ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מנסה לכתוב נראה אם זה יעבוד

תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 27 בינו׳ 2004

מנסה לכתוב נראה אם זה יעבוד

תאיר​(נשלטת) • 27 בינו׳ 2004
המחשב שלי חולה אבל אולי בכל זאת אני אוכל להגיב

ההצגה של הבדסם בסרט היא לא חיובית במיוחד. המזכירה עצמה יוצאת בתחילת הסרט ממוסד לחולי נפש אליו נכנסה מכיוון שהיא חותכת את עצמה (כדרך להתמודד עם משפחתה הבעייתית). ההערכה העצמית שלה כל כך גבוהה שלהיות כתבנית ולענות לטלפון נראה לה כחלום חייה, משהו להתענג עליו ולא סתם מקום עבודה שמפרנס בכבוד וזאת אף על פי שנאמר שכישוריה גבוהים מזה בהרבה.

הדום שהיא מוצאת לה הוא דמות די פאתטית, הוא נלחם בעצמו ובדחפים שלו, הוא מסתתר בארון מפני האקסית שלו, הוא יורד בצורה שיטתית וסדרתית לחייהן של המזכירות שלו (רק במקרה הגיעה אליו אחת שגם נהנית מזה).
James Bondage​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 27 בינו׳ 2004

ובכל זאת

James Bondage​(מתחלף) • 27 בינו׳ 2004
אם קוראים את תקציר הסרט, זה מש שמתקבל.

אבל הדמויות בסרט שתיהן דמויות של "גיבור" שקל להזדהות איתן.

נניח שהדמויות היו "נורמליות" לגמרי (לא שיש דבר כזה, אבל .....) - אז ונילים רבים לא היו יכולים להנות ממנו, כי לא כל כך מסתדר להם שאנשים נורמלים יהנו מדברים כאלה. זה די מאיים לחשוב שהעו"ד הנורמלי שגר ממול נהנה מלהכות את אשתו, או שהמזכירה של הבוס נהנית שמכים אותה.

בסרט מדע-בדיוני שמיועד לקהל הרחב צריך משהו (מכשירים, תלבושות, תפאורה, וכו') שיבהיר לקהל שיש לשים בצד את השיפוט וההגיון שהביא איתו מהבית, ולקבל את אלה של סרט - ורק לאחר סוף הסרט, לבדוק אותו כמקשה אחת.

בסרט בדס"מ שמיועד לקהל הרחב, צריך משהן (הפרעה נפשית, לדוגמא) שיבהיר לקהל שיש לשים בצד את השיפוט וההגיון שהביא איתו מהבית. יצא לי לדבר עם ונילים (למיטב ידיעתי) על הסרט, והיו כל מיני תגובות בסגנון "כן אהבתי", "לא אהבתי", "לא נראה לי שיש כאלה באמת", "במקומו הייתי ...", "במקומה הייתי ..."; אבל אף אחת מהן לא הייתה בסגנון של: טוב נו, זה בגלל שהיא מופרעת.

התחושה שלי היא שהמוזריות של הדמויות הן מס שפתיים שהיה צריך לשלם כדי לעשות את הסרט מתאים לקהל רחב.

וחוץ מזה - הונילים בסרט לא מעוררים סימפטיה מי יודע כמה.
Master_Abra_Kadabra​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 בינו׳ 2004
Master_Abra_Kadabra​(שולט) • 28 בינו׳ 2004
בעיני כל קשר בין הסרט לבין בדסמ הוא כמעט מקרי בלבד.
הורדתי אתהסקט וצפיתי בו כמה פעמים.
ההנאה הגדולה שלי נבעה רק מאיכות הצילומים.
העלילה בזבל,הדמויות שטוחות כמו קרטון.