לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתה/את (סיפור)

Anubis
לפני 16 שנים • 1 במאי 2008

אתה/את (סיפור)

Anubis • 1 במאי 2008
הכנסתי אותך הבייתה וישר הראיתי לך את הדרך לחדר האמבטיה. בלי השתהויות סימנתי לך להתפשט ואף עזרתי לך.
כשנכנסת לאמבט היה לך חם מעט אך ידי על כתפך עודדה אותך להשאר בפנים ולתת לגופך להתרגל למים.
מזגתי לנו שמפניה בכוסות גבוהות ואלגנטיות אתה מסבן את עצמך היטב באמבט ואני מבחוץ חופף את שיערך וחושב לעצמי שתצטרך להתחיל לגדל אותו.
המיים החמים המלטפים את גופך והשמפניה הקרירה מערפלת את המוח אתה מתחיל להרגע ולשקוע במים בזמן שאני מעסה את גבך בעדינות אך בנחישות.
קמתי לארון וחזרתי עם סכין גילוח ומיכל מלא של קצף ופקדתי עליך לקום. בתנועות איטיות מרחתי כמעט את כל גופך בקצף ולאט לאט אך במתודיות התחלתי לגלח את גופך מנפנים מטה ,שנינו צמודים מעל אמבטיה חמה.
כשהגעתי ל"ערוגת" שיער הערווה מעל למפשעה התחלת להתרגש ועניינים הזדקרו, אני זוכר איך האדמת ונשכת את השפתיים אך אני רק חייכתי והמשכתי בשלי. אני זוכר גם את המבט המבוהל שהיה לך בעיניים כש אמרתי לך להתקופף ולפשק לחיים, אסור שתישאר קבצת שיער אחת לא רצויה על גופך אמרתי.
כשהכל נגמר נשטפת בזרם ויצאת מהאמבט כאשר אני מחכה לך עם מגבת ענקית ומפנקת עוטף אותך בחום. הגשתי לך בקבוק קרם גוף נשי ואמרתי לך להתמרח טוב.
כשסיימת התזתי מעט בושם ז'אדור על גופך ונתתי לך חלוק משי להתכסות ויצאתי מהחדר.
חיכיתי לך בחדר השינה עם איפור ופאה, את התרגשת קצת הרי זאת הפעם הראשונה שאת עושה דבר כזה אך התיישבת על הכיסא ונתת לי לסדר אותך.
מה עכשיו שאלת אותי? בקול חרד ואני עניתי שאין לך מה לדאוג אני לא מנצל בפגישה הראשונה והלכתי ונשכבתי על הספה מול הטלויזיה מסמן לך לבוא לשכב לידי בכפית.
אני זוכר שאת היית חמה ומריחה טוב נצמדת אלי כמו גור מפוחד אך אני לא הססתי ונצמדתי אליך נותן לך להרגיש את קשיחותי ,מחבק אותך ביד אחת ובשניה משחק עם שיערך ונושק לצווארך נשארנו ככה עד שנרדמנו כך בכפית על הספה
המשך יבוא אולי...