לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליידי רד: הסשן הראשון שלי היה מרגש ומלא קסם. ראיון בלעדי

slave for ever​(נשלט)
לפני 14 שנים • 16 ביולי 2009

ליידי רד: הסשן הראשון שלי היה מרגש ומלא קסם. ראיון בלעדי

slave for ever​(נשלט) • 16 ביולי 2009
תודה לליידי רד שהסכימה להתראיין בלעדית לאתר "הכלוב".

איך הכל התחיל (בגיל 21 כערב ספונטי עם בן-זוג וונילי), למה בחרה להיות שולטת (ריגשה אותי התחושה של להיות על הבמה כשכולם מסתכלים), מה הפתיע אותה (הצלחתי להיות נשלטת בסשן עם 009), מה המוטו שלה (אם אדם רוצה להגיע רחוק הוא צריך לדעת לדחוף את עצמו בכוח הרצון והאמונה) ומהו השילוש הקדוש מבחינתה (רמז: אין קשר לעולם השליטה).


שאלה: כיצד התוועדת בפעם הראשונה אל עולם השליטה?

ליידי רד: " זה התחיל אצלי בגיל 21 כערב ספונטני. היה לי בן זוג ונילי ויום אחד החלטתי לערוך ערב בסגנון לא "שגרתי". השאלתי מזוג חברים שלי אביזרים. לבשתי בגדי עור ונעלים, השמעתי מוזיקת רקע של מרלין מנסון וערכתי עליו סשן מיוחד שכלל: שעווה,קשירות עם אזיקים לידיים ורגליים,קרח,שעווה,ונוצת דגדוג. היות והוא ונילי הסשן נערך בהדרגה ובהתאמת דרגת המצב של האדם לסשן לחויה עצמה-וגם למידת ההקשבה שלי לאדם שעומד מולי".


שאלה: באיזה גיל הבנת שאת נמשכת ושאת מרגישה שייכת?

ליידי רד: " בגיל 21 אחרי החוייה שערכתי על בן זוגי הוינילי, החלטתי שאני רוצה להכיר מקרוב את העולם הזה, אז החלטתי לקרא קצת חומר,לגלוש באתרים, לקרוא ספרים וגם ערכתי סשנים על חברים קרובים כדי להתנסות בפרקטיקה ולא ישר לקפוץ למים העמוקים. גם שמעתי שיש מועדון בשם "דאנג'ן", ואז חקרתי את התחום כמה שנים כי תמיד ידעתי שארצה להגיע לשם כאשר ארגיש "בשלה" נפשית. לכן, החלטתי לחכות זמן מה עד שארגיש שאני מוכנה להגיע לשם ואז אלך למועדוןכשארגיש בשלה לחויה ובעלת ידע שמאפשר לי המשך נסיון לדברים אחרים".

בקשר לשאלה השנייה: "הרגשתי שאני שייכת לעצמי כבר הרבה זמן. זו הרגשה נפלאה.
אני התחלתי להרגיש שייכת לעולם השליטה מהרגע שהתקבלתי לעבוד במועדון הדאנג'ן כמלכת בית. עשיתי ראיון ואז אודישן במועדון הדאנג'ן. מאז בעצם אני שם ושם התחלתי לעבוד על במה וממש לקפוץ למים העמוקים"

"הכל התחיל לי מ: 13/9/05. באתי עם ידיד שלי ושאלתי בזמנו בכזו ספונטניות איך מתקבלים להיות מלכת סאדו. בעל המקום עמוס אמר לי שעלי לבוא לאודישן. בפעם הנוספת שבאתי לשם הייתה ב: 15/9/05 זה היה אודישן הבמה שלי שם במועדון הדאנג'ן . עליתי לבמה עם עבד במסיכת עור ובאותו יום עשיתי את הטיפ הראשון שלי. בפעם הנוספת 20/9/05 שהייתי זה פעם ראשונה כעבודה לכל דבר אחרי שעברתי את האודישן ומאז בעצם אני במועדון.

" אני מאמינה במוטו שאם אדם רוצה להגיע רחוק הוא צריך לדעת לדחוף את עצמו לכל מיני דברים אך ורק בכוח הרצון שלו והאמונה שעם עבודה קשה בסוף מצליחים. בעיניי, אם אדם רוצה להצליח בכל תחום הוא צריך גם לדעת שתהיה לך מסוגלות פנימית וחיצונית על מנת לדחוף את עצמך אם יש לך מרפקים ויכולות לדחוף את עצמך קדימה אז אדם יכול בעצם לעשות מה שהוא רוצה כל עוד הוא מאמין בעצמו וגם אם קשה ממשיך בעקביות ולא מוותר לעצמו.".


שאלה: מדוע החלטת שאת נמשכת לצד השולטת והמכניעה ולא הנשלטת והכנועה?

ליידי רד: " החלטתי שאני נמשכת לצד השולטת כי בחויה הראשונה שלי בגיל 21 על בן זוגי זה בא בצורה של השליטה וכן בחויה נוספת שעשיתי במועדון הדאנגן שבאתי לשם עם זוג חברים.
באתי לשם בפעם הראשונה כבילוי זה היה 30/8/05 עם זוג חברים שעל האישה ערכתי עליה לראשונה סשן לעיניי כל ואותה סישנתי בכוך האפלולי בקומה שניה בדאנג'ן תוך שחבר שלה שותף גם. אני זוכרת שבפעם הראשונה שבאתי זה ווואוו עבורי מקום אפלולי וקהל סובב את הבמה שעיניו נשואות לבמה וחוזה בסשן שכולם משותקים אליו. ריגשה אותי התחושה של להיות על הבמה כשעיני כולם בחויה שמועברת על הבמה ".


שאלה: ניסית פעם להיות נשלטת? אם כן, איך היה?

ליידי רד: "כן ניסיתי. ביום הולדת 25 שלי החליטו להפתיע אותי במועדון "הדאנגן" ומעבר לחגיגה הגדולה שהיתה לי שם 009 החליט ביחד עם צוות המועדון לעשות לי סשן יום הולדת
וזו הייתה הפעם הראשונה שעשיתי סשן של נשלטת בלייב לעיני כל בהתחלה כשקשרו אותי והובילו אותי לאיקס היה לי מוזר הרגשתי שאין מצב שאני אכנס לחויה הזו הלא כי לא מתאים זה יום הולדת וכל החברים שלי פה וזה בשידור חי מול כולם לא נעשה בצורה יחידנית ובטח לא ככה
רציתי לנסות קודם על יבש בחדר בצורה הדרגתית ואז כשארגיש מוכנה אופיע לעיני כל. להפתעתי ולהפתעת כולם השתחררתי מעצמי מכל המחשבות ואמרתי לעצמי באתי להנות זה יום הולדת.

"ואז נכנסתי לחוית השליטה מצד 009. אשרתי לו לעשות לי סשן כי הרגשתי בטוחה איתו
אני מאמינה שעל מנת לעשות סשן יש מספר כללים חשובים שצריך לדעת לזכור וליישם
כגון: א . נעשים כאשר 2 הצדדים יודעים לקראת מה הם הולכים לעשות. ב.שניהם בוגרים בנפשם ובמעשיהם. ג. יש יחסי אמון. ד. זה נעשה לפי החוקים הברורים והמקובלים: שפוי ,בטוח,ובהסכמה.
(אני פה מדברת כשהדברים נעשים מתוך הסכמה). ה. לא כל מי שאוחז שוט ולובש עליו בגדי עור ומכריז שהוא שולט אז הוא אכן כזה צריך לדעת על הנושא לחקור,ללמוד ,להתאמן לחוות ,ולעת את כל הכללים וההירות בצורה טובה ומי שלא יודע אים לגשת לנושא מסויים עדיף לא לגשת מאשר לגשת ולעשות נזק לאחר.

"מחשבות אלה עברו לי בראש מעמד של יום הולדת 25. בסשן שעשיתי יחד עם 009 במועדון הדאנגן. רציתי גם לחוות את חויית הנשלטות כי האמנתי כירציתי לחוות את חויית הנשלטת כי הנחתי שבשביל להיות שולטת בעלת ידע נסיון וגישה עלי לחוות את החויה גם בצד ההפוך דרך העינים של הנשלט/ת רק ככה יודעים איך ההרגשה על אמת כאשר אתה חווה על עצמך לפני שאתה מעביר את זה לאחר אדם צריך לחוות את עצמו רק ככה הוא יודע איך להעביר את החויה הלאה בצורה בטוחה ואחרי שחווה על עצמו".

שאלה: מה ההרגשה המנטאלית שלך כאשר את חווה סשנים של שליטה?

ליידי רד: " ראשית כל אני יוצרת כותבת שירים שרה ומנגנת. כאשר אני חווה סשנים של שליטה
אני בעצם מרגישה שאני יוצרת לי בעצם אנרגיה לשירים שאצור בהמשך לאחר יצירת הסשן עצמו.
כאשר אני עושה סשן ההסתכלות שלי היא כזאת: ההסתכלות שלי לעולם הבדס"מ דרך העיניים שלי
היות ואני יוצרת אומנות אסביר בצורה הציורית של הענין. תדמיינו יש מעמד לציור בד לבן או דף ציור ולי יש מכחול וצבעים ואני צובעת שם כתם אדום ,שם כתם סגול, כתם כחול,כתם ורוד
מכלול של צבעים מתערבבים בחדווה זה בזה. אז ככה אצלי הראייה שלי לעניין הסאדו מאזו קצת מכל דבר".

שאלה: את זוכרת את הסשן הראשון שלך? איך הוא היה?

ליידי רד: " הסשן היה בעיני מרגש ומלא קסם כי הוא העצם נתן לי את עצמו לחויה מלאה וסמך עלי לגמרי כי ידע שהוא בידיים טובות כי בעצם חויתי את זה עם אדם שהינו יקר בעיני ויש לי אהבה כלפיו .זה היה סשן על בן זוגי בגיל 21 ".

שאלה: האם בתור שולטת את אוהבת גם להעניק ולפנק בחזרה?

ליידי רד: " אני קודם כל בת אדם ולאחר מכן באה עלי כל הגדרה אחרת. אני יודעת לראות את האדם שמולי כפי שהוא כאדם ולאחר מכן אנו נכנסים לתהלךי עצמו של לקיחת שליטה והחזרת שליטה.
וואם במהלך הסשן הנשלט או הנשלטת מצדיקים את ההתיחסות שלי ליחס טוב או פינוק.
הכל תלוי בסיטואציה אין כללים קבועים אצלי למהלך קבוע של סשן, כמובן הגבולות נשמרים כמצב קבוע אך הסשן עצמו משתנה לפי היצירתיות והדמיון של זה או זו שנמצאים איתי בסשן עצמו".

שאלה: יש לך עבד/בן-זוג? כיצד הכרתם והאם הוא לא מקנא כאשר את עושה סשניים עם עבדים אחרים?

ליידי רד: ". אין לי בן זוג. אני מעדיפה להיות לבד טוב לי במצב הזה. היו לי בני זוג ונילים שלא מהקהילה וגם מהקהילה. גם אם היה לי בן זוג האדם ידע מי אני ואת כל המכלול שלי, מאמינה במשפט אל תסתכל במעטפת אלא במה שבתוכחה שזה מקביל למשפט "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו. בהקשר אלי אני אדם ישיר אין במה לקנא ואותו אדם שאני אבחר שיהיה בן זוגי או בת זוגתי צריכים לדעת שאני בתחום הזה עם כל המכלול כולל לעשות הופעות של עולם השליטה וצריכים לקבל אותי עם כל החבילה. מי שלא מתאים לו אופיי הרב גווני יכול ללכת ולהמשיך הלאה".

שאלה: ידוע כי את אוהבת סשניים פומביים. מדוע בעצם ומהי התחושה שאת מרגישה כאשר את לא בסשן פרטי?

ליידי רד: " כאשר אני עושה סשנים פומביים וגם לא אני מרגישה שאני בעצם מפיקת ארועים לכל דבר. הרבה מדובר על תכנון ועל אסטרטגית תכנון מא-ת כל מה שקשור.אני אוהבת להפיע ולרגש וצור חויה מעניינת על הבמה שאנשים ממש מרותקים לחויה היצירתית שאני יוצרת".

שאלה: מהו הבדס"מ בעינייך: דרך חיים או תבלין לגיוון במיטה?

ליידי רד: "בדס"מ בעיניי היא מכלול של גוונים צבעים וריחות שיוצרים צבעוניות תוססת לחיים שלי ובכלל ויוצרים לי מוזה לכתיבת שירים".

שאלה: התיי מוכנה שיהיה לך עבד שהוא גדול ממך בגיל?

ליידי רד: " חשוב לי שהאדם שמולי יהיה מגיל בוגר נפשית וידע לקראת מה הוא ולך ויהיה שלם עם החויה. לגבי הגיל חשוב בגיל 18 ואילך אין הגבלת גיל לגבי גדולים ממני כל עוד הם בריאים בנפשם ובגופם".

שאלה: שלטת פעם על שפחה, אם כן, איך הייתה ההרגשה ומהם ההבדלים מסשנים עם עבד?

ליידי רד: " כן תארתי בשאלה קודמת. בשבילי אין הבדל אם זה אישה או גבר. אני מתייחסת אליהם תחילה באשר הם כאדם לאחר שיחת התאמה אז בונים את החויה עצמה".

שאלה: אילו אקטים פיזיים את אוהבת בBDSM?

ליידי רד: " אין משהו קבוע זה משתנה מסיטואציה לסיטואציה. בגדול אני אוהבת כל מיני.
אין משו נקודתי. זה משתנה ממצב למצב. אני אוהבת לה יות יצירתיתי ולגוון ולא לחזור על דברים אלאל ליצור ארועים שטנים מגוונים ומעניינים שמשתנים מארוע לארוע. מי שמכיר אותי יודע מה אני אוהבת לעשות בסשנים ובכלל".

שאלה: מה אוהבת לעשות בסשן שליטה מנטאלית?

ליידי רד: "שאדם שמולי יודע לשים לב פרטים הקטנים שאני אומרת לו אם זה במילים ואם זה לפי המבט שלי".

שאלה: התוכלי לספר על סשן גרוע שחווית עם עבד ואת זוכרת?

ליידי רד: " לא היה לי סשן גרוע. כולם היו מלמדים וחוייתים כאחד".


תשובה: התוכלי לספר אנקדוטה הקשורה בהערצה לכפות רגלייך ?

ליידי רד: חויתי סשן ביום הולדת במועדון ה"ספייס שחגגתי 28. אחרי שכל הערב חגגתי ורקדתי
והייתי על עקבים,התיישבתי על הספה בחור צעיר ניגש אלי והציע לעשות לי פוט פטיש הוא הוריד לי את המגפיים והגרביים ועשה לי פוט מפנק שהזכיר לי רפלקסולוגיה היה חוויתי ומרגיע אחלה פינוק ליום הולדת".

שאלה: מה דעתך על סשן דגדוגים בתור מדגדגת? האם תרחמי?

ליידי רד: " זה מזכיר לי את הסשן שעשיתי על בן זוגי כשהייתי בת 21 עם נוצה. סשן דגדוגים נשמע מדליק ואני לא מרחמת בסשן דגדוגים".

שאלה: מהם הגבולות האדומים שלך, כאלה שלא תעשי גם בעד מיליון שקלים?

ליידי רד: "דברים שהם מעבר ליכולת הנפשית והפיזית כאחד".


ועכשיו לשאלות קצת אחרות:

שאלה: מהו המאכל והשתייה האהובה עלייך?

ליידי רד: "המבורגר, צ'יפס וקולה השילוש המקודש".

שאלה: אילו סגנונות מוזיקה את אוהבת?

ליידי רד: "אני אוהבת לשמוע מוזיקת מאטל איבי אם ,וגם מוזיקה מעורבבת ושמחה ומגוונת.
כל מיני מקצבים שחודרים לנשמה ומזיזים את הגוף".

שאלה: איזה שיר מרגש אותך?

"זה לא שיר ספציפי אלא פס קול של הסרט "אהבה בחודש נובמבר"- Sweet November ".

שאלה: מסג' בכפות הרגליים, דעתך?

ליידי רד: "הכי כייף להתפנק ובייחוד בכפות הרגליים אחרי יום ארוך ".

שאלת יאיר לפיד: מה היית רוצה שיכתבו על הקבר שלך?

לייידי רד: " צבעונית ותוססת. שימחה בשירים. את לב כולם היא כבשה".

שאלה: משהו אחרון לסיום לקוראים?

ליידי רד: "יום קסום ומלא ברק יום אדום. ממני ליידי רד שני".
המלט
לפני 13 שנים • 1 בספט׳ 2010
המלט • 1 בספט׳ 2010
נסה שוב בנובמבר 2011.
Morticia
לפני 13 שנים • 1 בספט׳ 2010
Morticia • 1 בספט׳ 2010
וואו!

אין פה אף לא שגיאת כתיב אחת!

icon_eek.gif
זאת​(שולטת)
לפני 13 שנים • 2 בספט׳ 2010
זאת​(שולטת) • 2 בספט׳ 2010
Morticia כתב/ה:
וואו!

אין פה אף לא שגיאת כתיב אחת!

icon_eek.gif


וואלה!!! אולי כי זה לא ממש בעברית?
(לפחות לא בעברית שאותי לימדו, פעם, מזמן מזמן)
LADY RED​(שולטת)
לפני 13 שנים • 2 בספט׳ 2010

נעים להזכר

LADY RED​(שולטת) • 2 בספט׳ 2010
אני אגיב נהנתי מאוד מהראיון שעשיתי עם : slave for ever
נעים להזכר בז ולכן פרסמתי את הראיון הזה בבלוג שלי
icon_smile.gif
slave for ever​(נשלט)
לפני 13 שנים • 2 בספט׳ 2010
slave for ever​(נשלט) • 2 בספט׳ 2010
זאת הסיבה למה אני לא עושה כאן גם ראיונות, בגלל חוסר תגובות או תגובות עלובות.

ליידי רד-זה הדדי iloveu.gif bowdown.gif
מיכל המאלפת​(שולטת)
לפני 13 שנים • 5 בספט׳ 2010

...

מיכל המאלפת​(שולטת) • 5 בספט׳ 2010
האמת שלדעתי הראיון דווקא מעניין.
הצצה חטופה לקו החשיבה (המאוד בריא, יש לציין) של אחת השולטות, עם טיפה של היסטוריה מתחילת דרכה.
אני מאמצת את הרעיון (והראיון) וחושבת שזו דרך נפלאה להכיר את בני האדם שמאחורי הניקים והתוויות.
הייתי שמחה אילו השאלות היו מגוונות יותר (סורי על הביקורת, אך ישנן שאלות שחוזרות על עצמן).
חבל שאנשים לא קוראים ולא מגיבים.. היה יכול להיות נחמד לקרוא עוד ראיונות כאלה על אנשים שונים מהקהילה.
פאני היל​(לא בעסק)
לפני 13 שנים • 6 בספט׳ 2010

יום קסום גם לך ליידי רד

פאני היל​(לא בעסק) • 6 בספט׳ 2010
מעניין לקרוא ראיונות עם אנשים מהקהילה, איך הגיעו לבדסמ, מה הרגישו, מה הם חוו ועדיין חווים,
תודה לליידי רד על הפתיחות.

פאני היל