שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

א.ג.נ, בהמשך לשיחתנו מאלפוני (הסאגה נמשכת - קיוריאס מתחבר)

QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 5 בינו׳ 2004

א.ג.נ, בהמשך לשיחתנו מאלפוני (הסאגה נמשכת - קיוריאס מתחבר)

QriS​(מתחלף) • 5 בינו׳ 2004
כן כן. זו היתה רק הפוגה קלה של כמה ימים אבל אני חוזר, אני חוזר בגדול...
הולך להיות מרוץ למרחקים ארוכים ולכן נתחיל לקלף את הקליפות של הבצל הזה לאט לאט...


אז באמת, הנחתי את השאלות הרות הגורל והאסון בצד. לא משנה מה אני, אני סוג של מוטנט שאין לו צורה והוא לא כתוב בתורה. אני טרול, וניל, מתלהב מערוץ 10, אני עושה על עצמי דעווינים, אני סתם מחפש צרות, אני סדיסט, מזוכיסט, סוציופאת, אגומניאק, נרקיסיסט ומטורף עם קבלות ועם אחוזי נכות לצמיתה. אין הפרעה אחת נפשית שאין לי לפחות סימפטום אחד ממנה והדבר שאני הכי מתחבר אליו זה הטירוף שאני לא מבין.


אני לא ממש בעניין ואני אומר שאני כן, אני יותר מדי בעניין ולא עושה עם זה כלום, אני עומד לאבד את הקרקע מתחת לרגליי וכולכם תוכלו לצפות ולהתבדר, פאקינשיט, הו נואוז... באמת.. אבל למה ? למה לא ? למה לא בעצם ? למה לא בעצם אם אני דווקא כן רוצה! אה ?

אין לי הסבר. אני אוהב להיות כאן, אוהב להיות בדאנגן, אוהב את הסקס באוויר, את התחושה המשכרת של הגבולות הבלתי ברורים, את היצריות ואת הדיאלוג הרגשי והמיני והאינטראקציה המוקצנת בין בני אדם.

מה שבטוח זה שעכשיו אחת וחצי בלילה נכון ? זה מציאותי כאילו נכון ? יופי ! ואני יושב לי כאן מול המחשב ומקליד בקצב של 100 מילים בדקה למרות שאני צריך לקום עוד 5 שעות נכון ? למה זה ? מה ההגדרה ? הסטאטוס ? כמה זה אותנטי ? אותנטי באבוה וסטאטוס טוטאלי אחולמניקוי זה הכל. מה כל היתר משנה?

אנשים פה כתבו לי דברים. אנשים פה הרגישו אותי בין השורות, מתחת למילים, אנשים נהיו חברים טובים שלי בין לילה. למה קיביניחוי שאני איפרד מכל זה ? עד כדי כך מזוכיסט ? לא ! לא !!!

אפילו אני בכלל אין לי זין אין לי כוס אני אנדרוגינוס או איזה פריק חסר זהות מינית, אימפוטנט פריג'יד עם זין רקורסיבי. בכלל, אני אינסומני ושאני שומע את המילה סקס אני נרדם... חחחח...שששוווו....חחחחח....שששששווווו אה.... (נחירות כאילו.. חבל שאין ווליום בפורום...)

בכלל אני כאן כי אני מפתח תיאוריה אנתרופולוגית קוגניטיבית על ההשפעה של רקע שחור בפורום על הלך הרוחות בין הגולשים.. לא ! יותר טוב... אני מכין קונקורדנציה של מילות הזימה בפורום הבנים על הבנים במהדורת 2004.

פור קריינג אאוט לאוד! מה זה חשוב ? אני כאן ואני כאן בשביל להישאר. לא בשביל לכבוש כלום, רק בשביל להיות כאן איתכם. אחלה לי פה. אתם בטוח מבינים למה ... מחמאה? בשבילי כן, אבל זה רק אני.


ריספקט!
קיוריאס
creamy
לפני 20 שנים • 7 בינו׳ 2004
creamy • 7 בינו׳ 2004
אתה...

אני יודעת עליך משהו אחד שהוא בטוח נכון!
אתה מקסים !!! זה בטוח.... kiss.gif
QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 8 בינו׳ 2004
QriS​(מתחלף) • 8 בינו׳ 2004
תודה יפתי, חמדתי, תמתי... icon_cool.gif

אני גם יודע עלייך משהו, את פרא אדם וזה בדיוק מי קאפ אוף טי... יא'שובבת... יא'מנצלת את האיכויות שלך עד תום, יא'אוהבת את עצמך אחת....יא'בובה אחת !!!
ים_yam​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 9 בינו׳ 2004
ים_yam​(לא בעסק) • 9 בינו׳ 2004
יקירי,
למרות שטרם היה לי העונג (ואני בטוחה שעונג אכן זה יהיה) לשוחח עימך דרך האתר או במועדון, נראה מדבריך שכמוני וכמו רבים אחרים בקטגוריה האלסטית שלנו, אתה מהאנשים שאוהבים לחיות את החיים בכל הצבעים ובכל הטעמים, ומי יתן ונהנה כולנו משפע ההזדמנויות וההרפתקאות, שכן חיים רק פעם אחת, וגם אם לא - ויש המון גילגולים - אין שום סיבה שלא נהנה בכל גילגול וגילגול מחדש!!!!
מאחלת לך, לעצמי ולכוווולם - רק דברים טובים!!!
QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 10 בינו׳ 2004
QriS​(מתחלף) • 10 בינו׳ 2004
icon_cool.gif icon_wink.gif

ים יקירה שלום ונעים מאוד גם לי ותודה על המילים החמות.
שבת נעימה ורגועה מלאה דברים טעימים ותחושות סנסציוניות icon_smile.gif


הייתי אתמול בצפון הרחוק והבאתי משם סיפור שהוא לא ממש BDSM אבל יש בו המון המווון משחקי כח ושליטה מנטליים... בלי סקס, בלי השפלות, רק משיכה מתפרצת שמרוסנת מכח הפחד.. של שנינו...

אני אכתוב את זה היום... אנסה בכל אופן.. נראה אם זה יצא טוב כמו שזה הרגיש...
QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 31 בינו׳ 2004

המשך עלילות משה בעיר הגדולה...

QriS​(מתחלף) • 31 בינו׳ 2004
בהתחלה כאילו הייתי במועדון, ואחרי המועדון התחלתי לחפש ולמצוא את הפורומים שמאחורי הקהילה, כמו פטריות אחרי הגשם icon_smile.gif אז בשבילי המועדון והפורומים קשורים לאותה החוויה למרות שאני יודע שבמציאות זה לא בדיוק ככה, לא בשביל כולם בכל אופן.

בקיצ, בפעם הראשונה שבאתי לשם הייתי בסרט טוטאלי ותוך 5 דקות הכרתי גם לשון של מישהי. ובפעם האחרונה שוב התנשקתי אבל הפעם זו היתה נשיקה מרובעת. בלי שמות, בלי רמזים, מי שראה ראה מי שיודע יודע היה שם משהו כל כך קסום וחרמני שפשוט הייתי בטוח שחלמתי..

רק היום אגדה מהלכת הזכירה לי שזה בכלל קרה...
כן, 3 בירות ו 3 וודקה רדבול בתוך שעתיים וחצי ניטרלו אותי. אני לא שותה הרבה. אני בכלל לא הטיפוס של אלכוהול.. בראשי פיסות עמומות של זיכרון מואר בתוך ים שחור של שכחה ובלאקאאוט.


לקראת בטח היה כבר שלוש וחצי בלילה, או אולי ארבע וחצי, התחיל להתרוקן והאקשן חגג בכל פינה חשוכה, פתאום היינו שם ארבעתנו, קרובים, מחייכים, מחובקים, הן היו יפות שתיהן והשפתיים שלהן היו אדומות ונפוחות מרוב נישוק, העיניים של כולנו בהקו ואני אהבתי אותן, ואותה וכנראה שפשוט שוב, אני רק יכול לנחש, כי לא ממש זוכר, אבל כנראה שאמרתי להן בואו נתנשק נשיקה מרובעת, וכנראה שהן ניאותו כי אני זוכר בוודאות איך פניי נצמדים אל זו שהיתה מולי ואל אלו שמשתי צדדי, אני זוכר שעצמתי עיניים ונישקתי שפתיים ואני זוכר ואללה אני זוכר איזה לשון עסיסית מתגנבת, מתחככת בלשוני, של מי היא היתה? רק ניחושים.. אני זוכר את ריח הנשים המתוק שעלה באפי ואת מגע העור החלק והרך של פניהן על שפתיי ולחיי. אני זוכר את נשימתי הכבדה ואת הסערה...


אני לא זוכר איך זה נגמר, ולא אחרי כמה זמן. יכול להיות 3 שניות יכול להיות 30... אני לא זוכר לאן הלכתי אחר כך או מה עשיתי, אני לא זוכר בכלל את מי מהן ראיתי...
זה היה קסום ומיוחד, זה היה אמיתי ונהדר, אפילו קצת פרוע, אני אפילו קצת מתבייש... icon_rolleyes.gif
אליאס​(אחרת)
לפני 20 שנים • 31 בינו׳ 2004

למה אתה מתבייש?

אליאס​(אחרת) • 31 בינו׳ 2004
ספר, ספר. אולי יותר טוב יהיה לומר - נחש ושתף אותנו בניחוש. icon_wink.gif
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 20 שנים • 31 בינו׳ 2004
ובפעם האחרונה שוב התנשקתי אבל הפעם זו היתה נשיקה מרובעת. בלי שמות, בלי רמזים, מי שראה ראה מי שיודע יודע היה שם משהו כל כך קסום וחרמני שפשוט הייתי בטוח שחלמתי..
רק היום אגדה מהלכת הזכירה לי שזה בכלל קרה...


QriS יקירי, שוליית הקוסמת הכי מושלם בעולם, אתה כזה מצחיקולicon_smile.gif) להבא תשתה רק אלכוהול אחד ואז תזכור הכלicon_smile.gif



נשיקות וד"ש

המכשפה,
קוסמת ומהיום גם אגדה מהלכת icon_smile.gif)))
זיקית
לפני 20 שנים • 31 בינו׳ 2004

לפעמים..

זיקית • 31 בינו׳ 2004
דברים מרובעים זה טוב..


icon_twisted.gif