צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סווג של שולטים

Zarial​(מתחלפת)
לפני 15 שנים • 8 במרץ 2009

סווג של שולטים

Zarial​(מתחלפת) • 8 במרץ 2009
*תורגם מאתר רוסי, פורום בדס"מ. לקחת את הדברים באיזי.... icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

כמעט אמתי: כותב מודעות ופוסטים מאוד בולטים ורבי הבעה, מכל אלה אפילו האישה הונילית תתחיל לנזול. לא נשוי, עמיד, יפה, בדס"מ בשבילו יותר תבלין לסקס, יכול להבטיח חתונה או יחסים ארוכי טווח. נותן הרגשה של לא אצליף בך עד המוות, אני אחלה בן זוג, לכי על זה. אבל ברגע של איזה שהוא התקדמות – נעלם. במציאות זה אדם רגיל לחלוטין, שמטייל המון באתרי הבדס"מ עם משימה היחידה – לתבל את החיים הטפלים והרגלים שלו. ולאחר מכן הוא שוכב במיטה עם החברה הונילית שלו עושה קול מסתורי ואומר לה: אני עשיתי את זה ואני ניסיתי את זה .... בתקווה לקבל ממנה לפחות מציצה.

כנה: ישר מודיע שאין לו ניסיון או שעדיין לא הספיק לנסות הרבה. מבטיח סבלנות, יכולת למידה ושמיים ביהלומים. מספר כמה הוא לוהט ללמוד אבל בהערה הראשונה זורק עם כל הקשיחות: מי השולט כאן?! הוא נעלב וחוסם אותך. אם זה לא קורה בהמשך הקשר איתו מתגלה כי אדם רגיל לחלוטין, אולי ספורטאי לשעבר, נורמאלי, הידע שלו בבדס"מ בערך כמו אצל פציפיסט. בתוך תוכו הוא מתקשה להבין איך אפשר לשפוך על האדם שווה חמה? ואיך מישהו "או לי !" יכול ליהנות שמרביצים עם הדבר הזה אמאאאאאאאאאאאא

בטוח בעצמו: חוצפן, קטטני, תמיד נכנס לכל הפוסטים ונושאים בשביל להראות את מבטו הרענן ולא סטנדרטי על כל הנושא, ומישהו לא מסכים איתו הוא דביל וחמור שלא הבין את חשיבותו העליונה וחשיבות הגדולה של כל הבדס"מ. את השיחה או מודעה הוא מתחיל ב: על 4 כלבה! או מחפש סמרטוט רצפה. עם ניסיון להגיד לו כמה הוא טועה מקבלים כמות כזאת של קללות שבשייכות של אותו אדם למקצוע של עובד הנמל אין כל ספק ...ליותר מזה למרבה הצער הוא לא יכול, כי אין לו כל דמיון, כי בחיים שלו הוא מלאה בתסביכים, וחוסר שכל וגם חיי המין.

מתהפך: מאוד משכנע עושה את עצמו שולט, כל כך משנע שלפעמים הוא מתחיל להאמין בזה בעצמו. בתוך תוכו מרגיש את עצמו עבד, ומשהו הכי עצוב לא תמיד מודע לזה בעצמו. לפעמים יכול להיות בקשר די ארוך עם נשלטת למרות שהנאה מסשנים הוא לא מקבל בכלל, וכל פעם מחדש יהיה באמת ובתמים – מופתע. לעתים מאוד קרובות מעביר את שפחתו לשולט אחר, ותמיד התנאי יהיה שהוא יהיה נוכח בסשן. במהלך הסשן הוא מתגרה מזה שמדמיין את עצמו במקומה. המהות של המתהפך יכולה להתגלות בשתי מקרים: או ששולט שמטפל בשפחה של המתהפך ישים לב לניצוץ הלא בריא (בריא) בעיניו ויגיד לו לעמוד על 4. או שבמהלך חיפושים הוא יתקל בסוויצית שתבין מהר מאוד שמקומו ליד רגליה .

ערמומי: בפורומים מתנהג כמו שצריך, לא מבליט לא פסיבי במיוחד, מודעות שלו קצרות ללא כל תאור, בדרך כלל מציג את ניסיונו כי שנתיים שלוש, מאוד אוהב לחזור על המילים כמו: שפוי, ריאלי, עם גבולות. בהמשך היחסים מסתבר שהוא לא סתם שולט, הוא אלוהים, ואת מותק צריכה כבר להתפלל למענו. אם בכל זאת תפלי אצלו לסשן – תתמודדי כי לרוב ניסיון היחיד שיש לו זה עם חגורה על טוסיק של חברה לשעבר. אבל עליך הוא כבר יחגוג כי את מזוכיסטית לא? זה אומר שאת אוהבת כאב, יכול לסובב את יד וגם להצליף עד הדם, על השאלה האם יש לו אביזרים יגיד בגאווה שיש לו את כל מה שהוא צריך בבית, למרות שתחלס הוא פוחד פחד מוות להיכנס לסקס שופ. יצליף בך עם חגורה על הבקשות להפסיק יגיד לך – תסבלי בשקט כלבה.... כל זה יגמר בסקס בנאלי. העיקר שלא יזיק והסימנים יחלימו כבר.

תת סווג של הערמומי יש את חושב שהוא ערמומי: גבר רגיל לחלוטין שבשיאה הנאיביות חושב שבשביל לגוון קצת בסקס צריך להראות את עצמו אדם עם קצת סטיות. חושב שכל מישהו קשור לבדס"מ אנשים ללא ערכים ולא מוסרים ומזדיינים מתי שיש עם מישהו יש, כך שהוא באמת מאמין שיגיע לאגדה. אבל מכיוון שבנשמה הוא פחדן אמתי אז ככה שלפגישה אמתית הוא לא יכול להגיע. המודעה שלו נראית ככה: שולט מנוסה מחפש שולטת בשביל לחנך יחד את עבדים שלנו. את ההמשך אני לא חושבת שיש צורך לתאר...

יצירתי: המודעות שלו בדרך כלל מאוד עדינות ומנוסחות באלגנטיות כמו : שולט מנוסה מחפש נשלטת ללא ניסיון בשביל לקחת אותה למסע המרתק. לא עשיר אבל גם לא עני. בדרך כלל כותב שירים וסיפורים מרתקים, נשמה עדינה ומלומדת – סדיסט אמתי. על נשלטות מתחילות הוא משאיר רושם בלתי נשכח, כי כל הפרטים של משהו הוא אוהב לעשות לנשלטות שלו הוא לא מספר אף פעם. המון מדברים לפני הפגישה האמתית או סשן, מבין שהפרי צריך להתבשל, יכול אפילו לספר עם דמעות בעיניים על נשלטת שמאוד אהב והיא עזבה אותו – לא העריכה את מה שהיה לה, אם זה הם קונה אותך סופית. הסשן הראשון – מושלם, הכל במידה הנכונה, הכאב הסקס הצחוקים. המהות האמתית שלו מתגלה לאחר מכן שהיא כבר בפנים הוא ממש דורש ציות ללא שאלות ועושה דברים או נותן לעשות לה דברים שנשלטת ללא ניסיון מוצאת קשים ולא מובנים לה. אבל זה כבר מאוחר מידי היא המאוהבת בו שייכת לו ומסכימה להכל. עם הזמן השולט היצירתי יפסיק לעבוד (הם לא מבינים אותי שם) יכול להתחיל לשתות ולהיכנס לדיכאונות, ובכל הזמן הזה הוא יתעלל בנשלטת שלו ובכל פעם יותר ויותר אכזרי.

איש המעשה: כהרגל לא אוהב לדבר הרבה, ישר רוצה להיפגש. לכל השאלות שלך אולי אני מכוערת או לא לטעמך – לא מגיב. כי כל מה שמעניין אותו זה בדס"מ ולא מעבר לזה. גובה שלך או חיצוניות שלך באמת לא משחקים כאן שום תפקיד. טייל בעולם, סביר להניח שניסה כמעט הכל, יכול להתלונן על החוסר של אנשיי הבדס"מ האמתיים בארץ. יספר בכל פרטי פרטים על כל האביזרים שיש לו בבית, מהמילים שלו אשפר להבין שהוא פשוט הפך את הבית למרתף עינוים. לאחר מכן יכול לשאול האם בא לך לראות את האלבום התמונות שלו השמור ישר בפון. את התמונות לא תמיד מומלץ לראות כי לרוב גם המודלים וגם התוכן לא בדיוק אסטטי, יותר פורנו מבדס"מ. יכול לשלוט לא רק על בנות, גם בנים באים בחשבון, לרוב שולט בהם יחד עם דומינה שהוא מכיר וגם על זה הוא בטוח לא ישכח לספר. מאוד אמתי ונותן תמיד ברירה. הסשן איתו תמיד עובר חלק ללא כל תקלה, ללא שום תכנונים הוא מאלתר תוך כידי הסשן. יהיה הרבה כאב, אפילו תהיה רגע שנראה כאילו זה יותר מידי, אבל איש המעשה לא מגזים בניסיונו ויודע בדיוק את הגבול שלך.הכל יהיה סוף! אחרי הכל יש הרגשה של סיפוק רב, גם הסקס איתו מעולה למרות שלנשלטת רגישה יותר הוא יראה יבש ואגרסיבי מידי, אבל בשביל זה יש לנו את ה"יצירתי"

מושלם: אנו יודעות שהוא קיים, וגם יודעות שיש כאלה שפגשו אותו, ואנו מאוד מקוות יום אחד לפגוש אחד כזה. לפעמים שהמאסטר שלנו היה המאסטר המושלם אנו מבינות רק לאחר שאנו מסירות את הקולר ועוזבות בגאווה. אחרי זה אנו בוכות דמעות של תנינים, מבינות כמה הינו טיפשות וכל החיים מנסות למצוא תחליף לרוב ללא הצלחה ואוכלות את עצמנו על הטיפשות שלנו בעבר.
קליבר​(שולט)
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

תודה

קליבר​(שולט) • 9 במרץ 2009
על ההשקעה בתרגום ובהקלדה .
מאמר מענין מאד ומשכיל .
צארינה
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

אחלה מאמר

צארינה • 9 במרץ 2009
אוי איזה פוסט מקסים!
אם להתעלם משגיאות תחביר מקסימות של עולים חדשים..
הייתי סקפטית לגבי הכתבה והסיווג עד ממש כמעט לפני הסוף.

וזה כל כך נכון, שזה עצוב.

אז מה את אומרת, עדיף להפסיק לחפש שולט ולהתחיל לחפש דברים יותר מעניינים, למשל- נעליים?

צארי
Zarial​(מתחלפת)
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

Re: אחלה מאמר

Zarial​(מתחלפת) • 9 במרץ 2009
צארינה כתב/ה:
אוי איזה פוסט מקסים!
אם להתעלם משגיאות תחביר מקסימות של עולים חדשים..
הייתי סקפטית לגבי הכתבה והסיווג עד ממש כמעט לפני הסוף.

וזה כל כך נכון, שזה עצוב.

אז מה את אומרת, עדיף להפסיק לחפש שולט ולהתחיל לחפש דברים יותר מעניינים, למשל- נעליים?

צארי


חחחח
כמו שציינתי מקודם לקחת את הדברים בפרופורציה...
ונעליים - זה די משעמם לדעתי אבל ... שוב פעם כל אחד והסיווג שלו ... לא?
silence​(נשלטת)
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

באמת יפה

silence​(נשלטת) • 9 במרץ 2009
וכל הכבוד על ההשקעהicon_smile.gif
Morticia
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

Re: אחלה מאמר

Morticia • 9 במרץ 2009
צארינה כתב/ה:

אם להתעלם משגיאות תחביר מקסימות של עולים חדשים...

צארי


icon_rolleyes.gif

אני ראיתי שלוש נקודות???
icon_eek.gif
עדיף שלא אמשיך לכתוב את מחשבותיי על צרות עין כזו

ובהזדמנות תשאלי את הרוסים על ההבדל הדק בין צר לבין צאר

תודה

חוצמזה זריאל יפה שלי
אוהבתותך הרבה
ואת כהרגלך מקסימה
[ומסיבות נעלות בהרבה... כמו למשל... אישיות, לב ונשמה...]

}{
קטסטרופה{Adonai}
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

למה?

קטסטרופה{Adonai} • 9 במרץ 2009
למה אין סעיף על "אדון קונילמל"?
הרי רובם המכריע הם כאלה.

פשוט מחדל של הרוסי ההוא...
קליבר​(שולט)
לפני 15 שנים • 9 במרץ 2009

Re: למה?

קליבר​(שולט) • 9 במרץ 2009
קטסטרופה כתב/ה:
למה אין סעיף על "אדון קונילמל"?
הרי רובם המכריע הם כאלה.

פשוט מחדל של הרוסי ההוא...


ברוסיה אדון קונילמל נשלח לסיביר , one way

אחחחחח הרוסים האלה , יודעים לעבוד ...