בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפעם הראשונה שלי "במועדון" - הלם תרבות ואכזבה יחד

זד​(שולט)
לפני 20 שנים • 21 במרץ 2004

מאסטר- אני הולך להיות הראשון.

זד​(שולט) • 21 במרץ 2004
אני לא מאבד את הראש, אבל לא מבלה בלי לשתות משהו. יודע איך, ויודע מה. ברוך השם...
sabrina
לפני 20 שנים • 21 במרץ 2004
sabrina • 21 במרץ 2004
יש משהו במועדון הזה שכל פעם שאתה מגיע, אפילו שאתה לא נהנה כל כך, אפילו שהמוסיקה מעצבנת והסשנים לא משהו, אפילו שהעשן בעיניים משגע אותך, יש בו משהו שאפילו שתגיד שאף פעם בחיים יותר לא תחזור אתה איכשהו מוצא את עצמך דופק כניסה ולבוש ותקווה בפעם הבאה.

מישהו אמר לי שתקווה זה דבר שתמיד הביא אותו לדמעות.
Cloud_Lord​(שולט)
לפני 20 שנים • 22 במרץ 2004
Cloud_Lord​(שולט) • 22 במרץ 2004
בטי -- אריה אלדד לא משעמם בכלל, ההיפך icon_twisted.gif
דוכיפת​(נשלט)
לפני 20 שנים • 22 במרץ 2004
דוכיפת​(נשלט) • 22 במרץ 2004
כל בקורת על המועדון,ראויה וכדאי להקשיב לה,בעיקר לאור הדברים החד-סיטריים הנכתבים בפורום הדאנג'ן.
אני שותף להרבה מהדברים שאתה מעלה.מאידך,קורים שם גם הרבה מפגשים בין דומיות וסאבים,לא על הבמה,ולא ע"י הכוחות המזוינים המגויסים,המקצוענים"פיקאפים" שבהם המלכות הן היוזמות,וזו הדרך היחידה המקובלת עלי ל"הכיר" מלכה,וזה הערך המוסף של המקופ-אפשרויות למפגשים והכרויות.מה רע בזה?ההפך.
החשוב ביותר שהמעודון הכניס מימד נסף ל"חיי הקהילה"ובסה"כ יש לברך שוב ושוב,ולהודות לבעליו,על קיומו.
לא בהרבה מקומות בעולם קיים מועדון בדסם המתפקד קבוע פעמיים בשבוע
זד​(שולט)
לפני 20 שנים • 24 במרץ 2004

מסכים לכל מילה

זד​(שולט) • 24 במרץ 2004
מסכים לכל מילה, גם של סברינה, שהטיבה לתאר את התחושה. (שימו לב מי מדבר פה... "זד" המאסטר הותיק! שישים שנה במקצוע, חבר קבוע במועדון... מי שישמע... icon_lol.gif )

אני חושב שהתחושה הזו קיימת גם במועדון "וינילי". התקווה. תמיד יש התרגשות כזו, אולי היום, אולי היום בניגוד לחמש-מאות פעמים הקודמות. אולי היום דוקא אני אהיה אמיץ ואסרטיבי (כן בטח...) . אולי אפילו אם אני לא אהיה אסרטיבי היא תהיה (ואולי יוסי שריד יחלף את עבד-על-עזיז-רנטיסי, נו באמת...) והיא תרמוז לי בצורה שאפילו טמבל כמוני לא יוכל להתעלם ממנה, אולי דוקא היום.

נכון, אני אמשיך ואבוא. ודאי.

ודוכיפת, אתה לחלוטין צודק.
בוטס
לפני 20 שנים • 27 במרץ 2004

זד - "הביקור הבא שלך" (אתמול)...

בוטס • 27 במרץ 2004
אז "הביקור הבא שלך" (אתמול) אכן נראה אחרת?
זד יקר, מי כמוך צריך לדעת ש"הדברים הטובים באמת", קורים לא רק בבית ולא רק באכזיב... גם הדאנג'ן יכול להפתיע.

ומה זה באמת משנה מה צבע החולצה כשהיא לא נשארת על גופך זמן רב... ?
זד​(שולט)
לפני 20 שנים • 27 במרץ 2004

בוטס יקרה - או "הפעם השניה שלי במועדון - שיניתי את דעתי

זד​(שולט) • 27 במרץ 2004
טוב.

אני מודה שבמשך שתי שניות הייתי בהלם. חשבתי שמישהו עוקב אחרי את שהבנתי מי את - בוטס - ונרגעתי

בכל מקרה, אכן הייתי במועדון בפעם השניה ביום חמישי. ואכן, הדברים נראו לגמרי אחרת.

לא יודע אם זה רק נדמה לי אבל היו המ-ו-ן סשנים בכל מקום, והם היו הרבה פחות מקצועיים והרבה יותר נועזים ממה שראיתי בפעם שעברה. האוירה היתה מינית והזויה - בדיוק מה שאיפשר לי להיכנס לקטע כלשהוא עם וינילית יפהפיה שהבאתי איתי מהבית.

במקור - שנינו התכוונו לצוד איש איש את טרפו שלו, אבל צדנו זה את זו. הרבה השפלה לא היתה שם אבל הרבה סקס כן. וכן. לקח לי מעט זמן כדי להוריד את החולצה. משהו שלא עשיתי עד היום בשום מועדון.

רק מה? הפריע לי משהו נורא קטן: רציתי לדעת מיהם האנשים שמאחורי הכינויים. רציתי לראות את בטי בום ואנפה וזיקית וכל מי שהבטיח לי אירוח בפעם הקודמת אבל לצערי - לא היה לי את מי לשאול. כמה פעמים ניגשתי למישהו שהיה נראה לי די מקצוען ושאלת אותו בחשש ובמנגינה ששמורה ללקוח חנאנאה שרוצה לקנות גראס בפעם הראשונה: "תגיד לי אתה מבין בניקים של אינטרנט?"

כן. אני יודע מה אתם חושבים, זה בטח לא נוסח שיביא לי תשובה, אבל מה לעשות זה המקסימום שהבישנות שלי הסכימה לנדב.

כמובן שכולם ענו לי פה אחד "אחי, אני לא בעניינים של אינטרנט" לא הגעתי לאנשים הנכונים או שפשוט זו לא צורה לשאול? לא יודע. icon_redface.gif

ועוד נקודה אחת לשבחו של המקום: יצאתי החוצה, ניסיתי להחליף גלגל, ונחתכתי משבר של בקבוק שהיה תקוע בגלגל (וזה באמת הסיפור...) רצתי חזרה פנימה. שניה אחרי שנכנסתי קלט אותי ענק חביב, גרר אותי אל מאחורי הדלפק ו... (לכל החרמנים שביניכם זה לגמרי לא מה שאתם חושבים) ...חבש לי במיומנות את הפצע - כולל תמיסת חיטוי.

יצאתי פצוע, עייף, מסריח מעשן, חרמן לשנה הקרובה, אבל מרוצה. מאד מרוצה. מה אומר? שיניתי את דעתי. icon_biggrin.gif
דום31​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 במרץ 2004

זד

דום31​(שולט) • 28 במרץ 2004
אתה נמשע לי קצת מהסס מלמפרגן. תופעה ישראלית מוכרת. ישר לפסול מה שיש לנו פה. אמנם אין לי מועדונים אחרים להשוואה אבל אני מאוד התרשמתי מההשקעה בציוד ובתפאורה. ממש לא חסכו שם. אני לא אתפלא אם יתברר שזה עלה המון. הכלובים, הערסל, המעין חמור קפיצות הזה (מה שמו), המנוף המיכני ועוד כל מיני. מכובד לדעתי בכל קנה מידה. אולי רק למוזיאון האינקוויזיציה בגרמניה יש פטנטים שאין להם.
הדבר שהרגיז אותי באמת ופה אנו כבר מקבלים תזכורת שאנו בישראל היה שהברמנית הג'ינג'ית אוטומתית העבירה את העודף מהשתיה לטיפ בתנועה מהירה וזאת לדעתי חוצפה. בכלל הפטנט בן הכמה שנים הזה של ציפייה לטיפ בשביל להגיש לך קולה או מים במחיר מופקע נראה לי מגעיל, והיא עוד עשתה זאת במהירות בלי לאפשר לי דילמה. אני ממש מצטער שלא לקחתי את זה בחזרה. מילא היא הייתה נחמדה ומבקשת את זה בחיוך או סתם טורקת את הכוס מולי בגסות כמו שעושים במקומות אחרים אבל לא להשאיר צ'נס.
גם במקום כזה - סאדיסטיות - לא מאחורי הבר. לי דברים כאלה מורידים את החשק לבוא.
דבר נוסף שלא אהבתי ואני רואה שסאברינה גם, הוא המוזיקה. אני לא יודע איך בדיוק קוראים לה - גותית מלאנכולית. לסשנים זה בסדר אף על פי שזה לא צריך להיות חוק שזה הדבר היחיד שמתאים. גם סתם מוזיקה קלאסית יכול להיות נחמד,אפילו יותר וגם עוד הרבה שירים שקטים פופיים במהותם. מה שבטוח הוא שלמרבית שאר הזמן אותי לפחות זה לא מהנה. האם אני היחידי ? האם הדיג'יי באמת נהנה לשמוע את זה באוטו ? מזל שיש גם מוזיקת ריקודים לפעמים אחרת זה ממש היה דיכאון.
אפשר גם לשים קצת מוזיקת סלסה או בסגנון הריקודים הסלוניים. מי אמר שסלסה ובדס"מ זו סטייה לא לגיטימית.
כל הכבוד על ההוראות בכניסה ועל ההקפדה של אי נשיאת מצלמות. חבל רק שהיו שם שגיאות כתיב. כמה הצלפות (או למנוע הצלפות) למי שלא עשה הגהה.
דום31​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 במרץ 2004

זד, תיקון קטן.

דום31​(שולט) • 28 במרץ 2004
אני רואה שבהמשך דבריך שינית את טון הדברים לפירגון. icon_wink.gif
תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 30 במרץ 2004
תאיר​(נשלטת) • 30 במרץ 2004
אני חושבת בדיוק הפוך ממך על המוסיקה. כששמים במועדון מוזיקה לריקודים זה מגיע לווליומים שמכאיבים באוזניים. זה לא נותן שום אפשרות לשיחה וזה מפריע גם לסשנים (רצוי שדום יוכל לשמוע את הסאבית שלו ולהבדיל בין גניחה לאנחה)
חוץ מזה שלשמוע סאני באמצע הסשן עלול להיות די מצחיק.

והסשנים קורים שם כל הזמן, לא רק כשיש הופעה על הבמה.

אבל המועדון הוא לא דאנס-בר, הדגש העיקרי בו הוא לא המוסיקה ולא הריקודים אלא הבדסם. בדאנס בר יש ליינים שונים של מוסיקה - ערב שנות השמונים, ערב אלקטרוני. במועדון יש (או לפחות ניסו ליצור) ליינים שונים של בדסם. במסגרת הבדסם מתכנסים שם הרבה אנשים בגילאים שונים, מטרות שונות וטעמים שונים. לכן מה שמשמיעים במועדון אף פעם לא ירצה את כולם.