שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיית אונס

Homelander​(שולט)
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

...

Homelander​(שולט) • 23 בספט׳ 2008
'המורה', אני בהחלט מציע שתלמד את החומר לפני שאתה בא ללמד אותו- 'לא בא לה בטוב' זה כלל לא בניגוד מוחלט לרצונה אלא וויתור שהיא מוכנה לעשות מתוך נתינה; בדיוק כמו שבמע'-יחסים וונילית בני-זוג לפעמים עושים וויתורים ונכונים לעשות דברים שלא מוצאים-כן בניהם באותו רגע (כמו להחליף את החיתול לתינוק) כדי לתת מעצמם לבנן-זוגם.
כשתלמד על מעט על זוגיות תבוא להטיף לי מוסר.

וטום- אכזבת אותי, ראיתי את שמך וציפיתי לשמוע משהו מעניין... מה קרה החלדת?
שלווה
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

עמוק יותר , אמיתי יותר

שלווה • 23 בספט׳ 2008
קודם כל עליי לומר כי אני ומתנגד בצורה נחרצת לפגיעה פיזית ומעשי אונס כנגד נשים ואף למעשי התעללות מסוגים שונים , נפשיים מילוליים כנגד נשים .(וכמובן כנגד שאר האוכלוסיה )

ישנם מצבים בחיים בהם בני זוג בוטחים אחד בשני , מתקשרים ומדברים על הכל ומפתחים מערכת יחסים בריאה ומלאה הכוללת אמון ,קרבה וכדומה .
כשאישה חושפת לפניך את הרגשות שלה ואת צרכיה המיניים , מספרת על ההנאה שלה מלפנטז על אונס ומעוניינת להגשים זאת , סומכת על השותף שלה , אין כל פסול בלהגשים זאת .

למה זה מדליק לגבר ?
משום ... דבר ראשון מספרים לך פנטזיה מינית אירוטית להפליא , מפתיעה , חזקה , עוצמתית
וכלל לא פשוטה לחשיפה , זה כבר שווה את ההערכה שלך .
מעבר לכך הרעיון עצמו הוא מדליק , להגשים פנטיזה כוחנית , מלאת מאבקים ,פיזיים ונפשיים ולדעת שהיא תתנגד אך מצד שני זה מעורר אותה , ובסוף לכבוש אותה .

לדעתי זה אכן לגיטימי לחפש סצנות מתוך סרטים ולהבין את הנושא ואת השלכותיו ,לדעת שאונס הינו רצח של נפש האישה , להבין את ההבדל בין פנטזיה לבין מציאות הרסנית ולחדד את ההבדלים בין הסכמה לאי הסכמה , בין אהבה לשנאה ובין הגשמה לפגיעה הרסנית ועמקה.

מילת המפתח היא הסכמה , אחת שבין זוג אוהבים אשר מחליטים לממש פנטזיה הלכה למעשה .
ראוי וחשוב שתהיה מילת ביטחון נייטרלית (כמו לימון לדוגמא) אשר תשמש את האישה במידה ותחוש כי היא מעוניינת להפסיק , ומן הצד השני זה ירגיש הכי אמיתי עם ההתנגדויות והתחינות .

האם אדם שמפנטז על לאנוס נשים, עשוי לבצע זאת מתישהו?
לצערי התשובה היא כן , הוא עלול לבצע זאת למישהי במציאות ,כך עולה ממחקרים על הנבלות הללו , כמובן שיש חלוקה לסוגי אופי שונים ומניעים שונים וישנם מקרים רבים בהם האונס הוא אדם קרוב אל הנאנס ,בן זוג , ידיד וכדומה .

פה בדיוק טמון ההבדל בין חטיפה של אדם , אונס , התעללות קשה ללא הסכמה , ממטרה להרע
להזיק לפגוע , לבין הגשמת פנטזיה קיצונית אשר תהיה בתוך סביבה בטוחה , מלאת אהבה , הסכמה ובטחון מלא של הצד החשוף כי לא יאונה לא רע וכי מה שהוא בוחר לעשות יעשה רק עם אדם מיוחד ויחיד שעליו הוא סומך .
שוטרת*
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
שוטרת* • 23 בספט׳ 2008
ומה קורה, שלווה, כשפנטזיית האונס היא לא של הנשלט/ת, אלא של השולט/ת?
Morticia
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
Morticia • 23 בספט׳ 2008
נראה לי שאתם מתייחסים למילה "אונס" בקלות דעת מה...

קודם כל אני גם מסכימה עם דברי חואן והוא אמר הכל.

לפנטז מותר חופשי.

גם לממש פנטזיה בהסכמה בין שני אוהבים זה נורא לגיטימי.
לא משנה אם זה אונס ונאנסת או נאנס ואונסת
....

אבל בעוד פנטזיה על כפייה מינית כסוג של משחק עוסקת במיניות
אונס לא.

אונס זה אקט של אלימות
כל קשר בינו לבין סקס מקרי בהחלט.

כן, כן...

אומר את זה שוב:

אונס זה אקט של אלימות
כל קשר בינו לבין סקס מקרי בהחלט
icon_exclaim.gif
נוריתE
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
נוריתE • 23 בספט׳ 2008
אונס בחיים האמיתיים, הוא אכן מעשה של אלימות וכפיה ואין שום קשר בינו לבין מערכת זוגית ו/או מינית "נורמטיבית" אבל פה, צריך לקחת בחשבון שזאת במקס' הגשמת פנטסיה,אם לא בגדר פנטסיה בלבד
ובל נישכח שחלק ממהות הבידיסמ הן שליטה וכוחניות במיגבלות של חוקי ההסכמה SSC , כמובן,
אז ברגע שניתנת פה הסכמה מלאה ומושכלת לעשות את זה, ז''א להגשים אז כבר אין פה את האלמנט של הכפיה
אי לכך, אונס, במשמעות המישפטית והמעשית ה"רגילה" (כמה שזה נישמע איום), לא קיים כאן.

ז''א ,הרצון והסכמה מבטלים את המהות השלילית של העיניין .
ואני מדברת רק על בידס''מ.


מעבר לזה בכלל...
כל עוד הפנטסיה,מה שתיהיה, לא מזיקה לאף אחד/ת מהמישתתפים או
ובטח שלא ,לצד שלישי ,אין שום רע בלפנטז ולהגשים גם.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי ספט' 23, 2008 2:10 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
fuxia
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

Re: פנטזיית אונס

fuxia • 23 בספט׳ 2008
כחולית כתב/ה:
השאלה שלי מופנית לעבר הגברים הדומיננטים.
פנטזיית אונס נחשבת לאחת הנפוצות.
אני תוהה מדוע אנשים נמשכים מהצד האונס לעשיית פעולה כלשהי בניגוד לרצונו של האדם השני? האם זה לא נוגד את ה-SSC שלנו?
האם אדם שמפנטז על לאנוס נשים, עשוי לבצע זאת מתישהו?
האם זה לגיטימי לחפש סרטים בנושא, אמיתיים או מבויימים אבל שנראים ממש כמו אמיתיים?
האם אדם כזה יתגרה רק מפורנו של אונס או גם מסצינות אונס בסרטים רגילים? כי כשאני רואה סצינת אונס בסרט רגיל, אני מתחלחלת כולי וזה נראה לי ממש דפוק להתגרות מדבר כזה, כמו להתגרות למשל מרצח או עינוי אמיתי של אנשים (לא סרט בדסמ אלא למשל סרט אימה, פעולה או מתח).


נגד נגד נגד אונסים למיניהם
אבל
לא יודעת למה את מתחלחלת
אני, לדוגמא,
יכולה להתגרות אפילו מכתבה תמציתית על בני סלע.....

ו--
אחרי פקודה שניתנה לי,
אני דוגלת בדעותיה של שוטרת.
תמיד.
ראובן
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
ראובן • 23 בספט׳ 2008
כחולית יקרה,

היסוד הנפשי של משיכה לאקט האינוס טמונה בזכרון הקמאי של הגזע האנושי:

לאחר שקופי האדם נעמדו על רגליהם האחוריות, חלו שינויים אנטומיים בגוף האנושי. אחד מהם היה - הצרה של האגן. התוצאה המיידית הייתה שלא היה יותר צורך בייחום - נקבות האדם היו לפתע זמינות לסקס 'מסביב לשעון', כל ימות השנה. בהיעדר קוד מוסרי (למעט היררכיה שבטית), אבותינו הקדמוניים והשעירים פצחו באורגיות פרועות ומתמשכות. ההריונות לא איחרו לבוא, ובמוח נקבות האדם נוצר ההקשר בין האקט המיני לבין ההריון. התוצאה המיידית הייתה שהן החלו לסרב לזכרים, ואז החלו מעשי האונס. מאז ועד היום, ההיבט הנפשי הראשוני של משיכה לאינוס הוא הרצון של הזכר לכפות על הנקבה עיבור.

כמובן שיש יסוד כוחני פשוט במעשה האינוס וגם יסוד זה מושך מאוד, עבור רוב האונסים וחלק מן הנאנסות. בעידן המודרני, היסוד הכוחני הזה משמש לשני צרכים: 1) כלי להסרת עכבות מוסריות-חברתיות (בדיוק כמו האלכוהול), וחשוב מכך - 2) כלי המאפשר מילוי תפקידים מגדריים קלאסיים (גבר, אישה) בעידן בו מתקיימת זליגה מגדרית חריפה, המטשטשת את ההבדלים בין גברים ונשים. כעת, ברור שרוב מעשי האונס אינם בהסכמה ותוצאותיהם רעות מאוד. מעשה האונס, במובן המודרני, הינו תוצר של השיטה המעמדית ושל האלימות הטבועה בנו כגזע. מעשי האונס הם גם תוצאה של קודים מעוותים של התנהגות מינית שנטבעו בנו באמצעות הדת וכוחות הממשל - כי שליטה במיניות הציבור ויצירת תיסכולים וחסמים הינה כלי ראשון במעלה בשליטה פוליטית וחברתית.

הבה נחזור לנושאים נעימים יותר - עצם ההנאה ממעשה האונס: תיעוד מחקרי מגלה כי נאנסות רבות דיווחו כי, למרות רתיעתן מהאקט והטראומה הנלווית, הן חוו אורגזמה בעת מעשה האונס, זאת חרף תחושה עזה של דחייה כלפי האדם שאנס אותן. לרוב, הפסיכולוגיות המטפלות בנאנסות אינן יודעות להסביר להן מדוע זה קורה (וחבל מאוד, כי האורגזמה הזו, הספונטנית, מחריפה את תחושת האשמה של הנאנסת, בבחינת: 'אם גמרתי אולי בעצם רציתי שייאנסו אותי').

ההסבר לכך הוא פשוט, ובוודאי מוכר בצורה שונה מעט לאנשי האתר: בעת חוויה קשה, טראומתית, הנפש ממלטת את עצמה ועפה (ולזאת ייקרא 'ספייס' ) ובמקרה כזה, יחד עם הנפש, עפות מבעד לחלון כל העכבות וכל החסמים הרגשיים. הגוף נותר שם, מוטל, כמכונה ביולוגית, ואז בעת המשגל אין כל חסם נפשי שיימנע מהגוף להגיע לאורגזמה. צחוק הגורל הוא, כי לרוב דווקא נשים המתקשות להגיע לאורגזמה עם חבר או אהוב, יחוו אורגזמה מטלטלת בעת מעשה אונס.

בהמשך לדבריה של fuxia: יש לתת את הדעת גם על המשיכה הנפשית של נשים להיאנס. המשיכה להיות נאנסת נובעת מהצורך הטבעי להשתחרר מעכבות חברתיות ומוסריות ופשוט להיבעל. יסוד נפשי נוסף של המשיכה הנשית להיאנס הוא האינסטינקט הביולוגי של האישה להתעבר, אינסטינקט המנוגד לקול ההגיון השכלי שלה (בבחינת: 'תעבר אותי חרף רצוני והתנגדותי כי אני זקוקה לזה'. רעיון זה מתקיים בצורה מעודנת יותר, למשל כאשר זוג מקיים יחסי מין ללא אמצעי הגנה, ואז האישה, בניגוד לקול ההגיון, אומרת לגבר: 'תגמור בתוכי').

***

מבחינתי האישית, אקט האינוס הוא אקט תובעני - מכות, צרחות, גסות רוח, איומים וכו'. עמדתי היא שאני מעדיף שאישה תתחנן כי אאנוס אותה: שתתנהג יפה מאוד לפני האקט ותכין לי קפה שחור חזק אחריו, אבל לשם כך הרי דרושה נאנסת מבינת עניין, ואפילו פה, בעולם השליטה, זו תכונה נדירה. למיטב נסיוני, אפילו נשים הזקוקות לאקטים של אונס, כחלק משחזור טראומות מעברן, אינן יודעות להפגין הכרת תודה על השתדלות השולט ובדרך כלל גם מוסיפות חטא-על-פשע ומפנות כלפי האנס התורן את כעסן ותסכולן כלפי המין הגברי ככלל. טרם פגשתי נאנסת-מרצון שהינה חביבה באמת, לפיכך, ועד שיוכח אחרת, אקטים של אונס אני משאיר לאלו מאחיי המוכנים לשרת אישה ואחר כך גם לסבול התנהגות רעה בתכלית.

ראובן
Morticia
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
Morticia • 23 בספט׳ 2008
ממש לא לכל אישה יש פנטזיה להיאנס
ויש גברים שמפנטזים שיאנסו אותם.

לא הייתי מכינה לך קפה...
Lanya Colson
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
Lanya Colson • 23 בספט׳ 2008
ראובן כתב/ה:
כחולית יקרה,

היסוד הנפשי של משיכה לאקט האינוס טמונה בזכרון הקמאי של הגזע האנושי:

לאחר שקופי האדם נעמדו על רגליהם האחוריות, חלו שינויים אנטומיים בגוף האנושי. אחד מהם היה - הצרה של האגן. התוצאה המיידית הייתה שלא היה יותר צורך בייחום - נקבות האדם היו לפתע זמינות לסקס 'מסביב לשעון', כל ימות השנה. בהיעדר קוד מוסרי (למעט היררכיה שבטית), אבותינו הקדמוניים והשעירים פצחו באורגיות פרועות ומתמשכות. ההריונות לא איחרו לבוא, ובמוח נקבות האדם נוצר ההקשר בין האקט המיני לבין ההריון. התוצאה המיידית הייתה שהן החלו לסרב לזכרים, ואז החלו מעשי האונס. מאז ועד היום, ההיבט הנפשי הראשוני של משיכה לאינוס הוא הרצון של הזכר לכפות על הנקבה עיבור.

כמובן שיש יסוד כוחני פשוט במעשה האינוס וגם יסוד זה מושך מאוד, עבור רוב האונסים וחלק מן הנאנסות. בעידן המודרני, היסוד הכוחני הזה משמש לשני צרכים: 1) כלי להסרת עכבות מוסריות-חברתיות (בדיוק כמו האלכוהול), וחשוב מכך - 2) כלי המאפשר מילוי תפקידים מגדריים קלאסיים (גבר, אישה) בעידן בו מתקיימת זליגה מגדרית חריפה, המטשטשת את ההבדלים בין גברים ונשים. כעת, ברור שרוב מעשי האונס אינם בהסכמה ותוצאותיהם רעות מאוד. מעשה האונס, במובן המודרני, הינו תוצר של השיטה המעמדית ושל האלימות הטבועה בנו כגזע. מעשי האונס הם גם תוצאה של קודים מעוותים של התנהגות מינית שנטבעו בנו באמצעות הדת וכוחות הממשל - כי שליטה במיניות הציבור ויצירת תיסכולים וחסמים הינה כלי ראשון במעלה בשליטה פוליטית וחברתית.

הבה נחזור לנושאים נעימים יותר - עצם ההנאה ממעשה האונס: תיעוד מחקרי מגלה כי נאנסות רבות דיווחו כי, למרות רתיעתן מהאקט והטראומה הנלווית, הן חוו אורגזמה בעת מעשה האונס, זאת חרף תחושה עזה של דחייה כלפי האדם שאנס אותן. לרוב, הפסיכולוגיות המטפלות בנאנסות אינן יודעות להסביר להן מדוע זה קורה (וחבל מאוד, כי האורגזמה הזו, הספונטנית, מחריפה את תחושת האשמה של הנאנסת, בבחינת: 'אם גמרתי אולי בעצם רציתי שייאנסו אותי').

ההסבר לכך הוא פשוט, ובוודאי מוכר בצורה שונה מעט לאנשי האתר: בעת חוויה קשה, טראומתית, הנפש ממלטת את עצמה ועפה (ולזאת ייקרא 'ספייס' ) ובמקרה כזה, יחד עם הנפש, עפות מבעד לחלון כל העכבות וכל החסמים הרגשיים. הגוף נותר שם, מוטל, כמכונה ביולוגית, ואז בעת המשגל אין כל חסם נפשי שיימנע מהגוף להגיע לאורגזמה. צחוק הגורל הוא, כי לרוב דווקא נשים המתקשות להגיע לאורגזמה עם חבר או אהוב, יחוו אורגזמה מטלטלת בעת מעשה אונס.

בהמשך לדבריה של fuxia: יש לתת את הדעת גם על המשיכה הנפשית של נשים להיאנס. המשיכה להיות נאנסת נובעת מהצורך הטבעי להשתחרר מעכבות חברתיות ומוסריות ופשוט להיבעל. יסוד נפשי נוסף של המשיכה הנשית להיאנס הוא האינסטינקט הביולוגי של האישה להתעבר, אינסטינקט המנוגד לקול ההגיון השכלי שלה (בבחינת: 'תעבר אותי חרף רצוני והתנגדותי כי אני זקוקה לזה'. רעיון זה מתקיים בצורה מעודנת יותר, למשל כאשר זוג מקיים יחסי מין ללא אמצעי הגנה, ואז האישה, בניגוד לקול ההגיון, אומרת לגבר: 'תגמור בתוכי').

***

מבחינתי האישית, אקט האינוס הוא אקט תובעני - מכות, צרחות, גסות רוח, איומים וכו'. עמדתי היא שאני מעדיף שאישה תתחנן כי אאנוס אותה: שתתנהג יפה מאוד לפני האקט ותכין לי קפה שחור חזק אחריו, אבל לשם כך הרי דרושה נאנסת מבינת עניין, ואפילו פה, בעולם השליטה, זו תכונה נדירה. למיטב נסיוני, אפילו נשים הזקוקות לאקטים של אונס, כחלק משחזור טראומות מעברן, אינן יודעות להפגין הכרת תודה על השתדלות השולט ובדרך כלל גם מוסיפות חטא-על-פשע ומפנות כלפי האנס התורן את כעסן ותסכולן כלפי המין הגברי ככלל. טרם פגשתי נאנסת-מרצון שהינה חביבה באמת, לפיכך, ועד שיוכח אחרת, אקטים של אונס אני משאיר לאלו מאחיי המוכנים לשרת אישה ואחר כך גם לסבול התנהגות רעה בתכלית.

ראובן


אני פשוט מתה על פסיכולוגיה אבולוציונית.
הכל תמיד כל כך נכון, כל כך משכנע, כל כך סוחף, כל כך יותר גדול מאיתנו.
GoingAway
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
GoingAway • 23 בספט׳ 2008
Buttercup כתב/ה:
אונס בחיים האמיתיים, הוא אכן מעשה של אלימות וכפיה ואין שום קשר בינו לבין מערכת זוגית ו/או מינית "נורמטיבית" אבל פה, צריך לקחת בחשבון שזאת במקס' הגשמת פנטסיה,אם לא בגדר פנטסיה בלבד
ובל נישכח שחלק ממהות הבידיסמ הן שליטה וכוחניות במיגבלות של חוקי ההסכמה SSC , כמובן,
אז ברגע שניתנת פה הסכמה מלאה ומושכלת לעשות את זה, ז''א להגשים אז כבר אין פה את האלמנט של הכפיה
אי לכך, אונס, במשמעות המישפטית והמעשית ה"רגילה" (כמה שזה נישמע איום), לא קיים כאן.

ז''א ,הרצון והסכמה מבטלים את המהות השלילית של העיניין .
ואני מדברת רק על בידס''מ.


מעבר לזה בכלל...
כל עוד הפנטסיה,מה שתיהיה, לא מזיקה לאף אחד/ת מהמישתתפים או
ובטח שלא ,לצד שלישי ,אין שום רע בלפנטז ולהגשים גם.


הדיון עד כה היה מפורט, ובחלקו מעניין (אתעלם בחיוך מהתיאוריות המשעשעת המזכירות מדע נוצרי של ראובן), ואיני באמת מסמן דווקא את הודעתך שלך Buttercup, אלא את התהייה שעולה בראשי, תהייה אשר מעסיקה אותי לא מעט במחשבות ובחיבוטים על BDSM.

האם רצון והסכמה מבטלים את כל המהות השלילית של העניין? האם רצון והסכמה מאפשרים לנו לעשות הכל? כולנו מדברים רבות ב-BDSM על יחסי מין בהסכמה, בין בוגרים. המשפט השגור הזה בפינו מתרץ, מסביר ומנמק את כל קשת הפעילויות שאנו עושים כאן, כל אחד והתחום השונה אשר הוא או היא אוהבים/נמשכים/פועלים בו/חווים. אבל האם זה נכון?

הקשר בין שולט/ת ובין הנשלט/ת שלהם הוא משהו מיוחד. חזק. אינטנסיבי. הוא פותח גבולות, מרחיב אותם, משכנע ודוחף את הצדדים (את שני הצדדים) לעשות דברים שמעולם לא ניסו בעבר, להתנסות, להעיז, להתפתח. וזה דבר נפלא. באמת. אבל האם זה באמת, מבחינה מוסרית, "מתרץ" הכל? השליטה כאן היא כמו שטיפת מוח, בסופו של דבר, שילוב של רפיטציה ואיזון כימיקלי של אנדורפינים וכאב. מבחינות רבות, זוהי ממש שטיפת מוח. כאשר נקראה על נערה תמימה אשר נפלה לתוך כת מסוכנת המעודדת התאבדות, הלא נגיד שהיא עברה שטיפת מוח? אבל היא הרי הסכימה, הכל היה בהסכמה... אבל השיפוט שלה עורער, ואותו מנהיג כת יהיה אשם בפשע. וברור לכולנו שיש אלמנטים של שטיפת מוח גם כאן.

אז איפה אנחנו קובעים את הגבולות? איפה אנחנו אומרים - גם אם את מסכימה, אני לא יכול לעשות את זה? איפה נגיד - סליחה, גם אם היא אמרה כן, מה שעשית כאן זה פשע? ולדעתי צריך להיות מקום כזה. אני מאמין שיש לנו מחוייבות, כשולטים, לדעת מתי לעצור,ומי שעובר את הגבול הזה הוא פושע. לכל דבר.

מהו אונס? האם אונס זוהי הכנעה וקצת מאבק? האם אונס חף מכל רגשות? האם אונס הוא רק עם אנשים זרים? מה לגבי אונס לאורך שנים? האם חסרים מקרים שקראנו על נערות שנחטפו ונאנסו במשל שנים? מה לגבי המקרה באוסטריה, עם אותה בחורה צעירה, שלבסוף גם התאהבה בחוטף שלה? האם זה לא אונס? האם עצם העובדה שהיא התחילה לפתח גם רגשות מונע מכל התהליך להיות אונס? והאם, הבא נודה בזה, אין מעט דמיון בין כל ההתנהלות הזאת, החטיפה והלקיחה כנגד רצוננו, לאספקטים מסויימים ב-BDSM?

אני חושב שיש כאן מקום למחוייבות ומעט ענוות רוח מקרב השולטים/ות. לא הכל מותר לנו. גם אם הנשלטים/ות שלנו אומרים כן, או לא יגידו לא. צריך לדעת מתי לעצור, מתי אנחנו לוקחים יותר מדי כוח, מתי אנחנו משתמשים בקשר בצורה רעה, כנגד שיפוט אובייקטיבי ונכון. לא, אני לא אומר שיש מקום קבוע, ואני גם לא אומר שיש בהכרח הגדרה אחת לאונס. אני מכיר אדון שלאחר התייעצות עם שפחתו הם בחרו שבוע, ובאותו שבוע הפתיע אותה גבר זר (שבחר האדון) ו"אנס" אותה. האם אני חושב שזה בגבולות הסביר? בהחלט. דרך מצויינת לחקור את הפנטסיה שיש לחלקנו. אבל הוא עדיין דיבר איתה, ואם הייתי שומע שהוא עשה זאת על דעת עצמו, בלי לספר לה קודם, הייתי הראשון שמרים טלפון ומתקשר למשטרה.