אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא חרטה, קשורה לעמוד, עם גאג, וכולם במסיבה עושים בה הכל

newoldone
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
newoldone • 29 במרץ 2008
עניתי ומחקתי. אני צריכה לחשוב על זה עוד.
newoldone
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
newoldone • 29 במרץ 2008
או קי, ריס, חשבתי עוד : - )

אנחנו אכן לא מגיעים להסכמה על העיקרון, ומכאן אין כל כך לאן להמשיך בדיון.

אני עדיין חושבת שהזווית שהארתי, מכיוון אחר משלך, היא עקרונית, למרות שכנראה גם על זה אנחנו חלוקים.
מעבר לקשת בענן
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008

הבטחתי תשובה לאדון שי

מעבר לקשת בענן • 29 במרץ 2008
אדון שי כתב/ה:
הציטוט המקורי של דבריי :

היות שמדברים כאן על מקרה תאורטי . ועל פיו מנסים כאן לחרוץ דינים לכאן או לכאן על מילת ביטחון כן/לא .
אז אני אעלה כאן מקרה תאורטי . שגם הוא ספק קרה וספק לא קרה .

בואו נאמר שהיו זוג . הוא שולט והיא נשלטת . ובמשך כל היחסים בינהם הם הגדירו מילת בטחון שהיא " אדום " ( שהיא מעולם לא נאלצה להשתמש בה לאורך כל הקשר ) . בשיחות בינהם הסכימה הנשלטת לנסות בפעם הראשונה סקס אנאלי עם השולט .
כאשר הגיעו לסשן השולט לא מיהר ישר לאקט אלא קיים סשן כהילכתו . התחיל בהצלפות על איזורים שונים בגוף הנשלטת . אחר כך קשר אותה והמשיך להצליף . לא אלאה אתכם בכל הסשן לפרטי פרטים . רק אציין שבסוף כאשר הגיע הרגע לקליימקס של הסשן . הרגישה הנשלטת איך הוא מורח חומר סיכוך על הרקטום שלה והתחילה להלחץ . בבת אחת היא עברה ממצב של ריחוף למצב של לחץ . היא רצתה לעצור . היא אמרה " לא " , היא אמרה "די" . היא עדין הייתה חצי מעורפלת והחצי השני היה בלחץ . היא לא הצליחה להיזכר במילת הבטחון . היא בכלל לא זכרה שהייתה בכלל כזו מילה . מיצד שני הוא זכר את המילה . והוא לא התכוון להפסיק אלא אם ישמע את המילה הספציפית . ולכן הוא המשיך . מבחינתו הכל היה בסדר ... הוא קיבל את הסכמתה , הוא נתן לה מילת בטחון . הוא פעל בדרך של SSC . ובכל זאת היא חוותה חוויה טראומטית שגם אותה ניתן לשייך לאונס .

לפי דעתי זאת תהיה חכמה מאוד מאוד קטנה לבוא אליה בטענות למה היא לא השתמשה במילה ספציפית בתוך כל מה שקרה לה . וזה גם קצת קשה לבוא אל השולט בטענות . משום שהוא עשה הכל כפי שצריך . הוא פירש עבור עצמו את ה " די " וה"לא" כסוג של משחק של בתולה . הוא ידע בתוך תוכו שאם היא רוצה להפסיק היא רק צריכה להגיד " אדום " . והוא מייד יעצור את הכל . בכל שלב שבו היא תגיד את המילה הזו . זה הריי מה שקבעו , מילת הביטחון היא לא מילה נוספת למילים " די " , " לא " , " עצור " , " תפסיק " . אלא מילה שבאה מבחינת המשמעות שלה במקום המילים הללו . אחרת אין טעם להמציא סתם מילה נוספת לאוצר המילים . אשמח לשמוע גם את דעתכם .

רק קחו בחשבון שמה שאני תיארתי כאן עכשיו הרבה הרבה יותר נפוץ ממה שתואר בנושא השירשור .

ואשמח לשמוע את דעתכם על עוד נקודה ...
מה לפי דעתכם היה קורה אם הם היו מחליטים על המילים : " די " , " תפסיק " , " עצור " , " לא " . כעל מילות הבטחון שלהם . אבל במקום לעצור את כל הסשן מיידית כאשר הנשלטת אומרת את מילות הבטחון הללו השולט פשוט צריך לגשת ולברר עם הנשלטת את העניין . ואז להחליט על ההמשך רק תוך אישור חוזר של הסכמתה לאקט .

מה דעתכם ?



אני מתייחסת למקרה התיאורטי שלך.

קצרים בתקשורת קורים בין אנשים בכל שלב ובכל מערכת יחסים. אני רואה במילת הבטחון סימן SOS בדסמי שמיועד לאוזניו של השולט.

סימן הSOS לא מחליף את כל התקשורת אבל כשהוא נאמר השולט יודע שמשהו אירע והוא מחויב להפסיק הכל ולבדוק מה קרה. מזכיר לי את מומחה ההצלה שהסביר שסימן הSOS חייב להיות בולט, קל לזכירה ונקלט במהירות.

בטארקאפ מנוסה מאוד ומספרת שבמקומות בעייתיים מילת הבטחון נשכחת והנשלטת נמצאת עמוק בתוך אנדורפינים.
אולי.
לא הייתי במקומות קשים ובעייתים כאלה. נשלטות שהיו במקומות קשים יכולות לספר.
אני מסכימה איתך שמילת הבטחון לא מחליפה תקשורת אחרת.

שולט סיפר שלפני סשן הוא נוהג להזכיר את מילת הבטחון כי מוסכם ביניהם ש"די", "תפסיק" אצלם לא עוצרים סשן. יש שולטים ונשלטות שמוסכם אצלם שקריאות כאלה לא מפסיקות את הסשן והן עידוד להמשך.

יש שאצלם "די" עוצר, אבל רק לפי האינטונציה והתקשורת מבינים אם זה "די" של הפסקה, אבל אפשר במקום אחר או אחרי הפסקה או זה "די" אחר...

אני לא חושבת שאישה במערכת יחסים תאשים את הגבר שלה במקרה שאתה תארת של קיום יחסי מין, כאשר היא חופשיה לדבר ולהביע את עצמה, אבל לפני שמתחילים פעילות חדשה או לא ידועה כדאי לנסות לחשוב על הרבה אפשרויות, כולל שישכחו את מילת הביטחון או שהנשלטת נמצאת קרוב לספייס עם האנדורפינים ולא מסוגלת לדבר.

אני מסכימה איתך שבכל שלב ובכל רגע חייבת להיות תקשורת ביניהם.
התקשורת לא חייבת להיות מילולית. היא יכולה להיות של שפת גוף ומגע אבל חייבת להיות תקשורת.

גם לי יש אי הסכמות עם כמה מהדברים ש RIS כתב, אבל אני מחכה שאנשים אחרים יגיבו... icon_smile.gif
אנימה
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
אנימה • 29 במרץ 2008
סליחה שלא עמדתי באיזה לוז מיסתורי, שבו אני אמורה לזנק מהמיטה,
ולבדוק מה חדש אצל הגמד.

זה שהגמד לא היה באותה המסיבה- לא עושה אותי יותר שמחה.
זה שהוא לא היה, מוכיח דבר אחר לא פחות חמור- וכבר כתבתי על זה,
אבל כדי שמי שלא הבין, יבין עכשיו ויותר ברור.

אם הגמד משתתף בסוג הפעילות שבה נדון השרשור בתחילתו,
הוא לכל הפחות צריך לבדוק אם יש לנשלטת אפשרות לחזור בה,
מילת בטחון, או סימן מוסכם.

אם מישהי כותבת על פעילות כזו, שבה הסאבית פרצה בבכי לאחר מה שארע זורקת את הקולר, ומחפשת מישהי שתיקח אותה הביתה, והגמד העליז
פונה אליה וחוקר אותה אם היא מכירה אותו, מגרד את ראשו במבוכה,
ואומר אולי לא- כי לא זכור לי קולר שנזרק על הרצפה- זה אומר חד וחלק
שהגמד לא בודק אם ניתנה לסאבית אפשרות להפסיק את הפעילות.
אם הגמד היה טורח לעשות את זה- אלף שירשורים שהיו נפתחים
על ארוע כזה, לא היו צריכים לגרור ממנו תגובה.
ולמה? כי שרשורים שנוגעים לסאביות שלא ניתנה להם אפשרות
להפסיק את הארוע רב המשתתפים הזה, לא היו יכולים להיות ברזומה שלו
מאחר והוא בודק את עניין האפשרות להפסיק- לפחות עם הדום שלה
אם לא איתה.

לא רק שהוא לא טורח לבדוק אם יש כזו אפשרות, הוא מכנה את כל הסאביות
שהוא ודאי מכיר מתוך הכרות אישית, שהתחרטו על מצבים כאלו שהכניסו את עצמם
אליו כ " סינדום החרטה אח"כ "

לא בתחילת הארוע, לא באמצע שלו- אלא רק אחר כך.
אולי כי לא הייתה להם אפשרות להפסיק בהתחלה ובאמצע,
ואצל הגמד זה נחשב לסתם התנהגות ילדותית שצריך לקטלג אותה
תחת הערך " סינדרום"

ואגב- מה ההבדל הגדול בין מה שמסתבר הפעילות החביבה של הגמד-
להשתתף בארוע רב משתתפים שכזה, לבין מה שארע לאותה הבחורה?

בשניהם לא הייתה מילת בטחון.

בשניהם הובעה חרטה אחר כך- מחוסר יכולת להפסיק תוך כדי.

אז מה ההבדל? שבארוע שהגמד לא השתתף הסאבית ההיא כן בכתה,
כן זרקה קולר על הריצפה, כן העזה לעשות גלים?
וזה עושה אותו יותר נקי?
ובשאר הפעילויות של הגמד הן מפחדות לעשות גלים ומתחרטות אחר כך
בלי דרמות מיותרות כי לא נעים להם? או כי הן מתביישות?


כל סאבית שקוראת את זה- צריכה לקחת בחשבון, שגם אם נפשה יוצאת
בפנטזיה לארוע כזה, היא צריכה לדאוג שתהיה לה אפשרות להפסיק באמצע.
כי אם נלך לבעלי הנסיון- קרי הגמד, אצלו מסתבר יש לא אחת או שתיים
שמתחרטות אחר כך. יש הרבה יותר- עד שהוא נאלץ לקרוא לזה " סינדרום"
( את המילה " סינדרום של החרטה אח"כ " הוא הזכיר במקום אחר, כחלק
מהתגובה שלו שם )
וששום סאבית לא תתן לאף אחד לזלזל בתחושות שלה, או ברגשות שלה.
כי הם אולי ינסו בעתיד לגרד את הראש ולהזכר מי את. אבל את זו שתצטרך
להשאר עם התחושה והזכרון על דברים שעשית, ולא היתה לך היכולת להפסיק.

ועכשיו גמד, נו, מה לעשות, שבת. לא אוכל להשאר ולדון איתך על היכולות שלך
כדום מלא אמפטיה, או על הסינדרומים של אלו שמתחרטות אחר כך.
אבל אתה מוזמן לקפץ כאן כאוות נפשך, מהסוג של החי חה חו לול..
נראה, אולי אמצא זמן בשבילך בשבוע הבא. זה תלוי כמובן כמה תשתדל.
נוריתE
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
נוריתE • 29 במרץ 2008
מי זה הגמד אנימה
לא היבנתי
icon_smile.gif
ובאשר למה שאת אומרת ומה שאני אמרתי
ומה שאמרו כל ייתר השפויים בעיניין
לא נותר לנו אלא לקוות שההיא הפנימה את הלקח הקשה שעברה
ולא נדע עד שהיא והוא יופיעו פה ויספרו בדיוק מה סוכם ולא סוכם ביניהם .

מה שברור שכל הקטע הזה יצא shit רציני
ועוד לקוות שלא
תחזור על עצמה כזאת סיטואציה במסיבות ושאם כן אז הקהל יקבל שכל במקום זיין
וישים לזה סוף
ושבכלל מישהי או מישהו פה לפחות ,גם אם בלי קשר ל"כתבה"
הפנימו או יפנימו את חומרת העניין
ושלא יחזרו כאל מקרים על עצמם בפרטי או פומבי(כן אני חיה באשליות)

אבל כולנו תיקוות גבוהות
עד לסיפור הבא.
מעבר לקשת בענן
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008

נקודת האל חזור

מעבר לקשת בענן • 29 במרץ 2008
RIS כתב/ה:
ובאשר להליכה ללא דרך חזרה שהודגשה כאן ע"י מעבר לקשת.

אכן, בתהליך השעבוד ישנה אותה נקודה (מסעירה לאין קץ לשיטתי) שאין ממנה דרך חזרה. Point of no return.

אבל אין זה המקרה שבו מישהו רוצה לחזור בו ורץ מהר בחזרה ומגלה ששערי החרטה נעולם בפניו.

שזו איננה נקודת האין חזור אלא נקודת פיצוץ בלון האשליה או הפנטזיה.

נקודת האל-חזור האמיתית היא נקודה פנימית. היא הנקודה שבה קורסים המחסומים האחרונים שעומדים בין התדמיות העצמיות הישנות ובין הגילוי אודות העצמי האמיתי.
כאמור, זו איננה נקודה שאחריה לא מתאפשר למישהו לחזור בו ולהתחרט על החלטותיו.

אלא, זו הנקודה שבה נפקחות העיניים להבנה שה"אני" הישן נמוג ונמחק ללא שוב. בהקשר של יחסי שעבוד זו הנקודה המבהירה שמכאן והלאה הראש לא יהיה עוד בתוך החול. זו הנקודה המבהירה שבאמת, באמת, אין ברירה אחרת.
שעבוד איננו משחק ילדים. להיות נתונה להיררכיה אכזרית ולמרות יד קשה איננו דבר של מה בכך.
אך להיות שם יכול להתממש באמת רק אחרי שמתעוררת - באמת ובתמים - ההכרה שאי אפשר אחרת שאין עוד ברירה.

זאת היא נקודת האל חזור האמיתית.


הרבה דברים עלו בשרשור וקשה להתיחס בבת אחת לכולם.
RIS הציע שנפריד את הדיון.
קשה לי לתאר את נקודת האל חזור שRIS מדבר עליה של השליטה המוחלטת.
דבר אחד ברור מהדיון.
היא אינה נמדדת בחוסר האפשרות של הנשלטת לחזור בה אלא להיפך. יש לה אפשרות לחזור בה בכל רגע ורגע והיא בוחרת שלא לחזור בה.

כדי לקבל סיטואציה של סקס קבוצתי אני חושבת על אישה שזאת הפנטזיה שלה והיא מבקשת מהשולט שלה להגשים אותה.
אני מכירה אישה אחת שמספרת שזאת הפנטזיה שלה ומבקשת להגשים אותה.
במצב כזה, כאשר יש לה אפשרות לחזור בה, כמו שRIS כתב וזו אינה הנקודה של האל חזור, לא אגיע למסיבה, אבל אקבל את הבחירה שלה.

חוסר ההסכמה שלי עם RIS הוא בנקודה ש newoldone הזכירה.
הגברים האחרים שמשתתפים לא יכולים להיות ניצבים וחפצים כמו השוט והגאג. זו יכולה להיות הפנטזיה של האישה והשולט, אבל מבחינתם הם שותפים אקטיביים ואחראים לבחירות שלהם.

אני לא מצפה מהגברים להסתפק בשאלה לשולט. אני מצפה מהם לבדוק לפני במהלך ואחרי עם האישה עצמה. הם נכנסים למישור היחסים בין השולט והאישה כשותפים מלאים לאותו זמן.

הדיון השני על נקודת האל חזור תמיד עניין אותי.
תמיד תהיתי אם היא קיימת או היא אגדה אורבנית. אשמח אם תפתחו את ההסברים.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
Brave Dwarf • 29 במרץ 2008
אנימה כתב/ה:
סליחה שלא עמדתי באיזה לוז מיסתורי, שבו אני אמורה לזנק מהמיטה,
ולבדוק מה חדש אצל הגמד.

זה שהגמד לא היה באותה המסיבה- לא עושה אותי יותר שמחה.
זה שהוא לא היה, מוכיח דבר אחר לא פחות חמור- וכבר כתבתי על זה,
אבל כדי שמי שלא הבין, יבין עכשיו ויותר ברור.

אם הגמד משתתף בסוג הפעילות שבה נדון השרשור בתחילתו,
הוא לכל הפחות צריך לבדוק אם יש לנשלטת אפשרות לחזור בה,
מילת בטחון, או סימן מוסכם.

אם מישהי כותבת על פעילות כזו, שבה הסאבית פרצה בבכי לאחר מה שארע זורקת את הקולר, ומחפשת מישהי שתיקח אותה הביתה, והגמד העליז
פונה אליה וחוקר אותה אם היא מכירה אותו, מגרד את ראשו במבוכה,
ואומר אולי לא- כי לא זכור לי קולר שנזרק על הרצפה- זה אומר חד וחלק
שהגמד לא בודק אם ניתנה לסאבית אפשרות להפסיק את הפעילות.
אם הגמד היה טורח לעשות את זה- אלף שירשורים שהיו נפתחים
על ארוע כזה, לא היו צריכים לגרור ממנו תגובה.
ולמה? כי שרשורים שנוגעים לסאביות שלא ניתנה להם אפשרות
להפסיק את הארוע רב המשתתפים הזה, לא היו יכולים
להיות ברזומה שלו
מאחר והוא בודק את עניין האפשרות להפסיק- לפחות עם הדום שלה
אם לא איתה.

לא רק שהוא לא טורח לבדוק אם יש כזו אפשרות, הוא מכנה את כל הסאביות
שהוא ודאי מכיר מתוך הכרות אישית, שהתחרטו על מצבים כאלו שהכניסו את עצמם
אליו כ " סינדום החרטה אח"כ "

לא בתחילת הארוע, לא באמצע שלו- אלא רק אחר כך.
אולי כי לא הייתה להם אפשרות להפסיק בהתחלה ובאמצע,
ואצל הגמד זה נחשב לסתם התנהגות ילדותית שצריך לקטלג אותה
תחת הערך " סינדרום"

ואגב- מה ההבדל הגדול בין מה שמסתבר הפעילות החביבה של הגמד-
להשתתף בארוע רב משתתפים שכזה, לבין מה שארע לאותה הבחורה?

בשניהם לא הייתה מילת בטחון.

בשניהם הובעה חרטה אחר כך- מחוסר יכולת להפסיק תוך כדי.

אז מה ההבדל? שבארוע שהגמד לא השתתף הסאבית ההיא כן בכתה,
כן זרקה קולר על הריצפה, כן העזה לעשות גלים?
וזה עושה אותו יותר נקי?
ובשאר הפעילויות של הגמד הן מפחדות לעשות גלים ומתחרטות אחר כך
בלי דרמות מיותרות כי לא נעים להם? או כי הן מתביישות?


כל סאבית שקוראת את זה- צריכה לקחת בחשבון, שגם אם נפשה יוצאת
בפנטזיה לארוע כזה, היא צריכה לדאוג שתהיה לה אפשרות להפסיק באמצע.
כי אם נלך לבעלי הנסיון- קרי הגמד, אצלו מסתבר יש לא אחת או שתיים
שמתחרטות אחר כך. יש הרבה יותר- עד שהוא נאלץ לקרוא לזה " סינדרום"
( את המילה " סינדרום של החרטה אח"כ " הוא הזכיר במקום אחר, כחלק
מהתגובה שלו שם )
וששום סאבית לא תתן לאף אחד לזלזל בתחושות שלה, או ברגשות שלה.
כי הם אולי ינסו בעתיד לגרד את הראש ולהזכר מי את. אבל את זו שתצטרך
להשאר עם התחושה והזכרון על דברים שעשית, ולא היתה לך היכולת להפסיק.

ועכשיו גמד, נו, מה לעשות, שבת. לא אוכל להשאר ולדון איתך על היכולות שלך
כדום מלא אמפטיה, או על הסינדרומים של אלו שמתחרטות אחר כך.
אבל אתה מוזמן לקפץ כאן כאוות נפשך, מהסוג של החי חה חו לול..
נראה, אולי אמצא זמן בשבילך בשבוע הבא. זה תלוי כמובן כמה תשתדל.


icon_eek.gif אני לא מכיר אותך, אנימה. פרט לכמה עובדות עליהן ביססתי את טענתי המקצועית שאת דפוקה, אין לי שמץ של מושג מי את. אבל האם אני צריך לבדוק את החלונות היטב גם כשאני מחרבן כי את עוקבת אחרי? ובכלל אני לא מכיר את "אותם סאביות" וזה נשמע לי מפחיד למדי כל העסק הזה איתם, אנימה, כי אני בטוח שהם ממש לא כוס התה שלי.

לעומת זאת לנשים יש לי חולשה.


Buttercup כתב/ה:
מי זה הגמד אנימה
לא היבנתי

גם את במתח? אנימה ספרי עוד ללא כַּחַד ורז אם כבר התחלת.
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008

Re: נקודת האל חזור

RIS • 29 במרץ 2008
מעבר לקשת בענן כתב/ה:

חוסר ההסכמה שלי עם RIS הוא בנקודה ש newoldone הזכירה.
הגברים האחרים שמשתתפים לא יכולים להיות ניצבים וחפצים כמו השוט והגאג. זו יכולה להיות הפנטזיה של האישה והשולט, אבל מבחינתם הם שותפים אקטיביים ואחראים לבחירות שלהם.


השאלה המהותית כאן היא איזו נקודת מבט היא הנקודה המעניינת. זו של "האישה והשולט" או זו של הגברים הבועלים.
לגבי דידי הם לא מעניינים. הם לא מעניינים בכלל.
בזה אינני אומר שלא עולות כאן שאלות מוסריות/משפטיות בדיוק מהסוג שnew העלתה כאן.

מעבר לקשת בענן כתב/ה:

אני לא מצפה מהגברים להסתפק בשאלה לשולט. אני מצפה מהם לבדוק לפני במהלך ואחרי עם האישה עצמה. הם נכנסים למישור היחסים בין השולט והאישה כשותפים מלאים לאותו זמן.


אני נוטה לפקפק ביעילות של אותה בדיקה. איזו מין בדיקה זו תהיה? האם היא תכנס אותם בחדר צדדי לפני האקט ותסכם איתם מה הולך לקרות ובאילו תנאים יהיה עליהם להפסיק?

עוצמתה של הפנטזיה המסויימת הזו היא דווקא בהיותו של הגבר האחר זר. בהיותם של הבועלים - זרים. זרים או סתמיים. וככאלה לא יכול להתקיים דיאלוג כזה ביניהם.

למעשה, השאלה המדויקת שצריכה להישאל כאן - בהקשר של הגברים הזרים - היא איזו מין יחס או קשר מתקיים בינם לבין הבחורה שהם בועלים.
והשאלה הזו תהיה יותר מעניינת אפילו אם נקדים ונניח כי האקט עבר ב"הצלחה", כלומר לשביעות רצונם של הבחורה ואדונה. כי מה שמעניין שם זה מה קורה ביניהם ולא לאור שיבוש או תקלה אלא נטו, מה קורה שם.

אבל בעיני הם שוליים לגמרי. והשאלות האלה הרבה פחות חשובות.

אותי מעניינת הרבה יותר הדינמיקה הבין-זוגית שמאפשרת נסיון לממש תסריט כזה, פנטזיה כזאת, ומה הן הנסיבות שיולדות דינמיקה כזאת.
ואיך כל זה קשור לשליטה.
ואיך התנסות כזאת שאמורה להעמיק את הקשר ואת השעבוד באמת עומדת בציפיות.
והאם היא תורמת לקשר והאם היא באמת יולדת את העוצמות הנחפצות.
והאם עדיין ישנם שם הפרפרים ההם בבטן אחרי שהעשן מתפזר ואחרי שהכל נגמר.

.
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008
RIS • 29 במרץ 2008
*"דינמיקה תוך-זוגית" יהיה, אולי, מדוייק יותר.
כובש יצרה​(שולט)
לפני 16 שנים • 29 במרץ 2008

לריס

כובש יצרה​(שולט) • 29 במרץ 2008
ריס כתב

"רמות הסחי והזוהמה של תיאורי אקטים בדסמיים פומביים - כולל בין אנשים זרים וכאלה שאינם בזוגיות -הרקיעו שחקים מעל דפי הפורומים השונים ולא ראיתי כמעט מחאות בתוך שלל התגובות הנלהבות.

פתאום במקרה (ההיפותטי) הזה לובשים האנשים אדרות מוסר ומשפט ואוהבים לקבוע בפסקנות "חד וחלק" או "חד כתער" שמדובר כאן באונס. "

למרות שאני מאוד מכבד את היכולת האינטלקטואלית שלך אני חולק על דבריך במקרה הזה. אתה בטח תסכים איתי שלכל אחד יש את הבדסמ שלו ואין "ספר חוקים" שאומר מה מותר ומה אסור כל עוד זה נעשה בהסכמה בין אנשים בוגרים. בטח שאין חובה לקיים את כל הפעילות הבדסמית שקיימת.

אני אישית לעולם לא ארשה למישהו אחר לזיין שפחה שאיתי, אפילו לא להצליף בה. מעולם לא השתתפתי במה שמכונה "פליי פארטי" ולעולם גם לא אשתתף. אמנם בתחילת שנות העשרים שלי לקחתי חלק באורגיות, אפילו הייתי חבר במה שנקרא בזמנו "קומונה" ששם כל הנשים הם רכוש של כל הגברים בלי שייכות ספציפית למישהו, אבל זה סיפור אחר.

ברם, זה שאני לא מוכן להשתתף באקטים פומביים לא אומר שאני פוסל מישהו שזה "כוס התה שלו" , אני חושב שיומרני ממך לבקש מאחד כמוני למחות על תאורי סשנים פומביים אפילו אם זה לא לטעמי. כל עוד זה נשעה בין בוגרים בהסכגמה מלאה אין לי בעיה עם זה.

במקרה ההיפוטתי (?) הזה זה שונה. אני מיהרתי למחות כי כאן מדובר במעשה פלילי חמור במידה ואכן דבר כזה התרחש או יתרחש בפועל.