צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לבוא ממקום נקי

kinkycat
לפני 16 שנים • 4 ביולי 2008

המלט - המלך !!!!

kinkycat • 4 ביולי 2008
חחחחחח - ענק
מקווה שאתה עובד על מילון ה-BDSM השלם !
icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif
אחר
לפני 16 שנים • 4 ביולי 2008
אחר • 4 ביולי 2008
Toothfairy כתב/ה:
כולה עוד ביטוי לתאר אובייקטיביות
אני לא חושבת שזה כזו "חידה" כמו שייצגת את זה..

אין כאן עניין של חידה, קשה להאמין שמישהו לא הבין למה הכוונה.
יש כאן עניין של ביטוי שקרי ופופוליסטי.
משהו שלא באמת מתקיים במציאות.
יש מצב שמישהו באמת מגיע ממקום נקי?
הוא​(שולט)
לפני 16 שנים • 4 ביולי 2008

אולי אם כך

הוא​(שולט) • 4 ביולי 2008
המסקנה להפסיק לעשות בדסמ בהתכתבות
dragon fly
לפני 16 שנים • 4 ביולי 2008
dragon fly • 4 ביולי 2008
אני חשבתי שהכוונה לבוא ממקום שהוא לא הכלוב, icon_wink.gif

סתם סתם icon_lol.gif
אנימה
לפני 16 שנים • 4 ביולי 2008
אנימה • 4 ביולי 2008
אחר כתב/ה:
Toothfairy כתב/ה:
כולה עוד ביטוי לתאר אובייקטיביות
אני לא חושבת שזה כזו "חידה" כמו שייצגת את זה..

אין כאן עניין של חידה, קשה להאמין שמישהו לא הבין למה הכוונה.
יש כאן עניין של ביטוי שקרי ופופוליסטי.
משהו שלא באמת מתקיים במציאות.
יש מצב שמישהו באמת מגיע ממקום נקי?


אולי תקפיד על ניסוח יותר הולם:

יש כאן עניין של ביטוי שקרי ופופוליסטי לפי דעתי.
משהו שלא מתקיים במציאות- אני בטח לא מכיר, וגם לא מאמין.
יש מצב שמישהו באמת מגיע ממקום אמיתי? - אם אני לא מגיע, אז
אף אחד כנראה לא מגיע.


דוגמה מובהקת למקום נקי זו מכשפה- כל אימת שהקיץ משמש ובא,
היא סופקת את כפיה ובפיה בקשה אחת: ד א ו ד ר נ ט . פליז.

דוגמה מובהקת למי שלא בא ממקום נקי זה המלט:
לא בוחל בשום אמצעי לעשות פרוטקציות למיגזר שלו : )
אחר
לפני 16 שנים • 5 ביולי 2008

כרגיל לא מדויק אנימה

אחר • 5 ביולי 2008
למרות שדברי נוסחו בצורת שאלה ולא בצורת תשובה, ולמרות שהביטוי היה "מקום נקי" ולא "מקום אמיתי" ולמרות שכרגיל אין בשום דבר שאת כותבת תשובה למשהו שנאמר, הרי אין ספק שאני כותב אך ורק את דעותי.
הכל כמובן למרות שבאמירת דעתי, אני כרגיל חורץ מה תהיה דעתך.
נולי
לפני 16 שנים • 5 ביולי 2008
נולי • 5 ביולי 2008
הביטוי "לבוא ממקום נקי" הינו פדופילי מעיקרו, להבנתי, היות ואנשים בוגרים אינם טאבולא ראסא, אלא רק תינוקות בני יומם, ועדיף עוברים. בעצם רמת הזרע והביצית עדיפה. בעצם גם שם יש ספק.
אז מה קדם למה? התרנגולת או הביצה? ולמה תרנגולת? איפה התרנגול בכל סיפור הזה?

ואם נהיה רגע רצינים: אין אדם שיכול לבוא ממקום נקי. אז תשכח מהפלצנות ותחייה את חייך בשלווה ונחת.
ms. spirits
לפני 16 שנים • 5 ביולי 2008
ms. spirits • 5 ביולי 2008
אינני יודעת למה התכוונו בדיוק אותם בעלי בלוגים אליהם התייחסת,
אך עבורי "לבוא ממקום נקי", פירושו לשים בצד את כל אותן קטגוריות
שציינת (גיל, ניסיון, רקע וכו'), ואת הביקורתיות שבי במפגש עם אחר.
כלומר, להיות עם מישהו ורק עבורו, לפחות באותו רגע. לא להתייחס לכל
התבטאות שלו כאל השלכה עליי או על הניסיון שלי.
וכן, זה אפשרי.

מצד שני, לטעמי, הקשר בדסמי איננו נקי אפריורית, מכיוון שבדסמ הוא
בדיוק אחת מאותן קטגוריות.
אנימה
לפני 16 שנים • 5 ביולי 2008

Re: כרגיל לא מדויק אנימה

אנימה • 5 ביולי 2008
אחר כתב/ה:
למרות שדברי נוסחו בצורת שאלה ולא בצורת תשובה, ולמרות שהביטוי היה "מקום נקי" ולא "מקום אמיתי" ולמרות שכרגיל אין בשום דבר שאת כותבת תשובה למשהו שנאמר, הרי אין ספק שאני כותב אך ורק את דעותי.
הכל כמובן למרות שבאמירת דעתי, אני כרגיל חורץ מה תהיה דעתך.


מוזר, ואני חשבתי שלזה בדיוק כיוונתי את תשובתי- זו דעתך, ומה אפשר להקיש ממנה לגביך.
כשתתחיל להוציא דברי טעם מתחת למקלדתך- אני מבטיחה לך שלא אתבייש להגיד הן.
אבל עד שזה לא יקרה, אתה מוזמן להמשיך לאחוז ברעיון המנחם שאתה מנהל
כאן מישהו.
DOM Perignon​(שולט)
לפני 16 שנים • 5 ביולי 2008
DOM Perignon​(שולט) • 5 ביולי 2008
מקום נקי הוא מקום שרואה את הזולת.

דומית שמטרתה לנקום בכל הגברים שפגעו בה בעבר פועלת ממקום לא נקי.
אתה יכול לראות באחד הפרופילים מישהי שאומרת אין פה עבדים אמיתיים, אין פה שולטים אמיתיים... מי שמדבר בהכללות אינו רואה שהכולם הזה מורכב מאנשים רבים ואינו עשוי מעור אחד. מי שלא רואה את האדם שלפניו אלא מתייחס אליו כאל כלי, אחד מרבים וחסר ייחוד משלו פועל ממקום לא נקי.

סאבית שנתלית על דום כל שהוא, בלי לראות מי האדם שקורא לעצמו "דום", ומקווה שהוא ירפא אותה מכל הסבל שספגה עד "היום המאושר בחייה" שבו פגשה את מושיעה... גם היא פועלת ממקום לא נקי. היא משליכה על הדום שלה, לא פעם בעזרתו ובעידודו (גם הוא כנראה לא פועל ממקום נקי) יכולות על אנושיות שכל מי שמסתכל ממקום נקי יכול לראות ולהבין שאין לו.

כל דברי נכתבו בלשון זכר או נקבה למען הנוחות ויש לראותם כמתייחסים לשני המינים כאחד וללא העדפה למין זה או אחר.