בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אומנות הBDSM:

Lanya Colson
לפני 15 שנים • 20 בדצמ׳ 2008

Re: אוקי, תשובות באופן כללי:

Lanya Colson • 20 בדצמ׳ 2008
princeOFdream כתב/ה:

עברנו את העידן המודרני, שם פרקו-עול, פרצו את הגבולות, שינו סדרי-עולם...
כעת אנו בעידן הפוסט-מודרני, עידן מפוקח יותר, עידן ששם את עינו על אותם נזקים שההתפתחות הזו גרמה לנו; עידן שבמסגרתו התפתחו מחד סוגות כגון האוונגרד שיורקות לכל מה שהיה, בפרצוף ומאדיך נק'-מבט גלובאליות וקוסמופוליטיות שבשבילן אותה חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפן של עצמו בלבד.

...

אז ככה אני רואה אותם, במונחים יותר היוליים, יותר ראשוניים במושגים שהם לדידי, הרבה יותר נשגבים.


הרבה יותר מהנה מהגדרות יד שלישית לאמנות, אלו הם ההסברים סוג ז' להבדלים בין מודרניזם לפוסטמודרניזם.

(האוונגרד הוא מודרני דווקא, אבל בעיקר הייתי מאוד רוצה לדעת מה הוא פשר הביטוי ''חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפו של עצמו בלבד'')

אבל נעזוב את זה, הסיבה האמיתית שאני מגיבה היא שברצוני להודות לאזרחית שלגי על הטמעת המילה ''היולי'' בשיח הבדסמי.
זה הולך להיות גדול יותר מ- ''סאבמישן'' - תאמינו לי!
שלגי
לפני 15 שנים • 20 בדצמ׳ 2008

Re: אוקי, תשובות באופן כללי:

שלגי • 20 בדצמ׳ 2008
Lanya Colson כתב/ה:
princeOFdream כתב/ה:

עברנו את העידן המודרני, שם פרקו-עול, פרצו את הגבולות, שינו סדרי-עולם...
כעת אנו בעידן הפוסט-מודרני, עידן מפוקח יותר, עידן ששם את עינו על אותם נזקים שההתפתחות הזו גרמה לנו; עידן שבמסגרתו התפתחו מחד סוגות כגון האוונגרד שיורקות לכל מה שהיה, בפרצוף ומאדיך נק'-מבט גלובאליות וקוסמופוליטיות שבשבילן אותה חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפן של עצמו בלבד.

...

אז ככה אני רואה אותם, במונחים יותר היוליים, יותר ראשוניים במושגים שהם לדידי, הרבה יותר נשגבים.


הרבה יותר מהנה מהגדרות יד שלישית לאמנות, אלו הם ההסברים סוג ז' להבדלים בין מודרניזם לפוסטמודרניזם.

(האוונגרד הוא מודרני דווקא, אבל בעיקר הייתי מאוד רוצה לדעת מה הוא פשר הביטוי ''חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפו של עצמו בלבד'')

אבל נעזוב את זה, הסיבה האמיתית שאני מגיבה היא שברצוני להודות לאזרחית שלגי על הטמעת המילה ''היולי'' בשיח הבדסמי.
זה הולך להיות גדול יותר מ- ''סאבמישן'' - תאמינו לי!


האזרחית שלגי מודה להוריה שהביאו אותה עד הלום
וגם לזה שהביא לה ת'סעיף.

והקוצים - לצה"ל!
Satira{שלו ורק של}
לפני 15 שנים • 20 בדצמ׳ 2008

Re: אוקי, תשובות באופן כללי:

Satira{שלו ורק של} • 20 בדצמ׳ 2008
Lanya Colson כתב/ה:
princeOFdream כתב/ה:

עברנו את העידן המודרני, שם פרקו-עול, פרצו את הגבולות, שינו סדרי-עולם...
כעת אנו בעידן הפוסט-מודרני, עידן מפוקח יותר, עידן ששם את עינו על אותם נזקים שההתפתחות הזו גרמה לנו; עידן שבמסגרתו התפתחו מחד סוגות כגון האוונגרד שיורקות לכל מה שהיה, בפרצוף ומאדיך נק'-מבט גלובאליות וקוסמופוליטיות שבשבילן אותה חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפן של עצמו בלבד.

...

אז ככה אני רואה אותם, במונחים יותר היוליים, יותר ראשוניים במושגים שהם לדידי, הרבה יותר נשגבים.


הרבה יותר מהנה מהגדרות יד שלישית לאמנות, אלו הם ההסברים סוג ז' להבדלים בין מודרניזם לפוסטמודרניזם.

(האוונגרד הוא מודרני דווקא, אבל בעיקר הייתי מאוד רוצה לדעת מה הוא פשר הביטוי ''חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפו של עצמו בלבד'')

אבל נעזוב את זה, הסיבה האמיתית שאני מגיבה היא שברצוני להודות לאזרחית שלגי על הטמעת המילה ''היולי'' בשיח הבדסמי.
זה הולך להיות גדול יותר מ- ''סאבמישן'' - תאמינו לי!



היולי פעם חברים
מהם טובים, מהם רעים.
JabberwockY​(שולט)
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

Re: רפאל,

JabberwockY​(שולט) • 21 בדצמ׳ 2008
רפאל כתב/ה:
JabberwockY כתב/ה:
אם כך, תוכל לטעון שעקרת בית או אישה מוכה היא בעצם שפחה (במובן הבדסמי) שאינה יודעת שהיא כזו. שהרי אם רק ב"אלימות, סבל ואגואיזם" מדובר -- אין שום הבדל בין שפחה בדסמית לאישה מוכה.

טענתי בדיוק את ההפך. גם כאן וגם כאן הפרקטיקה היא דומה. מה שעושה את ההבדל בין שפחה לאישה מוכה הוא לא הפרקטיקה, בטהרתה. אלא איזו עמדה שנספחת לפרקטיקה הזו.


JabberwockY כתב/ה:
אני לא מסכים עם הטענה הזו. אני חושב שבמקרים בהם הפרקטיקה הבדסמית מיושמת (היינו ראשי התיבות שהמונח מייצג, כך שאני כן חושב שמי שעוסק (למשל) בקשירות באופן קבוע, קורא, לומד ומעמיק, נכנס תחת המטריה ה"בדסמית"), אכן מדובר ב"אהבה, עונג והדדיות". למען האמת, אני לא חושב ש"אלימות, סבל ואגואיזם" בהכרח מתנגשים עם "אהבה, עונג והדדיות", ואולי דווקא בכך נעוצה ה"חתרנות" שנשמע שאתה (מסיבה שטרם הבנתי) מייחל לה.

אוקי. אבל זה בדיוק העניין. כאן לא דיברת על שום פרקטיקה. אלא הצגת עמדה. וזו העמדה שמכניסה את הדברים תחת המטריה הבדס"מית (לא הפרקטיקה).


JabberwockY כתב/ה:
התרבות הבדסמית, לעומת זאת, היא משהו שונה לחלוטין (אני אישית, אגב, בכלל לא מכיר אחת כזו).
עצם המילה "תרבות" לא מאפשרת משהו שאינו קונפורמיזם; אילו תרבויות אתה מכיר שהן באמת נון-קונפורמיסטיות, שלא מנסות להסביר למה גם האמת שלהן נכונה (להלן "תירוץ")? אינדיבידואליזם, בהגדרה, יוצרים אינדיבידואלים.

שורש הקונפורמיזם שאתה מדבר עליו, לדעתי, נעוץ בנסיון חסר-הסיכוי להפוך את האינדיבידואליזם לתרבות על סמך הפרקטיקה המשותפת ותו לא. זה כמו לנסות לאגד את כל האנשים שמציירים, מבלי קשר לשאלה מה הם מציירים. אבל בתוך אותה פרקטיקה מצויים אינדיבידואלים בעלי אג'נדות שיכולות להיות דומות, והם אלו שיכולים אולי ליצור זרם חתרני.

1. ישנם אנשים שמציבים ערכים חדשים שאפשר לחיות לפיהם. וישנם כאלו שמתיישרים לפי הערכים הקיימים. אני לא חושב שחסרות דוגמאות (לחיוב או לשלילה) לקבוצות או תנועות שקידמו מערך חדש של ערכים (קהילת הבדס"מ היא פשוט לא אחת מהן).

2. אני לא חושב שחתרנות היא ערך כשלעצמו. יש לה ערך כשהיא באה בשרותם של ערכים חדשים, ויש לה ערך במידה שהיא מאפשרת עמדה ביקורתית. עמדה קונפורמיסטית נמצאת גם ביחס של ניגוד לעמדות ביקורתיות.

3. מה שמיוחד בבדס"מ (וכך גם בהרבה תרבויות "שוליים" אחרות) הוא לא רק הקונפורמוזים, אלא העובדה שהקונפורמיזים הזה רווי בפוזה של נון-קונפרמיזם. זה קונפורמיזם ציני, פרוורטי ומתחכם. זה קומפורמיזם שקשור גם במנגנונים של הכחשה. (אני מיוחד, אבל לא באופן שעושה אותי מיוחד, אלא באופן שמציית לחוקי האופנה החדשה של "להיות מיוחד".)


באומרי "פרקטיקה" אני מתכוון ל- practice, משהו שאתה מתאמן בו, מתמקצע. לא צריך הרבה מקצועיות או קור רוח בכדי להוריד כאפה לאשתך, אבל כן צריך אימון וסבלנות כדי להכאיב בעזרת מחטים למשל. אם להיות בוטה, בדסמ לטעמי הוא קטגוריה שתוכל למצוא באתרי פורנו. העמדה המתלווה לבדסמ יכולה להיות SSC או RACK או Power Exchange או גור או כל נסיון אחר להגיד באיזו מסגרת אמור הבדסמ להתקיים; העמדה האינהרנטית היחידה לדעתי בבדסמ היא הסכמה, וגם על זה אפשר להתווכח [ראה חלק מה"פעולות" שהעלית כאן באתר].

הנסיון ליצור תרבות בדסמית הוא לדעתי מועד לכשלון בדיוק כמו הנסיון ליצור "תרבות ישראלית", שכן הישראליות מורכבת מהרבה מדי זרמים בעלי עמדות ותפישות עולם שונות לחלוטין. נסיון כזה מוביל לתרבות המושתתת על המכנה המשותף הנמוך ביותר, וכך נראית גם ה"תרבות" הבדסמית: המכנה המשותף הנמוך ביותר בה הוא השונות מהפרקטיקה המיינסטרימית, שונות שלאו דווקא מתלווה אליה עמדה מעבר ל"זה מה שעושה לי טוב", ועל כן הנסיון להבליט את השונות הזו הוא צפוי וטבעי. לכן, ועל כך אנחנו מסכימים, לא ירחק היום ונתגאה במותגים בדסמים שייאפיינו את ה"תרבות החתרנית" שלנו, כמו שקרה לתרבות הפאנק ולרבות אחרות. זה לא שאיני מסכים עם האמירה שלך לגבי ה"פוזה" הבדסמית, אבל אני לא מבין נגד מה אתה מתקומם. אילו ערכים יכולה כבר לקדם קהילה שכל מה שמאגד אותה הוא ההנאה מקשירות, משמעת, התמסרות ומזוכיזם?
Morticia
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

Re: אוקי, תשובות באופן כללי:

Morticia • 21 בדצמ׳ 2008
princeOFdream כתב/ה:
תחילה אציג בפניכם שאלה פשוטה- האם אתם באמת מאמינים שתוכלו להמציא את הגלגל מחדש?
ז"א, מהם כל הדיבורים האלה על חידושים וחדשנות... הכל כבר הומצא, כיום נותר לנו רק לפתח את זה; זה לא שמישהו המציא דבר-מה חדש לגמרי בתקופות האחרונות.

עברנו את העידן המודרני, שם פרקו-עול, פרצו את הגבולות, שינו סדרי-עולם...
כעת אנו בעידן הפוסט-מודרני, עידן מפוקח יותר, עידן ששם את עינו על אותם נזקים שההתפתחות הזו גרמה לנו; עידן שבמסגרתו התפתחו מחד סוגות כגון האוונגרד שיורקות לכל מה שהיה, בפרצוף ומאדיך נק'-מבט גלובאליות וקוסמופוליטיות שבשבילן אותה חלוציות אינדיבידואלית היא בעצם אמביוולנטית ולא בעלת הפן של עצמו בלבד.


וברומא תתנהג כרומאי, כדי להוביל את הסצנה בעידן כזה או אחר, מן הראוי לחפש את הדרך דווקא להתגמש ולהסתגל כפי שהאדם עושה מראשיתו ולכן הוא שורד.
כיום, כאשר התפקחנו מעט מחטא עץ הדעת יש מקום לתפישות הרבה יותר טהורות ויפות; הרבה יותר קמאיות ושורשיות...


אז נשאלה פה השאלה כיצד אני רואה את האמנות? מה הנס שבו אני דוגל כדי שיהווה דרך ראויה בשבילי לתקשר בכל-אותן מדיות עמוקות? אני מאמין ברומנטיקה, השיר האחרון שפרסמתי בבלוג שלי הוא בדיוק זה; אני מאמין במליציות, פיוטיות, פואטיקה, ליריות ועוד שורה של מילים נרדפות כאלה ואחרות.
ובגלל שנתבקשתי אשליך דוגמה על הBDSM:
כאשר אני ניגש אל שפחתי (והיא תהיה עדה לדברי), איני ניגש אליה ככובש תוקפן, אני משתמש בכוחניות אבל לא כדי להכניעה.
אני ניגש אליה כנסיך, כדמות מלכותית ואצילית ככל שלמדתי לסגל לעצמי ועודני לומד. אני מכניע אותה בנוכחות, בביטחון-העצמי שלי שנועד כדי להקרין לה הגנה מצד אחד וסמכותיות מהצד השני.
ובריאקציה לזה, כששפחתי ניגשת אלי, אני מזכיר לה את המשפט היפה של אושו (תורות הזן), "אינך יכול להגיע לאלוהים כפולש אגרסיבי, ככובש. אתה יכול להגיע לאלוהים רק... ואולי נכון יותר לומר: אלוהים יכול להגיע אליך רק כאשר אתה פתוח לקליטה, כשאתה רגישות קליטה נשית."
לא אתיימר אפילו לומר שאני משווה את עצמי לאותו אלוהים המדובר וזה רק משום שאיני מאמין כלל בישות זו, אני מאמין שכולנו (בני-האדם) אלוהים. אז רציתם שנוותר על הקונפורמיזם, שנפרוץ את הגבולות ונאמר את הדברים כפי שאנו רואים אותם; אז ככה אני רואה אותם, במונחים יותר היוליים, יותר ראשוניים במושגים שהם לדידי, הרבה יותר נשגבים.
וזו הדרך לעשות את הדברים יפים יותר.


Spoken like a true Dictator

{and not a very smart one, I might add...}


http://www.youtube.com/watch?v=63LfaAyhgJY
Homelander​(שולט)
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

מורתישיה,

Homelander​(שולט) • 21 בדצמ׳ 2008
אני לתומי חשבתי שהפעם, יש טעם להשיב לשאלותיך ברצינות...
עכשיו כבר הבנתי שאת לא רק עושה את עצמך כזאת.

כשתחליטי לפרט את התגובה שלך ואפילו להביא דוגמאות יכול לעזור- דברי איתי.


באשר לתגובה האחרונה של ג'אברווקי:
אפשר לכהניס בכל-דבר ערך-מוסף, ואף בייחוד בתרבות הBDSM, שאולי מבחינתך מסתכמת בסדיזם ומזוכיזם נטו- אבל מבחינתי מדובר בעוד במה לחינוך\הדרכה\אימון... כל אחד והבחירה שלו לאלו, אבל לדידי, לקיים מע'-יחסים BDSM"ית עם מישהי, זה בין השאר לקחת אותה תחת חסותך (כמה שהיא צריכה את זה) ולהדריך ולאמן אותה למקומות טובים יותר מאשר היא נמצאת בהם (כמו למשל לעזור לה לממש חלומות).
אותו עניין אפשר ואף רצוי לדעתי להכניס לכל מע'-יחסים, אבל במקום בו יש הגדרות וסמכויות, זה הרבה יותר מתאים ונוח.
Morticia
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

Re: מורתישיה,

Morticia • 21 בדצמ׳ 2008
princeOFdream כתב/ה:
אני לתומי חשבתי שהפעם, יש טעם להשיב לשאלותיך ברצינות...
עכשיו כבר הבנתי שאת לא רק עושה את עצמך כזאת.

כשתחליטי לפרט את התגובה שלך ואפילו להביא דוגמאות יכול לעזור- דברי איתי.


באשר לתגובה האחרונה של ג'אברווקי:
אפשר לכהניס בכל-דבר ערך-מוסף, ואף בייחוד בתרבות הBDSM, שאולי מבחינתך מסתכמת בסדיזם ומזוכיזם נטו- אבל מבחינתי מדובר בעוד במה לחינוך\הדרכה\אימון... כל אחד והבחירה שלו לאלו, אבל לדידי, לקיים מע'-יחסים BDSM"ית עם מישהי, זה בין השאר לקחת אותה תחת חסותך (כמה שהיא צריכה את זה) ולהדריך ולאמן אותה למקומות טובים יותר מאשר היא נמצאת בהם (כמו למשל לעזור לה לממש חלומות).
אותו עניין אפשר ואף רצוי לדעתי להכניס לכל מע'-יחסים, אבל במקום בו יש הגדרות וסמכויות, זה הרבה יותר מתאים ונוח.


התגובה שלך לגביי סתומה אפילו יותר מהניסיון שלך להבין מה אומרים לך.
אם יש לך דבר מה בעל ערך לומר לי
אתה מוזמן

עם כיוון הרוח של הפסקה השניה שלך אני נוטה לנשב בחפץ לב אבל לחלוטין מטילה ספק במסקנתך האחרונה - הרבה יותר מתאים ונוח למי?

אני קוראת בדבריך הרבה רצון להשמיע ולמשטר מצב קיים סביב בליל מילים המזכירות לי שלפעמים מילים לועזיות הן בעיקר עניין של מזל
לצד הרבה מאוד דיכוי וביטול של דברים אחרים
לצד יצירות

אתה מבטל מהפכות
ואתה לא מסתכל סביב

אתה מצפה לצייתנות רק כי האמת שלך היא כזו?
יש שחושבים אחרת
לפחות תכבד את אלו בהקשבה ובהפנמה, אם אתה מסוגל

אנשים יוצרים פה דברים מדהימים כל הזמן ואומרים דברים בעלי ערך רב
אף אחד לא מבקש לבטל אותך
מדוע הצורך שלך לבטל אחרים?

חוסר ביטחון מנשב בין המילים שלך פעמים רבות
וזה חבל
כי במקום עליו אני מדברת
למשל

יש מקום לכולם
ויש משמעות לעולם
הרבה מעבר לתקופה
והטבע חזק מכל אדם

המשך יום נעים...
Homelander​(שולט)
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

Re: מורתישיה,

Homelander​(שולט) • 21 בדצמ׳ 2008
Morticia כתב/ה:
princeOFdream כתב/ה:
אני לתומי חשבתי שהפעם, יש טעם להשיב לשאלותיך ברצינות...
עכשיו כבר הבנתי שאת לא רק עושה את עצמך כזאת.

כשתחליטי לפרט את התגובה שלך ואפילו להביא דוגמאות יכול לעזור- דברי איתי.


באשר לתגובה האחרונה של ג'אברווקי:
אפשר לכהניס בכל-דבר ערך-מוסף, ואף בייחוד בתרבות הBDSM, שאולי מבחינתך מסתכמת בסדיזם ומזוכיזם נטו- אבל מבחינתי מדובר בעוד במה לחינוך\הדרכה\אימון... כל אחד והבחירה שלו לאלו, אבל לדידי, לקיים מע'-יחסים BDSM"ית עם מישהי, זה בין השאר לקחת אותה תחת חסותך (כמה שהיא צריכה את זה) ולהדריך ולאמן אותה למקומות טובים יותר מאשר היא נמצאת בהם (כמו למשל לעזור לה לממש חלומות).
אותו עניין אפשר ואף רצוי לדעתי להכניס לכל מע'-יחסים, אבל במקום בו יש הגדרות וסמכויות, זה הרבה יותר מתאים ונוח.


התגובה שלך לגביי סתומה אפילו יותר מהניסיון שלך להבין מה אומרים לך.
אם יש לך דבר מה בעל ערך לומר לי
אתה מוזמן

עם כיוון הרוח של הפסקה השניה שלך אני נוטה לנשב בחפץ לב אבל לחלוטין מטילה ספק במסקנתך האחרונה - הרבה יותר מתאים ונוח למי?

אני קוראת בדבריך הרבה רצון להשמיע ולמשטר מצב קיים סביב בליל מילים המזכירות לי שלפעמים מילים לועזיות הן בעיקר עניין של מזל
לצד הרבה מאוד דיכוי וביטול של דברים אחרים
לצד יצירות

אתה מבטל מהפכות
ואתה לא מסתכל סביב

אתה מצפה לצייתנות רק כי האמת שלך היא כזו?
יש שחושבים אחרת
לפחות תכבד את אלו בהקשבה ובהפנמה, אם אתה מסוגל

אנשים יוצרים פה דברים מדהימים כל הזמן ואומרים דברים בעלי ערך רב
אף אחד לא מבקש לבטל אותך
מדוע הצורך שלך לבטל אחרים?

חוסר ביטחון מנשב בין המילים שלך פעמים רבות
וזה חבל
כי במקום עליו אני מדברת
למשל

יש מקום לכולם
ויש משמעות לעולם
הרבה מעבר לתקופה
והטבע חזק מכל אדם

המשך יום נעים...


ראשית אעמוד על אי-הדיוקים בדבריך ואומר לך בפעם המי-יודע-כמה, תבחני את עצמך לפני שאת קובעת מסקנות לגבי דבריהם של אחרים.
ביטול? לאורך כל השרשור הזה ראיתי תגובות שהצלחתי להעריך ואף ציינתי את זה בכל אחת מתגובותי להן. מה לעשות שלעומת זאת תגובתיך עוסקות בעיקר בעקיצות חסרות-טעם מאשר בנושאים עליהם אנו דנים פה? ברור שאבטל דברים שכאלה...

באשר להרבה יותר מתאים ונוח, הכוונה לדעתי ברורה מספיק למי שרק עושה ניסיון קל שבקלים להבין (מה שאיני יכול לומר על רוב הודעותיך, עמך הסליחה...)- אבל למניעת אי-בהירות, אז הכוונה היא לצדדים המעורבים באקט.

באשר לציפייה לצייתנות וכל הפסקה התלושה ההיא, אני ממש לא מבין מאיפה היא באה ולאן היא הולכת- אל מה היא מתייחסת ומה היא אמורה לומר?
אני רק יכול להגיד, שאני את הצייתנות מקבל, כך שאני ממש לא מצפה למשהו שמעבר לכך בכיוון הזה.

ולבסוף בקצרה- תצייני איפה פה ביטלתי דברים שנאמרו, אני מוכן להראות לך איפפה את עשית זאת; ובאשר לחוסר-ביטחון, כבר זמן-רב שמתי לב שחסרי-הביטחון הם אלו שכל הזמן טורחים לטעון לגבי אחרים שהם חסרי ביטחון... את הפתגם הנוגע לזה את זוכרת?
ובאשר לסיום- איני מסכים שהטבע חזק מהאדם כפי שאני גם לא חושב ההיפך ברוב המקרים. האדם הוא חלק מהטבע, זה הכל.
Morticia
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008
Morticia • 21 בדצמ׳ 2008
אני מצאתי בדברים מסוימים שלי פרגון וחופש דיבור
למי שראיתי לנכון והרי זו זכותי

בדבריך לא מצאתי
תגובתך היא של בת יענה ואם אין ביכולתך להבין דברי אחרים, עשה מאמץ

עוצמה בעיני היא בלגיטימציה ולא בשלילה
במאמץ להכיל
ולא בהכנעה

כולי תקווה שאתה מקבל את האפשרות שיש מי שרואה את מהות השליטה והיצירה אחרת ממך ודעתו ראויה להשמעה באותה המידה. ולא רק להשמעה כי אם לגיטימית ליישום, באותה המידה.
קשיי ההבנה שלך לצד הצורך להתעקש על האמת האבסולוטית של הדבר אותו אתה טוען לא עושים את זה פחות נכון.

הצעתי היא שתתחיל ותקרא מחדש את כל הפוסט, לרבות התגובות שלך

האחריות עליך היא לפני הכל שלך
ואם אתה מבקש שמישהו יקח אחריות עליך
ובעצם יכיל את דברך

אני לא בטוחה שאתה מחפש שפחה
ופתח את הראש לזויות מבט אחרות לגבי מהות השליטה...
Homelander​(שולט)
לפני 15 שנים • 21 בדצמ׳ 2008

כמו תמיד שוב לא הבנת כראוי-

Homelander​(שולט) • 21 בדצמ׳ 2008
Morticia כתב/ה:
אני מצאתי בדברים מסוימים שלי פרגון וחופש דיבור
למי שראיתי לנכון והרי זו זכותי

בדבריך לא מצאתי
תגובתך היא של בת יענה ואם אין ביכולתך להבין דברי אחרים, עשה מאמץ

עוצמה בעיני היא בלגיטימציה ולא בשלילה
במאמץ להכיל
ולא בהכנעה

כולי תקווה שאתה מקבל את האפשרות שיש מי שרואה את מהות השליטה והיצירה אחרת ממך ודעתו ראויה להשמעה באותה המידה. ולא רק להשמעה כי אם לגיטימית ליישום, באותה המידה.
קשיי ההבנה שלך לצד הצורך להתעקש על האמת האבסולוטית של הדבר אותו אתה טוען לא עושים את זה פחות נכון.

הצעתי היא שתתחיל ותקרא מחדש את כל הפוסט, לרבות התגובות שלך

האחריות עליך היא לפני הכל שלך
ואם אתה מבקש שמישהו יקח אחריות עליך
ובעצם יכיל את דברך

אני לא בטוחה שאתה מחפש שפחה
ופתח את הראש לזויות מבט אחרות לגבי מהות השליטה...


איני מבקש מאף-אחד שיקח אחריות עלי, תודה רבה באמת...
אני מעוניין שאת תקחי אחריות על דבריך.
וכצפוי, היות ואינך מסוגלת (אני בספק אם בכלל יש כיוון שהוא ברור לך בדבריך), אזי את מנסה לסובב את הדברים חזרה.
אמרת בת-יענה?

וכאן כבר מספיק נאמר.
הניסיון להתדיין איתך ברצינות הוא חסר-טעם בעליל.