ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפגש עם איש הלייקרה, חלק א' (תמונות עם קצת הסברים)

Halrloprillalar
לפני 16 שנים • 26 ביולי 2008

מפגש עם איש הלייקרה, חלק א' (תמונות עם קצת הסברים)

Halrloprillalar • 26 ביולי 2008
מלפני חדש בערך ...

קבענו להיפגש עם איש הלייקרה כי לשנינו הלייקרה עושה את זה. המגע שלה, הלוק, האינטימיות של להיות בתוכה. אני די מרוצה ממבנה הגוף שלי, אבל אני מרוצה שבעתיים מהמראה שלו עטור בשכבה מבריקה של אריג רך, גמיש והצמוד הזה. תשפטו בעצמכם מהתמונות המצורפות.
אחרי כמה תאומים ודחיות קבענו לשבת. ב- “סטודיו" שעמד זה זמן מה שומם וניקיתי אותו בתחתונים וורודות, כמו שתיארתי בפוסט אחר קודם. אני מת על הסטודיו שלי, הוא נהדר ויש בו הכל. חוץ מדבר אחד – אין בו מזגן. וזאת בעיה, כי בשבת שקבענו היה אמור להיות חם מאוד. אז ניסיתי פתרון מקורי – שלוש ימים קודם לכן הכנסתי למקפיא חמש עשרה (!) בקבוקים של ליטר וחצי ממולאים מים, וכך בשבת בבוקר הבאתי לסטודיו עשרים ושלוש קילו קרח. סדרתי את בקבוקי הקרח בשורות וכוונתי אליהם מאוורר, בתקווה שזה יועיל. בהתחלה זה אכן הועיל, הסטודיו נהייה קריר ונעים.

איש הלייקרה ביקש שאלבש חליפת לייקרה מלאה, עם כיסוי פנים. לחליפה "המלאה" שלי יש פתח בפנים, ולכן השתמשתי בשרוול לייקרה נוסף על הראש כדי ליצור כיסוי גם לפנים. התלבשתי והסתכלתי על עצמי במראה, והייתי מרוצה מהתוצאה. בחליפה כחולה-ירקרקה ועם כיסוי שחור על הפנים נראתי כמו נינג'ה icon_smile.gif התיישבתי וחיכיתי שאיש הלייקרה יגיע. הוא בינתיים התקשר, לא מוצא את הבניין הנכון. נו באמת. אני כאן במתח והוא משחק לו בניווט בין הבניינים. נו, שיגיע כבר.

באמת הייתי קצת במתח. איש הלייקרה הגדיר את עצמו כסטרייט, ולהזכירכם – אני ממין זכר. העובדה שאני אוהב להיות בתפקיד נקבה לא עוזרת הרבה לסטרייטים להתמודד עם הנטיות שלהם. מפגש מיני בין שני זכרים לא בדיוק תאם את הגבולות שלו, למראת שהצלחתי קצת לרכך אותן, בטענה (מוצדקת) שנשים שאוהבות לראות את בן זוגן לובש לייקרה קיימות רק באגדות. עדיין היה לי חשש שיקבל רגליים קרות ברגע אחרון, או שיהיה לנו מפגש מסוג רק-אל-תיגע-בי. אני חייב מגע.

איש הלייקרה דפק בדלת ונכנס. אהה, גדול, כניסה מצוינת. גדול ממדים וכולו עתור חליפת zentai שחורה שהשוותה לו מראה של שד משחט. מראה מעולה. הסתבר שהוא התלבש בחדר מדרגות. כל הכבוד על האומץ, אילו שכנים פגשו אותו ככה, יכול היה להיות מאוד משעשע. אני בטוח שמי שהוא היה נופח את נשמתו מההלם.
החלפנו כמה מילים, קצת התמזמזנו. איש הלייקרה שיתף פעולה למרות הסטרייטיות שלו והגדיר את המצב במילים "אני צריך להיפתח קצת". זאת אומרת – ניסה לחשוב באופן חיובי ובונה. הוא שלף מצלמה והתחלנו לדון בסצנות אפשריות לצילום. החלטנו שנזרום בלי לתכנן יותר מדי, מה שיבוא – יבוא.

דבר ראשון וטריוויאלי – קשירה למיטה ...



למיטת הברזל שלי יש שרשראות שמחוברות קבוע, כך שמהר מאוד מצאתי את עצמי על הבטן, קשור בידיים ורגליים לקצות המיטה, ואיש הלייקרה מעלי, שוכב, מלטף ומצליף לסירוגין. באותו שלב הוא גם מצא לנכון לשים לי גאג.

הוא עשה לי קצת ספאנקינג עם היד ...



וגם עם שוט ...



המצב הפך לקשה מבחינתי – בחליפת לייקרה, קשור, עם גאג מתוח ושד שחור מעלי – הייתי מגורה בטירוף ובמרחק מילימטר אחד מלגמור, וזאת הייתה רק ההתחלה. מצאתי את עצמי נלחם בדחף לגמור ולא מצליח להתגבר עליו. למזלי איש הלייקרה עשה אתנחתא מתודית ופנה למשימת הצילומים.

(בהמשך)
Halrloprillalar
לפני 16 שנים • 6 באוג׳ 2008

Re: נו?

Halrloprillalar • 6 באוג׳ 2008
ליידי תמרה כתב/ה:
כמה זמן נחכה לתגובה?
אני בטוחה שלא רק אני מחכה.

אוקי, אוקי ...
פשוט לא היו תגובות בכלל, ולכן חשבתי שאין טעם לפרסם כי זה משעמם.
לא אוהב לשעמם ...
אפרסם את ההמשך בקרוב, הוא כבר מזמן מוכן.
Halrloprillalar
לפני 16 שנים • 6 באוג׳ 2008

חלק ב'

Halrloprillalar • 6 באוג׳ 2008
נקשרתי למיטה על הבטן ואחר-כך על הגב, ואיש הלייקרה מזמז אותי בכל תנוחה אפשרית, וזה היה טוב מאוד.





ואז הצעתי לו שנחליף תפקידים. בהתחלה קשרתי לו רק את הידיים. רציתי להשאיר את הרגליים כדי שיוכל להיאבק בי. אני מאוד אוהב להיאבק באנשים קשורים icon_smile.gif
מסתבר שעם איש הלייקרה זה לא היה כל כך פשוט. הוא הרבה יותר חזק ומסיבי ממני ועם רגליים בלבד הוא הצליח להעיף אותי ממנו בכל פעם מחדש, ובסוף הצליח גם לקרע את השרשרת המחוברת ליד (!) חיברתי וחיזקתי את השרשרת שנקרע וביקשתי ממנו יפה לאפשר לי לקשור לו גם את הרגליים. קשור גם בידיים וגם ברגליים הוא היה קצת יותר רגוע ...
טיפסתי עליו וניסיתי לבצע בו כמה וכמה מעשים מגונים. אמרתי לו להתנגד לי, והוא אכן הצליח להתנגד, למרות שהיה קשור. נלחמתי בו קשה ושנינו סיימנו את הפרק הזה עייפים אך מרוצים. ואני אישית סיימתי אותו גם עם קונדום מלא זרע והייתי זקוק להפסקה.

קשקשנו קצת תוך כדי שאנחנו נחים, דברנו על מה עושים בהמשך, סיפרתי לאיש הלייקרה על מלאי הבגדים שלי ובמיוחד על בגד ריקוד שני חלקים שרכשתי לאחרונה. הבגד היה בצבע לבן מבריק וכלל גרביוני לייקרה ובגד גוף עליון שלם (מה שנקרא Leotrad). הגרביונים היו די רגילים, אבל בגד גוף היה ממש מדהים. לייקרה לבנה, רכה, גמישה ועבה, כמו שמעולם לא ראיתי. אפילו רק המישוש שלה ביד העביר בי גלים של הנאה צרופה.
גם איש הלייקרה ידע להעריך את טיבה, ומיד הביעה רצון ללבוש אותה. נתתי לו אותה בחוסר רצון ובתקווה שישנה את דעתו. למזלי היא הייתה קטנה עליו והוא נאלץ לוותר. כך החליפה חזרה לרשותי ומיהרתי ללבוש אותה מיד, לפני שאיש הלייקרה שוב ישנה את דעתו וירצה לנסות ללבוש אותה פעם נוספת, ואולי יקרע אותה חס וחלילה ... icon_smile.gif

בקיצור לבשתי את החליפה הלבנה. מעליה חליפת לבשתי רשת, סתם כי נראה לי מתאים. חשבנו על תנוחת הצילום הנכונה והחלטנו שאני אהיה תלוי הפוך מהתקרה. יש לי בתקרה וו שנועד למטרה זו. הכנתי קשר מתאים לרגליים ובמהרה מצאתי את עצמי תלוי במהופך.



אבל די מהר נשברתי ובקשתי מאיש הלייקרה שיוריד אותי. למרות שזו תנוחה מאוד מיוחדת ומגרה, כמעט בלתי אפשרי להימצא בה יותר מכמה דקות. ואולי גם מסוכן. אחרי שאיש הלייקרה הוריד אותי, שכבתי עוד זמן רב עד שהרגשתי שאני שוב מסוגל לתפקד.

בדקתי את בקבוקי הקרח ששימשו כמזגן וגיליתי שמחצית מהקרח כבר נמס. הטמפרטורה בסטודיו התחילה לטפס. בקרוב יהיה חם מדי.
kinkycat
לפני 16 שנים • 7 באוג׳ 2008

תמונות יפיפיות !!!

kinkycat • 7 באוג׳ 2008
הי דולפין,

יופי של תמונות - הבגדים מקסימים - אשמח לדעת היכן אתה קונה.
לגבי תלייה הפוכה - יש כמה פטנטים להחזיק מעמד (השיא שלי זה טיפה יותר מחצי שעה)

אם זה מעניין אותך - שלח לי הודעה

עלה והצלח
מחכיים לחלק ב' !

submissive[color=cyan] [/color]
Mary Jane
לפני 16 שנים • 7 באוג׳ 2008
Mary Jane • 7 באוג׳ 2008
תמונות נהדרות,
אהבתי.
צארית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 7 באוג׳ 2008

פששששש

צארית​(שולטת) • 7 באוג׳ 2008
גדול!!!
מוזר בטרוף,איזה כיף שיש אנשים כמוך לנפץ את הפיהוק.
MisTreat​(שולטת)
לפני 16 שנים • 7 באוג׳ 2008
MisTreat​(שולטת) • 7 באוג׳ 2008
מאוד אהבתי את הביגוד פשוט יאמי והפוזות בתמונות מדהימות
בקשר לתלוי הפוך...
כדי לשפר את הביצוע ולהגיע לתליה לאורך זמן דבר ראשון צריך קולר מאוד צמוד כמעט עד כדי חנק

מחכה כבר להמשך
MisTreat
Halrloprillalar
לפני 16 שנים • 8 באוג׳ 2008

Re: תמונות יפיפיות !!!

Halrloprillalar • 8 באוג׳ 2008
submissive כתב/ה:
הי דולפין,
יופי של תמונות - הבגדים מקסימים - אשמח לדעת היכן אתה קונה.
לגבי תלייה הפוכה - יש כמה פטנטים להחזיק מעמד (השיא שלי זה טיפה יותר מחצי שעה)

היי submissive
תודה על המחמאות.
את הבגדים אני קונה בחנות אינטרנט של Amazon, והם נשלחים מארה"ב.
ב- amazon יש מבחר אין סופי ומחירים די נמוכים.

לגבי התלייה הפוך -
בעבר הייתי נוהג להתלות למשכי זמן ארוכים יותר, אולי גם עד חצי שעה בערך. לא מדדתי במדויק
כי משך זמן כשלעצמו לא היה מבחינתי מדד כל שהוא.
נהגתי לכסות עיניים ולהתנדנד בתנוע מורכבת בעלת סיבוב במספר צירים במקביל. השילוב הזה יוצר הרגשת ורטיגו חזקה מאוד, שמאוד אהבתי אותה.
אבל די נמאס לי ממנה בסוף, והיום אני ממעיט בתליות הפוך.
אני מניח שמשך זמן האמיתי שניתן להתלות הפוך תלוי במידת ההנאה שאתה
מפיק מהמצב. אתה כנראה עדיין נהנה ממנו יותר.
אני גם תוהה מה הוא גבול העליון המותר, כי נראה שלחץ דם החזק בראש עלול
בסופו של דבר לגרום נזק.
בכל מקרה אשמח לדעת באילו אמצעים אתה משתמש כדי להשאר תלוי לזמן ארוך.
Halrloprillalar
לפני 16 שנים • 8 באוג׳ 2008
Halrloprillalar • 8 באוג׳ 2008
Mary Jane כתב/ה:
תמונות נהדרות, אהבתי.

6 LILITH 6 6 כתב/ה:
גדול!!! מוזר בטרוף,איזה כיף שיש אנשים כמוך לנפץ את הפיהוק.


תודה !!!