שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשלטת בהשכרה

פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

Re: מתה עליך פסיכיאטר

פסיכיאטר מופרע • 14 בספט׳ 2008
קליבר כתב/ה:
woman4rent כתב/ה:
יודע מה, אתה בחינם!
רוצה?

א. אכן הפסיכיאטר כאן לא מחסידי , זה ברור , קנאי הלוקה בקנאת פין קיצונית , תוצאה של צמקת זרג חמורה המשולבת ברפסת הפין והשכל . כל שיאמר עליו ילקה בחסר ובחסך .
ברם אני מכיר מספר לא מבוטל של נשים שנכרכות אחריו ללא הפסק , ושותות את הגיגיו בצמא .
כבר זרחו כוכבים כמוהו בשמי הכלוב ונעלמו במחלקות הסגורות של מיטב בתי החולים הפסיכיאטריים או בחלקת המתאבדים בבתי העלמין הציבוריים, תוך שהם מותירים אחריהם בדרך כלל חובות במכולת .

ב. מתת החינם לפסיכיאטר המופרע [/size לא יכולה שלא להתפרש על ידי אלא כקנוניה מתוחכמת , לתת לך מוצא לנושא התשלום עבור הסשן .
למרות שאני בטוח שרבים פנו אליך וביקשו הצעות מחיר או שהסכימו לשלם ואני גם בטוח שחלקם היו רציניים , בחרת להעניק דווקא לפסיכאטר המופרע את חסדייך בחינם .

ג. מלאכת הצדיקים אכן נעשית לעיתי בידי אחרים .
ברם מאחר ואת טוענת שאת מכירה אותי היטב , ואני לא מעלה על דעתי אפילו מי את .. וטוב שכך שכן אם זו אחת ממכרותי הקרובות , לא כל שכן ממכרותי הקרובות מאד , ורחמנא ליצלן אם זו אחת מהקרובות מאד מאד וכן הלאה , דעתי היתה משתבשת והייתי חוזר להיות כאחד האדם , ואת בעצמך אמרת לי שאעזוב אותך שכן אני יכול להשיג כל אחת בכלוב בחינם ( לא לא נכון , ממש לא אני מכחיש !!! - הסבר בהמשך ) .

ד. [size=18][B]באשר לדעותיו של המופרע עלי [/B
אינני מכחיש , עם חלק ניכר מהנשים הנאות ששהו במחיצתי קיימתי יחסי מין מלאים ומוגנים .
ברם ההבדל ביני ובין הפסיכאטר המופרע הוא שאני לא בא רק לזיין את המוח , כדרכו שלו , המתצדק והמתיפיף , לפחות איני מכחיש דברים קימים , משקר באשר לגילי וכד' . את הבעיות הנפשיות שלי איני פותר בכלוב , או באתרי אינטרנט , ולהבדיל ממנו , יש לי אישור שאני שפוי - אישרו לי את חידוש הרשיון לנהג מונית - אוטובוס ( ועוד כמה רשיונות דרך אגב )
וכמו אחרים לפניו , אותם כוכבים שעלו וזרחו ונעלמו לבלי שוב שכן לא הייתה להם תכלית מלכתחילה .

ה. ואחרון חביב על שליטה מנטלית
הייתה לי שיחה מעמיקה עם שפחה נחמדה , רווקה ויפה עד כאב המשויכת לאדון נורא הוד ,ודי צעירה , אגב פסיכי , שתדע !!! שיחה בבית קפה תל אביבי , בבוקר יום עבודה , שנסבה על "שליטה מנטלית" "הסבירי לי מה זה שליטה מנטלית , מה זה אומר , עבורך , אני לא כל כך מבין מה זה ואיש לא מצליח להסביר לי ( החיים במונית , את יודעת לא נותנים למוח לעבוד )
תראה זה מתחיל בזה שהאדון שלי כותב לי במייל מה ללבוש , מתקשר ומורה לי לאונן ומתי לאכול , ומה לאכול ( היא אגב לא נראית שאוכלת הרבה לתשומת לב האדון שלה !!! וגם את הקפה שתתה בלי סוכר ) וכל דבר שאני עושה ולא קשור לעבודה שלי , אני מדווחת לו ,
אה זה .. אמרתי , ולחשוב שלי יש כמה "שפחות " ... icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif


וואלה , גם הוא מטומטם .... icon_rolleyes.gif

מוזר מה שקורא כאן ....
קליבר​(שולט)
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

מטומטם מטומטם ..

קליבר​(שולט) • 14 בספט׳ 2008
[B]אבל שפוי .
להבדיל ממך
לגבי אידיוט , אם תצליח להוציא רשיון לנהג רכב ציבורי עברת אותי , אבל אתה ממש לא תצליח שיכלית אתה עוד לא מגיע לפדלים .
[/B]
מייקל ג'קסון​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008
פסיכיאטר מופרע עזוב למה לך לשנוא נשים.שנאה זה לא בריא.
תיסתכל על הצד האיכותי שבהן.
נשים זה דבר יפה ורך איזה ריח טוב יש להן.
ריח הבשמים ויופי השושנים.שושנים בצבע ארגמן .
איזה מזל שאלוהים יצר אותן אחרת העולם היה ללא שום רגש.
בכל אישה יש את הפוטנציאל החיובי יש כאלה שיוצאות מהכלל אבל הרוב נהדרות.
פסיכיאטר אין לך חשק ללטף אישה לפעמים או לנשק ? מעניין אותי לדעת.
פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008
פסיכיאטר מופרע • 14 בספט׳ 2008
אמוץ כתב/ה:

פסיכיאטר אין לך חשק ללטף אישה לפעמים או לנשק ? מעניין אותי לדעת.


מה . כבודו לא רוצה איזו אישה ? הא ??
http://www.youtube.com/watch?v=2Fk5oGQjLNI

אתה חמוד אמוץ , באמת .
קטסטרופה{Adonai}
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

כמה?

קטסטרופה{Adonai} • 14 בספט׳ 2008
כמה היא שוקלת, ההיא להשכרה?
מי יודע?
Morticia
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008
Morticia • 14 בספט׳ 2008
יופי גן ילדים.
עכשיו בואו נצטט כמה מילים יותר חשובות, ברשותכם...

{אמן, אינשאללה שיפתח עמוד חדש!!!}

שבוע נעים icon_cool.gif


Buttercup כתב/ה:
ישנם אדונים ש"משכירים" או מוסרים את השפחה שלהם לאדונים אחרים לערב או כמה שעות,
לרוב זה כרוך בתשלום סימלי, יותר בשביל להגשים פנטסיה או משאלה של הנשלטת ולפעמים גם כזאת של האדון עצמו כל עוד השפחה באמת מסכימה מרצונה ולא רק בכדי לרצות אותו.ולרוב זאת רק פנטסיה לערב אחד או שניים ומיותר לציין
שזה כרוך בהסדר ותנאים חמורים כולל השגחה צמודה ומילת בריחה (סייף וורד) להפסקת כל העיניין במיידי וחוסה על הסדרת תנאים מוקדמת
כמו בפליי פארטיז של "מכירות עבדים" ואילו של "סתם" החלפת שפחות .
זה יכול להיות פנטסיה חביבה וממלאת למי שבאמת רוצה את זה וזה עשוי להתגלות כאכזבה אחת גדולה.ולא כדאי להמשיך את זה לאורך זמן,ממש,לא.


מעבר לזה,זה ידוע שישנם "סטודיואים" של מלכות שמחזיקות שפחות להשכרה וזה כבר דבר אחר שכרוך בתשלום רציני ואילו מוגנות ומבוטחות על ידי המלכה ש"משכירה" אותן ושלומן הוא, באחריותה המלאה, בין אם הן מחליטות להיות שייכות לה או רק כאילו "לשכור חדר"
זה מיקצוע בדיוק כמו מלכה בתשלום ואין לזה קשר לאדונים , פרט ל בואו נגיד אלו ה"שוכרים" שבאים.
למרות שאני שונאת לראות בשפחה או אישה כרכוש העובר מיד ליד בתשלום.(סימלי או לא) אז, סך הכל בידיסמ ,אמור להעשות מרצון ובהסכמה ולא משנה איך מיישמים אותו. וחשוב להדגיש :
כל עוד שומרים על כללי הבטיחות הבסיסיים כולל לדאגה לשלום הנימסרת.

אבל, זה קשה ,הקטע הזה של להתפרנס מיזה ,מתי שהוא זה סוחט כוחות נפש, שהם נידלים בסופו של דבר ,זה לא כמו שישנן אולי כאלו שחושבות שזה" כסף קל" רק בגלל שהן שפחות ומורגלות בזה ,זה ממש לא "כסף קל"!
אי אפשר להכנס לסיבות של המעטות שעושות את זה ולא אכנס אבל זה ממש לא קטע קל אולי בהתחלה ,רק אולי..כי הכסף קורץ..אבל ממש לא.

כל פעם להיות נתונה בידיו של גבר אחר ,גם אם הוא שולט,כל פעם מחדש כאילו ליצור נאמנות ל50 דקות או כמה לגבר אחר מה גם, שהוא משלם
בלי שתוכלי להיקשר אלי נפשית ולא כדאי כי מחר יבוא אחר וגם אם הוא יחזור עוד פעם ...הרי את להשכרה בלבד ,אולי ישנן כאלו שחושבת שזה יהיה קל נוסח "תעצמי עיניים ותחשבי על בריטניה" דהיינו התשלום.. אבל זה עיניין הם לא רוצים ולא מחפשים קשר קבוע ,קל ונוח להם יותר לשלם על זה
זה לא קטע קל בכלל ,בייחוד מבחינה נפשית וריגשית כי בין הייתר,
זה נוגד את העיניין של להיות שייכת לאיש אחד ולההתמסר רק אליו, שזה בסיסי יסודי אצלנו.

אבל אם מלכות עושות את זה אז אין סיבה ששפחות לא תעשנה את זה, למרות שעל מלכות לא חלה החובה של להיות מונוגמיות ובשטח של פאדום זה כבר מקובל .אבל לגבי שפחות ,ברגע שמעורב בזה כסף, הכללים מישתנים.

אבל, אם משיהי מסיבותי ה היא החליטה לעשות את זה, עדיף, מאוד עדיף להיות בחסות מלכה בסטודיו שיודעת מה היא עושה ומסוגלת לספק לפחות הגנה בסיסית
ולבחור מלכה שידוע שאפשר לסמוך עליה שלא תכניס את את מי שמחליטה שכן לעשות את זה למלכודת כזאת שיהיה לה מאוד קשה לצאת ולהפסיק והיו דברים מעולם
אבל
ללכת ו לעשות את זה לבד כאילו ,"עצמאית" (כי המלכה ה"תומכת" הרי מקבלת את האחוזים שלה, כמובן)זה חירוף נפש ושום כסף בעולם לא שווה את זה. גם לא בתור "השלמת הכנסה" וגם לא בתור "אני עושה את זה כי בא לי וכייף לי".לא שכל הדומים שמשלמים הם מסוכנים בפונטציה, אבל מספיק רק אחד שחושב שאם הוא משלם אז הוא יכול לעשות ה-כל.. .. מספיק רק, אחד כזה.


כובש יצרה כתב/ה:
כל הנושא הזה של "שפחה להשכרה" והנסיון לראות בזה הגשמת פנטזיה של נשלטת מעורר אצלי התנגדות עמוקה. ברור שיש נשלטות שהפנטזיה שלהן היא להרגיש כזונה ממש, שגברים משלמים להן על שימוש בגופן. ברור גם שיש נשלטות שרוצות לממש אונס באמת, אפילו הכרתי אחת כזאת לפני המון שנים שהיתה מסתובבת בשעות הקטנות של הלילה לבד במקומות מועדים לכך.

אבל מבחינתי השאלה היא היכן עובר הגבול, מתי פנטזיה היא חלק מהבדסמ ומתי היא חוצה קו אדום? אין לי ספק שלכל אחד יש את הקווים האדומים שלו ויהיו כאלו שיראו בפעולה כזאת, פעולה לגיטימית לחלוטין וחלק מהבדסמ, אני לא רואה את זה כך.

מבחינתי מערכת יחסיים בדסמית היא מערכת יחסיים רגילה בין גבר לאשה, בדיוק כמו מערכת ונילית אם כי כמובן שצורת היחסיים שונה (כאב, השפלות וכו'). כמו בוניליות יש מערכות שנמשכות שנים רבות ואפילו מגיעה לחיים משותפים, יש מערכות קצרות ימים ויש מערכות של יזיזים. כמו בוניליות כל המערכות האלו קיימות גם בבדסמ.

בוניליות אשה ששוכבת תמורת כסף נקראת זונה, מי שמשגיח עליה נקרא סרסור. צר לי אבל מבחינתי זה שאשה שוכבת תמורת כסף שמלווה בשליטה לא משנה את ההגדרה שלה לפחות מבחינתי. מי ששוכבת תמורת כסף גם עם זה מלווה בסממנים של שליטה היא עדין זונה ומי שמשגיח עליה גם אם הוא אדונה נקרא סרסור.

כמובן שזכותה של אשה למכור את גופה תמורת תשלום כספי מכל סיבה שלה. אבל לראות בזה חלק לגיטימי מעולם השליטה? לדעתי לא.
משועשעת
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

Re: רק אני משועשעת...

משועשעת • 14 בספט׳ 2008
woman4rent כתב/ה:
או שעוד מישהו משועשע יחד איתי...

אני ! כל הזמן משועשעת ...
מייקל ג'קסון​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

Re: רק אני משועשעת...

woman4rent כתב/ה:
או שעוד מישהו משועשע יחד איתי... icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif icon_razz.gif



בכיף יש לי משהו טוב בשבילך תאזיני לזה:
בצד ימין תלחצי פלי.זו להקה בשם NILE .תשמעי איזה הבעת רגשות עמוקים.

http://www.box.net/shared/n9yp0els04
פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 14 בספט׳ 2008

Re: כמה?

פסיכיאטר מופרע • 14 בספט׳ 2008
קטסטרופה כתב/ה:
כמה היא שוקלת, ההיא להשכרה?
מי יודע?


105 ק"ג +מע"מ

מחר זה היום האחרון לדיווח מע"מ אגב .

נב - לגבייך קטה לא רלוונטי מע"מ תשומות או עיסקאות . נראה לי אצלך יש רק מע"מ משקאות .