בהתייחס לכך שכתבת : " בסשנים של שבירת גבולות, אסור לדום להתעקש כמו ילד קטן, אלא להיות קשוב
הרבה יותר. "

אז בעצם מה שאת טוענת שבסשן של שבירת גבולות אין משמעות אמיתית למילת הביטחון כי האדון צריך להיות קשוב יותר , ועליו בעצם לנהוג גם אל המילים "הרגילות " כמו " די " , " מספיק " , " עצור " . כאל מילות בטחון לכל דבר ... ( שזה בערך מה שאני טענתי , רק שלא הגבלתי את זה רק לסשנים של שבירת גבולות ) .

עוד ציטוט קטן מפיך : " לרוב זה מה שקורה- שימוש במילת הבטחון עוצר את הסשן, ומבררים מה קרה,
ואז ממשיכים, אולי פחות חזק, אולי פעילות אחרת. "

עכשיו שאלה קטנה ...

את מכירה סיטואציה שבה תיתכן שימוש במילת ביטחון שלא יתבצע בה אקט של שבירת גבולות כלשהם ?

האם לא עבור שבירת הגבולות הומצאה מילת הבטחון ?

והריי שברור מהציטוט השני שהבאתי מדברייך שבמהות אין הבדל בין אמירת " די " לאמירת מילת הבטחון בסשן של שבירת גבולות . ( בשניהם צריך לברר את הסיבה ואז להחליט על ההמשך ) .


( ואני כרגע לצורך העניין שם בצד את השימוש במלת הבטחון כי הנשלטת היא לא במצב רוח מתאים לסשן , מסיבות שונות . כי זה דיון בפניי עצמו ) .

אז שוב ... למה לפי דעתך צריך להמציא סתם אוצר מילים חדש שיבוא בנוסף לאוצר המילים הקיים ?

או שלפי דעתך אוצר המילים שסיפק אליעזר בן יהודה הוא תמוה ולא מספק את כל הדרכים לומר " עצור ! " בצורה נהירה וברורה כפי שאיזו מילה שרירותית וסימלית תעביר ?

אני מבין שאת נהנית מאוד מתשומת הלב שאת מושכת כאן בפורום . אבל בואי לא נעשה את זה על חשבון נושאים של בטיחות . וזה בעיקר נוגע לנושאים שאת כנראה לא מדברת עליהם מתוך נסיון , וכנראה שגם לא מתוך ידע .ולכן התגובות שלך רק מגחכות את כל הנושא . וזה לא נושא שיש לגחך בו .


לא נמאס לך לירות לעצמך ברגל ?
וכל זה על מנת "לנצח " בויכוח ?
או יותר גרוע מכך על מנת למשוך תשומת לב ?

יש דברים הרבה יותר חשובים מזה ....ויש מקומות ונושאים שהם יותר מתאימים לזה .

תודה .

נ.ב

בינתיים את עושה עבודה נפלאה ... אם המטרה המוצהרת שלך להפוך לדמות קיקיונית .

מקסימום תיכנסי מחדש בכינוי אחר... הלא זה הנוכחי הוא רק מה18 למרץ 2008 .


הבהרה :

אין לי כל בעיה או התנגדות כלפי אנשים שבוחרים לקבוע מילת בטחון . שכל אחד יעשה על פי הבנתו וצרכיו . אבל יש לי בעיה כאשר באים לפסול את הגישה האחרת . בעיניי לכל הגישות יש מקום ולכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה .
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
RIS • 29 במרץ 2008
אנימה כתב/ה:

זו הזדמנות פז לגלות טפח מסוג ארועים שבהם לא ממש אכפת אם הסאבית
יכולה לאותת על מצוקה או הפסקה... ממש מפי משתתף איכפתי..

תינוק בכיין- אתה בכוח רוצה שיגידו שאתה אנס?
אתה חושב שזה יותר שרמנטי?


אנימה, "חדשה" שכמוך, האיש אומר לך שדברים שרואים מכאן לא רואים משם.
ואת כל כך שיכורה מאדי התנופה של עצמך שאת לא מבינה מה זה בעצם אומר.

אני לא יודע מה באמת היה שם באותו אירוע שתואר בשרשור בפורטל.
כאן - מדובר על מקרה היפותטי.
וכמקרה היפותטי הייתי אומר בזהירות רבה שבכל מה שנוגע ליחסי שליטה צריך להיות שם כדי להבין מה קורה כאן.
שוב, אני לא יודע אם הדבר הבא שאגיד חל על מקרה מסוים כזה או אחר שקרה למישהם כאלה או אחרים.
אני מדבר על המקרה ההיפותטי. וזהו הדבר שרציתי להגיד: אף אחד לא יודע מה קורה במרחב הקשר שבין שני בני זוג. אף אחד לא יכול להיות בנעליהם וממילא לא להבין את המסע שלהם ואת המחוזות שהם מבקשים לתור.
תמיד חשבתי שהשיח אודות גבולות הוא שיח מגוחך. אבל אולי יש בו קורט של צלצול נכון בהקשר של אותה חקירה שאנשים חוקרים את עומק השעבוד שהם מתנסים בו.

וכמו תמיד, עצוב בעיני ואף פתטי משהו, ששוב מוחמצת הזדמנות לעיין בסוג החקירה הזה - היינו, להיכנס לתוך עומק שריגיו של השעבוד ולהתחקות אחר הדינמיקות שמנסחות אותו, ותחת זאת הנרטיב שוב מתרדד לרמת טענות פסבדו משפטיות ותינוקיות מהסוג של היה אונס או לא היה אונס והאם היתה לה באמת האפשרות לומר מילת בטחון.
אדון שי​(שולט)
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
אדון שי​(שולט) • 29 במרץ 2008
אגב אם נחזור לנושא השירשור עצמו ...

אני הזדעזעתי כאשר קראתי את הדברים . ואני באמת מקווה שמדובר באיזו אגדה אורבנית .
בכל מקרה אני לכשעצמי הייתי מנסה לעצור את כל העניין . ולא משתתף עד שלא שמעתי את ההסכמה של הנשלטת למעשים . לפניי , תוך כדי , ובין האקטים עם המשתתפים .
כי אני לא מאמין בהסכמה שניתנת מראש בשום צורה ועבור שום אקט .
אני גם מחזיק בגבול של פומביות ( אפילו חמור מכך : גבול של דיסקרטיות מלאה , מה שפוסל כל סוג של פומביות ) .
ולכשעצמי גם סולד מאורגיות .
אז בקטע הזה ... אין לי ספק שאני לא הייתי משתף פעולה . ואין לי ספק שגם הייתי מנסה לעצור את הכל ומברר את עניין ההסכמה ( כפי שכתבתי : לפניי , תוך כדי , ובין משתתפים ).

אני עברתי את השלב שבו לחץ חברתי או תנועת העדר משפיעים עליו . אבל אני מניח שאם המשתתפים היו מאוד צעירים . ולא כלכך מצויים בחוקי עולם השליטה ( רק שמעו שמועות או ראו סרטים פורנוגרפיים שעוסקים בפנים היותר קיצוניים של חיי הבדס"מ . והחליטו לממש מה שראו ) . בצירוף של אלכוהול ...
זה בהחלט יכול להיות מתכון הרסני .

ואם זה אכן קרה ...
זה אכן שילוב הרסני של תמימות , טיפשות , טימטום ואולי גם שיכרות .

מבחינתי הסכמה לא יכולה להנתן מראש ( ואני לא סתם חוזר על זה שוב ושוב . זה אולי המסר החשוב ביותר שצריך לצאת מהשירשור הזה לפי דעתי ). ולכן מה שתואר בנושא השירשור עונה להגדרה שלי לאונס .

זה בדיוק כמו בסקס ונילי . גם אם האישה עשתה את כל הסימנים ואפילו אמרה ב רייש גלה שהיא רוצה בסקס . זכותה להתחרט בכל רגע נתון . ותהה הסיבה אשר תהה . ואם לא יכבדו את רצונה להפסיק הדבר ייחשב לאונס .

לעניות דעתי באשר לעניין ההסכמה אין הבדל בין הכללים של העולם הונילי לבין עולם השליטה . משום שכללי ההסכמה מוכתבים על פי החוק .

היות וכך במקרה שתואר ( ועל פי מה שתואר ) מדובר באונס רב משתתפים . חד וחלק .

אבל ההגדרה של הדברים לאחר מעשה לא עוזרת לאותו הקורבן . למעשה כבר שום דבר לא יעזור לה ( אם נניח את ההנחה המצערת שיש קורבן ולא מדובר בשמועה בלבד ).

צריך לחשוב על דרכים לגרום להעביר את המסרים הבטחותיים הללו לנוער הצעיר . וגם מעבר לגבולות האתר .
כיום החשיפה האינטרנטית וזמינות הפורנו מכל הסוגים לבני נוער יכול להוות בעיה אם לא מסבירים את ההבדל בין סרט פורנו למציאות ובין סרט פורנו שעוסק בבדס"מ לבין המציאות בקרב בני הנוער . ( אני מתמקד בבני נוער בתשובה שלי משום שלא נראה לי כלכך סביר שדבר כזה יקרה בקרב חבורה של מבוגרים . בכל מקרה , החינוך מתחיל בגיל צעיר ולכן צריך להתמקד בבני נוער ) .

הבשורות הטובות הן שאני ראיתי סרט פורנו בדס"מי לא רך . שבסוף הסרט יש ראיון עם הכוכבות הנשלטות ( כוכבות פורנו בדס"מי מוכרות כולן ) ומראיינים אותן לגבי התחושה בכל חלק בסשן . והן אפילו מודיעות שהכל היה בהסכמה לפניי ותוך כדי האקטים . ואם רצו אז יכלו לעצור את הסשן בכל שלב . והכל מנוהל בכבוד כלפי הנשלטת .

הבשורות הרעות ... שלא בכל הסרטים זה כך ... ולמעשה אלמנט ההסכמה וכל הבטיחות נזנחת קצת הצידה לטובת ה "עלילה " .

ושלא ישתמע מהכתוב כי אני בעד צנזורה באיזה דרך . אלא פשוט שקיים צורך להבהיר את המרחק בין מה שמוצג בסרטים לבין המציאות בצורה שתהיה ברורה לכולם . ולא רק על ידי פירסום כתובית ( בד"כ באנגלית ) לפני הסרט ושאף אחד לא קורא .

עכשיו מה עושים עם זה ?
לא כלכך ברור ... היות שלנו אין שליטה על תעשיית הסרטים הפורנוגרפיים . אז כל מה שנותר זה להבהיר את הדברים הללו לילדים שלנו ( לאלה שיש להם ילדים ) . לא צריך להכנס לפרטים רק להבהיר שסרט הוא סרט ... כמו שסרט אקשן הוליוודי הוא לא סרט שמייצג את המציאות . כך גם סרטים פורנוגרפיים . אולי קצת מביך .. אבל בהחלט עדיף על טלפון בשעת לילה מאוחרת . או כל סינדרום אימים שקשור לנושא .
( מתוך תקווה שיום אחד ההסבר הזה גם יכנס לתוכנית הלימודים תחת ההגדרה " שיעורי מין " ביתר שאת ודגש . גילוי נאות : אני רווק נטול ילדים אז אני לא ממש בקיא באשר לתוכנית הלימודים העדכנית . אבל אם לשפוט על פי מספר המקרים שמתפרסמים בהחלט יש מקום למקצה שיפורים בעניין . )

בסופו של דבר ( לטעמי ) במקרה של הגילאים הצעירים מדובר בשורה התחתונה בחינוך לצורך בהסכמה .
בגילאים יותר מבוגרים התעלמות מהצורך בהסכמה תוך כדי המעשה הוא תסמין לסוציופאטיות .
נוריתE
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
נוריתE • 29 במרץ 2008
הבנת אנימה,
אני מקווה שועד הרבה ששותקים כאן ואולי, ישנם בינהם צופים שהיו ,לאותו מחזה איימים
יבינו גם ויפנימו
הכי חשוב זה להפנים לקחים ולא רק את שלך.גם ממה שאחרים משתפים.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ושוב, בלי קשר לפרשה:

ובסאב ספייס, מי שעוד לא יודעים ,כאשר מתרחש התהליך של שחרור מאסיבי של אנדורפינים,בגלל הכאב, שהם סם הרגעה טיבעי של הגוף,בסיטואציות פיזיות אקסטרימיות (בין עם הצלפות או כאב רב בסשן או בזמן שמכונית משטחת אותך על הכביש)אז ההכרה עשויה להפוך באיזשהו שלב ל מעורפלת על סף עלפון קל,ואז בטח שאת או כל מישהי אחרת, לא רק שלא תזכרו את מילת הביטחון אלא גם סביר למדי שאפילו לא את השם שלכן, סיטואציה שיכולה להיות חוויה מדהימה או במקביל ולחוד מזעזעת ומפחידה ברמות של איבוד שליטה טוטאלי.

וכל אחת כמו סף הכאב והרבה דברים סובייקטיביים אחרים, אז גם סף ה"גלישה" שלה לזה, משתנה.
newoldone
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
newoldone • 29 במרץ 2008
RIS כתב/ה:
אף אחד לא יודע מה קורה במרחב הקשר שבין שני בני זוג. אף אחד לא יכול להיות בנעליהם וממילא לא להבין את המסע שלהם ואת המחוזות שהם מבקשים לתור.


זה כמובן נכון, וגם אני (כמו כל אחד אחר פה, מן הסתם) לא הייתי רוצה שמישהו מבחוץ ישפוט את מה שקורה ביני לבינו.

אלא שזה חל גם על כל המשתתפים האחרים בבעילה הקבוצתית. גם הם לא יכולים באמת לדעת מה קורה במרחב הקשר שבין בני הזוג. לעומת זאת, כל אחד מהם חייב, מוסרית, לדעת בדיוק מה קורה במרחב הקשר הזמני שנוצר בינו לבין האישה שהוא בועל. הוא לא יכול להעמיד פנים שהמרחב הזה לא קיים, ושהוא רק שלוחה של המרחב שבין האישה והאדון שלה. כלומר הוא יכול, אבל זה מאד לא תקין, בלשון המעטה.
נוריתE
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
נוריתE • 29 במרץ 2008
ובקיצור,
יש גבול, לכל תעלול.
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
RIS • 29 במרץ 2008
newoldone כתב/ה:

RIS כתב/ה:

אף אחד לא יודע מה קורה במרחב הקשר שבין שני בני זוג. אף אחד לא יכול להיות בנעליהם וממילא לא להבין את המסע שלהם ואת המחוזות שהם מבקשים לתור.


זה כמובן נכון, וגם אני (כמו כל אחד אחר פה, מן הסתם) לא הייתי רוצה שמישהו מבחוץ ישפוט את מה שקורה ביני לבינו.

אלא שזה חל גם על כל המשתתפים האחרים בבעילה הקבוצתית. גם הם לא יכולים באמת לדעת מה קורה במרחב הקשר שבין בני הזוג. לעומת זאת, כל אחד מהם חייב, מוסרית, לדעת בדיוק מה קורה במרחב הקשר הזמני שנוצר בינו לבין האישה שהוא בועל. הוא לא יכול להעמיד פנים שהמרחב הזה לא קיים, ושהוא רק שלוחה של המרחב שבין האישה והאדון שלה. כלומר הוא יכול, אבל זה מאד לא תקין, בלשון המעטה.


***********************************************************************************

עם הכל הכבוד, חדשה ותיקה, המשתתפים האחרים בבעילה הקבוצתית, ההיפותטית, אינם אלא ניצבים בסרט הזה.
אין לי מושג איזו ידיעה מדויקת את מצפה שתתקיים בכל אחד מאותם משתתפים באשר ל"קשר הזמני שנוצר בינו לבין האישה שהוא בועל". מה גם שזה תלוי בתסריט של אותו סרט מסוים שבו הם משתתפים כניצבים.

ושוב, אותי לא מעניין אם הסיפור שבבסיס שרשור זה אכן קרה או לא קרה ואם הבחורה שמדובר בה עדיין ספונה בטראומתה בבית הוריה או שכבר חזרה מרופדת באשישות לרקוד ברחובות העיר את אהבתה לאדונה.

אותי מעניינים התנאים והקשרים שמאפשרים התרחשות כזאת. אותי מעניין לדעת מה קורה ביניהם ומה יוצר את הצורך לעבור דווקא התנסות כזאת ומה היא עושה להם ולעוצמת קשר השליטה שביניהם.

ובכל זאת, לאחר מחשבה נוספת, אגיד משהו על אותו משתתף/ניצב זר ועל הקשר לא קשר שמתקיים או לא מתקיים בינו לבין השפחה בסיפור ההיפותטי.
לי נדמה שבתסריטים אפשריים שמתארים השתלשלות עניינים כזאת חשוב דווקא שאותו גבר או אותם גברים שמשתתפים בבעילה יהיו דווקא זרים לה. (אם הם מוכרים לה או מוכרים לה היטב שאלת הקשר והאחריות המוסרית מתייתרת כמעט מאליה).
שהרי יש משהו בזרות הזאת שמקרב את עוצמת החוויה (המבוימת) לאותה עוצמה נחפצת של החוויה שאותה הם באמת מבקשים לשחזר או לייצג.

וכמובן, כמעט מיותר לציין, אני מבין שבמגרש של הגדולים משחקים גם ינוקות, הדיוטות ופרחי חולרות שעושים כמעשי הגדולים בלי לדעת מה ולמה הם עושים (אבל רצים לספר לחבר'ה).
אין תימה, איפוא, לאור ההערה האחרונה, שמופיעות כאן אנליזות בפרוטה ומיני תרחישים רדודים שבעליהם קופצים כאותן כרוכיות וצווחים "אונס!" בקולות ניחרים.
.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
Brave Dwarf • 29 במרץ 2008
RIS כתב/ה:
אנימה כתב/ה:

זו הזדמנות פז לגלות טפח מסוג ארועים שבהם לא ממש אכפת אם הסאבית
יכולה לאותת על מצוקה או הפסקה... ממש מפי משתתף איכפתי..

תינוק בכיין- אתה בכוח רוצה שיגידו שאתה אנס?
אתה חושב שזה יותר שרמנטי?


אנימה, "חדשה" שכמוך, האיש אומר לך שדברים שרואים מכאן לא רואים משם.
ואת כל כך שיכורה מאדי התנופה של עצמך שאת לא מבינה מה זה בעצם אומר.

אני לא יודע מה באמת היה שם באותו אירוע שתואר בשרשור בפורטל.
כאן - מדובר על מקרה היפותטי.
וכמקרה היפותטי הייתי אומר בזהירות רבה שבכל מה שנוגע ליחסי שליטה צריך להיות שם כדי להבין מה קורה כאן.
שוב, אני לא יודע אם הדבר הבא שאגיד חל על מקרה מסוים כזה או אחר שקרה למישהם כאלה או אחרים.
אני מדבר על המקרה ההיפותטי. וזהו הדבר שרציתי להגיד: אף אחד לא יודע מה קורה במרחב הקשר שבין שני בני זוג. אף אחד לא יכול להיות בנעליהם וממילא לא להבין את המסע שלהם ואת המחוזות שהם מבקשים לתור.
תמיד חשבתי שהשיח אודות גבולות הוא שיח מגוחך. אבל אולי יש בו קורט של צלצול נכון בהקשר של אותה חקירה שאנשים חוקרים את עומק השעבוד שהם מתנסים בו.

וכמו תמיד, עצוב בעיני ואף פתטי משהו, ששוב מוחמצת הזדמנות לעיין בסוג החקירה הזה - היינו, להיכנס לתוך עומק שריגיו של השעבוד ולהתחקות אחר הדינמיקות שמנסחות אותו, ותחת זאת הנרטיב שוב מתרדד לרמת טענות פסבדו משפטיות ותינוקיות מהסוג של היה אונס או לא היה אונס והאם היתה לה באמת האפשרות לומר מילת בטחון.


אני שאלה.
אתה מסוגל לתאר לעצמך מצב בו האישה אכן מרגישה בטחון מספיק כדי לוותר על כל קשר עם העולם לטובתו של זה שאיתה, כמות שכאן מתואר פלסטית, למשל, או (מה שמענין אותי יותר) לחילופין - נפשית?
ואני לא מדבר כרגע על "יכולה/ לא יכולה" אני מדבר על יכולה וזה לא סתם "בסדר", אלא נכון.