אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לגבי לבוש

רפאל
לפני 15 שנים • 4 בפבר׳ 2009

Re: כמה תגובות בפוסט אחד

רפאל • 4 בפבר׳ 2009
Jake כתב/ה:

יש הבדל משמעותי בן הקושי בקבלת משחקי נאציזם לבין הקושי בשמיעת אמירות שובניסטיות. מעולם לא מצאתי באמירות פמיניסטיות דבר הפוגע או כמטריד את מנוחתי. מילים לא מזיקות לי ובטחוני העצמי מאפשר לי לעבור עליהן בלי כל תגובה. מוזר שכל כך קשה לך לשמוע אמירות שובניסטיות.

לעומת זאת, פנטזיות נאציות מקטינות ומזלזלות בציפור נפשם של רבים וטובים מבני עמנו, אשר סבלו מרדיפת הנאצים, בין על בשרם ובין כבני דור שני ושלישי. הדבר נוגע לכולנו באופן ישיר, והסכנה הנה מוחשית ביותר.

אתה מבסס את כל הטיעון על מה שאתה מרגיש, ועל פליאה שאין אחרים מרגישים כמוך. אם אתה שובניסט, אין זה מפתיע באמת שאמירות שוביניסטיות אינן פוגעות בך או מטרידות את מנוחתך. גם אם היית קצין SS סביר להניח שאמירות אנטישמיות לא היו פוגעות בך או מטרידות את מנוחתך. ומנגד - אם היית אישה, אולי אמירות שובניסטיות, היו נוגעות בך יותר. אולי אז גם היית קורא, לנשים שרוצות להיות "מופלות לרעה" במסגרת בדס"מית, לפנות לטיפול נפשי. או שלפחות לא היית מתפלא כל כך שנשים אחדות מתקשות לשמוע אמירות שובניסטיות.

באופן כללי, גם אני מתקשה להבין את ההגיון שלך, ג'ק.


יחד עם זאת, איני מקבל את הטענות כי ישנו ניגוד מוחלט בין אידיאולוגיות של אפליה, מן הסוג של נאציזם ושוביניזם, לבין פנטזיות מיניות או המחזות של אותן פנטזיות בחדר המיטות. הניגוד קיים, אבל אין הוא ניגוד מוחלט. בוודאי שהפנטזיה משמרת משהו מן האידיאולוגיה, ומפיחה בה חיים.
huan
לפני 15 שנים • 4 בפבר׳ 2009
huan • 4 בפבר׳ 2009
ואולי במקום לצטט את ג'ייק וראובן (שאף פעם לא הצטיין באמירות שיש בהם מן החוכמה) כדי לצטט את TAME ולחזור על דבריו שדין אבדו באמצע ואם זאת מדגישים היטב את ההבדל בין שליטה גברית (או נשית) לבין שובניזם ושנאה.
ציטוט: כשאתה שולח את הנשלטת להביא בירה אתה לא שולח אותה כאישה להביא בירה, לא מתוקף העובדה שהיא אישה היא מביאה לך אותה.
אתה שולח את הנשלטת שלך להביא בירה ומתוך זה שהיא נשלטת שרוצה להישלט היא מביאה אותה


(אם כי אני חושב שהייתי יכול לנסח זאת המשפט יותר קצר ואלגנטיicon_smile.gif)
Morticia
לפני 15 שנים • 4 בפבר׳ 2009
Morticia • 4 בפבר׳ 2009
huan כתב/ה:
ואולי במקום לצטט את ג'ייק וראובן (שאף פעם לא הצטיין באמירות שיש בהם מן החוכמה) כדי לצטט את TAME ולחזור על דבריו שדין אבדו באמצע ואם זאת מדגישים היטב את ההבדל בין שליטה גברית (או נשית) לבין שובניזם ושנאה.
ציטוט: כשאתה שולח את הנשלטת להביא בירה אתה לא שולח אותה כאישה להביא בירה, לא מתוקף העובדה שהיא אישה היא מביאה לך אותה.
אתה שולח את הנשלטת שלך להביא בירה ומתוך זה שהיא נשלטת שרוצה להישלט היא מביאה אותה


(אם כי אני חושב שהייתי יכול לנסח זאת המשפט יותר קצר ואלגנטיicon_smile.gif)


הכל טוב ויפה

רק שאני מבקשת שלא לזלזל במה שרפאל כתב
שכן הוא כתב דברי טעם וחכמה
שאני אישית מצדיעה לו על האומץ להביעם

יש יותר מדי פער בשם הסאב טקסט - תת מודע - לא מודע
פער נסתר ומתנשא המעודד בורות ומביס תמימות ורומנטיקה, לצד ערכים, בשם הציניות המרה שאין בה ולו אצבעוני קטן ומלא חלודה על אצבעו של חייט מזדקן בפינת הסימטה החשוכה

אוסקר ויילד לדוגמא ישב בכלא על לא עוול בכפו
ואמר דברי טעם רבים וצודקים בחייו

קצת התמרמר מויתור הנשים אולי
קצת נשבר

כולה היה הומוסקסואל ובעל דעה עצמאית שאינה מתייפה כשם שהיא פשוט יפה
גם על כיעורה
ועד שהתכער נורא
בשל ישיבתו הבלתי מוצדקת במקום אליו לא היה ראוי
ובוודאי שגם לגבר הכליאה האונסת קשה
לא רק לאישה
...

אני מבקשת להניח בצד את שאלת השפיות של המרקיז דה סאד
ולשים על הפרק את שאלת השפיות של סרבני השירות בשטחים

ותפסיקו לרדות בגברים שלא עשו צבא
הם לא גאים
וכבר מזמן אף אחד לא נלחם למען הגנה על המדינה

אף אחד לא גאה בהחלטתו
ואף אחד לא גאה בכניעתו

דואליות קשה
הקוראת לצו פיוס בין הגברים למען הרואיות רומנטית אותנטית ויפה
ופאר כבוד האישה שעוד נותרה...

גבריות אינה בנשק - אינה בשוויץ שרירי חסר טעם ומאולץ, בוודאי אם מדי - אינה בסירוס עצמי מכל סוג שהוא {ואני אמצוץ מתוקף שליטתי לגבר שילבש מחוך וביריות עבורי - ככה בא לי!} - בוודאי שאינה בפרוטה או בריבוייה

בעל המאה הוא לא היחיד המחזיק בדעה

מהיום אמור
{באם תראה לנכון לאמץ לך את הבודהיזם הצבאי של חופש הבחירה}
אני סרבן שטחים גאה ושפוי שרואה את תפקידי החברתי רחוק מחורבן עמי בשם החרבת שכני
ובמקום זאת אני תורם ליצירה התרבותית בחברה
ולחינוך הערכי והמפרה
למיגור הבורות ועידוד ההבנה והסובלנות והתבונה
ללא ביטול רגש באם בורכת
ולשמירה על הביטחון של כולם בכבישי המדינה

סע לאט ובזהירות
אנא ממך
יש מי שאוהב אותך
ויחכה לך

כי אני לא רוצה רוצחים על הכביש
אני רוצה אנשים מוסריים עם מצפון ודעה
שיודעים לבחור ולתת את הדעת על הקושי הקיים בה

אין לקחת לסרבני שירות בשטחי ישראל הכבושים
{על ידי עמנו}
את רשיונות הנהיגה
זכותם לסרב מתוך שפיות הדעת
לי זה אפילו הגיוני במידת מה
{ואיני חלילה מבטלת את חשיבות הצבא ובטחון החוץ של המדינה או את הבחירה של פקודיה לשרתה נאמנה. בוודאי שאיני מבטלת את חשיבות הילד שיושב שם אבל כמו שאובאמה לא מבטל את החלום של מרטין לותר קינג על היום הזה, האדם השבוי אינו ממלא תפקיד חברתי מתבקש בהצגה שאף פעם לא נגמרת ואין בה שום תקווה. לא רוצה לדבר על נושא שטחנו מעבר ליכולת השאת אל מול התעלמות מן האמת}

יש לתת את הדעת על שיטות הענישה המפוקפקות במדינה
לצד האדרת פושעיה וביזוי גיבוריה
וללמוד עוד משהו מהאיטלקים

פאזוליני זה לא מוסוליני

אז סעו לאט ובזהירות בבקשה

וקבלו את השפיות המבקשת לא לכבוש אדם ולא להכנע לחורבן העם, המדינה והטעם במילה הגנה ולוחמה למען צדק ושלום העם
למען החברה

באיזו אגדה איש צבא ימלא תפקיד אסתטי של שר תחבורה?

תנו לנו חנות מכולת שכונתית קטנה
וגיטרות
תנו לנו פיסת נייר ונוצה
תנו לנו תקשורת המונים ראשונית בכיכרות העיר בפני כל העם

אנחנו שומרים על הגנת הפנים של המדינה
וביטחון הכבישים
והילדים

זה תפקידנו השפוי בעולם המטורף שלנו
אנחנו לא המרקיז דה סאד
לא בני סלע
ולא יגאל עמיר

אנחנו סרבני שירות בשטחים תחת כיבוש
ומבקשים ללמד את השפה הערבית ותרבותה
בבתי הספר
כמו את האנגלית, הלשון, הספרות, החיבור, שעת קריאה, שעת חברה, מחוייבות אישית, ציור, מוסיקה ומלאכה, כלכלת בית ומכונאות רכב

עד מתי נמנע מנשים להתבייש על סיבת דחייתן לאורך השנים מלימודי הטייס הצבאיים?
אתם בטוחים ש...

בקרוב:

האגדה על סינדרל וכוס הזכוכית

בעזרת השם

icon_smile.gif


{אני יכולה ליצור מתח ועניין אך מבקשת שלא להבליע את הערך והטעם בשם ניצחון התום הטהור על ציניקני הבור}

קראו גם קצת קפקא בקיצור

סרט טוב של האחים כהן?

ביטניקים וביטלס קצת

אני מצדיעה לרפאל
ומבקשת לא לזלזל בערך
ולא להתנשא על כמה טוב אנחנו יכולים להסתיר אותו

להפיץ ולא להפליץ

סרבני שירות בשטחים כבושים בשם השפיות והענישה ההוגנת והולמת את מי שראוי לה
{סירוס לא יפתור מוח חולה של לפחות מחצית מעברייני המין ונדמה לי שהדרך הטובה ביותר לבטא מקבילה דמיונית לאקט הסירוס על נשים הוא אנטי-רחמי {שלי! שלי ואני רוצה לפרק את האם אמא של מי שככה חושב שהוא יכול לעשות לי! תרגיעו אותי ותקנו דרכי ענישה ומוסר!!}
די לכיבוש!
לחיי החברה הערכית המבורכת בשפע נפלאות האדם והטבע
והדמוקרטית כמובן
הווה אומר שלטון העם
וחופש העיתונות!
ודי לקטל בכבישים

{לי תקחו רישיון נהיגה כי אני לא רוצה לרצוח ערבים? על כל עברת תנועה שלא זכתה בכבוד מעמד הענישה על מה שפעם ידענו להבין כפשע נהרג סוכן נסיעות רוסי ממש לא מזמן בכביש הערבה והמרקיז דה סאד הוא לא פרסומת טובה לטויוטה, גם לא לאולדסמוביל!}


הפסקה האחרונה של רפאל נכונה ולגיטימית
כל הכבוד שרשם
צריך לזכור מקום לרפלקסיה וסאטירה
אפילו גרוטסקה
אני לעולם לא אשכח איך היטלר ביקש לרצוח אותנו כעם
וזה לא חייב להיות ציני כאילו היינו הומוסקסואל שבור בכלא
{באמת שיש טקסטים יפים לזכור לאוסקר ווילד}

מעתה בכביש חשוב כמו רומאי:
פאזוליני ולא מוסוליני!

בברכת בריאות, שלום ואהבה לכל

לצד החופש לבחור מה שאנחנו רואים לנכון
מבלי להתפשר על הערך שבלענו בהתנשאות מרושעת וקטנונית של אובדן אמונה במה שבער בנו
ותוך צמצום הפער בין חומרת הענישה הקטנונית
אל מול זו המוצדקת

לזכרו של יצחק רבין
ובשם הכבוד שטרם נס משולמית אלוני, שתהיה בריאה
יש חד"ש
יש רע"מ
זה לא מתחיל ונגמר במוסלמי-יהודי
מזרחי-אשכנזי
ושאר שטויות

זה מוסר וצדק
זה רצון לשלום וביטחון אמיתי
לשכנות נעימה ושלווה

ועוד המון המון אנשים טובים ומופלאים שפעם עוד היתה בהם אמונה

וזו לא נסה ולא ש"סה.......!

{גברים - דברו - אני תומכת בזכות שלכם לומר לא ולשמר ערכים. לא כל הנשים ויתרו עליכם ואוסקר ווילד עוד היה אומר מילה תמימה בזכות זה... אולי? היה גם איזה מארק טווין יפה.... אל תשכחו למה התכופפתם!}
in_the_dark​(מתחלפת)
לפני 15 שנים • 4 בפבר׳ 2009

Re: עטרה ליושנה

in_the_dark​(מתחלפת) • 4 בפבר׳ 2009
כדאי לך לאתר את האנשים הלבושים בהידור מאופק (האיפוק חשוב מההידור, אגב). שום דבר גותי, פטישיסטי וכדומה מחוכי פלסטיק זולים ואיפור צעקני. כל אלו אומרים 'שימו לב אלי!', או 'אין לי גרוש אבל אני מקורי/ת' - לא שזה רע - אבל לא מעיד על שליטה עצמית, שהיא בבחינת הכרח. רצונך לפגוש נשלט/ת ראוי/ה? יש לבקש את אלו הלבושים בבגדים המשדרים סקסיות מאופקת, בבחינת 'הזנות שלי אינה כללית, אלא שמורה למביני/ות עניין בלבד'. [color=orange]איפוק הוא קוד הלבוש של אנשים בעלי ערך עצמי.
ראובן[/quote][/color]

מתנצלת אם אני קטנונית אבל אני באמת רוצה להבין את הקשר
לדוגמה אני לובשת מחוכים שנים -התאהבתי בהם בטיול בסן פרנסיסקו
אני מכירה את דנה עוד מהתקופה שהיתה מוכרת מהבית
אז קצת מוזר לי לקרוא דבר כזה

איך זה שמישהי לובשת מחוך הופך אותה למישהי חסרת שליטה עצמית

icon_redface.gif
Morticia
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009

Re: עטרה ליושנה

Morticia • 5 בפבר׳ 2009
in_the_dark כתב/ה:
כדאי לך לאתר את האנשים הלבושים בהידור מאופק (האיפוק חשוב מההידור, אגב). שום דבר גותי, פטישיסטי וכדומה מחוכי פלסטיק זולים ואיפור צעקני. כל אלו אומרים 'שימו לב אלי!', או 'אין לי גרוש אבל אני מקורי/ת' - לא שזה רע - אבל לא מעיד על שליטה עצמית, שהיא בבחינת הכרח. רצונך לפגוש נשלט/ת ראוי/ה? יש לבקש את אלו הלבושים בבגדים המשדרים סקסיות מאופקת, בבחינת 'הזנות שלי אינה כללית, אלא שמורה למביני/ות עניין בלבד'. [color=orange]איפוק הוא קוד הלבוש של אנשים בעלי ערך עצמי.
ראובן
[/color]

מתנצלת אם אני קטנונית אבל אני באמת רוצה להבין את הקשר
לדוגמה אני לובשת מחוכים שנים -התאהבתי בהם בטיול בסן פרנסיסקו
אני מכירה את דנה עוד מהתקופה שהיתה מוכרת מהבית
אז קצת מוזר לי לקרוא דבר כזה

איך זה שמישהי לובשת מחוך הופך אותה למישהי חסרת שליטה עצמית

icon_redface.gif[/quote]

את תעשי מה שטוב לך ותלבשי מחוכים בשפע

אני אוהבת לגוון בלבוש שלי ובהתאם למצב רוח וחוש הסגנון שלי

מי שלא נעים לו כף ימחא

עם זאת אני מניחה

שכנראה שכשאת במחוך
ראובן שלנו
נורא מתגרה

וכנראה שקשה לו לשלוט בעצמו
...

{המטרה: מוכרחים להיות שמח! הבאנו שלום.... כן}
נילי ונילי
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009

Re: כמה תגובות בפוסט אחד

נילי ונילי • 5 בפבר׳ 2009
Jake כתב/ה:

טראני בוי,ראשית, אני פונה אליך הן בלשון נקבה והן בלשון זכר כדי להמנע מפגיעה ברגשותיך. מהכינוי איני מבין אם רצונך להחשב כגבר או כאשה. אם תעמיד אותי על רצונך, אפנה אליך בלשון המתאימה.


ובפרס "זעקת הקוזק הנגזל" לשנת 2009 זוכה [טה דה דם, דה דם]: ג'ייק!!!
לא מכבדת ולא נעליים, ידידי ג'ייק, כל ההתייחסות שלך לטראני בוי בשרשור הזו היתה מבזה ודומה להתנהלות של פיל בחנות חרסינה. עיון קצר בפרופיל שלו היה מעלה את הדרך הנכונה לפנות אליו. גם קריאת ההודעות שלו יכולה היתה לרמוז לך בנושא הזה, כיוון שהוא נוהג לכתוב על עצמו בגוף זכר. אתה לא יכול גם להתנהל בצורה מזלזלת מול אדם כלשהו, ואז גם לבכות אחרי שצועקים עליך.

Jake כתב/ה:

פורום זה עוסק בענייני שליטה גברית. זה לא פורום לשמירה על זכויות אדם, לקידום מעמד האישה או להגשת שלום כלל עולמי.


למה זה סותר?

Jake כתב/ה:

שולטים נוטים להיות סקסיסטים כמו ששולטות נוטות להיות ספרג'טסיות/פמיניסטיות.


טוב, זה, כמובן, קשקוש.
היילני
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009

Re: עטרה ליושנה

היילני • 5 בפבר׳ 2009
ראובן כתב/ה:
מכובדי, יקירותי,

Jake, צר לי שאתה מרשה לעצמך להיגרר לדיון שכזה, בבחינת 'אם כלבה נובחת זה לא אומר שחייבים לענות'. יחד עם זאת, ראה-נא אותי חוטא באותו החטא:

1. לגופו של עניין, ענייני לבוש עוזרים לנו להבחין מעמדית ומגדרית מי עומד מולנו. במובן של יחסי-תפקיד (שולט/ת-נשלט/ת) המאפיין החשוב הינו איפוק: רצונך לפגוש שולט/ת ראוי/ה? כדאי לך לאתר את האנשים הלבושים בהידור מאופק (האיפוק חשוב מההידור, אגב). שום דבר גותי, פטישיסטי וכדומה מחוכי פלסטיק זולים ואיפור צעקני. כל אלו אומרים 'שימו לב אלי!', או 'אין לי גרוש אבל אני מקורי/ת' - לא שזה רע - אבל לא מעיד על שליטה עצמית, שהיא בבחינת הכרח. רצונך לפגוש נשלט/ת ראוי/ה? יש לבקש את אלו הלבושים בבגדים המשדרים סקסיות מאופקת, בבחינת 'הזנות שלי אינה כללית, אלא שמורה למביני/ות עניין בלבד'. איפוק הוא קוד הלבוש של אנשים בעלי ערך עצמי.

2. לעניין אמירתה של אליסיה, לגבי טבען הנשלט של נשים באשר הן: הרשו לי לצטט אמירה של אחת השולטות הותיקות באתר - ''כל אישה היא דומית עד שמגיע הגבר הנכון''. לטעמי, יש בכך מן האמת, אבל לא משום שנשים אינן עומדות בזכות עצמן - ההפך הוא הנכון ואת רוב הדברים בעולמנו אתן יודעות לעשות טוב יותר מגברים - אלא שנשים תלויות בגברים בדבר אחד: שיעוררו בהן השראה. כאשר זה קורה, ונפשה של אישה מוארת מתוקף נוכחות גברית, גם הקשוחה בנשים תהא לנרצעת. לא צריך לעשות מזה עניין, פשוט להתענג על הדואליות הנפלאה בנפש האישה - ליהנות הן מעוצמתה והן מחולשתה.

3. פמיניזם ושליטה גברית: מבחינתי הדברים אכן עולים בקנה אחד, במובן כי הפמיניזם שואף לזכות ההגשמה העצמית של כל אישה באשר היא, כך גם שולט טוב שבוודאי יעדיף לתמוך באישה ולהעצים אותה ולא לאיין או 'לסמרטט' אותה. מבחינתי האישית, אישה מוגשמת היא זו שחייה נותנים ביטוי לשני צדי הנפש (ר' הדואליות של נפש האישה): בעלת מעמד מקצועי וחברתי איתן ושפחה חרופה בחדרי חדרים.

4. פeטיש יודו-נאצי: המכניקה של הנפש מחייבת שחזורים רבים לאחר טראומה (בדיוק כמו נשלטות שצריכות אונס מדומה לאחר אונס אמיתי, לשם רכישת שליטה והבנה). האמת העצובה היא שהנאצים אנסו את האמ-אמא שלנו וגם אנחנו צריכים שחזורים למיניהם, בין אם מעללים כגון 'עופרת יצוקה' (גטו מופצץ והרוס, ערימות של גוויות, מזכיר למישהו משהו?) או משחקים אירוטיים בעלי גוון של סטאלאג. ילד מוכה הופך להורה מכה, אז אמנם זה סר טעם אבל לדעתי גם בלתי נמנע, Jake ידידי.

5. פורום שליטה גברית (אזהרה, טקסט היפר שוביניסטי): הטבע המציקני של נשים חרומות-אף (גשי לבדוק במילון) מאלץ אותן להפריע לעונג הפשוט של חברת הגברים והנשים המבינות אותם. זה גם טבעי שהן 'נדחפות', משום שזהו הפורום בו מתנהל הדיון המהותי ביותר - שליטה הטרוסקסואלית של גברים בנשים - כל שאר הפורומים והדעות הינם בגדר יוצא מן הכלל המעיד על הכלל. הרי אין להן לאן ללכת ובפני עצמן לא יודו שהן בעלות רחם נשלטת, לכן נידונו להציק, בדיוק כמו רוחות רפאים המרגישות שאינן רלוונטיות בעולם המוחשי. כל שביכולתנו לעשות הוא לפתוח פורום שליטה גברית עם כניסה מוגבלת, אבל הלא זה אנאלי מדי אפילו בשבילנו.

נשיקות על הפות (אבל רק ביום ההולדת שלך),

ראובן


מכובדיי ומכובדותיי,

1. אין קשר בין ביגוד לאדם שאת. in-the-dark, את יכולה ללבוש חליפת טוקסידו ולהיות נשלטת, כמו שאת יכולה ללבוש שק ולהיות שולטת. ראובן מחפש את הסממנים החיצוניים לאיפוק, כי הוא רואה באיפוק סממן לשליטה עצמית, ואת זאת האחרונה תנאי להיות אדם שולט/ת. ראשית, וידוי קטן.
זה תמיד משעשע אותי כשאני קוראת כאן בפרופילים של שולטים את הססמה: "כל שולט שולט בעצמו". אני מניחה שכל מי שנמצא/ת כאן שולט/ת בצרכיו (כך לפחות אני מקווה), אבל מעבר לזה, אני, אישית, נוטה לאחר או להקדים למקומות, אני גרועה בדחיית סיפוקים, ואני נוטה להגיש עבודות ברגע האחרון. שנית, החברה המערבית -הגמונית שאנחנו חיות בה מקשרת בין איפוק, שליטה ויופי. אנחנו מוצאים ערך אסתטי רב יותר באישה שבוחרת קטיפה על פני ויניל, שמדברת יפה ואינה מתפרצת, שנראית מרוחקת ואותה אנחנו רוצות לכבוש. זו כמובן הכללה במסווה. הכל טוב ויפה, אבל המציאות מכה בנו פעם אחר פעם, כשאני מוצאת יופי בכנות גמורה, ולא במשחקי איפוק/שליטה, וככלל אני מוצאת הרבה יותר יופי בתוכן מאשר בצורה. כלומר, היי רהוטה ושקולה ככל שתהיי, את עשויה לדבר שטויות, מה עוד שדווקא בחברה שמאדירה שכל ומגנה רגש (כאילו השניים היו מנוגדים), אני אעריך ביטוי רגשי מקורי. לסיכום, איפוק הוא לא תנאי הכרחי ולא מספיק לשליטה. ובטח שלא ביגוד.

2. אינני יודעת מהיכן הסימוכין לדואליות הזו של נפש האישה. כמו כן, אין לי מושג מי היא אותה "דומית ותיקה", אבל זה גם לא ממש מעניין אותי. ראובן וידידו ג'ייק יכולים להמשיך להחזיק בדעותיהם, ונבצר מבינתי כיצד אני, כאישה, אוכל לקבל השראה מאחד מהם.

5. לצערי, ראובן חוזר לגישה המהותנית שלו, היינו שאישה היא רחם ולכן היא כך וכך. אותה גישה היא היא הבסיס לשובניזם והסיבה להולדת הפמיניזם. ראובן וג'ייק גורסים שכל אישה היא נשלטת, מלבד אלו המתכחשות לכך או אלו שלא פגשו את "הגבר הנכון". הם מוצאים חיזוקים למהותם הגברית והשולטת ע"י שימוש בביטויים כמו "כלבה נובחת ומציקנית", "הביאי בירה או קפה", במיוחד כאן בפורום השליטה הגברית ההטרוסקסואלית בו ניתנת להם הגושפנקא. מאחר ואני טיפוס אופטימי, אני רוצה להאמין שנשים נשלטות (כי הרי לא כל הנשים הן שולטות כמו שלא כל הגברים הם נשלטים) תהיינה בעלות ערך עצמי (גם אם הן בכלל נודיסטיות) ותבחרנה להן שולטים ראויים.

וראי כיצד ראובן משתמש באיפוק שלו, משתמש בשפה שאינה ראויה עם מורטישה, מנסה "לבחון" את מידת האיפוק שלה, שהוא בעצמו אינו עומד בה, ומתמלא בהרגשת ניצחון חמקמקה ווירטואלית כאשר היא לכאורה "נכנעת" לעלבונותיו ומגיבה, בצדק, באימפולס רגשי.

מציצה הגונה, ולא רק ביום ההולדת, ואם תהיה נחמד, אני מבטיחה לא לנשוך,
היילני.
electro-z
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009

Re: עטרה ליושנה

electro-z • 5 בפבר׳ 2009
היילני כתב/ה:


מציצה הגונה, ולא רק ביום ההולדת, ואם תהיה נחמד, אני מבטיחה לא לנשוך,
היילני.


סליחה על האוף טופיק, אבל אני לא מצליח להבין את ההמנעות ממגע של השיניים בזין בזמן מציצה בתור איזו הבטחה מנחמת.

דווקא ההיפך - אם הוא יהיה נחמד - גם תגרדי וגם תנשכי!
רפאל
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009
רפאל • 5 בפבר׳ 2009
huan כתב/ה:
ואולי במקום לצטט את ג'ייק וראובן (שאף פעם לא הצטיין באמירות שיש בהם מן החוכמה) כדי לצטט את TAME ולחזור על דבריו שדין אבדו באמצע ואם זאת מדגישים היטב את ההבדל בין שליטה גברית (או נשית) לבין שובניזם ושנאה.
ציטוט: כשאתה שולח את הנשלטת להביא בירה אתה לא שולח אותה כאישה להביא בירה, לא מתוקף העובדה שהיא אישה היא מביאה לך אותה.
אתה שולח את הנשלטת שלך להביא בירה ומתוך זה שהיא נשלטת שרוצה להישלט היא מביאה אותה


(אם כי אני חושב שהייתי יכול לנסח זאת המשפט יותר קצר ואלגנטיicon_smile.gif)

ג'ק אמנם מפריז, אבל דווקא בנקודה הזו יש טעם בדבריו. שולט לא מחפש אישה מתחשבת שהתחביב שלה הוא להביא בירה. לא צריך קשר בדס"מי בשביל שאישה תביא לך בירה. אם לא נדקדק, הרי שהוא מחפש אישה צייתנית. לא רצון טוב, אלא איזו קונסטיטוציה שמחייבת אותה לעשות את זה. לרוב התשוקה הזו אינה מתייחסת לאישה ספציפית, אלא מעידה על סוג של דימוי שיש לאותו גבר ביחס לאישה הרצויה. אז בוודאי שיש בבדס"מ משהו שמחייב אי-שווין. גם אם החיוב הזה אינו אג'נדה פוליטית שקוראת לחקיקה חדשה ולהסדרה מחדש של מעמד הנשים בחברה.

הרבה אנשים בקטע מכחישים את המובן מאליו. הם חושבים שאלימות אינה עוד אלימות, אם היא כפופה לאיזה מנגנון של הסכמה. וחושבים שאי-שווין חדל להיות אי-שווין, אם הוא מלווה בתשוקה ובסוג של רצון.
huan
לפני 15 שנים • 5 בפבר׳ 2009
huan • 5 בפבר׳ 2009
ציטוט: ג'ק אמנם מפריז, אבל דווקא בנקודה הזו יש טעם בדבריו. שולט לא מחפש אישה מתחשבת שהתחביב שלה הוא להביא בירה. לא צריך קשר בדס"מי בשביל שאישה תביא לך בירה. אם לא נדקדק, הרי שהוא מחפש אישה צייתנית. לא רצון טוב, אלא איזו קונסטיטוציה שמחייבת אותה לעשות את זה. לרוב התשוקה הזו אינה מתייחסת לאישה ספציפית, אלא מעידה על סוג של דימוי שיש לאותו גבר ביחס לאישה הרצויה. אז בוודאי שיש בבדס"מ משהו שמחייב אי-שווין. גם אם החיוב הזה אינו אג'נדה פוליטית שקוראת לחקיקה חדשה ולהסדרה מחדש של מעמד הנשים בחברה.


אני לא מסכים איתך. כמובן שאינני נמנע עם קליקת השולטים ואין לי הבנה עמוקה כלשהי או דלת סתרים לעולם הפנימי של שולטי הכלוב בפרט והעולם בכלל אך אני חושב שאין הדבר מונע ממני לחוות דעה על איך הדברים הינם או אמורים להיות לדעתי.

בסופו של דבר אנחנו מדברים כאן על דימויים ויצוגים ואל איך הם באים לביטוי בעולמו של אדם המכנה עצמו שולט/שולטת (או נשלטת/מתחלף). האם אכן יש הפרדה בין היצוג של "אישה" בכלל לבין ה"סאבית". האם לדעתו של "השולט" כל נשים הן בעצם סאביות (כמו במקרה של ראובן) או שאולי ישנן נשים שלהם מאפיינים מסויים וסאבית/סאביות שאל אף היותן נשים הן נבדלות מהן?
אם המקרה השני הוא הדומננטי הרי טענתו של TAME היא המגדירה אותו בצורה הטובה ביותר שכן שולט יכול להיות פאמניסט מושבע והדוגל בשיוויון מלא בין המינים (ואף יותר מכך) ואם זאת להחזיק בדעות אחרות לגבי סאביות ולשלוח אותן להביא לו בירה בהיותן סאביות ולא מהיותן נשים.
(אדם יתיחס בצורה מסויימת לאמא וידרוש ממנה להכין לו סטייק ויהיה "פודל" עם אישתו).

אני רוצה להאמין שהמקרה השני הוא אכן הדומננטי ודעות כמו של ראובן הן עמדת מיעוט לא רק בכלוב אלה בחברה בכלל. איך הדברים נראים במציאות? זאת אינני יודע - שכן מבחינת הלוגיקה וההתכנות שני האפשרויות שהצגתי הן בעלות תוקף.