בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קטע הורס

QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 13 בפבר׳ 2004

קטע הורס

QriS​(מתחלף) • 13 בפבר׳ 2004
מישהי שאני מכיר.

מישהי שאני מכיר מהתערוכות והכנסים, שוב, כמו נערת היוגורט היא עובדת בכנסים האלה שאני תמיד נמצא בהם, היא תמיד מגיעה בתחפושות מהוללות עם ריסים ארוכים ארווווכייייייים.... והיא יפה, סקסית, רזה, עצבנית ולוהטת, יש לה שיער בלונדיני מתולתל ועיניים כחולות או ירוקות , בהירות. פתאום ראיתי אותה במועדון, פתאום זיהיתי אותה שם.

כשהיינו בתערוכה היא היתה מהממת וקרצה לכולם והגניבה את כולם ושאני עברתי לידה היא מצמצה עם הריסים הארוכים שלה וחייכה חיוך מתוק אך עוצמתי ונתנה לי מתנה ואני נתתי לה כרטיס ביקור, וכל פעם שעברתי לידה הסתכלתי עליה ונשכתי את השפתיים והיא מצמצה עם הריסים הארוכים שלה והיא היתה יפה והשפתיים שלה היו מתוקות.

ופתאום ראיתי אותה הלילה, והיא היתה מאופרת בכבדות ושיערה היה פזור והיא לבשה ג'ינס שחורים ממש ממש צמודים והיו תלויים לה אזיקים על החלק האחורי של הג'ינס והיא היתה בטמפרטורה של מיליון מעלות צלזיוס והיא היתה יפה ואני ניגשתי אליה ואמרתי לה מיד "היי זה אני מהתערוכה.. יה איך אני שמח לראות אותך כאן.."
והיא אמרה "שיואו איך זיהית אותי?" ואני אמרתי לה כי את כל כך יפה ואי אפשר לשכוח אותך ואז היתה מוזיקה ממש בקול רם ואמרתי לה מי אני ואמרתי לה "אחלה שאת כאן" ואמרתי לה "אפשר לנשק אותך?" (כי אני פשוט פרוצה ממין זכר) והיא אמרה משהו שלא שמעתי והלכה לשירותים ואני חשבתי שאני ממש חוצפן ואחר כך למטה פתאום היא ביקשה סיגריה ממישהו ואני הייתי לידה בשלוף והוצאתי סיגריה ואש והדלקתי לה את הסיגריה והיא תפסה את הסיגריה בשיניים בחיוך קצת מופרע ואחרי שהדלקתי לה את הסיגריה היא פתאום הוציאה את הסיגריה מהפה והדביקה לי נשיקה שהלכה ונעשתה יותר ויותר ויותר..

והלשון שלה היתה מחוספסת כמו נייר זכוכית וקשה כמו זין של חמור סליחה על הביטוי והיא היתה יפה ומשגעת והטעם שלה היה של תות מתוק וטרי והשפתיים שלה היו קפוצות וקשות ומתנגדות ואני ליקקתי אותה ונישקתי אותה ומצצתי את הלשון שלה איזה יופי יופי ככה איזה כמה שניות אולי 10 אולי 20 וזה היה מעלף! והיא היתה כל כך כוחנית ובלתי נשלטת והיא היתה כל כך נימפה נחשקת ומבלבלת ומסחררת ואני חיפשתי אותה אחר כך עוד ועוד ועוד והיא נעלמה, לא היתה עוד..

חיפשתי וחיפשתי הרגשתי שאני חייב עוד פעם את השפתיים האלה את הלשון הזאת את החום הזה את התשוקה הזאת את המתירנות וההשתחררות ו... וואוו !!! אני מת!! חיפשתי אותה.

היי הלו!!
אני לא יודע איך קוראים לך ולא איפה למצוא אותך
אף אחד לא מכיר אותך ואת אמרת בעצמך שאת אנונימית. אני חולה על היופי המדהים שלך והאזיקים שהיו תלויים לך על המאחורה של המכנסיים על התחת המטריף שלך והם הטריפו לי את הצורה ואת הזין!!

מצטער שאני כלב כזה בוטה ומזדיין, אבל באמת, קרעת לי את התחת. אני חייב בחורה כמוך, אני רוצה אותך, בובה, היה טוב, אל תלכי, תחזרי, אני רוצה עוד, בבקשה.. פלייייזזזז...


פיצצת לי את הדאנג'ן ואת החוויה ואני תפוס עלייך חזק את החלום הכחול שלי ורק אלוהים יודע מתי ואיך אבל אני נרשם לכל התערוכות במיליון שנה הקרובות ובפעם הבאה שאני אראה אותך אם תתני לי אני ארד לך בשירותים כי את פצצה מחשמלת ואני כלב ציד אכזרי !!

ומלא וודקה רד בול.
זהו.
זיקית
לפני 20 שנים • 13 בפבר׳ 2004

אין אין אין עליך קיורי

זיקית • 13 בפבר׳ 2004
אתה איש מתוק ומצחיק ומצחיק ומצחיק ומצחיק..
וכשאתה רוקד שיכור זה הדבר הכי חמוד בעולם. אתה שם בכיס גורי חתולים שעירים עם מבט מתחנן.
(אני לא מאמינה שאני משתפכת ככה על בן אדם אחר..ג'יזס).


icon_twisted.gif
זיקית
לפני 20 שנים • 14 בפבר׳ 2004

בוקר טוב אפרוחיניו

זיקית • 14 בפבר׳ 2004
icon_lol.gif

icon_twisted.gif
QriS​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 14 בפבר׳ 2004
QriS​(מתחלף) • 14 בפבר׳ 2004
בוקר טוב וסגרירי ושבת אינטימית לכולם icon_razz.gif

זיקית זיקית הכל חוזר עלייך נהדרת אחת kiss.gif
את יודעת, זו תופעה ואני שוקל להקים סדנת תמיכה. שוב תמונות שבות ועולות בזכרוני העמום, ושוב אני לא זוכר מה קרה אחרי מה ומה בעצם היה ומה לא היה... icon_confused.gif

תופעת טבע מיוחדת במינה המקום הזה כן כן, וגם מה שקורה לי בו, מזכיר לי רכבת הרים בלונה פארק... אני כבר יכול לגשת לטסט באיבוד שליטה.. ואני גם צריך להכניס את השפתיים שלי לפחחות וצבע אחרי שההיא קרררררררעה לי אותן! ולמרוח אלו-וורה על הלשון.... חיחיחי... אופס.. מה? עפה לי סתימה? אה לא, רק נשרף לי פיוז.. קצר חשמלי icon_lol.gif


אפרוח קטלני אולי לא חמור, הלכתי יותר על האסוציאציה.. לא ממש יודע כאילו.. "ממקור ראשון", אולי יותר כמו זין של רועה גרמני... icon_razz.gif
(אבל ריספקט מאן, יותר משוגע ממך זה נעליים ממש ממש גדולות.. icon_wink.gif )