שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלות בנושא "סאדו"

אושה{אוש}
לפני 17 שנים • 21 באוג׳ 2007

שכחת שאלה :

אושה{אוש} • 21 באוג׳ 2007
האם כל המלכות הן שמנות? האם הן מלכות בגלל שהן שמנות?
האם הן גם מכוערות? ובלתי רצויות?


אה...


ועוד משהו :


להיכן נעלמה הרפת?

והאם כל הרפתניות שמנות? או לחילופין הפרות?
מה בנוגע לרפתנים?
האם כל המכשפות רזות?

ומה לגבי הפקאצות?
מלך הארץ​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 21 באוג׳ 2007

Re: שכחת שאלה :

מלך הארץ​(לא בעסק) • 21 באוג׳ 2007
אושה כתב/ה:
האם כל המלכות הן שמנות? האם הן מלכות בגלל שהן שמנות?
האם הן גם מכוערות? ובלתי רצויות?

.........
..................



אין מלכות שמנות זה בדוק,

אנשים מתבלבלים עם מלכות שנמוכות מדי יחסית למשקל, זה הכל.

.
Tish Adams
לפני 17 שנים • 21 באוג׳ 2007
Tish Adams • 21 באוג׳ 2007
מתי עפרה חזה מתה? icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif
Dom_Quixote
לפני 15 שנים • 18 באפר׳ 2009

שאלות בנושא "סאדו" - פרק ב'

Dom_Quixote • 18 באפר׳ 2009
קורקטיות,

כמעט שנתיים חלפו מאז הרעיד השרשור הזה את אמות הספין בקהילה, וכפה על כולנו להתמודד עם סוגיות שמעולם לא עלו לדיון בפורום כלשהו, פשוט בשל ביישנותם הטבעית של גולשי האתר ונטייתם לשמור לעצמם כל דעה שנויה במחלוקת. לאור כמה נושאים המככבים פה לאחרונה, שחלקם כיכבו עוד בעת שמרגליו של יהושע בן-נון תרו את הארץ בחיפוש אחר מלכה בתשלום, אני חש כי הגיעה השעה לשוב ולהעלות באומץ מספר שאלות שלצערי עדיין מטואטאות מתחת לשטיח.



1. האם יש קשר כלשהו בין משקל לנטייה בדסמית? האם זה שישנן גם סאביות שמנות, גם דומיות שמנות וגם וניליות שמנות לא מוכיח באופן חד-משמעי שכל הסאביות\דומיות\וניליות שמנות, בהתאם לבחורה האחרונה שדחתה אותי? האם הטענה שהמצאותן של בחורות רזות וממוצעות רבות בכל אחת מהקבוצות האלה סותרת את המילה "כל" בתיזה שלי, אינה למעשה לוגיקה של סאביות ומכאן שראוי לה שתיחסם בגאג? האם הגומי ממנו עשוי הגאג משמין? האם הזרע שלי משמין? האם בגלל זה אני שמן?


2. האם יש קשר בין מספר הניקים הכפולים בכלוב למספר הפוסטים בנושא נשים שמנות (ע"ע גם סעיף 1)? האם עובדת היותו של ניק חדש בכלוב בן פחות מעשר דקות בזמן שהוא מפרסם פוסט בנושא, אין בה בכדי להעיד שהוא חדש וטרי ונטול דיעות קדומות ולכן אובייקטיבי ומהימן? האם לא מגוחך חוסר השליטה המגולם בסאבית שמנה? האם לא מצערת מאסת העצמות המולדת החריגה הבאה לידי ביטוי בדום שמן? האם יש קשר בין זה שאני שוקל 430 ק"ג לזה שאני נוטה לסלוד משמנים? האם זה שאני לא מצליח למצוא אף בת-זוג רזה לזיון לא מציל אותי בעקיפין מאשמת רצח? והאם יש קשר בין לא לעשות שום פעילות גופנית או בכלל משהו בחיים למעט פתיחת ניקים כפולים ופרסום פוסטים בנושא שמנות להשמנה?


3. האם שליטה בדסמית של גבר באשה היא מוסרית? האם היא מוסרית בעיני הפמיניזם? בעיני הפמיניזם הרדיקלי? האם הסרת שיער היא מוסרית בעיני הפמיניזם הרדקילי? האם פמיניזם אולטרה-רדיקלי ייאלץ את הדוגלות בו לקחת הורמונים גבריים כדי לצמח יותר שיער? האם אין סכנה שמרגע שזה יקרה יגלו הפעילות שלפתע הן מרוויחות 30% יותר בממוצע, ויאבדו את המוטיבציה להוסיף ולהיאבק? איך בדיוק שריפת חזיות והליכה עם חזה חופשי ומתנודד בשובבות לכל עבר פועלת לרעת גברים? האם מוסרי להצליף באיברים שמיניקים אותנו? האם למי שקיבל בינקותו חלב מבקבוק יש יותר הצדקה להיות דום, או לחילופין רפתן? האם חלב אם משמין? לאור זאת, האם יכול להיות שאני שוקל 431 ק"ג (מאז השאלה הקודמת פתחתי עוד שקית של מאסת עצמות מולדת) בגלל שיש לי ציצים, ולא להפך?


4. האם יש קשר בין הפרופיל הריק שלי לכך שעבדים פונים אלי כל הזמן? אם אכתוב בפרופיל שאני גבר, האם זה יקטין את כמות העבדים שפונים אלי, או שמא רק ייתן להם משנה תוקף לכך שאני קיים, ואם אני קיים אזי יש סיכוי ששיקרתי ואני בעצם אשה, ואולי דווקא הפנייה המקורית במיוחד שלהם ("אני צייתן \ אסיע אותך ממקום למקום \ מעוניין ללקק את כפות רגליך בהערצה") תשכנע אותי להודות באמת, או לחילופין לעשות ניתוח? מה יקרה לשרת של הכלוב אם מחר תכתוב אשה בפרופיל: "מלכה. מקבלת כל עבד לכל תפקיד שהוא ללא כל הליך סינון"? האם לא שווה להקים סטארט-אפ - מלכה וירטואלית שתשיב להודעות מעבדים? האם העבדים שחיבור האינטרנט שלהם איטי מדי יתלוננו שהיא שמנה?


5. האם הפוסט הזה אינו בריונות וירטואלית מהסוג הגרוע ביותר? האם השאלה הזו היא לא דמגוגיה זולה שמעוותת במכוון את כוונת הפוסט כדי לפתות בחורות בחזות הפבסדו-אינטלקטואלית שלי? האם השאלה הקודמת היא לא רוע לשמו משולב עם הבנת הנקרא של ילד בגן? האם השאלה הזו לא נשאלה על רקע תסכול אישי מכך שחיזרתי אחריי אך סירבתי לעצמי כי ברגע שהבטתי אל תוך עיניי התכולות הבנתי שלעולם לא אגיע לרמתי? האם לא הוכחתי הרגע שאני טרול קטן ומושתן שלא מסוגל לשמור על תרבות דיבור נאותה כי גודלתי ע"י אמא שלי הזונה במערת חמוסים ואני שונא את כל הנשים בגלל שאני מכוער כמו התחת של אחמדינג'אד? האם לא אתה בעצמך טרול אני בסך הכל מביע את דעותיי בצורה עניינית ובוגרת וזו לא אשמתי שאתה לא מסוגל להבין זאת כי כשחילקו את השכל אתה נתקעת בדיוק בשירותים כי היתה לך עצירות בגלל שאכלת כ"כ הרבה חרא בעבודה שלך בתור אוכל חרא מקצועי כי לא קיבלו אותך לשום עבודה אחרת עם כל החרא על הפרצוף שלך? האם לא הכל חוזר אליך וקקה בידיך? האם אבא'שך לא קופיקו? האם אמך אינה היפופוטם?


6. האם מיוחדת תשוב מהגלות כדי להגיב לפוסט הזה? האם עד שזה יקרה אשוב אני לגלות? האם בכלל יש חיים מחוץ לכלוב, או שזה סיפור שאנו מספרים לעצמנו כדי לא להאמין שזה כל מה שיש? האם לכלובי יש יכולות על-טבעיות? האם מישהו בלי יכולות על-טבעיות היה מצליח לחסום את מקמרפי מלהיכנס לצ'אט? האם לא הגיע הזמן לעשות לכלובי עוד אאוטינג, שאחרת ירגיש שכבר לא איכפת לנו?



אשמח אם תענו בצורה עניינית, כמו למשל בתשובה של טיש מעל הפוסט הזה, ולא תסקלו אותי רק משום שיש לי האומץ לדון בנושאים שאיש לא מעז להעלות.


סמרטוטוסיקשוחורימאסטרצועהדומינילדהחתולה40 (ניק כפול של עבדומענישלטחורופסוגדומינירצעלארבע26


תקציר (C):

האם-מישלי-עוד-קוראת-את-התקצירים-או-שאפשר-לבטל-אותם? האם-ברגע-שאבטל-אותם-יוספוס-יעתיק-את-האין-תקציר? האם-מישהו-עוד-מכיר-את-מישלי-או-את-יוספוס? האם-יש-תקומה-לדור-שלא-ידע-את-קיחוט? האם-גם-אני-צפוי-להיות-שליט-מצרים?
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 15 שנים • 18 באפר׳ 2009
Dude, you are fucking brilliant

אמנם הייתי שמחה לענות, אך קודם לכן אני רוצה להנות מחוויית ההתגלגלות מצחוק במלואה.
סלחו לי, הרצפה מחכה לי.
מושכת אש​(שולטת)
לפני 15 שנים • 19 באפר׳ 2009

ובכן, לתשובה

מושכת אש​(שולטת) • 19 באפר׳ 2009
אני מודה לכותב הפוסט, יהיה הדום מוקסיויט הזה אשר יהיה,
על האפשרות שניתנה לי להאיר עיני קהילה שלמה,
להשיב על השאלה החשובה ביותר שהועלתה,
ובכך לתרום את תרומתי הצנועה לקהילה הנהדרת והחמה הזו.
ובכן -

עופרה חזה נפטרה ב-23/2/2000.


על החתום -
אם-לא-תשאלו-איך-תדעו-וגם-לא-הביישן-למד.
לא קשורה
לפני 15 שנים • 19 באפר׳ 2009
לא קשורה • 19 באפר׳ 2009
לא הלילה יקירי, כואב לי הראש.
אנימה
לפני 15 שנים • 19 באפר׳ 2009
אנימה • 19 באפר׳ 2009
מתה על קיחוט : )
Bloody
לפני 15 שנים • 19 באפר׳ 2009
Bloody • 19 באפר׳ 2009
ויקום הדור שלא הכיר את קיחוטה. ויכה את הגנן. או משהו כזה.