בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ביקורת פורנו: דיבור מלוכלך

ראובן
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009

ביקורת פורנו: דיבור מלוכלך

ראובן • 10 בפבר׳ 2009
היום, אני רוצה לספר לכם על סאשה גריי (sasha grey). זוהי כוכבת פורנו עולה, העוסקת בסרטי מיינסטרים-הארדקור. מפעם לפעם צפה בסרטים הבינוניים הללו פרסונה אמיתית והגברת גריי היא פרסונה ללא ספק. כבר מסרטיה הראשונים ניכר היה שהיא שפחה טבעית - עוד אז, כשהייתה ביישנית, הייתה מאיצה בפרטנרים שלה לדפוק אותה חזק יותר, לבעול את גרונה עמוק יותר, לאחוז בשיערה באופן הדוק וכואב יותר. היום, הגברת גריי כבר נגאלה מביישנותה. בקישור המצורף תמצאו סרטון עדכני, בו היא כביכול נבעלת ומושפלת על ידי גבר, אבל אתם מוזמנים לשים לב לדיבור המלוכלך שלה - החורג בהרבה מה-מלל הפלסטי בסרטי פורנו. הסרטון בן חצי שעה, פניניה של הגברת גריי מתחילות בערך באמצעו.

http://www.tube8.com/anal/anal-slave-sasha-grey/101341/

להלן מספר דוגמאות:

don't fucking walk away from me, I want the rest of your fucking cock
(סוג של בריונות שפחתית, אבל מתוקה, לא כן?)

Stuff that meat wand in my fucking tight stinkhole
(wand זו מילה ספרותית היוצרת ניגוד מושלם לשפת הרחוב המובעת ב stinkhole)

Is that a bad girl can I not do that
(היא לועגת לו על כך שאינו יצירתי דיו על מנת לאסור עליה משהו)

בשלב מסוים במשגל האנאלי, הצלם קורא לה princess ועל כך עונה הגברת גריי:
Yeah I'm the fuck dark princess motherfucker, you wanna call me princess, call me the dark fucking princess. Sasha gray is the fucking dark princess motherfucker yeah

You like it like that huh? Torture my little fucking ass? I know - 'cause you told me you're gonna train me and now you're fucking training me a n d my asshole. You get two for one(זו הערה נחמדה על תרבות הצריכה, שניים במחיר אחד, למרות שנראה שהגברת גריי מהתלת ב'אדונה' קשות, על שאינו יודע להשתמש ב'מוצר' שהוא קנה)

***

האמת, הדבר מאוד יוצא דופן - שפחות הינן ביישניות במובן מסוים וקשה מאוד לגרום להן להיפתח מילולית. למעשה, הרבה יותר קשה לגרום לאישה לדבר מלוכלך ומהלב, מאשר ללמד אותה לפתור תשבצי היגיון. כעת, הבנתם בוודאי שאני חסיד של דיבור מלוכלך אצל שפחה. הדבר מאוד מעורר ומשעשע, אבל יש לזכור גם את היבט השליטה - איך סותמים לשפחה דעתנית את הפה (מבלי להגיד לה לסתום, אגב, או לחסום את פיה). לשם כך יש לדעת את נפש השפחה ומה באמת פותח אותה. אם יוצרי הסרט היו עושים שיעורי-בית על הגברת גריי, היו יודעים מסרטיה הקודמים כי אחד הדברים שהכי מרגשים אותה הוא... משיכה בשערה היפה. זה מיד מביא אותה לפוקוס שקט. גלגלו את הסרטון ל 09:50 ותראו אותה מסתלבטת ואומרת 'כן, אני זונה-חזירה' (היא גם נוחרת כמו חזיר וזו לא רק סאטירה על הבינוניות של האדון השולט בה, אלא גם הבעה נפלאה של הומור עצמי, שהינו כה נדיר אצל שפחות). לאחר מכן האדון גורר אותה לשתי שניות בשיערה - ראו את הריגוש הנפלא החולף בה - זו הפעם היחידה בכל הסשן (עאלק סשן) שהאדון מצליח לפתוח אותה - וגם אז אינו שם לב לכך.

***

בדרך כלל מצער אותי לראות שפחה נשלטת על ידי אדון פחוּת ממנה. קל לראות את האופן בו היא 'בולעת' את השליטה שלו - מצייתת, נבעלת, משומשת והכל - אבל ניכר לעין שהוא לא מצליח לפתוח אותה, לגעת בה באמת ולפיכך, היא בזה לו. במקרה של הגברת גריי, הדבר שיעשע אותי מאוד. אני סבור שהיא שפחה כמעט מושלמת - חכמה, צייתנית, יפה ובעלת הומור. לא תזיק לה מעט תודעה מעמדית (כלומר, קצת פחות סרטי טראש ופרטנרים בינוניים ואולי מעבר לסרטי סאדו פורנוגרפיים איכותיים, ההולמים יותר את יכולותיה). כולי תקווה כי גם בנות ישראל הכנועות תואלנה לדבר מלוכלך, הרי זה אחד המאפיינים המבדילים בין שפחה אצילית, דוגמת הגברת גריי, לבין ערימת נקבים אווילית, דוגמת רוב הנשים המתבצרות בשתיקתן.

ראובן
רפאל
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009
רפאל • 10 בפבר׳ 2009
ראובן, אם אתה שיכור מחרמנות, אז אשריך. (והסרטון מחרמן בהחלט, בדרכו).

אבל למען הצעירים והחדשים שבינינו, שעלולים להבין דברים שלא כהלכה: היא לא שפחה. היא שחקנית פורנו. זה אומר שמשלמים לה בשביל לעשות את מה שמגרה גברים, ולא את מה שמגרה אותה. אם זה אומר להגיד "אני נסיכת האופל שאוהבת לקבל בתחת" ואגב כך לזייף אורגזמה, אז היא עושה את זה.
היילני
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009
היילני • 10 בפבר׳ 2009
דחה אותי אפילו. אבל זה לא חדש - פורנו מיינסטרימי לא עושה לי את זה.
Morticia
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009
Morticia • 10 בפבר׳ 2009
הוי ראובן,
יום אחד תבוא אישה ותאכל אותך לארוחת בוקר
בסוף היא תתקע גרעפס
ותבקש סליחה

אני אישית חושבת שאסלח לה
...

אוינק אוינק
מתמסרת'​(נשלטת)
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009
מתמסרת'​(נשלטת) • 10 בפבר׳ 2009
ראובן היקר.
בתור בורה בפורנו התאמצתי מאד לראות את מה שעשה לך ולא הצלחתי כ"כ. אולי כי ראיתי בחורה אדישה שאין לה כלום עם כניעות, עם גבר מגולח שתקוע לה בתחת icon_twisted.gif לא אהבתי. בכלל.

בתור ערימת נקבים אוילית, אני מזכירה לך שהכפתור המפעיל ערימות כאלה, הוא לרוב דומיננטיות, רצוי עיקביות ורצוי חוסן. בנוכחות אדון- יש שפחה. ואם האדון ילחץ במקומות הנכונים אני מניחה שהיא גם תקלל בחרוזים. לא הטעם שלי אבל לא מתווכחים על טעם. מצד שני, אם אתה מחפש את הדיבור המלולכך ואת השפחה ההומוריסטית, אז אולי אנחנו מדברים על דברים אחרים? אולי אתה צריך אשה כוסית קינקית שתדבר גסויות בזמן שאתה נותן לה מכות קלות בטוסיק? icon_twisted.gif


(וברצינות- אתה לא מתייחס ברצינות בה מידי לפורנו?...)
אחותופל
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009

Re: היא

אחותופל • 10 בפבר׳ 2009
immortal כתב/ה:
מדהימה!


משווה, ומעלה: אכן מהממת!
tripnotic​(שולט)
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009

רק בשביל הידע הכללי

tripnotic​(שולט) • 10 בפבר׳ 2009
היא הייתה מתנדבת בקיבוץ עין-גדי בשנת 2003
מכשפונת ממתק
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009

טוב

מכשפונת ממתק • 10 בפבר׳ 2009
אז מאיפה המחוך המהמם שהיא לובשת?
immortal​(נשלטת){MrMiller}
לפני 15 שנים • 10 בפבר׳ 2009

Re: טוב

immortal​(נשלטת){MrMiller} • 10 בפבר׳ 2009
מכשפונת ממתק כתב/ה:
אז מאיפה המחוך המהמם שהיא לובשת?


בטח קנתה אותו בנוקס, בתקופה שהתנדבה בקיבוץ עין גדי
icon_lol.gif