שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מכתב לאחותי שגילתה שאחותה שיפחה

רצה עם זאבים​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 10 במאי 2008
אנימה כתב/ה:
רוקדת בגשם כתב/ה:
קצת לא נח לי ההתגוששות...
כל מה שכתבתי קיים מאוד ביננו, וזה לא ממש משנה לי מה אתם החושדים שזו אשליה.... כבר נפרדתי מאדוני לחודש בעבר וכל מה שהצליח לגרום לי לשנות וכן, ברור שהייתי שותפה לתהליך, עמד איתן גם כשהייתי לבד,,,,ככה או ככה אנחנו מזינים {לא מזייניםicon_razz.gif } אחד את נפשו של השני וזה עושה את שניינו חזקים יותר מאשר אם היינו כל אחד לחוד.
ידעתי שהפמיניזים יתעורר כאן, אבל זכותו של כל אחד לחשוב ולהביע....
וריס.. אמרת המון דיברי חכמה... אבל משפט אחד אני אצטט.

" אבל חוסר היכולת הזו לקבל שאחרים חווים חוויות שאת, כנראה, אינך מסוגלת לחוות, איננה מהווה צורת טיעון תקפה. לכל היותר היא וידוי על המוגבלות שלך. "


רוקדת, אף אחד לא מזלזל בחוויות שלך.
אבל תחשבי האם הדום שלך עושה אותך טובה יותר, או מאושרת יותר.
מה מרגיש לך נכון. אם תגידי טובה יותר- אז זו זכותך להגדיר כל שאת חשה.
מה שניסו כאן להגיד- שהערך שלך לא מותנה שבמי נמצא לצידך.
גם אם הייתה לך דומית- עדיין הייתי חושבת שהערך שלך עומד בפני עצמו,
ואף לא אחד אחר עושה אותך יותר או פחות.

וריס- אומר לך זאת: דום שיודע לתת צידה לדרך גם אחריו., לא ינטע בסאבית שלו
במילא תחושה שהוא עושה אותה בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו.
לכן לא תהיה התרסקות- היא לא תחשוב שהערך שלה תלוי בדום שלה.
והוא לא יחנך אותה שכך הוא.
בדרך כלל דום שמצליח להשאיר צידה לדרך שאחריו- הוא בדיוק הדום
שיגרום לה להבין שהיא גדולה וחזקה גם בזכות עצמה.



אני אנסה להסביר את התחושות שלי... שוב
לא כתבתי בשום מקום שהדום שלי נטע בי תחושה כזו או אחרת, זה היה מכתב לאחותי שיצא ממני בצורה הכי טבעית, ואדוני עושה אותי מאושרת זה ברור מעל כל ספק. אך גם מוציא ממני אחרי קילוף והשקעה בלתי פוסקת את היותר טוב שבי שהיה בתוכי מאחורי כל אותן חומות ששמתי מפאת פחדים לבטים וספקות, ללא אדוני , זה לא היה קורה
ובעינין מה שאמרת לריס: אדוני תמיד חוזר ואומר שאני עשיתי את השינויים בעזרת הכוחות והחוזק הפנימי שלי, אבל ביני לבינך... הוא זה שאיפשר לי להשתמש במשאבים הפנימיים שלי, הוא זה שקילף אותי כל כך טוב ועדין ממשיך...
ולא אני לא אתרסק!!... אני אישה חזקה ומלאת עוצמה
תודה לך אדוני
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 10 במאי 2008
RIS • 10 במאי 2008
אנימה כתב/ה:


וריס- אומר לך זאת: דום שיודע לתת צידה לדרך גם אחריו., לא ינטע בסאבית שלו
במילא תחושה שהוא עושה אותה בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו.


אני מאוד אתפלא אם במסגרת יחסי שליטה משמעותיים לא תינטע בה ממילא התחושה הזו.
זה יהיה טבעי מאוד בעיני.
כמובן, לא הייתי רוצה שזה יהיה הדבר היחיד שיינטע בה. הייתי רוצה שהיא תבין שהערך העצמי שלה כאדם - שהצמיחה האישית שלה כאדם ממילא תשפר אותה כשפחה ותעמיק את השליטה שביניהם.

אנימה כתב/ה:

לכן לא תהיה התרסקות- היא לא תחשוב שהערך שלה תלוי בדום שלה.
והוא לא יחנך אותה שכך הוא.
בדרך כלל דום שמצליח להשאיר צידה לדרך שאחריו- הוא בדיוק הדום
שיגרום לה להבין שהיא גדולה וחזקה גם בזכות עצמה.


את רוצה לרבע את המעגל. את מנסה לנסח יחסי שליטה בלי שליטה. כמו סבון ללא סבון.
גם זו זכותך.
אני רואה יחסי שליטה בצורה שונה ממך. ואין בזה שום רבותא.
הנקודה היא שנדמה לי שאת מנסה לטעון שיחסי שליטה עמוקים מהסוג שבו האדון הוא השמש והירח עבור השפחה אינם קיימים או לחילופין אינם בריאים.

ואגב אין שום סתירה בהיות שפחה גדולה וחזקה בזכות עצמה ובין רמות ההתמסרות והכניעה שלה לאדון. ככל שהיא חזקה יותר כך תעמיק השליטה ביניהם וכך אפשר יהיה להוריד אותה נמוך יותר.
לא זו המטרה?
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
Brave Dwarf • 11 במאי 2008
RIS כתב/ה:
אנימה כתב/ה:


וריס- אומר לך זאת: דום שיודע לתת צידה לדרך גם אחריו., לא ינטע בסאבית שלו
במילא תחושה שהוא עושה אותה בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו.


אני מאוד אתפלא אם במסגרת יחסי שליטה משמעותיים לא תינטע בה ממילא התחושה הזו.
זה יהיה טבעי מאוד בעיני.
כמובן, לא הייתי רוצה שזה יהיה הדבר היחיד שיינטע בה. הייתי רוצה שהיא תבין שהערך העצמי שלה כאדם - שהצמיחה האישית שלה כאדם ממילא תשפר אותה כשפחה ותעמיק את השליטה שביניהם.



IMHO הבנות צודקות. תלות מובילה להתרסקות.
RIS
RIS
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
RIS • 11 במאי 2008
Brave Dwarf כתב/ה:
RIS כתב/ה:
אנימה כתב/ה:


וריס- אומר לך זאת: דום שיודע לתת צידה לדרך גם אחריו., לא ינטע בסאבית שלו
במילא תחושה שהוא עושה אותה בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו.


אני מאוד אתפלא אם במסגרת יחסי שליטה משמעותיים לא תינטע בה ממילא התחושה הזו.
זה יהיה טבעי מאוד בעיני.
כמובן, לא הייתי רוצה שזה יהיה הדבר היחיד שיינטע בה. הייתי רוצה שהיא תבין שהערך העצמי שלה כאדם - שהצמיחה האישית שלה כאדם ממילא תשפר אותה כשפחה ותעמיק את השליטה שביניהם.



IMHO הבנות צודקות. תלות מובילה להתרסקות.


אלא שאני לא מדבר על תלות.
ואגב, ישנם שני סוגים של תלות.
ישנו הסוג הלא מומלץ, זה אשר מרוקן מתוכן את העצמיות של האישה, כאשר אין באפשרותה ליזום או לבצע אף מהלך, אפילו לא צביעת לק על הצפרניים, ללא אישור ממנו.

תלות כזו, אגב, רואים הרבה מאוד גם מחוץ לעולם השליטה ובעיני לפחות היא איננה משהו ששייך דווקא ליחסי שליטה או שמתפתח בהכרח במסגרתם. תלות כזאת היא תוצר של חולשה גדולה, של אישיות קלושה, לא ממוקדת ולא בוגרת.

הסוג השני של תלות - וכאן ההקשר הוא במפורש בדסמי - הוא בעצם הקולר האמיתי: כאשר מתוך סיבותיה שלה ובהתאם לרצונו היא בוחרת להיות תלויה במוצא פיו - לפחות בחלק מהזמן ובחלק מהמוקדים המהותיים של חייה. מה היקף התלות ה ז א ת, טווח החלות שלה ומשכה - אלה מתמצקים ומושתים על פי טעמם ונטיות ליבם בתוך מיתווה השליטה שנוצר במהלך הקשר.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
Brave Dwarf • 11 במאי 2008
בדיוק.
תודה על ההסבר, כי הויכוח נראה לא משהו כשבמשך שני דפים כל אחד מתכוון למשהו אחר. icon_razz.gif

ההסבר שלך, אגב, מבטל לחלוטין את ה "רק בגלל הנוכחות שלו" של אנימה. כי תראה כמה לא "רק" הסברת. אם רק, אז מספיק שיזוז והיא הופה! אפיים.

אתה מסביר מה זה יפה. אני יכול להיות חבר שלך?
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
Brave Dwarf • 11 במאי 2008
אני אוסיף משהו משלי עכשיו (זוז).

"בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו" בהחלט תופעה נפוצה ואני מניח שאם נתקלתי בה ולא אחת אז יש הרבה יותר משתיים. בעלת הערך רק בגלל נוכחות שלו עוד טרם הנוכחות שלו לרוב תהיה אדם שלא לוקח אחריות על חיו. אדם שלא יודע לאחוז במושכות ואם יורשה לי להגזים אזי - אדם מסורס או נכה מול החיים. טופ הלוקח אישה כזו להיות שלו הוא או אדם בעל כוונות רקובות או סתם טמבל. בגדול, אישה מסוג זה גם לא ממש מחפשת לה טופ כמו שיותר אדם עליו היא תוכל להלביש את "חלומותיה" ולהתלות בהם. אין במערכת יחסים זו דבר המקשר למציאות ומן הסתם לכן עם עזיבתו הנפילה מובטחת.

לחילופין, כאשר מדובר בשני אנשים האוחזים במושכות ולא אחד אוחז והשני עושה בטן גב על העגלה ולועס קשית, אלא שאחד מהם מכיר את הדרך ומראה אותה; או מכיר את היתדות ומלמד לזהות אותן; או יודע להדהיר יותר מהר... במקרה כזה, כאשר תמשיך בלעדיו, גם אם יהיה לה קשה יותר, גם אם תרגיש שחסרה לה היכולת (שהייתה לה כאשר נוכח), קיים סיכוי סביר שהיא תצליח ותגיע אל היעד. משהו שלא היה מתרחש לפני ההכרות.

עכשיו, רק אסייג: "כאן ההקשר הוא במפורש בדס"מי" כתב ריס.
פה ריס, אני לא מסכים. IMHO, כמובן, כמעט בכל מערכת יחסים יש את המוביל ואת המובל את המנוסה יותר ואת הפחות ואם היא מושתתת על אמון, כבוד הדדי ועל רצון ליצור יחידה אחת, גם אם לתקופה מוגבלת (למרות שאני מעדיף לחשוב במרחבים הרבה יותר בולעניים) זאת זוגיות. וזהו. אולי אפילו עדיף להסתכל על זה כך ואת ארבעת האותיות להשאיר לזאלופון. בחיי.
רצה עם זאבים​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
Brave Dwarf כתב/ה:
אני אוסיף משהו משלי עכשיו (זוז).

"בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו" בהחלט תופעה נפוצה ואני מניח שאם נתקלתי בה ולא אחת אז יש הרבה יותר משתיים. בעלת הערך רק בגלל נוכחות שלו עוד טרם הנוכחות שלו לרוב תהיה אדם שלא לוקח אחריות על חיו. אדם שלא יודע לאחוז במושכות ואם יורשה לי להגזים אזי - אדם מסורס או נכה מול החיים. טופ הלוקח אישה כזו להיות שלו הוא או אדם בעל כוונות רקובות או סתם טמבל. בגדול, אישה מסוג זה גם לא ממש מחפשת לה טופ כמו שיותר אדם עליו היא תוכל להלביש את "חלומותיה" ולהתלות בהם. אין במערכת יחסים זו דבר המקשר למציאות ומן הסתם לכן עם עזיבתו הנפילה מובטחת.



לחילופין, כאשר מדובר בשני אנשים האוחזים במושכות ולא אחד אוחז והשני עושה בטן גב על העגלה ולועס קשית, אלא שאחד מהם מכיר את הדרך ומראה אותה; או מכיר את היתדות ומלמד לזהות אותן; או יודע להדהיר יותר מהר... במקרה כזה, כאשר תמשיך בלעדיו, גם אם יהיה לה קשה יותר, גם אם תרגיש שחסרה לה היכולת (שהייתה לה כאשר נוכח), קיים סיכוי סביר שהיא תצליח ותגיע אל היעד. משהו שלא היה מתרחש לפני ההכרות.

עכשיו, רק אסייג: "כאן ההקשר הוא במפורש בדס"מי" כתב ריס.
פה ריס, אני לא מסכים. IMHO, כמובן, כמעט בכל מערכת יחסים יש את המוביל ואת המובל את המנוסה יותר ואת הפחות ואם היא מושתתת על אמון, כבוד הדדי ועל רצון ליצור יחידה אחת, גם אם לתקופה מוגבלת (למרות שאני מעדיף לחשוב במרחבים הרבה יותר בולעניים) זאת זוגיות. וזהו. אולי אפילו עדיף להסתכל על זה כך ואת ארבעת האותיות להשאיר לזאלופון. בחיי.



הערך שלי קיים איתו או בלעדיו, אני אישה חזקה בחיים אפילו מאוד - אחרת לא הייתי יכולה להיכנע ולהתמסר בצורה טוטאלית כזו, זהו מסע שלי לתוך עצמי, שנכנסתי אליו מרצון וביודעין, מתקלפת רובד אחר רובד בבחירה שלי כדי לחיות באמת שלי ומגלה על עצמי דברים שלעולם לא הייתי מצליחה לבד - ומגיע ליעדים ששהיצבתי בפני צעד אחרי צעד, וזוהי זוגיות בדסמית טוטאלית, לכמה זמן שתימשך אינני יודעת, אבל זה ייגמר כשזה ייגמר, ואז ואני אצא עם שלל בנפשי מחוזקת יותר, ויודעת יותר, ושלמה יותר, גם אם אהיה עצובה.
פסט
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008

זכר צדיק לברכה

פסט • 11 במאי 2008
RIS כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
RIS כתב/ה:

אם אינך חווה את החוויה, אם אינך מכיר אותה, אם הדמיון שלך איננו יכול להשיג אותה - הכחש אותה, קרא לה אשליה, קרא לה אוטוסוגסטיה.
כמו העיוורים שצריכים להגדיר פיל - אין להם מושג כמה מגוחכים הנסיונות שלהם.

ולבסוף המחשבה שזהו ויכוח עקר נולדת אף היא מתוך המוגבלות. אם אתה עיוור צבעים אין כוח בעולם שישכנעו אותך לראות גוון שהנך נעדר את איברי חישה האופטיים הנחוצים לראותו.
מחא כפיים, זאלופון, לעיוורון, לשטחיות ולסירוב להכיר בכך שייתכן שקיימת שם מציאות שאין לך מה שצריך כדי לחוות אותה.
אבל אל תגיד שזהו ויכוח עקר.
הויכוח בין הסוליפציסט והריאליסט לעולם איננו עקר.

חסוך את הפאתוס ואת הטיעונים המופרכים.
יש את מה שקיים ואת מה שלא. נקודה. אתה מניח שאני לא רואה את מה שקיים, אני מניח שאתה רואה את שאינו קיים. זה הכל.

אשר לפיל שלך - מגוחך לא פחות לשמוע חולי סכיזופרניה מתארים איך השב"כ עוקב אחריהם. לפי הגישה שלך, אם הוא אומר שהשב"כ רודף אחריו, אז זה ככה, ומי שחושב שהשב"כ לא באמת רודף אחרי איש פשוט ואומלל שכמוהו הוא בהכרח מוגבל. זכותך. לפי הגישה שלי, לא כל מה שמישהו חושב שקיים במציאות אכן קיים.

אתה יכול להמשיך לנסות לעלוב בכל מי שלא חושב כמוך ולכנותו מוגבל, רדוד וכדומה כמה שתרצה. זה לא יהפוך אותך ליותר צודק. עובדה.


אני מניח שתחשוב שאני מנסה לעלוב בך אם אדייק ואומר את האמת שניסוחך שגוי ועילג: היש אמנם ישנו אבל על האין אי אפשר לומר שגם הוא ישנו, כדבריך. ("יש את מה שקיים ואת מה שלא. נקודה.") פארמנידס שניסח את זה טיפה לפניך גרס כי "היש ישנו והאין איננו" אבל בהקשר האינטלקטואלי הנוכחי שעוטף את המובאה הזאת אין לראות במשפט הזה אלא טאוטולוגיה ריקה מכל תוכן.

קיים דבר שנקרא חזקת הפרזומפציה. המוציא מחברו - עליו הראייה.
מאחר ואתה מכחיש קיום של משהו שאני חווה דרך קבע - חובת ההוכחה היא עליך. בעמידה בחובה זו הנך נכשל כשלון חרוץ.

אתה תולה בי פאתוס וטיעונים מופרכים (דיבור בעלמא - אילו טיעונים ואיה ההפרכה שלהם?) אבל אתה עצמך אינך מספק אפילו בדל טיעון.

אכן ציפיתי וציפייתי לא נכזבה שתביא את המטאפורה של הסכיזופרן (וזו אכן רק מטאפורה ולא טיעון) ואני תוהה אם אינך רוצה לקחת אותה חזרה....אחרי הכל הסכיזופרן איננו רק חווה דמויות בדיוניות - הוא גם מכחיש חוויות אמיתיות....

הבעיה בדוגמת הסכיזופרן ממחישה את חוסר ההבנה הבסיסי שלך בסוגיה שאתה עצמך ילדת: לפסיכיאטר וחבריו העוסקים במציאות האובייקטיבית - ככל שיש לזה מובן - יש קני מידה שבונים קריטריונים של הכרעה ועל פיהם הם יכולים לקבוע כי ה"מציאות" שהוא מדווח עליה הינה דלוזיה, אשליה.
ואילו כאן, כשמדובר בחוויה פנימית, אין לך ולו ההתחלה של כלי הכרעה הראשוניים ביותר לקבוע כי חוויה כזו הינה אשליה.
כל מילה שאתה מוסיף בעניין איננה אלא מייצגת WISHFUL THINKING ילדי, כזה המכסה את עיניו באצבעותיו כאילו אם יעשה כך ייעלם מיד מה שאיננו רוצה לראות.

דמגוגי במיוחד הוא הנסיון שלך לבנות כעין משוואת כוחות מנוגדים מאוזנת: "אתה חושב שאני לא רואה משהו שקיים ואני חושב שאתה רואה משהו שאיננו קיים".

שכחת שלא כך נוסחה הדילמה שאתה, בעצם ילדת אותה: אתה הוא זה המדווח שאינך חווה חוויות מסויימות שאני מדווח על קיומן. זו איננה טענה שלי אלא שלך....אני אינני מתיימר כמוך לדעת מה מתרחש בד' אמות של מישהו אחר.

צריך שתהיה מידה מעט נדיבה יותר של צניעות ממה שאתה מטלטל בכליך כדי להודות שלא כל מה שאינך חווה אכן לא קיים.

שמעון הנמצא עם לוי במדבר מדווח על נווה מדבר במרחק. לוי איננו רואה דבר. ישנן שתי אפשרויות: שמעון חווה פטה מורגנה. אפשרות שניה - שמעון חווה חוויה ריאלית ולוי הוא קצר רואי.

חוויות שליטה, אדנות ועוצמה מהסוג שאתה מכחיש את קיומן אינן שייכות לקטגוריה שתארתי.
למרבה הצער מצבך כאן דומה יותר לזה שמתעקש שהארץ היא שטוחה מול מי שטוען שהעולם הוא בכלל עגול.

ויותר נכון, מצבך הוא כמו ההוא שטוען שבית ההסתדרות נשרף בלילה, כך הודיעו ברדיו. אני מזמין אותך לבוא לחלון ולראות שהוא עומד במקומו. לא נשרף ולא בטיח. אבל אותך אי אפשר לבלבל עם העובדות. יקוב הדין את ההר ואתה לחלון לא מוכן לגשת.

.


פארמנידס אומנם גרס כי "היש ישנו והאין איננו" אלא שלדידו כל הגירויים החושיים אשליה ולא חשוב אם אנחנו סכיזופרניםכן או לא קצת או הרבה. כך שלא ברור טענתו של מי מחוזקת כתוצאה מאזכורו.. למעשה הוא נראה לא שייך לדיון כלל.
רצה עם זאבים​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008


כל כך אוהבת את השירשור הזה, אני לומדת המון,
מתחזקת מכל הדעות, של כולכם
תודה icon_smile.gif)
ועכשיו,
אתם עושים לי חשק,
לפרסם את היומן מסע שלי.
מרגע שהתחיל,
ועד עכשיו,
ואז....
כולם יבינו,
שאין כאן אשליה
אנימה
לפני 16 שנים • 11 במאי 2008
אנימה • 11 במאי 2008
רוקדת בגשם כתב/ה:
אנימה כתב/ה:
רוקדת בגשם כתב/ה:
קצת לא נח לי ההתגוששות...
כל מה שכתבתי קיים מאוד ביננו, וזה לא ממש משנה לי מה אתם החושדים שזו אשליה.... כבר נפרדתי מאדוני לחודש בעבר וכל מה שהצליח לגרום לי לשנות וכן, ברור שהייתי שותפה לתהליך, עמד איתן גם כשהייתי לבד,,,,ככה או ככה אנחנו מזינים {לא מזייניםicon_razz.gif } אחד את נפשו של השני וזה עושה את שניינו חזקים יותר מאשר אם היינו כל אחד לחוד.
ידעתי שהפמיניזים יתעורר כאן, אבל זכותו של כל אחד לחשוב ולהביע....
וריס.. אמרת המון דיברי חכמה... אבל משפט אחד אני אצטט.

" אבל חוסר היכולת הזו לקבל שאחרים חווים חוויות שאת, כנראה, אינך מסוגלת לחוות, איננה מהווה צורת טיעון תקפה. לכל היותר היא וידוי על המוגבלות שלך. "


רוקדת, אף אחד לא מזלזל בחוויות שלך.
אבל תחשבי האם הדום שלך עושה אותך טובה יותר, או מאושרת יותר.
מה מרגיש לך נכון. אם תגידי טובה יותר- אז זו זכותך להגדיר כל שאת חשה.
מה שניסו כאן להגיד- שהערך שלך לא מותנה שבמי נמצא לצידך.
גם אם הייתה לך דומית- עדיין הייתי חושבת שהערך שלך עומד בפני עצמו,
ואף לא אחד אחר עושה אותך יותר או פחות.

וריס- אומר לך זאת: דום שיודע לתת צידה לדרך גם אחריו., לא ינטע בסאבית שלו
במילא תחושה שהוא עושה אותה בעלת ערך רק בגלל הנוכחות שלו.
לכן לא תהיה התרסקות- היא לא תחשוב שהערך שלה תלוי בדום שלה.
והוא לא יחנך אותה שכך הוא.
בדרך כלל דום שמצליח להשאיר צידה לדרך שאחריו- הוא בדיוק הדום
שיגרום לה להבין שהיא גדולה וחזקה גם בזכות עצמה.



אני אנסה להסביר את התחושות שלי... שוב
לא כתבתי בשום מקום שהדום שלי נטע בי תחושה כזו או אחרת, זה היה מכתב לאחותי שיצא ממני בצורה הכי טבעית, ואדוני עושה אותי מאושרת זה ברור מעל כל ספק. אך גם מוציא ממני אחרי קילוף והשקעה בלתי פוסקת את היותר טוב שבי שהיה בתוכי מאחורי כל אותן חומות ששמתי מפאת פחדים לבטים וספקות, ללא אדוני , זה לא היה קורה
ובעינין מה שאמרת לריס: אדוני תמיד חוזר ואומר שאני עשיתי את השינויים בעזרת הכוחות והחוזק הפנימי שלי, אבל ביני לבינך... הוא זה שאיפשר לי להשתמש במשאבים הפנימיים שלי, הוא זה שקילף אותי כל כך טוב ועדין ממשיך...
ולא אני לא אתרסק!!... אני אישה חזקה ומלאת עוצמה
תודה לך אדוני


כמובן ששלא אדונך לא היה קורה כלום. אהבה היא דרייב מאוד חזק. אבל כל מה שהוא
קילף היה שם במילא. אני בטוחה שהוא בחר בך בעיקר בגלל מה שאת כן.
אני אמנם לא מכירה אותך, אבל אני יכולה לומר לך שבזמנו שקראתי את הבלוג שלך,
מאוד התרשמתי מהדברים שכתבת שם, הם היו דברים מאוד לא פשוטים, ואכן
יש בך משאבים פנימיים גדולים מאוד, ואם אני שלא מכירה אותך ראיתי את זה,
על אחת כמה וכמה מי שכן מכיר אותך. ואני שמחה שאת יודעת להעריך את זה בתוכך.


ריס- במערכת שליטה יש נשלט, ויש שולט. השולט מנכיח את הצורך של הנשלט להשלט.
אבל זו לא אמירה גורפת על שאר הדברים. באופן טבעי קשר טוב הוא קשר שמוביל
להתפתחות אישית, ואכן לא רק קשר בדסמי הוא כזה, כל קשר טוב הוא כזה.

בקשר שליטה יש שתי אופציות: לדחוף לדברים אבל לזמזם כל הזמן ברקע זה אני, זה אני
ובגללי. או לתת לנשלט להבין שזה הוא הוא הוא, ואתה שם כדי לתמוך. כי בסופו של דבר,
אתה אולי המוביל, אבל מי עושה את העבודה באמת, למי באמת מגיעות כפות הידיים?

אני גם חושבת שעלול להיות כאן מסר סמוי כפול: כי אם אומרים סאביות הן נשים חזקות,
לא יכול להיות מצב שדום יגיד- אבל אני זה שעושה אותך יותר טובה, כי אם אתה הופך
צד אחד ליותר טוב, אתה באופן אוטומטי מחליש את הצד האחר.ולא ברמה של השליטה.
המילה יותר טוב היא לפי דעתי לא נכונה, גם בהקשר בדסמי של שולט נשלט.
ביחסי שליטה סאבית בוחרת לתת שליטה בידיו של הדום כי היא רוצה, לא בגלל שהיא
חלשה. לכן אם הסאבית חזקה, היא תמשיך להיות חזקה גם בהמשך. לא יכול להיות
מצב שהיא חזקה חזקה, ופתאום היא נהפכת לחלשה כי מישהו שולט עליה, והוא מעצם
שליטתו עושה אותה יותר טובה כאדם. האמירה את יותר טובה כי את איתי, מחלישה את הצד
האחר שהוא כביכול פחות טוב, לא ברמה של שולט נשלט, אלא ברמה הכללית כאדם.

לכן לפי דעתי דום לא בוחרים כי הוא יותר טוב ממך, דום בוחרים לפי כימייה, התאמה,
והכיף שזה עושה לכם הביחד. אין חיה כזו אתה יותר טוב ממני, או אני יותר טובה ממך.
יש גבר,יש אישה ויש את יחסי השליטה, ואת הכימייה אחד עם השני.