אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זנב מאולתר

בת יא ענה
לפני 14 שנים • 15 באוג׳ 2009

זנב מאולתר

בת יא ענה • 15 באוג׳ 2009
מאסטר,
לפני כמה ימים ביקשתי סטירה.
לא תמיד יש לי אומץ לבקש דברים, זה נראה לי מאוד מביך. לא רק מביך, אלא שהייתי רוצה שזה יבוא ממך אדוני, ולא שאני אצטרך לבקש כזה דבר. אתה הרי נהנה להכאיב לי, אז למה שאבקש?
בנוסף, תמיד קיימת האפשרות שאתה תסרב לי. מה שיהפוך את זה להרבה יותר מביך. לא רק שאני מבקשת שתעשה בי דברים שלא הייתי מעיזה לבקש, אתה עוד עשוי לסרב..
להיות פאסיבית הרבה יותר קל עבורי. לספוג ממך ולא לבקש שתכאיב לי או שתשפיל אותי.
ובכל זאת ביקשתי סטירה.
ענית לי "לא" ואחר כך הוספת שאני צריכה להרויח את זה. זה גרם לי להרגיש מטומטמת. גם על עצם כך שביקשתי וגם בגלל הסירוב שלך. אז נשארתי לשבת בזמן שהלכת לעניינך בחדר אחר ולא הבנתי איזו סיבה יש לך לסרב לבקשה כזו ממני. ועוד ניסחתי את הבקשה בצורה כל כך יפה.
כמה דקות אחר כך, אולי עברה שעה - ישבת בקצת הספה ואני מיד התמקמתי לרגליך. ניסיתי לגייס את המבט הכי רציני והכי מתחנן שיש לי, הסתכלתי לך בעיניים (מה שבדרך לא קורה כשאני בעמדה נחותה) ושוב ביקשתי סטירה. ושוב ענית לי שאני צריכה להרויח את זה. לעבוד בשביל זה. לשעשע אותך. לגרום לך לרצות לסטור לי.
שאלתי אם אני יכולה לקום רגע בשביל להתארגן, האופי החשדן שלך דרש הסברים. ביקשתי שתסמוך עליי- שחררת אותי לדרכי.
אספתי 5 או 6 שקיות ניילון, הידקתי לערמה אחת בקצה ודחפתי לחור התחת שלי. זה לא היה כל כך קל. במיוחד כשכל פעם שניסיתי להוציא את האצבע ולהגיע אליך השקיות פשוט יצאו החוצה.
לא נתתי לעצמי להתמהמה אפילו לשניה. אם הייתי מחכה המבוכה היתה משתלטת עליי ולא מאפשרת לי לסיים את המשימה. רצתי אליך חזרה לסלון, ירדתי על ארבע כשהישבן אליך והתחלתי לנענע את התחת מצד לצד. כשכשתי בזנב.
התפוצצת מצחוק מאחוריי ואני חייכתי לעצמי והתחלתי להסתובב חזרה לכיוונך. היד הגדולה שלך עצרה אותי והתחילה לסטור שוב ושוב על הישבנים. ותוך כדי דרשת שאמשיך לכשכש. עכשיו כבר הייתי הרבה יותר מודעת לסיטואציה והמבוכה, כפי שציפיתי השתלטה עליי. זה היה כל כך משפיל לנענע את התחת מצד לצד כשברור לי שכל הצדדים הלא מחמיאים של הגוף שלי בולטים לנגד עיניך.
כשהסתובבתי אליך סטרת על לחיי שלוש פעמים. "הרווחת את זה" אמרת לי.

יצאת לעשן אחר כך בחוץ. הלכתי אחריך. על ארבע. כשהזנב החדש והמאולתר שלי זז מצד לצד.
כשהגעת לאמצע הסיגריה הורית לי להוציא את הזנב מהתחת ולזיין את עצמי על הזין שלך. "הפוך" תיקנת אותי כשכמעט התיישבתי עם הפנים אליך.
לזיין לעצמי את חור התחת.על זה ברשותך אני לא ארחיב הפעם.
אבל לקראת סוף הזיון העצמי הזה, כשאני שיפדתי לעצמי את חור התחת על הזין שלך בזמן שהמשכת לעשן בנחת, רציתי לבקש שתצרוב את הגב שלי עם הסיגריה הבוערת ביד שלך.
המחשבה על מה שזה עשוי לדרוש ממני, להפעיל יכולת אילתור ואולי שוב לשעשע אותך מנעה ממני להביע את זה בקול רם ועל כך אני מצטערת. אולי בפעם הבאה מאסטר יהיה לי אומץ.
זרה מוכרת
לפני 14 שנים • 15 באוג׳ 2009
זרה מוכרת • 15 באוג׳ 2009
וואו בת-יא icon_smile.gif

בחיי שהותרת אותי חסרת מילים, אבל עם חיוך ענקי על הפנים.

את - מ ד ה י מ ה !!!
Black P e a r l
לפני 14 שנים • 16 באוג׳ 2009

דאמ...

Black P e a r l • 16 באוג׳ 2009
נשמע טואווווב על הבוקר.
תודה על השיתוף.. נהנתי לקרוא..
בת יא ענה
לפני 14 שנים • 19 באוג׳ 2009
בת יא ענה • 19 באוג׳ 2009
תודה לכן