צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיית אונס

נוריתE
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
נוריתE • 23 בספט׳ 2008
הסייגים שלי , harele הם מה שכתבתי שמה ובזה אולי יש בנינו הסכמה.
שלא כל דבר שנעשה בשם או לשם הבידיסמ הוא חובה קדושה
ושלנישלט/ת מותר בהחלט להפעיל שיקול דעת וחובה לעשות כן ולא להטיל אחריות מלאה,
על הצד השני לטוב או לרע , כי הצד השני הם גם בני אדם שבהחלט מסוגלים ויכולים לטעות.

ואני גם שמה דגש על אחריות חברתית
שאם למי מאיתנו ידוע שמשהו לא כשר מתרחש, חובה לעצור את זה,לא לפני שמבררים בדיוק,אם אכן "כצעקתה" בהשאלה, למרות שמנסיון אני יודעת לצערי
שלא כל אחת מודעת לזה או יודעת שלפעמים היא צריכה עזרה.

אבל מצד שני צריכים גם לדעת שלא לצעוק "זאב זאב" , גיוואלד ,פויה,על כל דבר קטן שלא מוצא חן אישית במשהו שאחרים עושים או מפנטזים.ולהכנס לחרדות רק כי יש אנשים שאוהבים לעשות דברים אחרים.

ובאשר לפנטסית או מימוש פנטסיית האונס, שבה התחלנו ,לאמר לכם את האמת? אותי יותר מזעזע ומפחיד לקרא או לראות תמונות של בנות שניתלות על אנקולים בנוסח "סספנשיין" ,זה עושה לי הרבה יותר צמרמורת מאשר משחקי מיטה חריגים. או לשמוע על מישיהי שאדונה בועט בה באופן אכזרי וקבוע בעודה מתגלגלת על פני הרצפה מצד לצד.

אבל אני לא אכנס לחדר המיטות שלהם ולא אתחיל לשאול שאלות למה.,למה דווקא זה ? כאילו למהההההההה?
huan
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
huan • 23 בספט׳ 2008
ציטוט: זה דיון סמנטי מה שאתה עושה כאן.

במהות של זה -
כן, זה פשע מיני - יש אקט מיני באונס
ואני לא יודעת איזה מושג יש לך מאחורי המונח "אלימות"
אבל כל כפייה מסוג כזה היא אלימה
וסקס הוא רק אמצעי
ולא המטרה.

תקרא את החוק על הטרדה מינית בהזדמנות...


הממ מבחנתי הדיון מה הוא אונס - מין או אלימות. כלל איננה נוגעת לטיב הדיון. שכן אין כל רע לפנטז גם על אקטים אלימים בעליל (כמו לדרוך על ארנבונים או ביתור הבוסית וצריבתה בברזל מלובן על כך שהיא דופקת לי משמרת בערב ראש השנה) כל עוד אכן מדובר בפנטזיות ולא במעשים אשר יש בהם פגיעה ישירה או עקיפה באחרים.
Morticia
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
Morticia • 23 בספט׳ 2008
huan כתב/ה:
ציטוט: זה דיון סמנטי מה שאתה עושה כאן.

במהות של זה -
כן, זה פשע מיני - יש אקט מיני באונס
ואני לא יודעת איזה מושג יש לך מאחורי המונח "אלימות"
אבל כל כפייה מסוג כזה היא אלימה
וסקס הוא רק אמצעי
ולא המטרה.

תקרא את החוק על הטרדה מינית בהזדמנות...


הממ מבחנתי הדיון מה הוא אונס - מין או אלימות. כלל איננה נוגעת לטיב הדיון. שכן אין כל רע לפנטז גם על אקטים אלימים בעליל (כמו לדרוך על ארנבונים או ביתור הבוסית וצריבתה בברזל מלובן על כך שהיא דופקת לי משמרת בערב ראש השנה) כל עוד אכן מדובר בפנטזיות ולא במעשים אשר יש בהם פגיעה ישירה או עקיפה באחרים.


אתה היית הראשון שהסכמתי עם דבריו ודבריי אלו לא הופנו אליך.

אני לא מדברת על פנטזיה
אני מדברת על מימוש.

אונס וחווייה מינית בדס"מית המדמה סוג של כפייה אינם אותו דבר
וזה מה שניסיתי לומר.

אגב, אני מסכימה עם harele ששולט או שולטת לא חייבים למלא כל פנטזיה של נשלט
בוודאי לא באופן אוטומטי....
שלווה
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

תוספת

שלווה • 23 בספט׳ 2008
פעם היתה דעה כי אונס משקף את חוסר היכולת של הגבר (וברוב המוחץ מדובר בגבר) לשלוט על יצריו ,להתנגד לדחפים המיניים החזקים .
דעה זו הופרכה , האמת העצובה היא שכל אחד יכול להיות אנס תהא אשר תהא יכולתו להתנגד לדחפים מיניים , וכהוכחה ניתן לראות שמקרי אונס רבים מתרחשים על ידי אנשים חזקים , מוצלחים ,בעלי מעמד כלכלי וחברתי גבוה ,אך כמובן שלא רק .

אונס מוגדר בצורה ברורה כהחדרת איבר או חפץ אל איבר המין של האישה ללא רשותה , ללא הסכמתה ולא כהחדרת כימיקלים למזון לצורך הארכת זמן הטריות ומכירה לאדם ולא כקיפוח זכותו של אדם להשתמש בדרך כפי שנטען כאן .

אונס הוא פשע אלים שמטרתו באמצעות השפלה איום ופגיעה להגיע לתחושה של שליטה וכוח - לכאורה מטריד מאוד , הרי כולנו כאן באתר כמעט בגלל צירוף המילים האחרון , אך ישנם הבדלים תהומיים בין אונס לבין פנטזיית אונס :

* ההסכמה המלאה בין גבר לאישה כי הם מעוניינים להגשים משחק תפקידים , פנטזיה שתרגיש אמיתית אך תתרחש בסביבה בטוחה .
*תקשורת , קרבה , אינטימיות , חשיפה של בני זוג , ללא רצון להזיק \ לפגוע ומתוך כבוד מלא לחירותה לגופה ולנפשה של האישה ... אי הסכמה , התחרטות , תגרום להפסקת האקט .
מקום חשוב יש להיכרות ולביטחון שמרגישים מכאן שהגשמת פנטזיה זו במלואה אינה מתאימה לכל זוג .
*"כשמשחקים" על הקצה חשוב להיות בערנות מלאה , עם יד על הדופק ,להיות מוכנים לקלוט סימנים , שפת גוף חשודה , להקשיב לאישה ולדעת מתי המשחק כבר אינו משחק ולהיות מספיק בוגר ומוסרי לעצור (פה זה לא המקום להרחבת הגבולות ) .

כן צריך להיות אחראי ובשליטה תוך כדי שאתה שולט באחר , לשמור עליו כיקר מכל ויחד עם זאת להנות בעצמך מן החוויה , להגיע לשיאים שלך וגם לענג את האחר , נו ממש לו דו מימדי כמו שחשבנו .

לנורית הלא היא גביע חמאה גם אני לא ממש אוהב לראות את התליה על הקרסים (מזכיר לי בית מטבחיים) אהבתי את מה שכתבת את חופש המחשבה .
פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

Re: תוספת

פסיכיאטר מופרע • 23 בספט׳ 2008
שלווה כתב/ה:


* ההסכמה המלאה בין גבר לאישה כי הם מעוניינים להגשים משחק תפקידים , פנטזיה שתרגיש אמיתית אך תתרחש בסביבה בטוחה .
*תקשורת , קרבה , אינטימיות , חשיפה של בני זוג , ללא רצון להזיק \ לפגוע ומתוך כבוד מלא לחירותה לגופה ולנפשה של האישה ... אי הסכמה , התחרטות , תגרום להפסקת האקט .
מקום חשוב יש להיכרות ולביטחון שמרגישים מכאן שהגשמת פנטזיה זו במלואה אינה מתאימה לכל זוג .
*"כשמשחקים" על הקצה חשוב להיות בערנות מלאה , עם יד על הדופק ,להיות מוכנים לקלוט סימנים , שפת גוף חשודה , להקשיב לאישה ולדעת מתי המשחק כבר אינו משחק ולהיות מספיק בוגר ומוסרי לעצור (פה זה לא המקום להרחבת הגבולות ) .

.


בהכירנו את הפכפכות מחשבת ונשמת הנקבה , הרי שאין לסמוך עליה ולכן אין להעניק לה את מימוש הפנטזיה . נקודה
נילי ונילי
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008

Re: פנטזיית אונס

נילי ונילי • 23 בספט׳ 2008
כחולית כתב/ה:
האם אדם שמפנטז על לאנוס נשים, עשוי לבצע זאת מתישהו?

בפנטזיות האוננות שלי אני תמיד אשמאי זקן שאונס קטינות. תמיד. לא חושבת שאני עשויה לבצע את זה מתישהו, ולמרות זאת, אני מבטיחה שאם באמת אהפוך ביום מן הימים להיות מורה תיכון שמן שעוגב על התלמידות שלו- את הראשונה שאודיע לה.

Mephisto​(שולט)
לפני 16 שנים • 23 בספט׳ 2008
Mephisto​(שולט) • 23 בספט׳ 2008
אבקש, אם אפשר, להמנע מחרטטולוגיות בנוסח "טבע האישה" בין אם מנימוקים פסאודו-סוצילוגיים-פסיכולוגיים-אנטרופולוגיים-אבולוציוניים ובין אם מנימוקים שמקורם בפרשנות-מקראית-אעלק וזאת לצורך איכות הדיון ורמתו.

תודה.
נוריתE
לפני 16 שנים • 24 בספט׳ 2008
נוריתE • 24 בספט׳ 2008
Mephisto כתב/ה:
אבקש, אם אפשר, להמנע מחרטטולוגיות בנוסח "טבע האישה" בין אם מנימוקים פסאודו-סוצילוגיים-פסיכולוגיים-אנטרופולוגיים-אבולוציוניים ובין אם מנימוקים שמקורם בפרשנות-מקראית-אעלק וזאת לצורך איכות הדיון ורמתו.

תודה.


חביב ואבירי מצדך מפיסטו, אבל ישכאלו שממש לא מסוגלים ,
כי הם עדיין לא מסוגלים להניח את האלה ונוח להם לגרד את הביצים מתחת לפרווות
שהם לובשים...

ישנם הרבה דברים בסאדו שלא נעים להרבה אחרים לשמוע עליהם
ואני אומרת דבר אחד, תלמדו לקחת את החיים בפרופורציה ושסאדו זה משחק בהסכמה בין שני אנשים מבוגרים(בשאיפה),משחק מאוד רציני עם כללים וחוקים משלו, אבל משחק שהוא פסק זמן
לחיים האמיתיים ושאחריו חוזרים אליהם,
אונס זה אלימות בכפיה וקשירת והלקאת נשים, יצאה מהחוק מזמן
ושלהתייחס לאשה כמו אל חפץ או חיה עשוי לסבך בנאדם בצרו, בחיים הרגילים
וכל הקטע הזה של אישה על ארבע נוסח אני טרזן ואת ג'יין גם כן לא הכי PC
ובכלל שהחיי המין שלנו הם לא הכי מקובלים בחברה
אבל אם משהו עושה למישהו או למישהי טוב,במסגרת הצרכים והרצונות שלהם
אז כל עוד אתם לא בטוחים שנעשה פה איזה עוול או ניצול בוטה
תניחו לאנשים.

מי שלא מסוגל לשאת את החום, הכי בריא לו הוא לצאת מהמטבח.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 24 בספט׳ 2008
מיתוסית​(שולטת) • 24 בספט׳ 2008
ראשית אתחיל בראובן שהזדעזעתי עמוקות מדבריו:

ראובן כתב/ה:
כחולית יקרה,

היסוד הנפשי של משיכה לאקט האינוס טמונה בזכרון הקמאי של הגזע האנושי:

לאחר שקופי האדם נעמדו על רגליהם האחוריות, חלו שינויים אנטומיים בגוף האנושי. אחד מהם היה - הצרה של האגן. התוצאה המיידית הייתה שלא היה יותר צורך בייחום - נקבות האדם היו לפתע זמינות לסקס 'מסביב לשעון', כל ימות השנה. בהיעדר קוד מוסרי (למעט היררכיה שבטית), אבותינו הקדמוניים והשעירים פצחו באורגיות פרועות ומתמשכות. ההריונות לא איחרו לבוא, ובמוח נקבות האדם נוצר ההקשר בין האקט המיני לבין ההריון. התוצאה המיידית הייתה שהן החלו לסרב לזכרים, ואז החלו מעשי האונס. מאז ועד היום, ההיבט הנפשי הראשוני של משיכה לאינוס הוא הרצון של הזכר לכפות על הנקבה עיבור.

לא הבנתי מאיפה הנפצת את זה. מה פתאום אורגיות? ומה הקשר בין אונס לבין רצון הנקבה לעיבור? כל אידיוט יודע שהרוב המוחץ של הנקבות אם לא כולן, לא רוצות להיאנס- כי אונס פירושו היריון מזכר שלא נבחר. כל נקבה רוצה לבחור בעצמה את הזכר הטוב ביותר. הזכרים גם מבין הקופים אונסים בד"כ נקבות מאחורי גבם של זכרי האלפא- הם לא איכותיים מספיק כדי לקבל את כל הנקבות, אז הם מנסים לעשות נקבות מ"המצד" ובכוח.
אם אתה באמת רוצה לדבר על אונס בראי אבולוציוני, אני ממליצה לך לקרוא מאמרים קצת יותר רציניים כמו זה למשל: http://www.notes.co.il/greengross/35101.asp
כמו כן, אונס מהסיבה של רצון לעיבור, לכאורה, לא מסביר אונס של ילדים וילדות שלא יכולים להתעבר, לא יכול להסביר זכרים שאונסים זכרים בטבע ואצל בני האדם ולא יכולים להסביר גילוי עריות.


כמובן שיש יסוד כוחני פשוט במעשה האינוס וגם יסוד זה מושך מאוד, עבור רוב האונסים וחלק מן הנאנסות. בעידן המודרני, היסוד הכוחני הזה משמש לשני צרכים: 1) כלי להסרת עכבות מוסריות-חברתיות (בדיוק כמו האלכוהול), וחשוב מכך - 2) כלי המאפשר מילוי תפקידים מגדריים קלאסיים (גבר, אישה) בעידן בו מתקיימת זליגה מגדרית חריפה, המטשטשת את ההבדלים בין גברים ונשים. כעת, ברור שרוב מעשי האונס אינם בהסכמה ותוצאותיהם רעות מאוד. מעשה האונס, במובן המודרני, הינו תוצר של השיטה המעמדית ושל האלימות הטבועה בנו כגזע. מעשי האונס הם גם תוצאה של קודים מעוותים של התנהגות מינית שנטבעו בנו באמצעות הדת וכוחות הממשל - כי שליטה במיניות הציבור ויצירת תיסכולים וחסמים הינה כלי ראשון במעלה בשליטה פוליטית וחברתית.

[color=#444444]מסכימה באופן חלקי ביותר ורק לגבי עניין השוביניזם-פמיניזם. מחקרים הראו שבמדינות שיוויוניות יותר יש פחות מקרי אונס וזה די סותר את הטענה הקודמת שלך שסותרת את הנוכחית- אם מדובר בעניין ביולוגי, איך הוא מושפע מחברה ודת? icon_rolleyes.gif [/color]


הבה נחזור לנושאים נעימים יותר - עצם ההנאה ממעשה האונס: תיעוד מחקרי מגלה כי נאנסות רבות דיווחו כי, למרות רתיעתן מהאקט והטראומה הנלווית, הן חוו אורגזמה בעת מעשה האונס, זאת חרף תחושה עזה של דחייה כלפי האדם שאנס אותן. לרוב, הפסיכולוגיות המטפלות בנאנסות אינן יודעות להסביר להן מדוע זה קורה (וחבל מאוד, כי האורגזמה הזו, הספונטנית, מחריפה את תחושת האשמה של הנאנסת, בבחינת: 'אם גמרתי אולי בעצם רציתי שייאנסו אותי').

סלח לי, אבל זה נשמע לי כמו פאקינג בולשיט. איפה המחקרים האלה? אני רוצה לראות אותם. מחקרים רציניים שפורסמו בכתבי עת מדעיים, כן? אני מעולם לא שמעתי על זה ואני קראתי לא מעט מחקרים על זה. יוצאים מהכלל הם תיעודים על גילוי עריות בגיל צעיר, שבו הילד או הילדה מפיקים הנאה כלשהי, לפעמים מינית, אבל בד"כ יותר הנאה מכך שהתוקף מעניק להם תשומת לב ואהבה-לכאורה ותמורת אותה אהבה הם מוכנים לסבול או מתרגמים אותה להנאה מינית, או בגלל שהחוויה המינית הראשונה שלהם באה בהקשר פוגעני והם לומדים לקשר בין השניים


ההסבר לכך הוא פשוט, ובוודאי מוכר בצורה שונה מעט לאנשי האתר: בעת חוויה קשה, טראומתית, הנפש ממלטת את עצמה ועפה (ולזאת ייקרא 'ספייס' ) ובמקרה כזה, יחד עם הנפש, עפות מבעד לחלון כל העכבות וכל החסמים הרגשיים. הגוף נותר שם, מוטל, כמכונה ביולוגית, ואז בעת המשגל אין כל חסם נפשי שיימנע מהגוף להגיע לאורגזמה. צחוק הגורל הוא, כי לרוב דווקא נשים המתקשות להגיע לאורגזמה עם חבר או אהוב, יחוו אורגזמה מטלטלת בעת מעשה אונס.

בולשיט מס' מיליון (ואני לא חריפה בד"כ, אבל אני פשוט לא מסוגלת לקרוא את זה).
איך אתה יכול להשוות ספייס בדסמי שנובע בד"כ מסיבות ביולוגיות של הפצת אנדרופינים בדומה לאדם בקרב שנפצע ולא שם לב לגוף שלו ואף מתעלף מהכאבים, או הפצת האנדרופינים המתחבר להנאה מינית והחוויה נתפסת כחוויה נעימה לבין אדם שחווה חוויה פיזית ונפשית קשה וחווה חוויה של ניתוק הנפש והמודעות מהגוף שנועד לשמש כמנגנון הגנה על הנפש ונחווה כחוויה איומה שאותו אדם רוצה לברוח ממנה, העיקר לא להתעמת עם המציאות, עם התחושותה פיזיות והמחשבות הנוראיות שעוברות לו בראש בגלל הטראומה שהוא חווה!?!?


בהמשך לדבריה של fuxia: יש לתת את הדעת גם על המשיכה הנפשית של נשים להיאנס. המשיכה להיות נאנסת נובעת מהצורך הטבעי להשתחרר מעכבות חברתיות ומוסריות ופשוט להיבעל. יסוד נפשי נוסף של המשיכה הנשית להיאנס הוא האינסטינקט הביולוגי של האישה להתעבר, אינסטינקט המנוגד לקול ההגיון השכלי שלה (בבחינת: 'תעבר אותי חרף רצוני והתנגדותי כי אני זקוקה לזה'. רעיון זה מתקיים בצורה מעודנת יותר, למשל כאשר זוג מקיים יחסי מין ללא אמצעי הגנה, ואז האישה, בניגוד לקול ההגיון, אומרת לגבר: 'תגמור בתוכי').


אוקיי, אבל יש הבדל בין לרצות שהגבר שלך יגמור בתוכך כי זה אקט של אהבה וקירבה ומתוך ההיסחפות בעונג לבין רצון להיאנס!!! קראתי מספר מחקרים שאשמח לקשר אותך אליהם שמצאו שאומנם חווית האונס נפוצה בקרב נשים, ובד"כ באה במקומות בהם יש נשים שמרניות שמתקשות לתת דרור ליצרים המיניים שלהם וכך בעצם "כופים" עליהן את מה שהן רוצות, יחד עם זאת כשהן נשאלו האם היו רוצות להיאנס באמת- 99% מהן השיבו שבאופן מוחלט לא!!!

***

מבחינתי האישית, אקט האינוס הוא אקט תובעני - מכות, צרחות, גסות רוח, איומים וכו'. עמדתי היא שאני מעדיף שאישה תתחנן כי אאנוס אותה: שתתנהג יפה מאוד לפני האקט ותכין לי קפה שחור חזק אחריו, אבל לשם כך הרי דרושה נאנסת מבינת עניין, ואפילו פה, בעולם השליטה, זו תכונה נדירה. למיטב נסיוני, אפילו נשים הזקוקות לאקטים של אונס, כחלק משחזור טראומות מעברן, אינן יודעות להפגין הכרת תודה על השתדלות השולט ובדרך כלל גם מוסיפות חטא-על-פשע ומפנות כלפי האנס התורן את כעסן ותסכולן כלפי המין הגברי ככלל. טרם פגשתי נאנסת-מרצון שהינה חביבה באמת, לפיכך, ועד שיוכח אחרת, אקטים של אונס אני משאיר לאלו מאחיי המוכנים לשרת אישה ואחר כך גם לסבול התנהגות רעה בתכלית.


אתה לא מוצא סתירה בין אונס לבין זה שאישה תתחנן שתאנוס אותה? כנראה שלא ברור לך מה זה אונס. אונס הוא *ללא* הסכמה. האישה מבקשת לכל היותר מין אגרסיבי.
ואין גרוע מלשחזר טראומות ועוד עם אדם לא מקצועי, מה שעשוי לדרדר אותן נפשית עוד יותר. אם כבר להכיר תודה, זה לגברים שאומרים להן "לא" ו"עדיף שתלכי לטיפול".


ראובן
מיתוסית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 24 בספט׳ 2008
מיתוסית​(שולטת) • 24 בספט׳ 2008
וההערה לחואן- אני לא מסכימה שכל עוד זה רק פנטזיות זה בסדר.
לשם דוגמה, בכל הפאראפילות בDSM, מספיק לך להגדיר פאראפיליה רק לפי פינטוז על מעשים מסויימים כמו למשל פדופיליה במשך פרק זמן מסוים שהוא מעל חצי שנה כדי להגדיר אותך כפדופיל (בתוספת עוד כמה קריטריונים לא רלבנטים).
על פי חוק אומנם לא יחשב כעבריין מין, אבל מבחינה פסיכיאטרית- יש לו הפרעה.

כמו כן, השאלה היא מה המבחן שלך? מבחן המחשבה או מבחן התוצאה?

אדם שמתכוון לרצוח ומפנטז על זה, עשוי בסופו של דבר ולאחר תיכנונים לרצוח. אומנם רק על התיכנון אי אפשר להעמיד אותו לדין, אלא אם כן יתחיל לבצע פעולות שיקדמו את ביצוע הרצח.
יחד עם זאת, גם ניסיון לרצח שכשל והאדם חי ואפילו לא נפצע כהוא זה, עדיין יועמד לדין.
לא בכדי בוחנים בבית המשפט כדי לדעת האם להרשיע ובמה, לא רק את התוצאה אלא גם את הכוונה.
דוגמה נוספת: שני אנשים שונים יכולים למות, אבל אחד ימות והורגו יורשע בהריגה בשוגג והשני ברצח בכוונה תחילה וגם העונש יהיה שונה משמעותי.

השאלה היא אולי כמה הפנטזיות חזקות? כמה הן מעוררות מינית? האם הן הפנטזיות העיקריות?

במידה והיית איש מטפל ובא אליך מטופל שאומר לך שהוא מפנטז כל הזמן על רצח אנשים וכריתת איברים ועל עינויים המחשבות חוזרות ונישנות, האם לא היית חושב שמשהו בו לא בסדר ושאולי יש פה מצב פתולוגי?
האם בדיכאון קליני אחד הקריטריונים לאיבחון הוא לא מחשבות שליליות חוזרות ונישנות, מחשבות על התאבדות, ראיית עתיד שחורה וכדומה בנוסף לתופעות פיזיות כמו חוסר תיאבון, חוסר רצון לעשות פעולה כלשהי מלבד לשבת במיטה כל היום וכו'?


לכל השאר, אני אחדד את השאלה שלי: אני לא מסתכלת על זה שרוצה להיאנס, אלא על זה שרוצה לאנוס. אדם שעצם גרימת סבל לאחר היא שגורמת לו גירוי בין אם הוא גרם לסבל או אחרים.
וסדיסט אמיתי שעליו דיברה חתולה, הוא סדיסט שרוצה לגרום לסבל אמיתי לשם סבל, ולא סדיסט מיני כמו פה שגורם סבל שיוצר הנאה, גם אם לא ישירה, אזי עקיפה.
כלומר כאב נפשי או פיזי שיוצר גירוי מיני והנאה ולא כאב פיזי או נפשי שיוצר סבל של ממש.

אני יוצאת מנקודת הנחה שרוב האנשים פה עושים סשנים מתוך מטרה ששני הצדדים יהנו ושהכל יהיה בהסכמה, אבל אני בטוחה שיחד עם זאת ישנם אנשים שלא מעוניינים בחוקים, בכללים, בהסכמה בזמן או לפני, במילת ביטחון, בגבולות וכו'. לאנוס באמת או להגשים פנטזיה של אונס שבו אין שום אפשרות לסרב גם אם רוצים.

ונכון שאונס לא חייב להיות ברוטאלי, אבל אין ספק שאנס שהוא גם סדיסט יש לו בעיות פתולוגיות גדולות וחזקות יותר ואופציה ללהיות אנס סדרתי מאשר אדם שאנס כי לא הבין את הצד השני נכון או שהצד השני לא הביע אי הסכמה וכו' וזה היה חד פעמי, כלומר הבדל בין אנס שהוא כזה בגלל האישיות שלו או תפיסת העולם שלו לבין אדם נורמטיבי לכאורה ש"התפלק" לו (כמובן אין הצדקה לאף אחד מהם).