אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקשר בין שפחות וכבוד

אדון טיפות הגשם​(שולט)
לפני 20 שנים • 2 במרץ 2004
לא רחוק מהשירשור הזה הופיע שירשור אחר שבו תוארה סיטואציה במועדון
במהלכה פנה אדון ( ? ) אל מבקרת במועדון שהיתה מלווה בבן זוגה ובנוכחותו
( כך מתואר המקרה ) קרא לה בשם חיבה השמור להולכי על ארבע .
היא קיבלה את הפניה , הוא ( בן זוגה ) לא הגיב, היא נמשכה בגופה אל חדרון צר ,
נשגלה, קיבלה מה שהיה, ואין פוצה פה .

כבוד גם צריך לדעת לדרוש. אם מישהו פונה בכינויי השפלה לא ראויים מייד בתחילת
הדרך ועוד לפני שמכירים אל מי שקוראת לעצמה נשלטת והיא איננה מעמידה
אותו על מקומו הנכון ומייד, האשם אינו רק בו, הוא משולהב אולי, אבל היא צריכה דווקא
משם להזהר .

אם מישהו לא שומר על כבודה של שפחתו בפני אחרים, גם כבודו נרמס, וגם
לו בזים, מי בגלוי מי בסתר . הוא אינו ראוי להחזיק בה .

מעמד, כבוד, הם דבר נרכש. המשפט "עבור כבוד יש לעבוד" יש בו משמעות טמונה
של השקעת מאמץ, של רכישת דבר, שההחזקה בו יש לה ערך משל עצמו.

כל בת ובן אנוש ראויים לכבוד, להערכה . גם מה שנעשה בדלת אמותיהם נעשה תוך הערכה
הדדית, תוך רצון להשלמה, תוך סיפוק של התשוקות ההדדיות. גם שלה גם שלו,
בדרך של יצרים בוערים, אבל גם בדרך של רגשות שזורמים, של דם חם לוהט
אך גם של האזנה, הקשבה, ליטוף, חיבוק , נשיקה .. והתכרבלות הדדית של האחרי.

אני נתקל בתיאור מקרים של אדונים (? ) שאינם ראוים לשאת שם אנוש על דש בגדם
התגובה אליהם ואל שכמותם צריכה להיות אחת - התעלמות, מכת נגד אם נדרש,
והרחקה .


אני לא יכול שלא להסכים עם דברי התוכחה הנכונים של לורן. האם כבוד ניתן אוטומטית
למי שקורא לעצמו בשם כזה או אחר ?
".. דום שרוצה כבוד רק בגלל שהוא דום בשבילי זה סימן ברור לאגו
שעומד שם על כרעי תרנגולת.. "
הכבוד נרכש. בהערכה הדדית, בחיים בתוך הקהילה, ביחסים הנרקמים.
לא בכסות החיצונית השבירה, שלפעמים היא כל כך בלתי ראוייה.
ve-ra{Q}
לפני 20 שנים • 2 במרץ 2004

כבדו לכל אדם, באשר הוא אדם.

ve-ra{Q} • 2 במרץ 2004
אתלה באילנות גבוהים (גבוהים יותר ו/או פחות) :

חוק-יסוד: כבוד האדם וחירותו, התשנ"ב- 1992, קובע בסע' 2 בו:

2. אין פוגעים בחייו, בגופו או בכבודו של אדם באשר הוא אדם.

חיפשתי לשווא הגדרת "אדם" בחוק היסוד עצמו או בחוקים אחרים. תתפלאו, לא מצאתי.
יש למישהו הגדרה טובה?
לטעמי, דום, בין שיהא הגון יותר, מסור כדבעי, או לחלופין, כזה שאינו ראוי לתוארו, יש לכבדנו מהיותו אדם (בהנחה שמישהו מצא את ההגדרה ושההוא עונה על הדרישות : ) ). כל יתר אספקטי הכבוד, שמורים, לדידי, לאדונה של השפחה ולו לבדו (והכל ביחסים מלכה-עבד, בשינויים המחוייבים).

לתשומת לב, סעיף 3 לאותו חוק קובע כך:
3. אין פוגעים בקניינו של אדם.

בהנחה כי שפחה הינה קניינו של האדון ובאופן דומה, כי סאב הינו קניינה של מלכתו, הייתכן כי חברי וועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת הינם חבורת דומים ו/או מלכות ו/או סאבים ו/או שפחות לאטנטים? icon_rolleyes.gif
אדון טיפות הגשם​(שולט)
לפני 20 שנים • 2 במרץ 2004
ציטוט: בהנחה כי שפחה הינה קניינו של האדון ובאופן דומה, כי סאב הינו קניינה של מלכתו, הייתכן כי חברי וועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת הינם חבורת דומים ו/או מלכות ו/או סאבים ו/או שפחות לאטנטים?


נפלתי . הברקה מהסרטים .. icon_smile.gif
קליבר​(שולט)
לפני 20 שנים • 2 במרץ 2004

בשביל כבוד - יש לעבוד ...

קליבר​(שולט) • 2 במרץ 2004
icon_evil.gif
אני רוצה לספר לכן שפחות יקרות שהצלצול שלי בנייד הוא של השיר "למי למי יש יותר כבוד "
( מקזבלן ) .
אני דורש כבוד , ומי שלא תתן לי כבוד , תענש .

אני חושש מנריסה , מאיה , בטי בום ויעלה אז אני לא מגיב באמת ..

: icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif :roll

אז מאסטפיין אני רוצה לספר לך משהוא : אני מעריץ את הסאבית שלי , ועושה לה כבוד שהיא מוכנה לסבול אותי ( וזה לא קל תרתי משמע ..) והיא יפה בשבילי , והיא מוכנה ונקיה בשבילי , מתי שאבקש ...
ואם אני נותן לה "כבוד " אז אני מקבל ממנה פי 100 ( יותר טוב מהנאסדאק ותל אביב -100 ) .
ואגב : התקשרו מבלוק באסטר ואמרו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו ...
lilianna
לפני 20 שנים • 2 במרץ 2004
lilianna • 2 במרץ 2004

לפעמים שאני קוראת כאלו תאוריות כמו של ליצן החצר התורן אני חושבת שאולי אנחנו לא משקיעים מספיק בתכנון משפחה , שאולי המדע מתקדם לאט מידי אם נולדים גם כאלו דברים
ואולי אנחנו פשוט חברה אנושית נוראית שצומח כזה בקירבנו .
ואז,
פתאום אני מבינה איך לכל דבר יש כוונה , איך שלפעמים צריך גם כזה יצור כדי להכניס לפרופורציות,כדי לישר שורות הומניזם , כדי לדעת מה לא להיות.

בתור חברה אנחנו זקוקים למציבות דראון שכאלו , שכל פעם שנעבור לידם נדע לאן ניתן להגיע
כשאין גבולות , לאן ניתן להגיע שהשתן עולה לראש והכי הכי חשוב נרגיש מאוד מאוד טוב לגבי
עצמינו כשנדע שאנחנו לא כאלו .........

והיי , נו באמת תודו , זה גם אחלה בידור icon_wink.gif
קליבר​(שולט)
לפני 20 שנים • 3 במרץ 2004

טוב שכחתי לציין :

קליבר​(שולט) • 3 במרץ 2004
icon_evil.gif
אני גם מפחד מליליאנה , שהיא לא בעסק אבל לא ברור באיזה עסק היא לא ..

ורציתי להעיר שאני גם חושב שיש אנשים שלא אשמים במצב שלהם ...
אני חושב שנעשה ערב התרמה ? זה in עכשיו ?
lilianna
לפני 20 שנים • 3 במרץ 2004

אל פחד קליבר

lilianna • 3 במרץ 2004

ידה בכל ויד כל בה , אני בעיסקי בני אדם קליבר היקר , מה זה לא כאן ? זה לא שייך ? לא חלק ?
המממ, טוב אני אקדיש לזה מחשבה ..........

בינתיים חמד , אפשר לחבק אותך ? ככה כדי שלא תפחד ממני ? icon_wink.gif



*** לעניין ערבי התרמה , רוצה לתרום סיפולוקס היי-טק בצבע מטאלי ושואלת האם ניתן לקבל עליו
שני כרטיסים לערב התרמה ? icon_biggrin.gif
המלך אריה הראשון
לפני 20 שנים • 3 במרץ 2004
המלך אריה הראשון • 3 במרץ 2004
אני קורא את השרשור ואני משועשע. בפורום מקביל נפתח פורום סגור המכונה "הרמון" . אביא שני כללים מחוקי אותו פורום.

כלל מס 4
ציטוט:
. סאביות ושפחות מבינות שכחלק מחדר זה, באחריותן לכבד כל אדון שכאן מהיותו כזה. לא יתקבלו כאן מסרים שמראים חוסר כבוד, גיחוך או סירוב


כלל מס 9
ציטוט:
. סאביות או שפחות שהן בבעלות של אדון, בין אם אדון השייך לפורום או לאו, יישמעו לאדונן בלבד. דרישות והוראות של אדון כלפי שפחה/סאבית פנויה יכובדו על פי גבולותיה ואם יש צורך לסרב הסירוב ייעשה בנימוס המתבקש


מה שאפשר לראות זה לא שהם דורשים כבוד של שפחה לכל דום באשר הוא מכריז על עצמו כדום אלא הם אפילו מרחיקים לכת הרבה מעבר לזה, הם דורשים ציות של כל שפחה שאין לה אדון לכל אחד שקורא לעצמו אדון

כשהפורום הזה נפתח יצאתי בהתקפה חריפה על הכללים האלו, כמובן שסרבתי להצטרף לפורום סגור שאלה כלליו וזכיתי לקיטונות של גידופים על זה שאני לא "מבין" את חשיבות הכללים האלו. מענין שכמה מאלו שכותבים כאן היו בין אלו שהתקיפו אותי בזמנו וכעת הם שותקים ולא יוצאים להגנת מי שמבקש הרבה פחות מכך.
teacher​(שולט)
לפני 20 שנים • 3 במרץ 2004

ההבדל בין כבוד לנימוס אלמנטרי

teacher​(שולט) • 3 במרץ 2004
אפשר לדבר על "המצב האידיאלי" ועל איך הדברים היו צריכים להיות בסביבה מתוקנת.
אבל בסוף, יש את המציאות. עליה אי אפשר להתווכח.

ואני יכול לומר שנעים לי לקבל פניות מסאביות שאני לא מכיר ואני לא הדום שלהן,
כשהן פונות בכבוד, בענווה ובתארים. זה לא הכרחי אבל נחמד. אני מניח שזה
כמו לחייך - לא עולה כסף. icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

אה, כן. אפשר גם להסתדר בלי.
גם בלי שלום בבוקר, או להתראות כשנפרדים.
אפשר גם בלי גלידה בטעם רום צימוקים (אבל מי רוצה לחיות בעולם כזה?? icon_eek.gif )

אבל בתוך קבוצה של אנשים זה תהליך, והוא אפילו הדדי.
זה מתחיל בנימוס פשוט ובסיסי. גם למי שאולי לא מגיע לו.
למה? כי זה קשור יותר לזה שנותן מאשר לזה שמקבל.
המקבל הוא פאסיבי, לא דורש ולא מבקש וכך צריך להיות.
והנותן לא נותן נימוס כי הוא רוצה לקבל חזרה, אלא כי הוא בעל דרך ארץ.
ולא צריך חוקים בשביל זה, כי ביום שיהיו חוקים על נימוס, הוא יאבד את משמעותו.

לכן:
אחרי שיהיו קצת יסודות מוצקים של נימוס אפשר יהיה אולי לטפל בענייני כבוד.
וכמו שהמורה שלי בכיתה ג' אמרה: "..שכל אחד ידאג לפה שלו." - זו אחריות אישית לא קבוצתית.

וזה תופס לא רק ב-BDSM.

בוקר טוב
teacher
אנפת לילה
לפני 20 שנים • 3 במרץ 2004

אני חייבת, פשוט חייבת להצטרף לפורום הסגור הזה

אנפת לילה • 3 במרץ 2004
אריה, תמליץ עלי?
תן לי לינק? משהו???
אני פשוט מרגישה שזה המקום הנכון בשבילי, תחושת בטן שכזו.