Brida(נשלטת){DDDOM} |
לפני 16 שנים •
9 באפר׳ 2008
???
לפני 16 שנים •
9 באפר׳ 2008
Brida(נשלטת){DDDOM} • 9 באפר׳ 2008
איזו שטות...
גם סיפור שמהכרותי המאוד קרובה עם העולם הדתי, הוא מטופש לגמרי, וגם כתוב גרוע. אין אמרו לפני? אין שכל, אין דאגות. (איפה האייקון המפהק בשיעמום?) |
|
Mooooon |
לפני 16 שנים •
9 באפר׳ 2008
Re: ???
לפני 16 שנים •
9 באפר׳ 2008
Mooooon • 9 באפר׳ 2008
Diiana כתב/ה: איזו שטות...
גם סיפור שמהכרותי המאוד קרובה עם העולם הדתי, הוא מטופש לגמרי, וגם כתוב גרוע. אין אמרו לפני? אין שכל, אין דאגות. (איפה האייקון המפהק בשיעמום?) דווקא בעיני הסיפור מצחיק מאוד. זו כמובן זכותך לא לאהוב אותו, אבל למה לפסול את הכותבת ? ("אין שכל, אין דאגות") |
|
Josephin(לא בעסק) |
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
Re: מסכים על חלמית.
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
Josephin(לא בעסק) • 14 באפר׳ 2008
Matok כתב/ה: מצחיק.
מזכיר לי קצת איזה מערכון של ארץ נהדרת... היה איזה קטע "בפינת הספר" עם עלמה זק , טל פרידמן, אורנה בנאי , פרק 11 או 12 . קטע מצחיק ) |
|
המלט |
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
המלט • 14 באפר׳ 2008
חוסר היכרותה של הכותבת עם האינטימיות של חדר המיטות הדתי מכריז על
עצמו מיד במשפט הראשון: "היא יוצאת מהמקלחת, שערה אסוף בתוך כיסוי הראש, מטפחת משי כחולה." חבל שלא כתבת שהיא גם מתקלחת עם כיסוי הראש. אולי הרטיבות היתה מוסיפה לו נופך אירוטי משהו (** אייקון של סמיילי **) |
|
תמימות לא קדושה |
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
לפני 16 שנים •
14 באפר׳ 2008
תמימות לא קדושה • 14 באפר׳ 2008
המלט כתב/ה: חוסר היכרותה של הכותבת עם האינטימיות של חדר המיטות הדתי מכריז על
עצמו מיד במשפט הראשון: "היא יוצאת מהמקלחת, שערה אסוף בתוך כיסוי הראש, מטפחת משי כחולה." חבל שלא כתבת שהיא גם מתקלחת עם כיסוי הראש. אולי הרטיבות היתה מוסיפה לו נופך אירוטי משהו הדתיים האלה, החיזרים האלה..הם לא מקיימים יחסים כמו כולם. שומעים מהשכנים סיפורים איך החיזרים מקימים יחסים. האישה היא המפנקת ובזמן שהוא מקיים יחסים הם עורכים טקס של יין עם הורדת הציצית. כנראה שאם דתיה היתה כותבת איך היא רואה את הארוטיקה בחברה המשפחתית שלה הסיפור לא היה מצחיק כמו הצצה בחור המנעול איך החיזרים הדתיים מקיימים יחסים. חסר החור בסדין שקרעו לפי כל הסיפורים איך החרדים מקיימים יחסים. דעות קדומות כלפי החיזרים, האפריקאים, המוסלמים, הדתיים וכל הקבוצות שלא מכירים תמיד מצחיקות. החיזרים, שהם לא אנחנו, לא מקיימים יחסים כמונו. וכן, אני דתיה. או שלא הצצת טוב בחור המנעול של השכנים הדתיים שלך או שהם לא סיפרו לך איך הם מקימים את יחסי המין שלהם. |
|
המלט |
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
המלט • 15 באפר׳ 2008
תמימות לא קדושה כתב/ה: המלט כתב/ה: חוסר היכרותה של הכותבת עם האינטימיות של חדר המיטות הדתי מכריז על
עצמו מיד במשפט הראשון: "היא יוצאת מהמקלחת, שערה אסוף בתוך כיסוי הראש, מטפחת משי כחולה." חבל שלא כתבת שהיא גם מתקלחת עם כיסוי הראש. אולי הרטיבות היתה מוסיפה לו נופך אירוטי משהו הדתיים האלה, החיזרים האלה..הם לא מקיימים יחסים כמו כולם. שומעים מהשכנים סיפורים איך החיזרים מקימים יחסים. האישה היא המפנקת ובזמן שהוא מקיים יחסים הם עורכים טקס של יין עם הורדת הציצית. כנראה שאם דתיה היתה כותבת איך היא רואה את הארוטיקה בחברה המשפחתית שלה הסיפור לא היה מצחיק כמו הצצה בחור המנעול איך החיזרים הדתיים מקיימים יחסים. חסר החור בסדין שקרעו לפי כל הסיפורים איך החרדים מקיימים יחסים. דעות קדומות כלפי החיזרים, האפריקאים, המוסלמים, הדתיים וכל הקבוצות שלא מכירים תמיד מצחיקות. החיזרים, שהם לא אנחנו, לא מקיימים יחסים כמונו. וכן, אני דתיה. או שלא הצצת טוב בחור המנעול של השכנים הדתיים שלך או שהם לא סיפרו לך איך הם מקימים את יחסי המין שלהם. אז את חרדית שעושה אהבה עם כיסוי ראש, למרות שמעיקר הדין אין את מחוייבת לעשות כן. כמו נשים חרדיות רבות אחרות. אע"פ, אם בעלך עומד על כך, את תסירי את כיסוי הראש בשעת התשמיש. בחוגים החברתיים שלך אוהבים להזכיר את קמחית, הדמות התלמודית הצנועה שכל שבעת בניה זכו להיות כהנים גדולים. כששאלו אותה מה עשתה שזכתה לכך, השיבה: "מימי לא ראו קורות ביתי קלעי שערי", ומכאן למדו כי מידה יפה של צניעות היא להיות בכיסוי ראש אף בתוך הבית, בכל עת. אלא שהגמרא ביומא מז עמ א', שם מובא הסיפור הנ"ל, חותמת אותו במשפט המפתיע הבא: 'אמרו לה: הרבה עשו כן ולא הועילו'. הנה כי כן משמיעה הגמרא גם את הקול שאינו מחמיר; הקול הפרקטי, המחובר לחיים ולא לחלומות הקדושה. הקול שאומר, בעצם: תשמעי גברת, אין שום קשר בין זה שהלכת כל החיים עם כיסוי ראש בבית לזה שהבנים שלך הפכו להיות כהנים גדולים, שהרי : הרבה עשו כן ולא הועילו. ובמלים אחרות -- אנחנו לא מבינים בשביל מה זה טוב. אילו כמובן היה איזשהו דין בענין, הוא היה מובא כאן מניה וביה. אלא שאין כזה. להחמיר זה קל. כל חסיד שוטה יכול להחמיר. בפסח הקרוב יהיו כאלה בין אחינו ישראל עם קדושים, שיקנו אקונומיקה כשרה לפסח . אבל רק תלמיד חכם יכול להקל. בעוונותינו הרבים, נתמעטו הדורות ונחלשה הסברה, ולעדר אין רועה. את מעלה על דעתך פוסק גדול שיגיד היום שאם לא טוב ביחד אז מצווה להתגרש? רבי עקיבא אמר את זה. ולעניננו: לפחות מחצית הנשים הדתיות בישראל, אלה שאינן חרדיות, אינן מסתובבות בבית בכיסוי ראש. קל וחומר אינן משמשות את מיטתן בכיסוי ראש. אז אל תבלבלי לי את המוח בהערות מגעילות על להציץ לשכנים. את הרי לא מכירה אותי, ולא יודעת מה אני יודע ומה איני יודע; אם אני חילוני, או דתי, אם אני גבר, או אולי אישה מתחזה לגבר. |
|
Brave Dwarf |
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
Brave Dwarf • 15 באפר׳ 2008
המלט, לדעתי לא הבנתם זה את זו. (לא לגמרי סגור על זה, אבל זאת אפשרות)
הבחורה דווקא הצדיקה את מה שאמרת ואף התרעמה על חור המנעול של כותבת הפוסט ועל מנהגה להציץ בו. נהיר וידוע לכל (פרט למפרסמת ולמספר מגיבים) שלשפה קוראים יידיש/אידיש/יידית (שפה יהודית אשכנזית) ושנשים חרדיות אינן עוטות את ראשן בשביס ליד אישן. מצד שני, נפלה כאן טענה שהטקסט אמור להיות מצחיק ולכן מוקצן מראש ומעוות. אז מן הסתם מי שזה מצחיק אותו, שיצחק. ומי שאכן בור, שיוותר בברותו. לבריאות ותנחומיי. |
|
תמימות לא קדושה |
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
הגמד האמיץ דייק בכל מילה
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
תמימות לא קדושה • 15 באפר׳ 2008
Brave Dwarf כתב/ה: המלט, לדעתי לא הבנתם זה את זו. (לא לגמרי סגור על זה, אבל זאת אפשרות) הבחורה דווקא הצדיקה את מה שאמרת ואף התרעמה על חור המנעול של כותבת הפוסט ועל מנהגה להציץ בו. נהיר וידוע לכל (פרט למפרסמת ולמספר מגיבים) שלשפה קוראים יידיש/אידיש/יידית (שפה יהודית אשכנזית) ושנשים חרדיות אינן עוטות את ראשן בשביס ליד אישן. מצד שני, נפלה כאן טענה שהטקסט אמור להיות מצחיק ולכן מוקצן מראש ומעוות. אז מן הסתם מי שזה מצחיק אותו, שיצחק. ומי שאכן בור, שיוותר בברותו. לבריאות ותנחומיי. כתבת את מה שרציתי לומר. לא אהובה עלי ההצצה בחור המנעול לציבור שאינו אנחנו. אם המטרה היא להקצין, לעוות ולהלעיג נקח תנא מסיע את סינפלד, שאמר שכל אחד מלעיג על בני מינו ולא על האחר. ראינו במקרה של כת הנשים שהחמירו בלבושן שאין בהחמרה חסידות. כמה רבנים פסקו שחומרה שאינה נדרשת אינה בגדרי צניעות אלא בגדרי חריגה מדעת חכמים. הגמד האמיץ דייק בכל מילה. |
|
קליבר(שולט) |
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
ואללה לא ידעתי
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
קליבר(שולט) • 15 באפר׳ 2008
שהחרדים מקיימים יחסי מין מלאים !!!
שומו שמיים , רחמנא ליצן ובאמת ק. לא על כל דבר אתה חיב להגיב , באמת שלא ועוד ברבע ל-3 בלילה .. |
|
Brave Dwarf |
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
Re: הגמד האמיץ דייק בכל מילה
לפני 16 שנים •
15 באפר׳ 2008
Brave Dwarf • 15 באפר׳ 2008
תמימות לא קדושה כתב/ה: Brave Dwarf כתב/ה: המלט, לדעתי לא הבנתם זה את זו. (לא לגמרי סגור על זה, אבל זאת אפשרות) הבחורה דווקא הצדיקה את מה שאמרת ואף התרעמה על חור המנעול של כותבת הפוסט ועל מנהגה להציץ בו. נהיר וידוע לכל (פרט למפרסמת ולמספר מגיבים) שלשפה קוראים יידיש/אידיש/יידית (שפה יהודית אשכנזית) ושנשים חרדיות אינן עוטות את ראשן בשביס ליד אישן. מצד שני, נפלה כאן טענה שהטקסט אמור להיות מצחיק ולכן מוקצן מראש ומעוות. אז מן הסתם מי שזה מצחיק אותו, שיצחק. ומי שאכן בור, שיוותר בברותו. לבריאות ותנחומיי. כתבת את מה שרציתי לומר. לא אהובה עלי ההצצה בחור המנעול לציבור שאינו אנחנו. אם המטרה היא להקצין, לעוות ולהלעיג נקח תנא מסיע את סינפלד, שאמר שכל אחד מלעיג על בני מינו ולא על האחר. ראינו במקרה של כת הנשים שהחמירו בלבושן שאין בהחמרה חסידות. כמה רבנים פסקו שחומרה שאינה נדרשת אינה בגדרי צניעות אלא בגדרי חריגה מדעת חכמים. הגמד האמיץ דייק בכל מילה. ראי נא. אם אכן מדובר ב"צחוקים" הרי שאין אחד שיודע לצחוק על עצמו או על אחרים יותר ממני. ולכן, למרות שלפנים הסרתי את השטריימעל מראשי מסיבותיי שלי, לא בחרתי להגיב לגברת או להעלות את הטעות בפומבי ובכלל. אבל אם לא ב"צחוקים" עסקינן - אזי מגיע להם. או כפי שכתב לאחרונה חבר: "אנחנו לא צריכים להכיר את העולם שלכם, הוא סביבנו ואנחנו רואים אותו יום יום, מי יותר מי פחות. אך אתם? הסבים שלכם עוד היו או לפחות נולדו להורים חרדים. כשאתם חושבים עלינו רעות, זה לא עלינו - זה עליכם, על אבותיכם ממש. קצת הכרות עם העם שלכם והתרבות שלכם עצמכם לא תזיק לכם." |
|