שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם חובבי פאמדום אלרגיים לזיונים?

Venus in Furs
לפני 15 שנים • 17 בנוב׳ 2008

חשבתי על זה עוד

Venus in Furs • 17 בנוב׳ 2008
(ובאמת שרשור נחמד)

אם אני הדומית בסיטואציה, אני אומרת לאנדר (לצורך המחשה בלבד, נו אופנס...) :

אוקיי, מעכשיו הדרך היחידה שאתה מורשה לגמור בה היא על ידי משגל איתי, כאשר בסוף כל זיון אתה תלקק את השפיך הדוחה שלך מהכוס שלי.

אבל היות שכרגע אתה והכרוכיה המתדלדלת שלך (שכך גם נקרא לה מהיום, ולא "זין" חלילה) לא מגלים שום עניין בעשייה שכזו, אני אמשיך להיפגש פעמיים שלוש בשבוע עם מאהביי, יזיזיי, והאקסים שלי על מנת שיספקו לי מה שאתה לא מסוגל לעשות. בחלק מהפעמים אני ארשה לך להתבונן, אולי תלמד משו.

כשכבר כן נזדיין, את הזקפה אתה תפתח בעודך מתחכך על רגלי כמו כלב בזמן שאני אעסיק את עצמי בפעילות יותר מעניינת. בשאר הזמן תהיה כלוא בסיבי, ותיאלץ להתחנן ולשלם מחיר של כאב והשפלה בעבור כל זיון איתי.

אני נוטה לחשוב שגישה מעין זו היתה מפחיתה מעט מן האלרגיה בסופו של דבר, ומי יודע, אולי אפילו היית מוצא עונג או שעשוע מסויים בפעילות הבזוייה והמלוכלכת הזו... icon_wink.gif


אה, ובקשר למה שנולי כתבה וכל נושא החשיפה וזה.


אני דווקא חושב שהחשיפה ראוייה ביותר, כי רובנו בסרט שהזין אמור להיות כמו מקדחה, מוכן תמיד לשימוש בכל מזג אויר, ואם זה לא קורה אז משו בנו לא בסדר. להמון גברים יש חרדת ביצוע, גם לי, והגישה התובענית והכמעט צרכנית של "האישה החדשה והמשוחררת" לא בהכרח תורמת. הגיל משחק, התזונה והכושר הגופני, ובודאי שהמצב הרגשי-מנטאלי. כמו שאישה לא נרטבת בהכרח מעצם זה שבנזוגה רוצה לזיין אותה, ובודאי שלא בהכרח גומרת מזה...
אנחנו לא מכונות !
קשקש​(מתחלף)
לפני 15 שנים • 17 בנוב׳ 2008
קשקש​(מתחלף) • 17 בנוב׳ 2008
אני חושב שאולי מתבלבלים קצת בין עבד עם נטיה לנשים, לבין גבר עם נטיה לסגידה.
גבר בריא נמשך לאישה - כי הוא רוצה לזיין אותה. זו התניה ביולוגית שקיימת עוד לפני המין האנושי. וכמו שלכל איבר יש סיבה, כך לכל התניה מוחית יש סיבה. ריבוי, מישהו? icon_rolleyes.gif
גם כשלא רוצים ילדים צריך לזכור מהיכן קרה שאנחנו נהנים להשקיע בנקבות כל כך.
בדרך כלל כשגברים נולדים יש לנו תמונה ממוסמרת לקיר בתוך המוח עם פרצוף אבסטרקטי מאוד של אישה והכותרת של התמונה - "WANTED" .
עם הגיל התמונה מקבלת יותר צורה ואולי מתווסף יותר טקסט לתמונה.
אבל בתהליך החופשי בין תקופת איפה שהתחלת לבין מה שאתה נהפך בסוף, הכל יכול לקרות. (במקרים קיצוניים לדוגמא אפילו פרצוף שהיה אישה יכול להפוך לפרצוף גבר.)
בהתחלה רוצים לגעת... אחר כך רוצים לזיין...
אבל אני משער שבגלל שיש לנו מוח כל כך FANCY אנחנו צריכים לחשוב על כל אינסטינקט, לחלום עליו, להעביר אותו כמה וכמה פעמים בראש. לפני שאנחנו עושים אותו אפילו.
ובדמיון שרץ שוב ושוב ושוב רק לגעת ורק לזיין זה לא מספיק מעניין (או, במילים אחרות, לא מספיק מאתגר)
אז מתחילים להוסיף דרמטיזציה. שזאת עוד התניה אנושית, אחת שפועמת בעיקר אצל ילדים.
(ולא חסר דוגמאות של ילדים בני שנתיים ושלוש שדופקים דרמטיזציה בנונשלנטיות)
ומשם לדעתי הדרך לכל סוגי הפמדום היא קצרה.

"לא רק שאני אוהב אותך אני גם אנשק את כפות רגלייך בתחנונים ואתן לך להוציא עלי את כל הלחצים הכואבים של העולם"

ואני מסכים מאוד שדווקא בגלל שהגמירה כל כך סופנית, מנסים לדחוף את כל הצורות המיוחדות האחרות שהתגבשו בראש שיבואו לפני הגמירה בסדר מסויים וארוך מאוד והזיון הוא רק בסוף.
הבעיה היא שסף הריגוש עולה עם הזמן, במיוחד אם מדובר ב"יום כיף" ארוך מהרגיל, ומה שמחרמן בהתחלה קצת פחות מחרמן בסוף.
ככה שמצד אחד ההתניה לזיין באה קודם כרונולוגית/אבולוציונית. מצד שני אם הוא נדחף לסוף מספיק פעמים, פתאום "לזיין" לא נשמע כמו האטרקציה המרכזית.
לי זה קרה כמה פעמים, אבל רק לטווח הקצר מאוד. בשאר הזמן...... icon_lol.gif
Goddess Selene
לפני 15 שנים • 17 בנוב׳ 2008

Re: האם חובבי פאמדום אלרגיים לזיונים?

Goddess Selene • 17 בנוב׳ 2008
אנדרפוט כתב/ה:
השאלה מופנית לגברים\עבדים

מעניין אותי מאוד כמה אנשים מפה מכורים לפאמדום באופן כזה שאין להם עניין או יכולת לקיים יחסי מין ווניליים לחלוטין - במובן של חדירה.

אז אני אתחיל. לי אין עניין או יכולת לזיין. במסגרת יחסים עם מלכה מאוד מסויימת היתה מתבצעת חדירה, אבל רק אחרי הרבה הרבה טיזינג פאמדומי ובמסגרת השליטה שלה בי. ככה סתם לזיין אני ממש לא בעניינים.
בחורות חדשות שאני רק מכיר אז אפשר לומר שנשיקה וחירמון ווניליים עושים לי חשק וזיקפה אבל בעקרון אם זה לא כואב, משפיל ועם ריח של גרביים אז אני לא ממש בעניינים.

מה אתכם?


כמה לא מפתיע
ברור שאתה לא בענינים וזה ממש לא צריך להטריד אותך. אם היית וניל שפוט שעושה מה שאומרים לו אני מבינה שזה יכול היה להוות בעיה במסגרת יחסים. אבל כעבד? מה לעבד ולחדירה..?
זיקפה כן כי זה משעשע ומחרמן וסמן מנטלי קל לזיהוי. אבל חדירה עדיף בעיני להשאיר לונילים שגלנים שזהו כל יעודם. ואם יש עבד צופה בסביבה , עוד יותר טוב.
Tame
לפני 15 שנים • 17 בנוב׳ 2008

שוב הכללות

Tame • 17 בנוב׳ 2008
למה לא מספיק לומר "יש כאלה ש..." וחייבים לומר כולם?
בינתיים הדעות רבות ומגוונות ועוד היד נטויה.
ליידי תמרה​(שולטת)
לפני 15 שנים • 17 בנוב׳ 2008

מרתק, תודה.

ליידי תמרה​(שולטת) • 17 בנוב׳ 2008
אני חושבת שניתן לנסח את השאלה באופן כללי יותר: האם אחרי שנכנסים לבדס"מ וחווים את הריגוש המיוחד והעז הזה, יכולים להנות עדיין גם ממין ונילי?
עניין החדירה בעייתי, לדעתי, רק בגלל החשיבות המיוחסת לו בחברה ההטרו-סקסואלית הכללית, חשיבות שיוצרת גם את חרדת הביצוע וסוגים שונים של "הפרעות". אם לא מתייחסים לחדירה כאל "עיקר" הסקס, הבעיה מתגמדת, ואולי אפילו מפסיקה להוות בעיה. יש הרבה דרכים לספק אישה, והרבה דרכים להנות, אם האישה לא מצפה למין פאלוצנטרי.
ואז נשארת השאלה, האם עדיין אפשר להתגרות, להנות ולתפקד במין ונילי? ועל כך, כנראה, רבות התשובות כמספר הא/נשים שיענו. כנראה שאכן יש חשש להתמכרות. והבעיה בהתמכרות, כמו בכל התמכרות, היא הגמילה... מה עושים כשאין אפשרות לבדס"מ? אם מוצאים את "אהבת חייך", והוא/היא לא בעניין?

אני מקווה שלא סטיתי יותר מדי מהשאלה המקורית.
אגב, ב-DSM, המדריך המפורסם להפרעות נפשיות, כל מה שאנחנו נהנים לעשות נכנס כהפרעה רק אם זו הדרך היחידה להגיע לסיפוק מיני. ז"א, על פי איגוד הפסיכיאטרים האמריקאים, כולנו פסיכים אם איננו נהנים גם ממין ונילי. אבל אם אנחנו יכולים ויכולות מדי פעם להנות גם מוניל, הכל בסדר, אתם יכולים להמשיך לרחרח את הגרביים שלנו.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 15 שנים • 18 בנוב׳ 2008

בהמשך לכל מה שנאמר פה

אני תוהה - מה, שולטות לא אוהבות להזדיין?...
ברצינות, אם יש גברים שסבבה להם לא לזיין בכלל, היתכן שיש נשים שסבבה להן לא להרגיש זין בתוכן? בכלל? בשום הקשר? אף פעם? icon_eek.gif יש חיה כזאת?
(לא שופטת, חלילה. רק תוהה).


* נולי - אני אתך.
* ונוס - אין כמוך.
Tame
לפני 15 שנים • 18 בנוב׳ 2008
Tame • 18 בנוב׳ 2008
אני זוכר דווקא דיון הפוך מלפני כמה שנים, על העובדה שגם חדירה יכולה אקט בדסמי, השרשור נפתח ע"י שולטת שהעלתה את השאלה אם היא כביכול "פחות שולטת" בזה שהיא רוצה שהסאב או העבד גם יחדור אליה כי היא נהינית מזה.. כמובן שכולם טענו שאין שום דבר לא בדסמי בעניין ושאם השולטת רוצה להנות היא צריכה להנות כמו שהיא רוצה ולא למנוע מעצמה הנאה בגלל "מה שהסאב עלול לחשוב" כי הרי היא השולטת ורצונה הוא הנחשב.

בכל מקרה אני דווקא מאוד מתחבר למה שאמרה ליידי תמרה, במיוחד השאלות שהיא מעלה, שבעצמי התחבטתי בהן לא פעם ומעניין לי גם לשמוע מה דעתם של שאר הגולשים והגולשות שכן לא הצלחתי להגיע לעמק השווה ביני לבין עצמי icon_smile.gif
דוקטור מרטינס​(נשלט)
לפני 15 שנים • 18 בנוב׳ 2008

Re: בהמשך לכל מה שנאמר פה

אנה דן כתב/ה:
אני תוהה - מה, שולטות לא אוהבות להזדיין?...
ברצינות, אם יש גברים שסבבה להם לא לזיין בכלל, היתכן שיש נשים שסבבה להן לא להרגיש זין בתוכן? בכלל? בשום הקשר? אף פעם? icon_eek.gif יש חיה כזאת?
(לא שופטת, חלילה. רק תוהה).


* נולי - אני אתך.
* ונוס - אין כמוך.


ברור שלנשים (ולגברים) סבבה להזדיין , אף אחד לא חולק על זה.

אבל שולטת מזדיינת עם עבד ???.....
בשביל זה יש את הגברברים הוניליים . העבד קיים למטרות הרבה יותר נעלות icon_wink.gif
Tame
לפני 15 שנים • 18 בנוב׳ 2008
Tame • 18 בנוב׳ 2008
שמע דוק,
יצא לי פעם להיות עם שולטת ולא פעם היא גם רצתה סקס אנאלי ואני לא הייתי זה שנחדר, ולמרות זאת היא הייתה זו שבשליטה ודווקא היה סבבה.
אז תכלס לא צריך להיות ונילי בכדי לדעת לזיין ואם אתה עושה את זה טוב למה שהדומית לא תהנה?
בין אם אתה אוהב את זה או לא זה לא משנה, זו החלטה שלה מה יקרה.
אנדרפוט
לפני 15 שנים • 19 בנוב׳ 2008
אנדרפוט • 19 בנוב׳ 2008
קשה לנהל דיון לעניין כשברקע עומד שד האימפוטנציה ומאיים לכלות כל חלקה טובה של דיאלוג. מי שמעניין אותי כאן הם לא האימפוטנטים או האפשרות שגודיס נראית כמו פוסטר מתוך קמפיין של צער בעלי חיים למען סוסים מוזנחים ומשום כך לא עומד לאף אחד ממנה. מה שמעניין הוא המשגל הוונילי כבסיס לחיי זוגיות בריאים.

אז נכון שאם האישה שאתנו לא מעוניינת כלל ועיקר בסקס וונילי וכל מה שעושה לה רטוב חם וסקסי זה מה שהולך בקליפים של קרואלה ויאפו, אז אין בעיה - נמצאה האבידה, החתיכה החסרה. אבל מה אם הסקס הוונילי הוא יותר מאשר סתם חדירה, מה אם מסתתרת שם משמעות מסויימת שקשורה לעומקים של אינטימיות בין בני זוג? האם גם אז אפשר לנקוט בשיטות אותם הציע וונוס, או שאולי נרגיש שאנו מרמים?

נעים לחשוב על הבדסמ כתבלין חריף במיוחד לחיי הזוגיות והמין, אבל לעיתים נדמה לי באופן אישי שהבדסמ יותר משהוא תבלין, הוא יד נעלמה ששופכת את כל הסיר על כל תכולתו השמנונית והחמימה. שיותר מאשר הוא צורה אלטרנטיבית לקיום זוגיות, הוא בעצם סוג של בריחה מאינטימיות אמיתית ארוכה וכנה.

חשוב לי לא לכלול בדברי את כל אותם אנשים שמאושרים בחייהם, אני פונה אל האומללים.
מלכות ועבדים שמצאו אחד את השני וחיים באושר ועושר, עבדים שנשואים לנשים ווניליות ומוצאים פורקן חשאי שמסדר אותם עד לפעם הבאה, אנשים עם נטיות קינקיות קלות, סוו'יצ'ים מבסוטים מהחיים ונשים שנרשמו לבדסמ בשביל הבידור הזמין. כל אלו מוכיחים אותי על טעותי ועלולים למצוא בי טרחן בלתי נלאה שרק חופר למצוא בעיות וקשיים איפה שיש רק הנאה, כיף וריגושים מענגים.

מה קדם למה, האומללות לנטיה המינית או שאולי ההתמכרות לבדסמ הביאה לאומללות, זה פחות חשוב כרגע. כמו כן, האם יש ללעוג לאומללים על אומללותם ורחמיהם העצמיים או אולי לחוש כלפיהם סימפטיה והזדהות, גם כאן אין ממש חשיבות.


אני אינני אימפוטנט (ממש מרגיש כמו לומר - אני לא ערבי) והאיבר יודע יפה את תפקידיו השונים. הוא נותן שתן כשצריך, מזדקף כשמבקשים ממנו וגם מתיז סילונים כמתבקש. אבל מצד שני אינני משגל. אני מדבר על משגל שמתחיל בנשיקות, חיבוקים ושיש בו אהובה, עם כל הכבוד לקינק, יש הבדל מהותי בין רומנטיקה לבין פורנוגרפיה, ויש הבדל בין נישוק לליקוק. סתם להעמיד את האיבר מתוך מחשבה רחוקה או דמיון פיראי ואז לטחוב אותו לאיזו אישה ולגמור זה לא מה שאני מתכוון אליו בזיון. אני מדבר על להיות איתה ולא לחמוד אותה, אם אני צריך שהיא תשכב עם בנים אחרים בכדי לגרום לי ריגושים שיאפשרו לי לשכב איתה אז עדיף לי כבר להשאר בבית. לבד.


מכיוון שאיפשהו בין גיל 3 ל 30 אבדה לי היכולת הטבעית לעשות אהבה אני חש תלות בבדסמ והרבה בעיות וכאבים נובעים מתוך התלות הזאת. ביניהם הכאב האולטימטיבי של למצוא את אהבת חייך ולאבד אותה כי אתה לא מצליח לספק אותה.