אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

crush fetish- לעוד מישהו יש פטיש לדריכה של חרקים,חסילונים?

תתאכזרי אליי
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008

טוב...

תתאכזרי אליי • 2 באוג׳ 2008
תגובה...האמת שאם זה היה תינוק שהיה מחליף את הארנב אני דיי בטוח שהעוצמות ריגוש שלי היו עולות.
אם זה היה אדם בוגר אז עוד יותר.
יחד עם זאת אני לא סאדיסט,צר לי לאכזב אותך יקירתי התוקפנית.
אני לא יכול לפגע באדם.
שאני רואה אדם סובל אני תמיד עוזר מרצון.
אני לא הייתי נהנה ממשחקי סאדו מאזו בצד של השולט.
להצליף בבחורה פשוט לא עושה לי את זה,אני לא מסוגל לגרום כאב לבחורה שמבקשת זאת מימני.
בנוסף הפתעה שאולי תפתיע פה קצת את כולם.
אני טיבעוני מזה 5 שנים,מטעמי מצפון.
אז את רוצה לקרא לי סאדיסט....תיקראי.
אבל זה לא נכון.
בנוסף אני רוצה לציין שהאהדה והסימפטיה שקיבלתי כאן היא משהו כל כך מיוחד שניראה לי שאני באמת אפסיק להגיב,אפסיק לכתוב,אפסיק לקרא את מה שתכתבו לי,ובקיצור אפסיק להכנס.
אם הייתם יכולים לצלוב אותי פה הייתם....
אני בסך הכל תהיתי אם אולי אני אמצא שותף לפטיש...
אני תוהה איך קהילה שלמה של סוטים אשר החברה מוקיעה אותם מתייחסת אותו דבר אל סטיות אחרות ומוקיעה אותם ...
בחברה ברור לי שלא אמצא בית , חשבתי שאולי פה...
מסתבר שלא.
אני תוהה גם לעצם העובדה שאנשים פה באמת לא חשבו לפני שהם ענו.
לא חשבו לעצמם,למה הבנאדם הזה בא וחושף את הדבר הכמוס ביותר שיש לו פה?
ויחד עם זאת בחרו למה להאמין ולמה לא.
ובחרו להאמין רק לחלק ממה שכתבתי.
צר לי אבל המטרה שלי היא לא היתה למלא את מוחכים בשקרים אחרת לא הייתי טורח בכלל לכתוב משהו.
אין לי טעם בלכתוב שקרים ולראות מה אנשים יחשבו על זה מכייוון שגם ככה השקר פשוט יהיה לא רלוונטי לגבי.
אני אחזור אל הארון מימנו באתי,,,על מנת שחלילה לא יגע יום ואני ואנשים כמוני נעשה מצעד בחוצות ת"א וננופף בדגלים.
Afroditi
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008

התשובה שלך פשוט לא נכונה

Afroditi • 2 באוג׳ 2008
פה זו אולי חבורה או אתר של סוטים, אבל אף אחד פה לא מתאכזר או מענה חפים מפשע או חלשים

ללא הסכמתם. אחד הכללים פה זה מילת עצירה, הסכמה והדדיות. איפה זה ב" סטיה" שלך???

זה ממש לא אותו הדבר. השלב הבא, אתה גם תצדיק אונס או פדופיליה או רצח...כי זה סטיה כמו

באתר הזה....................וזה ממש לא.

אתה פשוט סאדיסט וזה הכל. זה שאתה לא נהנה להכות בחורה, לא עושה אותך לא סאדיסט. זה

שאתה צמחוני, כנל. העובדה היא שאתה מגיע לאופוריה מעינויי חיות ומהכאב והפחד שלהם. זה

עושה אותך פסיכופאט וסאדיסט . ואל תתסתתר מאחורי כל מילה אחרת.

יפה שהיה לך האומץ לחשוף את זה. עכשו תלך צעד קדימה , תודה במה שאתה ותטפל בעצמך.

ואני אחזור על זה שוב, כי אולי לא הבנת. האתר הזה שם לרגליו את נר ההסכמה, ההדדיות

והביטחון. אצלך זה בדיוק ההיפך. לחיות האומללות אין כל מוצא מהעינויים ומהכאב שלהן ומזה

אתה שואב את העונג שלך וזה נקרא סאדיזם.

ואני מציעה ( בכנות ) שתתיעץ עם פסיכיאטר איך קוראים להתנהגות שלך.

ומצידי, תכנס לארון ואל תצא.
Afroditi
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008

ועוד דבר חשוב

Afroditi • 2 באוג׳ 2008
בכל המחקרים כתוב שכשאלו את הרוצחים הפסיכופטים כיצד החלו לרצוח ואיך התכונה הזו

התפתחה אצלם, הם סיפרו כי היצר החל ברצח ועינוי חיות. הם פשוט אמרו וסיפרו כיצד חוו

תחושת עונג ואופוריה מעינויי והריגת חיות. ואחר עברו לבני אדם.

אז אתה בחברה טובה.
daniel222
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008
daniel222 • 2 באוג׳ 2008
crush fetish הוא חלק מסויים מ giantess fetish
לרוב מי שאוהב crush fetish מפנטז על להיות אותו יצור קטן שנרמס תחת רגלה של אותה אישה ענקית.
רמיסה במציאות של בעלי חיים (קטנטנים או גדולים) זה משהו שאני לא מסכים איתו.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008
מיתוסית​(שולטת) • 2 באוג׳ 2008
אנחנו מה שנקרא "סדיסטים לייט". רובינו אפילו לא עונים על ההגדרה של פאראפיליית הS&M בDSM, ספר האיבחון הפסיכיאטרי האמריקני.
אצלך זה כבר כנראה מעבר לסטיית מין וזה בדיוק העניין, אתה סדיסט רציני יותר, הסדיסט הקלאסי. הסדיסט הקלאסי כדוגמת דה סאד ורוצחים סדרתיים או אחרים שתוקפים מינית את הקורבנות שלהם, מתגרים דווקא מאי אסכמת הקורבן למעשים. ברגע שהקורבן מסכים או נהנה מזה, זה מוריד להם את כל העניין והאתגר והריגוש מהמעשה.

מאחר וקהילות הבדסמ בכל העולם מאמינות בהסכמה הדדית, אין כל חוק נגדנו, אבל ברגע שאדם (או חיה לצורך העניין) לא מסכימים למעשים המבוצעים בהם, הרי זו התעללות או אונס לכל דבר וזה, כמובן בניגוד לחוק.

התירוץ שלך שאתה טבעוני, לא עוזר לי ואני רואה פה ניגוד חזק.
אם אתה טבעוני מטעמי מצפון כי אתה לא חושב שצריך להרוג את החיות למטרות אכילה, איך אתה מסכים להרוג אותן למטרות הנאה מינית?!

הקהילה פה מוכנה לקבל מגוון רחב מאוד של סטיות ושל פטישים, אבל עד גבול הSSC ועד הגבול של כל מה שנוגד את החוק, וכך ראוי להיות. זה שאנחנו סוטים חברתית, לא אומר שאנחנו שונים לגמרי מהחברה שמקיפה אותנו.
huan
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008
huan • 2 באוג׳ 2008
ציטוט: התירוץ שלך שאתה טבעוני, לא עוזר לי ואני רואה פה ניגוד חזק.
אם אתה טבעוני מטעמי מצפון כי אתה לא חושב שצריך להרוג את החיות למטרות אכילה, איך אתה מסכים להרוג אותן למטרות הנאה מינית?!


כחולה, זה לא תירוץ זה דיסוננס. ואין שום מניעה שהוא יתקיים אצל אדם זה או אחר. אין פה שום דבר "לא הגיוני" מנקודת ראותו - מנקודת ראותך אולי - אבל לא מנקודת ראותו. הבעיה היא לא פרצות בהיגיון של תתאכזרי עלי או ההתכנות שכל מה שכתב איננו בגדר האמת (כולל יסורי המצפון) אלה העובדה שמבחנתי לכל הפחות מדובר בהתהנהגות שאני, ואחרים, מסרבים לקבל והאמונה שהדרך בה בחר בן אדם זה לנסות ולהקל על מכאוביו על ידי שיתוף והרצון בהבנה, קבלה ואישור למעשיו. הינה דרך פסולה בשל אופי מעשיו ולא בשל פנטזיה זו או אחרת שיש לו - פנטזיה שמצידנו צריכה להתקל בחמלה ובעזרה - אך לא בעידוד והכשרת הוצאתה לפעול.
shushu
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008

Re: הפרדות

shushu • 2 באוג׳ 2008
סבבה.
תמיד מפתיע אותי עד כמה כל הסוטים המצהירים בגאון על סטייתם עושים כל מאמץ שהם רק יכולים כדי לקבל את הלגיטימציה הממוסדת, לענות על התכתיבים שכנגדם הם לכאורה יוצאים חוצץ, ולהיות נ-ו-ר-מ-ל-י-ם. הנה מצאנו את החריג של החריגים שאפשר להכנס באמאמא שלו, להשפריץ עליו אלימות מילולית ואיומים, ועוד לצאת מזה לוחמי צדק וקידמה.

אני לוקחת את החירות להגיב רק על טיעונים שמצאתי אינטליגנטיים. עם האחרים הסליחה, זה לא אתם, זה אני.


tebayes כתב/ה:

אבל כאן נכנס עניין האינדבידואליות.
לכל אדם יש טריגר ברמה זו או אחרת, ולכל אדם יש יש הגדרת גבולות משלו לגבי מה הוא מוכן שהאחר יסבול למען תועלתו שלו.
אומנם יש לנו נורמות חברתיות, אבל גם הן מאוד משתנות ומאוד בעייתיות(ראו ערך-אנחנו).



נכון. מוסר הוא עניין יחסי ותלוי תקופה, גאוגרפיה וכו'. בסופו של דבר, את מירב השיפוטים המוסריים שלנו אנחנו מפעילים מתוך השלכה עצמית. מה הולך עם התשוקות שלנו ומה לא. אם מספיק אנשים יגידו על משהו שהוא סטייה – נו, הוא יהיה סטייה, ביי דפינישן. אבל זה בערך הכיוון של הגישה שלי: הסקאלה היא אינדיבידואלית. העובדה שסטייה ספציפית מגעילה או מזעזעת יותר אנשים מסטייה אחרת, רק הופכת אותה לסטייה חריגה יותר. היא לא הופכת אותה לאסורה או לבלתי מוצדקת מוסרית.

עצמאית בשטח כתב/ה:

קווני, אני לא מבדילה בין שני הדברים מסיבה אחת, לא דובר כאן על פנטוז,
אם אותם אנשים שדבר זה מגרה אותם, היו יושבים בחדרם עוצמים עניים ומדמיינים
התעללות, רצח ופרפורים של חיות, ע"י כך מגיעים לפורקן המיני שלהם, עניינם בלבד.
אבל ברגע שהם יוצרים לכך שוק, הם הצרכנים של סרטים כאלה וברגע שיש צרכנים,
יש שוק, למעשה הם שותפים מלאים ליצירת אותם סרטים.


נכון. אותו טיעון בדיוק חל על סרטים פורנוגרפיים, המקדמים, לגישת פמיניסטיות, חרדים ושמרנים אחרים, ניצול מיני בוטה של נשים באשר הן, אונס, זילות של המין וכו'. בכל זאת היינו רוצים לסבור שיהיו גם צופים שעושים את ההפרדה ומסוגלים להפריד בין ההתגרות המינית שלהם לבין השאיפה למתן כבוד ויחס ראוי למיניות בכלל ולמיניות האשה בפרט. לצאת חוצץ כנגד הסרטים עצמם זה למקד את תשומת הלב בסימפטום בלבד, ולא בתמונה הכוללת.


אנימה כתב/ה:

מה שאנחנו כן יכולים לעשות זה להבהיר כאן באתר הזה, שזה לא בדסמ, ויש
אנשים שקשה להם.ואם בכל זאת יש התעקשות לעסוק בזה באופו פומבי, יש
לפעול בהתאם.
אנחנו צריכים לפעול בסביבה שלנו הקרובה- זה הכי יעיל והכי ריאלי.



בעיניי זה בדסמ, לפחות במובן הרחב של המונח, ככל שהוא כולל פטישים. הוא מטופש לא יותר מסגידה לנעלים וחפצים, מזעזע לא יותר מהגירוי שאנשים מקבלים מהטלת מומים, הקזת דם או ברנדינג ממש ממש כואב במסמר חלוד, ומגעיל לא יותר מעשיית צרכים על פרטנר לשם הגירוי המיני. הסקאלה היא, כאמור, אינדיבידואלית. להגיד שאין מה לעסוק בה "באתר הזה" ושיש "לפעול בהתאם" משול לדידי לאמירה שלקהילת הבדסמ הוירטואלית ראוי שתהיה הגדרה עצמית לאומית ומוסדות שיטור, ומופרך באותה מידה.


עבודת מאסטר כתב/ה:


לתפוס את הצד הניטראלי זה תמיד קל ותמיד נשמע מאוד נאור. מצד שני, באותה מידה את יכולה לתת לגיטימציה לפדופיליה ולומר שכדאי לאפשר לפדופילים להתבטא על פני לדחוק אותם חזרה לארון.



טיעון טוב. מצד שני, הוא לא ממש רלוונטי. כל הכותבים כאן הביעו גינוי ושאט נפש מהפטיש הספציפי, וחלקם אף ניסו לדחוק את תתאכזרי פרקטיקלי לארון, לנעול את הדלת ולחנוק אותו מחוסר חמצן. האם בכך פתרנו את הבעייה? האם פטרנו את עצמנו מעיסוק בה לאחר שאמרנו "בעעע"? לפעמים סיגר הוא רק סיגר, ואמירה נאורה היא עוד משהו שכדאי להקשיב לו. אם רוצים לפתוח את הראש, כמובן. כשלעצמי, אני בעד שפדופילים יתבטאו. זה יעזור לכולם להתמודד איתם, ואולי אפילו יעזור להם להתמודד עם עצמם.


Queeny כתב/ה:

אני מציעה לדון בשאלה - מה לעשות כאשר הדבר ממנו מתגרים אינו SSC. האם זה אומר שאסור לפנטז את זה? האם איסור כזה יעזור? האם זה אומר שאסור לדבר על זה? שמוטב למי שמתגרה מדברים כאלה להישאר בארונו לבד בחושך? או שאולי אפשר לספר על זה, לשתף בהתלבטויות שזה מעורר, בקושי לממש, לעיתים באשמה.

גם בין הסוטים ה"נורמטיביים" שכאן, יש אנשים שהתייסרו ומתייסרים וחשים אשמים כי הם אוהבים להצליף, לקבל כאב, להשפיל, לספוג רוק ועוד. הדיונים בפורום יכולים להיות מקום שמקבל את הפנטזיה, אך לא את מימושה. חשוב בעיני להפריד בין שלילת המעשה לבין הרתיעה מסטיה ששונה משלנו.


כן. בדיוק.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 2 באוג׳ 2008
מיתוסית​(שולטת) • 2 באוג׳ 2008
שושו,לי אין בעיה עם הפנטזיה עצמה. הפנטזיה כשלעצמה היא בסדר גמור כל עוד היא נשארת שם. אני חושבת שהחשש של האנשים שהוא ירצה להמשיך ולהביא את זה לפועל, ואת זה אנחנו מגנים.
הרי אם הריגוש עצום רק מ*לצפות* בזה, ייתכן מאוד שיחשוב איזה ריגוש יהיה לבצע את זה בעצמו.

הבעיה שלי עם הפנטזיה הזאת, היא שיש פנטזיות שיש בהן משהו חולני, מבחינת המרכיבים שלהן וייתכנו השלכות. נכון שהרבה פעמים יש פער עצום בין הפנטזיה למציאות ואנשים רבים מעדיפים להישאר בפנטזיה ולא להגשים אותה מכל מיני סיבות, אבל תמיד יש סיכוי שאדם שמפנטז על פגיעה באחרים, ישאף לפגוע בהם באמת.

לגבי הדוגמה של סרטי הפורנו. חשוב להבין שני דברים:
1)הוכח שסרטים פורנוגרפיים במחקרים רבים כן משפיעים על האנשים שצופים בהם מבחינת היחס לאישה, ירידה במשיכה המינית לבת הזוג, המחשבה השגויה שנשים רוצות שיתייחסו אליהן לא יפה וכו', וזה עוד אצל גברים שמודעים לכך שסרט פורנו הוא לא שיקוף של המציאות (התפרסם על זה מחקר ענק ממש לא מזמן).
כך שאנחנו לא מדברים על כל ה"שטויות" שיש שיגידו שפמיניסטיות אומרות על פורנו שפוגע באישה באופן ישיר (השחקנית) או עקיף (החברה), אלא על משהו שהוא קורה בפועל ולא נשאר בגדר התיאוריה. סביר להניח שהשחקנית שם נהנית ומרוויחה כסף מצוין, אבל גם אז לא בטוח שהגברים יבינו שזה רק סרט כמו שסרטים אלימים, למרות שברור שהכל מבוים, עלולים להשפיע על אנשים ובמיוחד ילדים לפיתוח נטיות תוקפניות ואלימות.
2)בעוד שבסרט פורנו רגיל, סביר להניח שהרוב המוחץ של השחקנים נמצאים שם מרצונם ולא קורה להם שום נזק והכל חוקי, בסרטים מהסוג שתתאכזרי צופה בהם, אין הסכמה ויש פגיעה ממשית עד מוות בכל אחד מהסרטים.
כלומר יש פגיעה ישירה בבעל חיים, שהצופים גם אם אינם מתכוונים לבצע אותם בעצמם, תורמים באופן ישיר להסרטת עוד ועוד סרטים.

זו בדיוק הסיבה שמי שפדופיל מסוכן הוא לא רק זה שבפועל פוגע מינית בילדים, אלא גם זה ש"רק" צופה, כי כדי לצלם את הסרטים האלה, השתמשו בילדים שחלקם אולי נחטפים או נקנים מההורים שלהם במדינות עניות והם בפירוש נפגעים מזה.
זו גם הסיבה שגם צילום, גם הפקת וגם צפייה ואחזקת סרטים פדופילים הם מנוגדים לחוק.

ואחרון חביב- הפטישים במקור הם עוד פאראפיליה שלא קשורה לבדסמ. אנחנו הכנסנו אותם כי יש פטישים שמשיקים לעולם הבדסמ ויכולים להשתלב בהם יפה כמו פטיש מגפיים או כפות רגליים או בגדי עור וויניל, אבל רובם בכלל לא קשורים כמו למשל פטיש בית שחי או אישה שעירה או לליצנים.
ואם אנחנו מקבלים לתוכנו את השונה ואת הסוטה, זה יהיה בתנאי שהוא יעמוד בכללים שלנו שהם ה-SSC ובמקרה הזה אין הסכמה וסביר להניח שזה לא שפוי במיוחד, כנראה (לפחות חולני).
לכן אנשים רבים פה מתנגדים גם לב'דסמ בקרב קטינים ולזיאופיליה ולאונס של ממש ולא משחק אונס.
אנחנו אולי שונים וסוטים, אבל זה רק בגלל שהנטייה המינית שלנו עוד לא נחשבת לגיטימית לגמרי בעיניי החברה, ורוב הסיכויים שזה ישתנה מתישהו כמו שזה משתנה. זה עדיין לא אומר שאנחנו צריכים להיות לא נורמטיביים בכל מחיר.