לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבר בא לבקר (המשך דמיוני ל- "לא יאומן כיסופר")

Mooooon
לפני 16 שנים • 6 במאי 2008

חבר בא לבקר (המשך דמיוני ל- "לא יאומן כיסופר")

Mooooon • 6 במאי 2008
מאז שהתעורר הכל היה שונה, לא רגיל. היו אנשים שונים, והם בקרו במקומות שונים, בהם לא ביקר מעולם. השינוי מילא אותו בסקרנות וגם בחשש. איפה אדונו ? האדם שהיה אתו היה ידידותי מאוד. גם הנקבה. הם פגשו אותו עוד אתמול ולקחו אותו לביתם. הם ללא ספק היו חברים של אדונו, הוא ראה וחש את הקשר הידידותי שבניהם. אדונו נפרד ממנו ועכשיו הוא היה אתם, מנסה לשדר חיבה ובטחון, ומחפש את אותו יחס בתמורה. אחרי שהתעורר ואכל (המארחים היו נדיבים באוכל) הם יצא לגן ושיחקו אתו שם. לא טיול בשביל קקי כמו שיצא כל יום עם אדונו. הפעם היו משחקים טובים, עם הרבה ריצות על הדשה. הוא נהנה מאוד. הנקבה שיחקה קצת מוזר, מבלבל. היא רצה על כל הרגליים, כמוהו, לא כמו בני האדם. היא זינקה עליו והתגלגלה אתו, כמו שעשה עם אחיו כשעוד היה גור. הוא זכר איך שיחק כשהיה גור.

בסוף הסתיים המשחק. הוא הרגיש מתח בתנועות מארחיו וגם הריח מתח בזיעתם. זה השפיעה עליו, עכשיו גם הוא היה קצת במתח. הם הלכו חזרה לכוון הבית. ריח המתח שנדף מבני האדם גבר. כשנכנסו, הנקבה פשטה את בגדיה ונשכבה על המיטה. הוא הסתכל בה בחוסר עניין. אדונו הביא נקבות שפשטו בגדים לעתים קרובות. הנקבה שכבה והאדם קשר את ידה אל המיטה. הקשר הלחיץ אותו מאוד, הוא השמיע יבבה עדינה דרך האף. תשומת הלב של בני האדם מיד הופנת אליו, כאילו ציפו לזה. הם קראו לו והוא התקרב. הנקבה ליטפה וחיבקה אותו עם ידה הפנויה, מחייכת אליו, מושכת בעדינות את ראשו אל ראשה ונותנת לו נשיקה. הוא החזיר לה ליקוק בפנים. זה הרגיע אותו ולכן המשיך ללקק. האדם ניגש לצד השני וקשר את גם את היד האחרת של הנקבה. ואז קשר את רגליה.

הוא המשיך ללקק, כדי להרגיע את עצמו וגם אותה. הוא הריח פחד והתרגשות, למרות שהיא עדיין חייכה אליו. בסוף פסק, יושב לידה מבולבל ומעט מוטרד מהמצב, אבל בסך הכל רגוע.
האדם פתח קופסה. הוא הכיר קופסה הזאת היטב, דברים טובים לא שוכחים. שוקולד רך ! שוקולד שמלקקים והוא נמס על הלשון. אדונו נתן לו לפעמים, לעתים רחוקות. האם יקבל שוקולד עכשיו ? אלה כנראה אנשים ממש נחמדים.
היה עוד ריח. ריח קל לא שייך וגם הוא הגיע מקופסת השוקולד. הוא זכר שהריח אותו בעבר, ריח של אבקה לבנה שאדונו משך אל תוך האף. אבל עכשיו ריח זה הגיע מהשוקולד. אולי השוקולד מקולקל ? אך האדם הכניס כפית לקופסה, הוציא מעט, טעם וחייך. נראה שהשוקולד היה טוב לאדם. עכשיו הוא רצה גם. הוא הביט באדם והשמיע יבבת בקשה דרך האף. האדם חייך שוב, ניגש לנקבה וקרא לו. האדם הוציא מעט שוקולד עם הכפית ומרח על ידה של הנקבה. הוא היה מבולבל. ללקק את ידה ? הוא היסס. האדם קרא לו הקול מעודד. הנקבה חייכה והריחה התרגשות. ריח השוקולד היה חזק. הוא ליקק בהססנות ושמע קריאות העידוד מהאדם. אז ליקק ביותר בטחון. האדם מרח עוד קצת, יוצר פס דק של שוקולד מרוח על היד ואז על גופה של הנקבה. הוא ליקק את הפס לאורכו, נרגע בהדרגה ולא היה מוטרד עוד מהמצב המבלבל. הנקבה הריחה שונה כעת, היה זה ריח מוזר שאמר לו מה שהוא, אבל הוא לא ידע מה. הנקבה השמיע גניחה. הוא עצר לרגע, מביט בה, אבל היא חייכה לעברו והוא נרגע שוב. הנקבה המשיכה להשמיע קולות הגניחה.
פס השוקולד התקדם לאורך גוף הנקבה ואל הרווח שבין רגליה. כאן ריח המוזר היה חזק במיוחד, אבל גם ריח השוקולד היה חזק וטעמו נפלא. הוא המשיך ללקק וקולות שהשמיע הנקבה הפכו לחזקים במיוחד.

הוא הרגיש נפלא. הוא היה הכלב השמח ביותר בעולם כולו. הוא כבר לא היה מודאג, בני האדם נראו נחמדים כל כך, לא היה עוד שום דבר מבלבל במצב. הנקבה נראתה דומה מאוד לנקבה אחרת, אותה פגש מדי פעם בזמן הטיולים עם אדונו, וידע לזהות את ריח הקקי שלה על המדרכה. טעמו של השוקולד היה נהדר. אך בהדרגה הוא נהייה מודע לעוד דבר חשוב. היה גירוי מיוחד באברו, האבר שאתו נהג לעשות פיפי ואותו ליקק כדי לשמור על ניקיונו. האבר הפך לגדול והוא הרגיש צורך עז לשפשף אותו במה שהוא. כשנגע במקרה בנקבה האנושית הרגיש גירוי נעים ביותר.

האדם שיחרר את הנקבה מהקשרים. היא התרוממה והתיישבה, חיבקה אותו ונתנה לו נשיקה באף. הוא ליקק אותה בשמחה. ואז הנקבה הפכה את עצמה ונעמדה על כל רגליה, כמו כלב. האחוריים שלה הפונו כלפיו. פתאום הכל התחבר יחד. הריח שלך, הגירוי שהיה לו באבר, התנוחה שלה. הוא עלה עליה ודחף את אברו על חור העגול באחוריה.

הוא עמד ככה עוד זמן רב, מרגיש בהנאה איך זרמים משונים של פיפי חולפים באברו. הנקבה עמדה בהכנעה, ושני רגליו הקדמיות היו מונחות עליה. בסוף היא ניסתה להתקדם ולהיפרד ממנו, אך הוא התקדם יחד אתה ונשאר בתוכה. היא ניסתה שוב, יותר בתוקף, נלחמת בו, מנסה להיפרד, עד שהצליחה בסוף, גורמת לו כאב. הוא עמד עדיין על המיטה, מנסה להבין את המצב, שכרגע כבר לא נראה בסדר. הנקבה בכתה. היא התקפלה כמו גור, מסתירה את הפנים בידיה. ההרגשה הטובה שהייתה לו התחלפה בהרגשה רע מאוד. הוא רצה להצטרף ליללות של הנקבה. הוא ילל, בהתחלה מהאף ואחר כך חזק, מהפה. הוא חייב מסתור ! הוא ירד מהמיטה הזחל תחתיה, שם המשיך לילל עוד זמן רב.
Mooooon
לפני 16 שנים • 6 במאי 2008
Mooooon • 6 במאי 2008
שיר כאב כתב/ה:
צער בעלי חיים.

אכן. וזאת בדיוק הכוונה.
מה חשבת שזה, סיפור אירוטי ?
Mooooon
לפני 16 שנים • 7 במאי 2008
Mooooon • 7 במאי 2008
נמשכת כתב/ה:
ההיא השפיעה עליך לרעה

icon_biggrin.gif מה שנכון, נכון ...
נמשכת{משויכת}
לפני 16 שנים • 7 במאי 2008
נמשכת{משויכת} • 7 במאי 2008
IO moon כתב/ה:
נמשכת כתב/ה:
ההיא השפיעה עליך לרעה

icon_biggrin.gif מה שנכון, נכון ...


לחזור מייד למוטב
אנימה
לפני 16 שנים • 7 במאי 2008
אנימה • 7 במאי 2008
IO moon כתב/ה:
שיר כאב כתב/ה:
צער בעלי חיים.

אכן. וזאת בדיוק הכוונה.
מה חשבת שזה, סיפור אירוטי ?


אז אתה מכין את התשתית לדיון- רע לו או טוב לו? : )
אלעד(שולט)
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008

וואי זה מזכיר סרט שראיתי

אלעד(שולט) • 11 במאי 2008
חבר אחר בכלוב הראה לי פעם סרט בדסמי על גנג בנג עם כלבים ובחורה קשורה,
זה די הזכיר את מה שתיארת.

זו סטיה לא כל כך נדירה כמו שחושבים, יצא לי להכיר פעם מישהי שהתנסתה בזה.
בחורה שרוטה אפילו לפי קנה המידה שלי (וקנה המידה שלי שרוט מאוד)